Geenivirta monen polven sisarusliitoissa ihmiskunnasta katkeaa ...

... mutta ei katkea serkusliitoissa. Siksi lakikin sallii avioliiton serkuksien kesken, muttei sisaruksien kesken.

Ihmisellä on geenien toimivia ja toimimattomia mutaatioita. Liitossa aina vanhempien geenistöstä sattumoisin valikoituu lapselle puolet, jolloin voi sattua, että toimivat geenit valikoituvat pois.

Koska toistuvassa sisarusliitossa ei enää tule uusia geenejä muusta ihmiskunnasta, kato on ikuinen ja kasvava. Yhä uusia toimivia geenejä poistuu. Serkusliitossa tulee ihmiskunnasta geenejä joten poistuneet toimivat geenit korvautuvat vähitellen vastaavilla.

Lapsi voi myös sattumoisin saada toimimattoman geenin molemmilta vanhemmiltaan, jolloin hän kuolee tai sairastuu. Näin on esimerkiksi ns. suomalaisen geeniperinnön sairauksissa, esimerkiksi INCL, jossa geeniparin toisen alleelin toimimattomuus ei aiheuta juuri mitään, mutta molempien toimimattomuus aiheuttaa vakavan sairauden. Tapaukset ovat harvinaisia.

Jos sisarukset käyttävät ehkäisyä, ei vaaraa ole. Vaara ei myöskään ole normaalia korkeampi, jos yhteinen lapsi saadaan keinohedelmöityksellä.

Voimme ajatella teoriassa kaksi sisaruspariskuntaa, jotka ovat yhdynnässä toistensa puolisoiden kanssa, jolloin vaara toimimattomasta geenialleelista on normaalin suuruinen. Yleensä sisarusparit tietävät suuremman riskin ja ovat lapsettomia.

Miksi tämä asia on niin merkittävä? Siksi, että on useita sisaruksia, jotka todella rakastavat toisiaan, eivätkä tietenkään voi olla ilman seksiä keskenään. Määrää luullaan pieneksi, koska se on tabu, mutta todellisuudessa paljon suurempi.

On myös paljon sisaruksia, joilla on hyvin etäiset välit, mutta sikäli, kuin olen lukenut netin kertomuksia yhdynnästä ja herttailusta sisarusten välillä, ne ovat olleet hyvin lämpimiä ja rakkaudellisia kertomuksia.

Lukemani perusteella vaikuttaa siltä, että juuri äärimmäisesti toisiaan rakastavilla sisaruksilla on kanssakäymistä. Tavalliset liitot ovat paljon riitaisempia. 🌹👀

53

534

Vastaukset 53

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Egyptin faraoilla sisarusliitot olivat tavallisia ilmeisesti perinnönjakosyistä. Tut-ankh-amon (lapsena Tut-ankh-aton) kuoli nuorena ja hyvin sairaana, hänen lapsensa jo sikiövaiheessa. Hänen isänsä Akhenaton oli hyvin poikkeavan näköinen. Syynä oli juuri monen polven sisarusavioliiton geenipoistuma.

• Anonyymi

(Psssssst. Mun yks serkkutyttö on tosi herkku, muttei hiiskuta tästä muille.) En minä uskaltaisi sitä riskiä ottaa että lisääntyisin sukulaiseni kanssa. Jos jälkeläisellä ilmenisi mitä tahansa vaivaa niin syyttäisin siitä heti itseäni. Mut khyl se yks serkkuni on aika hottis ;D.

• Anonyymi

Pssssst, serkkuhottiksen kanssa muutenkin harrastetaan ehkäisyä, niet senkun vaan ihanehtimaan. Ei siitä paukapäille, rusinanrypistäjille ja makaroninreiän poraajille tarvii kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pssssst, serkkuhottiksen kanssa muutenkin harrastetaan ehkäisyä, niet senkun vaan ihanehtimaan. Ei siitä paukapäille, rusinanrypistäjille ja makaroninreiän poraajille tarvii kertoa.

🤫 = Eli VOITIN 😎.

• Anonyymi kirjoitti:

🤫 = Eli VOITIN 😎.

Luulisin sinun olevan vuosia kiusannut trolli. Jos olet, et ole ainakaan missään osoittanut edes indiisioita, että ymmärtäisit perinnöllisyyden laeista ja geenivirrasta yhtään mitään.

• Ulkomailla serkusliitot ovat hyvinkin tavallisia, mutta Suomessa ne ovat kansan silmissä iljettävää sukurutsaa. Kummallista. Silti on samaan aikaa sanonta, mitä serkumpi, sen herkumpi.

• Mitä hyvää serkusliitoissa sitten olisi?

• Ei niissä mitään erityistä hyvää liene, mutta koska serkuksetkin saattavat rakastua toisiinsa ja koska ei ole mitään estettä, eduskuntalla ei ole ollut mitään aihetta asettua poikittain. On kamalaa ajatella, että yhteiskunta ei sallisi rakastavaisten olla yhdessä.

Ei yhteiskunta de facto asetu sisarusliittojakaan vastaan. Teoriassa ne ovat vanhan perinteen mukaan kiellettyjä lailla, mutta koska ne ovat asianomistaja-asioita, ei poliisi ota kolmannen henkilön tekemää ilmiantoa edes tutkittavaksi.

Nimenomaan vapaaehtoisista sisarusliitoista asianomaiset kertovat niin kauniisti, että niiden on syytä uskoa olevan paljon tavallisia liittoja herttaisempia. Mikäli on kuitenkin kyse raiskauksesta, nehän ovat karmeita rikoksia. Mutta muutama tyttö on kertonut tulleensa veljensä raiskaamaksi.

• Luulisin että sisarus- ja serkusliittojen välttäminen on juurtunut yhteisöön ihan kokemusperäisesti aikana, jolloin ihmiset eivät liikkuneet alkuunkaan niin paljon kuin nykyään.

Esim. joskus 1700-luvun ja 1800-luvun Suomessa, jossa väestö oli asettunut aloilleen ja eli pääsääntöisesti maatalouden varassa, puolisot löytyivät melko läheltä. Vaikka silloin tietoisesti vältti tunnettuja sukulaisia puolisoissa, niin siitä huolimatta puoliso helposti oli jokin 3. tai 4. polven serkku useampaakin reittiä. Uusia geenejä ei niin vaan virrannut yhteisöön.

Tämä näkyy geneettisissä sukututkimuksissa niin, että joissain kromosomeissa on osia, joiden yhdenmukaisuus on hyvin tyypillistä tietyn alueen väestölle. Noin matemaattisena esimerkkinä tiedän, että omassa perimässäni jotkin segmentit ovat sellaisia, että jaan ne lähes 10% kanssa kaikista niistä ihmisistä, joiden kanssa minulle yleensäkään testin tarkkuudella löytyy mitään yhteistä. Tällaisissa tapauksessa kaksi satunnaista suomalaista vaikka eivät olisikaan mitään tunnettua sukua (esim. isäni ja äitini) kohtuullisella todennäköisyydellä voivat antaa noilta osin täysin identtisen perimän.

• scrg kirjoitti:

Luulisin että sisarus- ja serkusliittojen välttäminen on juurtunut yhteisöön ihan kokemusperäisesti aikana, jolloin ihmiset eivät liikkuneet alkuunkaan niin paljon kuin nykyään.

Esim. joskus 1700-luvun ja 1800-luvun Suomessa, jossa väestö oli asettunut aloilleen ja eli pääsääntöisesti maatalouden varassa, puolisot löytyivät melko läheltä. Vaikka silloin tietoisesti vältti tunnettuja sukulaisia puolisoissa, niin siitä huolimatta puoliso helposti oli jokin 3. tai 4. polven serkku useampaakin reittiä. Uusia geenejä ei niin vaan virrannut yhteisöön.

Tämä näkyy geneettisissä sukututkimuksissa niin, että joissain kromosomeissa on osia, joiden yhdenmukaisuus on hyvin tyypillistä tietyn alueen väestölle. Noin matemaattisena esimerkkinä tiedän, että omassa perimässäni jotkin segmentit ovat sellaisia, että jaan ne lähes 10% kanssa kaikista niistä ihmisistä, joiden kanssa minulle yleensäkään testin tarkkuudella löytyy mitään yhteistä. Tällaisissa tapauksessa kaksi satunnaista suomalaista vaikka eivät olisikaan mitään tunnettua sukua (esim. isäni ja äitini) kohtuullisella todennäköisyydellä voivat antaa noilta osin täysin identtisen perimän.

Kansantietous sisältää jotakin tottakin, mutta koska siinä on kulttuurisesti erilaisia syyaineksia, on vaikea tietää, minkä verran mikin on vaikuttanut.

Itse taas olen taipuvainen ajattelemaan, että enemmän olisi vaikuttanut moraalinen ilmasto, joka tietysti oli pääosin kristillistä perua, ja vasta toissijaisesti monien sukupolvien aikana tehdyt havainnot.

Olet ehdottoman oikeassa, että mainitsemanasi aikana liitot solmittiin hyvin lähellä asuvien välillä. Jyrkkä muutos tuli kirkonkirjojen mukaan vasta 1800-luvun lopussa, kun polkupyörät yleistyivät. Sen jälkeen tuli yleiseksi, että kihlakumppanit olivat jopa eri pitäjistä.

• Kynis.mi kirjoitti:

Kansantietous sisältää jotakin tottakin, mutta koska siinä on kulttuurisesti erilaisia syyaineksia, on vaikea tietää, minkä verran mikin on vaikuttanut.

Itse taas olen taipuvainen ajattelemaan, että enemmän olisi vaikuttanut moraalinen ilmasto, joka tietysti oli pääosin kristillistä perua, ja vasta toissijaisesti monien sukupolvien aikana tehdyt havainnot.

Olet ehdottoman oikeassa, että mainitsemanasi aikana liitot solmittiin hyvin lähellä asuvien välillä. Jyrkkä muutos tuli kirkonkirjojen mukaan vasta 1800-luvun lopussa, kun polkupyörät yleistyivät. Sen jälkeen tuli yleiseksi, että kihlakumppanit olivat jopa eri pitäjistä.

Itse näen sen niin, että kristinuskon eli monilta osin juutalaisuuden moraalikoodisto nimenomaan on sen ajan ja kulttuurin kirjallisesti muotoiltua kansanviisautta. Esim. yksiavioisuus rauhoitti yhteiskuntaa siellä missä ihmiset elävät paikoillaan ja viljelivät maata. Islam on syntynyt erilaisissa olosuhteissa ja siellä ei siksi ole samoja koodistoja kopioitu sellaisenaan.

Sehän näkyy perimässä, johon vaikuttaa paljon tai enimmäkseen esikristillinen aika, että edi-isiä on paljon vähemmän kuin esiäitejä.

Euroopan kuningassuvuissa (tai muinaisessa Egyptissä) ei "ylivertaisia" ihmisiä keskenään naittamalla lopulta saatu ylivertaisuutta vaan rahvaan näkökulmasta epämuodostumia. Rahvaan viisaus oli kuninkaiden viisautta suurempaa.

• scrg kirjoitti:

Itse näen sen niin, että kristinuskon eli monilta osin juutalaisuuden moraalikoodisto nimenomaan on sen ajan ja kulttuurin kirjallisesti muotoiltua kansanviisautta. Esim. yksiavioisuus rauhoitti yhteiskuntaa siellä missä ihmiset elävät paikoillaan ja viljelivät maata. Islam on syntynyt erilaisissa olosuhteissa ja siellä ei siksi ole samoja koodistoja kopioitu sellaisenaan.

Sehän näkyy perimässä, johon vaikuttaa paljon tai enimmäkseen esikristillinen aika, että edi-isiä on paljon vähemmän kuin esiäitejä.

Euroopan kuningassuvuissa (tai muinaisessa Egyptissä) ei "ylivertaisia" ihmisiä keskenään naittamalla lopulta saatu ylivertaisuutta vaan rahvaan näkökulmasta epämuodostumia. Rahvaan viisaus oli kuninkaiden viisautta suurempaa.

Rahvas ei taatusti tiennyt, millaiset sairaudet vaivasivat faraoita. Esimerkiksi nuorena kuollut, fyysisesti perin heikko ja kampurajalkainen Tut-ankh-amon, kuvattiin ympäri Egyptiä uljaana sotasankarina seisomassa elektronilla päällystetyissä sotavaunuissaan.

• Kynis.mi kirjoitti:

Rahvas ei taatusti tiennyt, millaiset sairaudet vaivasivat faraoita. Esimerkiksi nuorena kuollut, fyysisesti perin heikko ja kampurajalkainen Tut-ankh-amon, kuvattiin ympäri Egyptiä uljaana sotasankarina seisomassa elektronilla päällystetyissä sotavaunuissaan.

Eihän se rahvaan viisaus mitään tietoista ollut. Mutta mielestäni hyvä pääsääntö on ryhtyä suuremmin rikkomaan vakiintuneita perinteitä vasta sitten jos ymmärtää niiden taustalla olevat syyt. Sikoja voi syödä, kunhan ei syö raakana vaikka raamattu miten muuta väittäisi.

• Anonyymi

Westermarck efektit vastainen väite. Sisarukset jostain syystä eläneet lapsuuden erillään?

• Westwemarck ei osannut tilastokäsittelyä, kun hän vertasi yhdessä ja erikseen kasvaneita. Hänhän väitti, että yhdessä kasvaneet pariutuvat paljon harvemmin kuin erikseen kasvaneet.

Hän ei tajunnut että erikseen kasvaneitten joukko oli valtava, mutta yhdessä kasvaneitten pieni. Päätteli aivan hassusti ja vinosti.

Westermarck on edelleen korkeassa arvossa valtiotieteellisessä tiedekunnassa, missä muutenkaan syvempi matemaattinen ymmärrys ei ole kovin korkealla. Pyörittävät kyllä matematiikkaa ihan oikein, mutta tekevät edelleen tuhoisia otantavirheitä. Nimittävät niitä 'tutkimuksiksi'.

• Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

Westwemarck ei osannut tilastokäsittelyä, kun hän vertasi yhdessä ja erikseen kasvaneita. Hänhän väitti, että yhdessä kasvaneet pariutuvat paljon harvemmin kuin erikseen kasvaneet.

Hän ei tajunnut että erikseen kasvaneitten joukko oli valtava, mutta yhdessä kasvaneitten pieni. Päätteli aivan hassusti ja vinosti.

Westermarck on edelleen korkeassa arvossa valtiotieteellisessä tiedekunnassa, missä muutenkaan syvempi matemaattinen ymmärrys ei ole kovin korkealla. Pyörittävät kyllä matematiikkaa ihan oikein, mutta tekevät edelleen tuhoisia otantavirheitä. Nimittävät niitä 'tutkimuksiksi'.

Ei todellakaan ole arvossa. Freud ennemminkin. Olen kartoittanut kenttää ja sekä Freud että relativismia jyrää. Itse olen westermarckilainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole arvossa. Freud ennemminkin. Olen kartoittanut kenttää ja sekä Freud että relativismia jyrää. Itse olen westermarckilainen.

