Puristusväline saisi olla sellainen, ettei pihvi murru palasiksi.
Ja kuuluuko pannulle laittaa rasvaa? Ilmeisesti riittää tarpeeksi kuuma pannu, jottei tartu kiinni? Muovipannut siinä tapauksessa pois suljettu tästä lajista.
Millä prässäätte smash burgerinne?
4
162
Vastaukset
Muurauskauhaa olen käyttänyt. Sopivan lyhytvartinen, jäykkä ja leveä paistinlasta käy myös. Sillä saa riittävästi painetta pihviin. Joidenkin ohjeiden mukaan smashburger pitää tehdä niin, että reunat painellaan ohuen litteäksi, jotta rapea paistopinta maksimoituu. Näin ollen tavallinen pihvipaino ei ole hyvä vaan pihviä pitää aktiivisesti muotoilla ja painella paiston aikana pannun pintaan kiinni.
Itse olen jättänyt smashburgerit kesäkaudelle ja Masterbuilt 800:lla ne onnistuukin hyvin kun siinä on iso paistotaso.”Ja kuuluuko pannulle laittaa rasvaa? Ilmeisesti riittää tarpeeksi kuuma pannu, jottei tartu kiinni? Muovipannut siinä tapauksessa pois suljettu tästä lajista.”
Viime kesänä tykästyin smashburgereihin. En käyttänyt rasvaa erikseen, riittää hyvä ja riittävän kuumavalurautataso ja rasvainen pihvi. Minulla tason lämpö oli noin 200C. Nyt kun valurautapannulla olen paistellut niin, että mittaan lämmön niin hyvä lämpö on siinä 220C, silloin kananmunasta, kanasta, kalasta ja pekonista tulee rapeaa eikä tartu kiinni. Teflonpannuja ei tosiaan kannata näihin käyttää 😁- Anonyymi
Painella voi melkein millä tahansa, mutta hyvä vinkki on laittaa väliin aluminifoliota. Vähentää puristimeen tarttumista. Folion avulla voi reunojakin taputella kasaan., jos meinaa revetä käsistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887