Ja joitko aamukahvit aamu asu päällä ja jos olis mies sinulla niin villiintyisikö hän sinusta aamu asussasi eikä boisi pitää näppejään erossa sinusta
Nainen mikä on tai oli aamu asusi tänään
22
351
Vastaukset
- Anonyymi
jos on vain yksi sama asu aina Aatamin tai Eevan asu, kuvittele mitä säästöä kaikinpuolin olisi. Vaatteitakaan ei ikinä tarvitsisi pestä.
Itse kun lajittelin vaatteitani pesukoneen jälkeen kaikkia sukkia alushousujakin niin 50kpl boxereita ja ainakin 100 paria sukkia joille etsiä parit niille...- Anonyymi
Ystävän neuvo osta samanlaisia sukkia niin laitat vain kuivumaan ja otat sukat käyttöösi niin sama minkä otat ovat samaa sarjaa kaikki ja saman värisiä mut käyttääkö naiset miesten boxereita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävän neuvo osta samanlaisia sukkia niin laitat vain kuivumaan ja otat sukat käyttöösi niin sama minkä otat ovat samaa sarjaa kaikki ja saman värisiä mut käyttääkö naiset miesten boxereita
Sivusta tuun vastaamaan, kyllä voi käyttää miesten boksereita naisetkin. Lidlin yhet on olleet ihan parhaimmat jalassa. <3
Pyjama. Ei erityisen eroottinen asu, en jaksa ymmärtää kuka tästä villiintyisi😂
- Anonyymi
No kyllä pyjaman sisällöstä äkkiä villiintyy ja pyjama heitetään menemään
- Anonyymi
Mikset käsikirjoita mies tälle hahmollesi jotain pitsiä tai samettia kun ne kledjut muutenkin tuntuu kiinnostavan
Sullon feikkiasu. Jos sullois oikee rinsessa-asu, baby dollin lyhyt yläosa, niin taatusti mies villiintyisi.
- Anonyymi
Kynis.mi kirjoitti:
Sullon feikkiasu. Jos sullois oikee rinsessa-asu, baby dollin lyhyt yläosa, niin taatusti mies villiintyisi.
Älä taas puhu potaskaa. Jos itse olet yhä koukussa 60-luvun baby doll pukineisiin niin se on sinun ongelmasi.
Anonyymi kirjoitti:
Älä taas puhu potaskaa. Jos itse olet yhä koukussa 60-luvun baby doll pukineisiin niin se on sinun ongelmasi.
Olen koukussa suloiseen vaimooni, jolle oikea prinsessa-asu on kuin luotu.
- Anonyymi
Menisi hermo moiseen mieheen.
- Anonyymi
Ai niin ja aamuasuni on yleensä toppi tai pieni paita, lyhyt trikoohame ja neuletakki plus villasukat tai tossut. Kesälämpöisillä hipsuttelen usein alusvaatteisillani tai sitten alusvastteet ja neuletakki siihen päälle.
Mutta miehen näpit pysyy kurissa, ainakin jos haluaa kotirauhan säilyvän.
- Anonyymi
Herätessä oli pikkarit ja toppi päällä. Kahvia tässä juon nii päällä on enemmän vaatteita. Jos olis se mies niin sit varmasti olis vähemmän päällä vaatetta.
Toivoisin kyllä että se mies villiintyisi, niin aamuasussa, yöasussa ja kaikissa. <3- Anonyymi
Tilaa minut on tullut aika ottaa kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiminta kulttuurin muutos alkaa nyt.
One million dollar man - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs sitten sinut tilataan? <3
Paita ja pikkarit.
En juo kahvia. Aloitan aamun aina vesilasillisella.Vaimo ja minä päätimme, että Fortumille ja Carunalle ei makseta seksistä.
Asumme on eskimo.
(kuva viitteellinen)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Eskimot#/media/Tiedosto:Edward_S._Curtis_Collection_People_005.jpgMekko ja Ilman alushousuja. saa raitista ilmaa koko päivän pitää sekin hengittää 🥰
- Anonyymi
Päivävaatteet aka collarit ja huppari, koska kusetin koiran ennen aamukahvia, kuten teen joka ikinen aamu.
- Anonyymi
En juo kotona kahvia. Jos mulla olis mies, niin luulen että villiintyisi.
- Anonyymi
Pikkuhousut, yö t-paita, ja yösukat. Heti noustuani sängyn vedin aamutakkicollegen ja trikoot jalkaan. Mieheni villiintyy liikaa riippumatta asusteistani, mutta tietää milloin on pakko pitää näpit erossa minusta. Villiintyminen on ärsyttävää, jos tai kun on lauantaiaamuna muita suunnitelmia kuin seksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474724Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1163698Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391875- 1061813
Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.131787Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1321613HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81434- 811296
- 1091166
- 521081