JT:n hyvä uutinen on höpöhöpöä

Anonyymi-ap

Raamatun hyvä uutinen on toinen asia, mitä JT:t ei julista.JT:t julistaa jotain paratiisihölynpölyä.

Oikea hyvä uutinen on:"usko, että Jeesus on kuollut Golgatalla syntiesi puolesta. Usko häneen ja tee parannusta, niin sinä saat elää vaikka kuolisitkin."
Ja. Luuk.20:35,36.
35"Mutta ne jotka on katsottu arvollisiksi pääsemään toiseen maailmaan ja ylösnousemukseen kuolleista, . . . ."
36." He eivät voi enää kuolla, sillä he ovat enkelien kaltaisia. He ovat Jumalan lapsia, koska he ovat ylösnousemuksen lapsia."

Jeesus ei tässä puhu mitään, toisenlaista evankeliumia.
Gal.1:7-9 kertoo JT:n toiselaisesta evankeliumista. Siinä sanotaan, että ne jotka sellaista julistaa ovat kirottuja.

23

331

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raamatun hyvä uutinen on: Peräilmaa. jt taasen: lisää sakeaa Peräilmaa.
      Jos lasket äänekkäästi Peräilmaa eläissäsi , niin kuoltuasi et laske, sanoi herra seepaot galattalaisille.

• Anonyymi

Iloitkaa iloisevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.

Ilmestys 14 mainitsee että kaikkialle julistetaan IKUINEN EVANKELIUMI siitä että Jehova on korotettu Luojan asemaan. Se on iloa iloitsevien kanssa ja kunnia annettakoon Jehovalle iäti.

Paratiisin uudessa Jerusalemissa Jehova on tuon kaupungin temppeli. Ja Karitsa sen valo.

Voidaan siis väittää Minä olen Jehovalla olevan lukematon määrä erilaisia rooleja. Hänen tuntemustaa pitäisi etsiä eikä kiistellä muiden kristittyjen kanssa. Jehovat on neljäs eli Tyatiran seurakunta.

Jehovaa kun lähestyy niin hän lähestyy myös ihmistä ja opettaa äänellään erilaisia asioita.

Minä olen estänyt enemmän sotia kuin aiheuttanut niitä hän mm. Opetti minulle silloin kun kaikki pitivät häntä sotien moottorina.

Me uskomme

ISÄÄN
      Jumalaan
      Kaikkivaltiaaseen.....
      Jne.

Missä sinun uskosi Kaikkivaltiaaseen näkyy?
      Lähesty toki häntä niin opit tuntemaan hänen persoonaansa vaikka hänen voimansa yhä pysyy salattuna.

Siunausta!

• Anonyymi

Tuolihan se sieltäkin väärää evankeliumia." Paratiisiin uudessa Jerusalemissa".
        Sinun kirottu oppisi näkyi taas sepustuksissasi.
        Minun uskoni näkyy 24/7. Ei vain kärryjen takana tai turhissa ovien kilkutteluissa.
        Näkyykö sinun uskosi valehtelija hallintoelimen ja haaratoimistokomitea tukemisessa?
        Millainen usko se on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun uskoni näkyy 24/7. Ei vain kärryjen takana tai turhissa ovien kilkutteluissa.
        Näkyykö sinun uskosi valehtelija hallintoelimen ja haaratoimistokomitea tukemisessa?
        Millainen usko se on?

Jehovan todistajat ovat lahjoja Jumalan ihmisinä. Heistä huokuu Jumalan Hengen hedelmää eli iloa, rauhaa, pitkämielisyyttä jne.

Miksi kiistellä opista tai tulkinnoista kun elävät todisteet oikean opin siunauksellisuudesta ovat aivan silmiemme edessä.

Me puhumme siitä mitä olemme omin silmin katsoneet ja omin käsin koskeneet. Elämän sanasta. Elämä ilmestyi ja vaikutti keskuudessamme.....

Mitä muuta tarvitaan.

• Anonyymi

Amen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen usko se on?

Mene hellareitten palstalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jehovan todistajat ovat lahjoja Jumalan ihmisinä. Heistä huokuu Jumalan Hengen hedelmää eli iloa, rauhaa, pitkämielisyyttä jne.

Miksi kiistellä opista tai tulkinnoista kun elävät todisteet oikean opin siunauksellisuudesta ovat aivan silmiemme edessä.

Me puhumme siitä mitä olemme omin silmin katsoneet ja omin käsin koskeneet. Elämän sanasta. Elämä ilmestyi ja vaikutti keskuudessamme.....

Mitä muuta tarvitaan.

Amen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta tarvitaan.

JT huokuu valehtelu, kylmyys ja kovuus.
        " Tärkeintä on rakkaus" sanotaan raamatussa, mutta JT:t ei sano edes päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hellareitten palstalle!

Mene sinä vartiotorniasi sinne julistamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT huokuu valehtelu, kylmyys ja kovuus.
        " Tärkeintä on rakkaus" sanotaan raamatussa, mutta JT:t ei sano edes päivää.

