Millä prässäätte smash burgerinne?

Anonyymi-ap

Puristusväline saisi olla sellainen, ettei pihvi murru palasiksi.

Ja kuuluuko pannulle laittaa rasvaa? Ilmeisesti riittää tarpeeksi kuuma pannu, jottei tartu kiinni? Muovipannut siinä tapauksessa pois suljettu tästä lajista.

4

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muurauskauhaa olen käyttänyt. Sopivan lyhytvartinen, jäykkä ja leveä paistinlasta käy myös. Sillä saa riittävästi painetta pihviin. Joidenkin ohjeiden mukaan smashburger pitää tehdä niin, että reunat painellaan ohuen litteäksi, jotta rapea paistopinta maksimoituu. Näin ollen tavallinen pihvipaino ei ole hyvä vaan pihviä pitää aktiivisesti muotoilla ja painella paiston aikana pannun pintaan kiinni.

Itse olen jättänyt smashburgerit kesäkaudelle ja Masterbuilt 800:lla ne onnistuukin hyvin kun siinä on iso paistotaso.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­N­­y­­m­f­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• ”Ja kuuluuko pannulle laittaa rasvaa? Ilmeisesti riittää tarpeeksi kuuma pannu, jottei tartu kiinni? Muovipannut siinä tapauksessa pois suljettu tästä lajista.”

Viime kesänä tykästyin smashburgereihin. En käyttänyt rasvaa erikseen, riittää hyvä ja riittävän kuumavalurautataso ja rasvainen pihvi. Minulla tason lämpö oli noin 200C. Nyt kun valurautapannulla olen paistellut niin, että mittaan lämmön niin hyvä lämpö on siinä 220C, silloin kananmunasta, kanasta, kalasta ja pekonista tulee rapeaa eikä tartu kiinni. Teflonpannuja ei tosiaan kannata näihin käyttää 😁

• Anonyymi

Painella voi melkein millä tahansa, mutta hyvä vinkki on laittaa väliin aluminifoliota. Vähentää puristimeen tarttumista. Folion avulla voi reunojakin taputella kasaan., jos meinaa revetä käsistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe