Puristusväline saisi olla sellainen, ettei pihvi murru palasiksi.
Ja kuuluuko pannulle laittaa rasvaa? Ilmeisesti riittää tarpeeksi kuuma pannu, jottei tartu kiinni? Muovipannut siinä tapauksessa pois suljettu tästä lajista.
Millä prässäätte smash burgerinne?
4
128
Vastaukset
Muurauskauhaa olen käyttänyt. Sopivan lyhytvartinen, jäykkä ja leveä paistinlasta käy myös. Sillä saa riittävästi painetta pihviin. Joidenkin ohjeiden mukaan smashburger pitää tehdä niin, että reunat painellaan ohuen litteäksi, jotta rapea paistopinta maksimoituu. Näin ollen tavallinen pihvipaino ei ole hyvä vaan pihviä pitää aktiivisesti muotoilla ja painella paiston aikana pannun pintaan kiinni.
Itse olen jättänyt smashburgerit kesäkaudelle ja Masterbuilt 800:lla ne onnistuukin hyvin kun siinä on iso paistotaso.”Ja kuuluuko pannulle laittaa rasvaa? Ilmeisesti riittää tarpeeksi kuuma pannu, jottei tartu kiinni? Muovipannut siinä tapauksessa pois suljettu tästä lajista.”
Viime kesänä tykästyin smashburgereihin. En käyttänyt rasvaa erikseen, riittää hyvä ja riittävän kuumavalurautataso ja rasvainen pihvi. Minulla tason lämpö oli noin 200C. Nyt kun valurautapannulla olen paistellut niin, että mittaan lämmön niin hyvä lämpö on siinä 220C, silloin kananmunasta, kanasta, kalasta ja pekonista tulee rapeaa eikä tartu kiinni. Teflonpannuja ei tosiaan kannata näihin käyttää 😁- Anonyymi
Painella voi melkein millä tahansa, mutta hyvä vinkki on laittaa väliin aluminifoliota. Vähentää puristimeen tarttumista. Folion avulla voi reunojakin taputella kasaan., jos meinaa revetä käsistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671