Olet kartettujen listalla!

• Anonyymi

Ole pentu hiljaa ja häivy lahkopalstalle

• Anonyymi

Matt. 16:18 sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni 16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet

Efes. 4:4 olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon

Matt. 6:20 kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen

• Anonyymi

Ef.4:4 ei oikein kelpaa JT:lle.
        Osa menee taivaaseen loput ei mene. Kolmas joukko jää matojen ruuaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ef.4:4 ei oikein kelpaa JT:lle.
        Osa menee taivaaseen loput ei mene. Kolmas joukko jää matojen ruuaksi.

Soopaa!

• Anonyymi

"Usko, että Jeesus on kuollut Golgatalla syntiesi puolesta. Usko häneen ja tee parannusta, niin sinä saat elää vaikka kuolisitkin."

Olen lukenut sellaistakin että alkukristityt eivät edes uskoneet syntien soittamiseen vaan se on pitkän ajan kuluessa kehitelty oppi. Raamattu kieltää tappamisen, on siksi vaikeaa kuvitella että ihmiset tulisivat otolliseksi Jumalalle surmaamalla Jeesuksen. Lisäksi sovittaminen tuntuu epäreilulta. On väärin että voi ilman henkilökohtaista vastuuta teoistaan vain sälyttää synnit jonkun kannettavaksi. Miksi Jeesus ei laajasti tuonut esille tälläistä mahdollisuutta että hän voi sovittaa synnit, jos se kerta oli? Tälläinen ajatus ei heijastu ollenkaan Jeesuksen opetuksista. Jeesus opetti vastuuta teoistaan eikä sitä, että jonkin opin uskominen olisi riittävää ihmiselle. Ja miksi Jumala edes vaatisi uhrin itse itseltään voidakseen antaa anteeksi ihmisille?

• Anonyymi

Olet lukenut?
        Aku Ankastako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet lukenut?
        Aku Ankastako?

Myöskin tvssä on asiaa käsitelty aikoinaan.

• Anonyymi

Jeesus-liike oli aluksi juutalaisuuden sisäinen uskonpuhdistusliike, jossa keskityttiin lain hengen (ei vain kirjaimen) noudattamiseen, sairaiden parantamiseen ja köyhien auttamiseen. Jeesuksen nimittäminen Daavidin pojaksi viittaa kuninkuuteen ja liittyy odotuksiin, joita tuohon aikaan oli Israelin kuningaskunnan uudelleen perustamisen suhteen. Kun Jeesus tapettiin eikä hänestä tullut kuningasta, seuraajille tuli tarve selittää asia parhain päin ja ajan mittaan kehitettettiin oppi siitä, että Jeesuksen kuolema olikin välttämätöntä syntien sovittamiseksi. Tässä merkittävä rooli oli mm. Paavalilla, joka ei ollut Jeesuksen seuraaja tämän eläessä.

Uuteen testamenttiin on päätynyt eri suuntiin viittaavaa aineistoa. Syntien sovitusopin lisäksi siellä on kohtia, jotka viittaavat opetuslasten tietämättömyyteen tällaisesta. Miksi he olisivat yrittäneet estää Jeesuksen vangitsemisen, jos olisivat olleet tietoisia siitä, että tämä kuuluu suunnitelmaan ja näin pitää ehdottomasti tapahtua? Jokaiselle myös luvataan maksaa tekojensa mukaan, mikä ei kovinkaan hyvin sovi yhteen rajattoman armon kanssa, jossa usko kuittaa kaiken.

• Anonyymi

Anonyymi 2024-03-09 13:35:04

"Ef.4:4 ei oikein kelpaa JT:lle.
      Osa menee taivaaseen loput ei mene. Kolmas joukko jää matojen ruuaksi."

144 000 ei tarkoita jehovia.

Ilm. 14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta,
      14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.

jehovantodistajien työkalu vartiotornikaupusteluun on valehtelu, jolle on omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäynti.

Tiesitkö, että vartiotonriseuran hallintoelimen jäsenyyden edellytykseksi on säännöissä laitettu taivaaseen meneminen / pääseminen. (heh).

Aikaisempi sääntövariantti oli, jotakin sen tapaista kui että oli syntynyt ennen vuotta 1914 ? (liittyi maailmanlopun vuosilukuennustukseen 1914)

Vuosikirjat julkaisivat ennen yhden tarkkuudella vartiotorniseurassa taivaaseen menevien kortistoitujen lukumäärän. Nyt ei vuosikirjoja enää julkaista.

• Anonyymi

Soopaa jauhat!
      Miksi?
      Koska hoet lahkooppia!

• Anonyymi

Tarkoitat kai sitä JT lahko-/ kulttioppia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat kai sitä JT lahko-/ kulttioppia?

JT ovat tosi kristittyjä
        Sinäkään et ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT ovat tosi kristittyjä
        Sinäkään et ole!

Ja sinä muka olet? Hah!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3060
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      963
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      837
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      776
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      569
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      50
      541
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      475
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      470
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      461
    Aihe