Muistelen että Turussa evoluutiopsykologien pyörän renkaat oli puhkottu. Herättää vissiin tunteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Ohhoh, onpa maailma muuttunut viime vuosikymmeninä opintojeni jälkeen. Freudko rehabilitoitu, ja Westermarck hylätty. Wau! Tämmöistä tapahtuu, kun noudatetaan humanistisia tuuliviiri- ja muotioppeja, eikä ymmärretä ainoaa tiedonsaantimenetelmää, matemaattis-loogista ja empiiristä.

• Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

Ohhoh, onpa maailma muuttunut viime vuosikymmeninä opintojeni jälkeen. Freudko rehabilitoitu, ja Westermarck hylätty. Wau! Tämmöistä tapahtuu, kun noudatetaan humanistisia tuuliviiri- ja muotioppeja, eikä ymmärretä ainoaa tiedonsaantimenetelmää, matemaattis-loogista ja empiiristä.

No eiköhän hermeneutiikalla ole myös osansa kun ihmisistä puhutaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Muistelen että Turussa evoluutiopsykologien pyörän renkaat oli puhkottu. Herättää vissiin tunteita.

Evoluutiopsykologia on psykologian ainoa muoto, joka on linjassa luonnontieteitten kanssa, mutta sehän se juuri suututtaa niitä, jotka ovat ratkenneet kyökkipsykologismiin. Ne tuntevat, että niiltä yritetään tikkari varastaa.

• Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

Evoluutiopsykologia on psykologian ainoa muoto, joka on linjassa luonnontieteitten kanssa, mutta sehän se juuri suututtaa niitä, jotka ovat ratkenneet kyökkipsykologismiin. Ne tuntevat, että niiltä yritetään tikkari varastaa.

Taitaa olla juuri näin. Itse pääsin hermeneutiikan avulla päätymään evolutiivisiin tuloksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän hermeneutiikalla ole myös osansa kun ihmisistä puhutaan :)

Hermeneutiikkahan on filosofiaa, väitteitä, joita ei testata, koska ne ei perustu empiiriseen tietoon. Filosofiathan pitää verrata taiteisiin tai aivoihin vaikuttaviin kemikaaleihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla juuri näin. Itse pääsin hermeneutiikan avulla päätymään evolutiivisiin tuloksiin.

Evoluutioteoriassa ei ole havaittavissa mitään vikaa, automaattinen prosessi, joka vähentää populaatiossa huonoimmin toimivien alleelien määrää, ja runsastuttaa hyvin toimivia, kunnes saavutaan kulminaatiopiste. Pysyy sen jälkeen tasapainossa, ellei ympäristö muutu, tai satu tulemaan uusia mutaatioita. Geneettinen evoluutio tapahtuu huomattavalla viipeellä verrattuna kulttuurievoluutioon.

• Anonyymi

On sulla jutut… vastenmieliset sukurutsajutut.

• Anonyymi

😂no itse en ole ehdoin tahdoin valinnut. Sattuu vain koskettamaan eräällä tavalla omaa eksistenssin. En siis ole järin innoissani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂no itse en ole ehdoin tahdoin valinnut. Sattuu vain koskettamaan eräällä tavalla omaa eksistenssin. En siis ole järin innoissani.

Otan osaa. Kaikenlaista on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan osaa. Kaikenlaista on.

On joo. Toivois tiettyjen lajiominaisuuksien tulevan edes asiantuntijoiden tietoon. Kansan vastaanottokyvystä en osaa sanoa.

• Anonyymi

Kai se 4- vuotias Milo poikakin tulkittii freudilaisen äitikompleksin omaavaksi. Rankka oidipuskompleksi. Kaikki valistuneet tietää kyseessä olevan ihan yleinen Cinderella-efekti. Jo 70 - luvulla havaittu.

• Anonyymi

Itse olen jäänyt lapsettomaksi kun olen kokenut ettei suvun puolelta resursseja ole tiedossa.

