Ostatteko miehet rakkaallenne kukkia?
Perjantaina on naistenpäivä
27
376
Vastaukset
Saapa nähdä koska tulee homojen, feikkinaisten yms. päivät.
- Anonyymi
Mulla ei oo kultaa eikä näin ollen naista, jolle voisin kukkia ostaa 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo kultaa eikä näin ollen naista, jolle voisin kukkia ostaa 😞
Pökkäät tänne kukkapuskan, se tekee monta akkaa onnelliseksi, ku ei niilläkäänoo antajaa kukkien suhteen. Mulle piisaa lehmän kuva. 🐮
- Anonyymi
Incelit ja piilovihaiset tekofemakot huutaa naisiin kohdistuvaa slurria varmaan myös tänä vuonna
- Anonyymi
Mä en oo kumpaakaan.
- Anonyymi
Ja vammaset huutaa inceliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vammaset huutaa inceliä.
Ilmeisesti menee helposti herne nenään jos tulee yhdistetyksi viharyhmittymään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo kumpaakaan.
Hienoa, niin ei tarvitse vetää henkaria suupieliin kulissin ylläpitämiseksi, vaikka naisten päivä ja Minna Canthin päivä menee alatyyliseen päänrääpiseen kuin olisi lähes salattu kaksoiselämä menossa täällä puolidarkwebissä
Eipä ole omaa kultaa joka kukkia ostaisi. Mulla onkin tuossa maljakossa ruusuja ja muita kukkia. Niin voihan niitä itse itselleenkin ostaa.
Kiitos muistutuksesta, täytyy itselleen keksiä jotain kivaa😊- Anonyymi
kun olisi se oma mies😔
- Anonyymi
Kyllä ottaji olisi. Ei vaan kelpaa normaalit miehet.
En lue itseäni mieheksi, mutta naisen näkökulmasta vastaan. Parisuhteessa mielestäni arjen huomiointi on tärkeämpää kuin joku kukkapuska pari kertaa vuodessa.
Toki jos mies olisi sellainen romantikko, että tykkää kukkia ostaa ja se tulee häneltä luonnostaan, niin se on aivan eri asia kuin jotkin väkisin ostetut kukkapuskat. Joku runo olisi paljon kovempi juttu. 😊- Anonyymi
Ei osta. Miksi ostaisi?
Jasu - Anonyymi
Naisena olen sitä mieltä, että naistenpäivästä on onnistuttu länsimaissa tekemään kaupallista roskaa. Naisten päivän tarkoitus ei ole ostaa länsimaiselle tasa-arvoiselle kumppanille lahjoja. Vaan kiinnittää huomiota asioihin ja maihin, joissa tasa-arvo ei ole vielä toteutunut. En haluaisi, että kumppani muistaisi mitenkään.
- Anonyymi
Juuri tämä. 😊👍❣️
Jasu
Jos olis se rakas, jolle ostaa, niin voisin ostaa. Ei tiedä milloin sellaista...
- Anonyymi
Tyhmä kysymys sinkkupalstalla koska sinkkumiehet on sinkkumiehiä eli aloitus sopisi parisuhde palstalle ei sinkkupalstalle
- Anonyymi
Totta muuten.
Juuri tulleen ilmoituksen mukaan, minä en näe naistani naistenpäivänä, koska hänellä on kalenteri täynnä menoja naisten kanssa.
Se siitä romantiikasta 😕- Anonyymi
Kukat tänne!!!
- Anonyymi
Ostaisin, mutta on rahalle muuta käyttöä.
- Anonyymi
Täyttä pskaa tuollainen päivä, jo edellisenä päivänä alkaa sen toistelu, pakko pitää kyseisenä päivänä telkkari ja radio kiinni.
- Anonyymi
Kaikki naiset ovat jonkun jännämiehen haaremissa. Ostakoot jännämiehet heille sitten myös kukkia.
- Anonyymi
Ostaisin, jos oli nainen jolle antaisisin ne.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Mulla on niin monta rakasta, taidan ennemmin ostaa niille uusia öljyjä ja suodattimia.
Muorille sitten kukkia ja pullia :)
-keinovaginamies- Mikä se oli se sääntö, että millon ostetaan ruusuja ja millon tulppaaneja. Kun pelkästään kukka voi olla mikä tahansa, vaikka huume.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165