• Anonyymi

Vielä aiemmin Grimmin saduissa…

• Anonyymi

Uppista

• Anonyymi

Höh

• Anonyymi

No huh huh

• Anonyymi

Hmpf

• Anonyymi

Avioliitto tulisi lopettaa sellaisenaan. Suurin osa ei kykene yksiavioisuuteen näinä aikoina ku eliniän odotus on mitä on. Jotain uutta lakia pitäisi pykätä lapsen elatuksen varmistamiseksi ja moniavioisuuden ehkäisemiseksi.

• Anonyymi

Moniavioisuus tietää lapsipuolia… ja sen mukaista kohtelua. Rakkaus sekoittaa pään.

• Anonyymi

Voihan vattu 😟

• Anonyymi

Enpä olisi osannut ajatella noin 😮

• Anonyymi

Uusperhe on pahinta mitä voi lapselle olla. LasuviranomaiSet eivät ole koulutettuja kohtaamaan heitä. Vika piilee koulutuksessa. Feministien mielestä kaikki muut perheet kuin ydinperheet ovat parempia.

• Anonyymi

Geenlipool jjooks äfsiks

• Anonyymi

Semmosta se.

• Anonyymi

Geenitieteitä oiksu no pienmä

• Anonyymi

Sinulla ei ilmeisesti ole sisaruksia, koska tuo mitä kirjoitat on ihan suoranaista kakkaa. Olet lukenut kaltaistesi valheellisia ja keksittyjä tarinoita jostain netin pimeimmistä osista ja uskot ne, koska haluat uskoa.

Jokainen terve ihminen, jolla on sisaruksia, tietää ettei minkäänlainen intiimi kanssakäyminen heidän kanssaan tule mieleenkään. Se on ihan koodattuna ihmisen ja muiden eläinten geeneihin. Niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa vietetään lapsuus ja kasvetaan aikuiseksi, ei yksinkertaisesti lisäännytä, ja minkäänlainen edelliseen viittaava kanssakäyminen tai ajatuskin siitä aiheuttaa terveessä ihmisessä suunnatonta vastenmielisyyttä, joka tulee ihan jostain sieltä selkärangasta. Tämä on tieteellisesti osoitettu.

Sisarusrakkaus on aivan eri asia kuin romanttinen rakkaus, aivan niin kuin on vanhempien ja lastensa välinen rakkauskin aivan eri asia kuin romanttinen rakkaus. Sairaat ihmiset ovat sitten asia erikseen.

• Päätellen siitä, että kommentti on täysleveä, se on ilmeisesti tarkoitettu ap:lle eli minulle.
        Minulla on kolme sisarta, vajaamielinen, mielisairas ja aggressiivinen sekä erityisen hallitsemishaluinen. Ei ole tullut missään vaiheessa mieleenkään, että olisin rakastunut kehenkään heistä, mutta jos olisi ollut toisin, ei minulla olisi ollut mitään sitä vastaan, että olisin rakastunut sisareeni.

Se, että sukulaisrakkaudella on täsmällisesti määriteltävä biologinen etu, ei ole este, että myös romanttinen rakkaus tulee kysymykseen, jos niin sattuu.

Nettikeskustelun tapa nimittää sairaudeksi kantaa, joka on erilainen kuin kansanomainen ajatusperinne, ei ole kovin intellektuaalinen.

Kertomuksissa sisarusrakkaudesta, joka yltää kaikille tasoille, myös seksiin, on tietysti feikkejä, mutta nekin kertovat todellisesta halusta, että ne olisivat totta. Ei näitä feikkejä muuten olisi.

Mutta kyllä näistä kertomuksista useimmat vaikuttavat hyvin todellisilta ja samalla herttaisilta. Niitä vain eivät saata ymmärtää eikä todeksi uskoa jotkut, aivan kuten joku seksuaalinen suuntaus on toiselle hyvin vastenmielinen, toiselle taas ihanoitusta tuottava. 🌹👀

• Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

Päätellen siitä, että kommentti on täysleveä, se on ilmeisesti tarkoitettu ap:lle eli minulle.
        Minulla on kolme sisarta, vajaamielinen, mielisairas ja aggressiivinen sekä erityisen hallitsemishaluinen. Ei ole tullut missään vaiheessa mieleenkään, että olisin rakastunut kehenkään heistä, mutta jos olisi ollut toisin, ei minulla olisi ollut mitään sitä vastaan, että olisin rakastunut sisareeni.

Se, että sukulaisrakkaudella on täsmällisesti määriteltävä biologinen etu, ei ole este, että myös romanttinen rakkaus tulee kysymykseen, jos niin sattuu.

Nettikeskustelun tapa nimittää sairaudeksi kantaa, joka on erilainen kuin kansanomainen ajatusperinne, ei ole kovin intellektuaalinen.

Kertomuksissa sisarusrakkaudesta, joka yltää kaikille tasoille, myös seksiin, on tietysti feikkejä, mutta nekin kertovat todellisesta halusta, että ne olisivat totta. Ei näitä feikkejä muuten olisi.

Mutta kyllä näistä kertomuksista useimmat vaikuttavat hyvin todellisilta ja samalla herttaisilta. Niitä vain eivät saata ymmärtää eikä todeksi uskoa jotkut, aivan kuten joku seksuaalinen suuntaus on toiselle hyvin vastenmielinen, toiselle taas ihanoitusta tuottava. 🌹👀

Sairaus, sukupuolinen kohdehäiriö, ihan kuin vaikka pedofilia, zoofilia tai nekrofilia. Luonto karsii sairaat yksilöt ja heidän geneettisen perimänsä ulos ihmisen lajista evoluution myötä, kuten insestiin taipuvaiset.

No niin, itseäsikin ällöttää ajatus mistään läheisemmästä omien sisarustesi kanssa. Kuvittelet, että jos sisaresi olisi herttaileva povipommi, niin haluaisit häntä, mutta ei, et haluaisi. Nuo kertomukset sisarusten välisestä seksistä ovat vain häiriintyneen mielen kehittämää fantasiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sairaus, sukupuolinen kohdehäiriö, ihan kuin vaikka pedofilia, zoofilia tai nekrofilia. Luonto karsii sairaat yksilöt ja heidän geneettisen perimänsä ulos ihmisen lajista evoluution myötä, kuten insestiin taipuvaiset.

No niin, itseäsikin ällöttää ajatus mistään läheisemmästä omien sisarustesi kanssa. Kuvittelet, että jos sisaresi olisi herttaileva povipommi, niin haluaisit häntä, mutta ei, et haluaisi. Nuo kertomukset sisarusten välisestä seksistä ovat vain häiriintyneen mielen kehittämää fantasiaa.

Ei tule kuuloon, että povipommi olisi ihanne. Arvostan paljon enemmän pienirintaisia, jopa lautoja ja sellaisia, joilla on hyvin eteentyöntyvä korkealla kumpareella oleva vittu.

Vaimoni jo aikuinen sukulaistyttö kävi meillä usein saunomassa. Hän oli niin pienirintainen, ettei käyttänyt edes tuplapipoa, ja hänellä oli hyvin kaunis vittu. Katselin sitä ihastellen saunassa. Erityisen kaunista oli, kun ennen mökin saunaa hän kävi saunan vieressä pisulla minuun päin kääntyneenä, kaunis vittu aivan auki. Todella sievä nainen.

• Anonyymi

oli hassua sormi loukkaantunut, niin joku lentopeli mikä olisi hyvä jollekin lento-ohjaimelle Thrustmaster että voi pelata AirBlast hah

• Mitä tästä opimme. Ei pidä pelata, kun sormikin voi kamaloitua.

• Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

Mitä tästä opimme. Ei pidä pelata, kun sormikin voi kamaloitua.

Kynis, se henkilö joka palstalle tuottaa härdelliä.
        Tulisiko minun lukea kommenttejasi, ja jos tulisi mitä siitä saisin?
        Pidän ihmisistä jotka ovat eri mieltä massan kanssa, he ovat usein keskimääräistä viisaampia.

Tunnetko olevasi viisaampi, mitä keskimääräinen ihminen? Jos olet kerro missä aihepiirissä. Haluan oppia ja nopeasti, jos saisin sen lyhyen oppimäärän:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kynis, se henkilö joka palstalle tuottaa härdelliä.
        Tulisiko minun lukea kommenttejasi, ja jos tulisi mitä siitä saisin?
        Pidän ihmisistä jotka ovat eri mieltä massan kanssa, he ovat usein keskimääräistä viisaampia.

Tunnetko olevasi viisaampi, mitä keskimääräinen ihminen? Jos olet kerro missä aihepiirissä. Haluan oppia ja nopeasti, jos saisin sen lyhyen oppimäärän:)

Parhaiten tunnen fysiikkaa. Mutta nyt ovat jo voimat vähissä. Luin sitä hyllymetreittäin, kun luokkakaverit lukivat poikien seikkailukirjoja. Myös kielten teoria on ollut intohimo. Olin koulun toiseksi paras oppilas keskiarvolla 9.50. Laudaturylioppilas. Kaksi maisterintutkintoa, kumpikin sivulaudaturilla. Muita opintoja n. 10 kokonaisuutta. ÄO144.

Muuten, en ole opettaja. Ikäloppu, enkä ole 4 vuoteen pystynyt kämpän ulkopuolelle. Suuressa aivoverenvuodossa halvaannuin melkein 20 vuotta sitten, mutta toivuin sen verran, että pystyn hitaasti näppäilemään vasemman käden yhdellä sormella. Oikea ei tottele.

Kauneus on minulle minulle tärkeä koko ikäni, varsinkin naiskauneus, mutta myös musiikki ja kielten sointuva ääntäminen. Kielistä hollanti, islanti, latvia ja ranska ovat olleet mieluisimpia.

• Kynis.mi kirjoitti:

Parhaiten tunnen fysiikkaa. Mutta nyt ovat jo voimat vähissä. Luin sitä hyllymetreittäin, kun luokkakaverit lukivat poikien seikkailukirjoja. Myös kielten teoria on ollut intohimo. Olin koulun toiseksi paras oppilas keskiarvolla 9.50. Laudaturylioppilas. Kaksi maisterintutkintoa, kumpikin sivulaudaturilla. Muita opintoja n. 10 kokonaisuutta. ÄO144.

Muuten, en ole opettaja. Ikäloppu, enkä ole 4 vuoteen pystynyt kämpän ulkopuolelle. Suuressa aivoverenvuodossa halvaannuin melkein 20 vuotta sitten, mutta toivuin sen verran, että pystyn hitaasti näppäilemään vasemman käden yhdellä sormella. Oikea ei tottele.

Kauneus on minulle minulle tärkeä koko ikäni, varsinkin naiskauneus, mutta myös musiikki ja kielten sointuva ääntäminen. Kielistä hollanti, islanti, latvia ja ranska ovat olleet mieluisimpia.

Sanoin, että tunnen parhaiten fysiikkaa. Ehkä nykyään kuitenkin biologian teoriaa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 K­u­­u­­­m­­­a­t­­­ ­t­­y­t­ö­­­t­­ ­­­o­­­d­­o­­t­t­­­a­v­­­­­­a­­­t­ ­s­­­i­n­­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18289947

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 158
      1655
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      73
      1170
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      878
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      770
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      547
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      50
      529
    7. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      480
    8. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      33
      475
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      429
    10. Poistetut keskustelut

Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa
      Sinkut
      132
      427
    Aihe