Unelmatyö mikä

Anonyymi-ap

Mikä olisi unelmatyösi, että voisit jatkaa siinä jopa eläkeiän jälkeenkin?

27

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan joku moderointi

• Anonyymi

Suntio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suntio.

Kas kun ei kontio ohhho

• Anonyymi

Paasaaja

• Anonyymi

Avaatko hieman mitä tähän tehtävään kuuluu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa vielä sanoa, kerron kun konsepti on valmis, mutta ainakin ämyri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan vallankumous

• Anonyymi

Kahvila työntekijä. Kirpputori myyjä.

• Pieneläinten hoitaja. Eläinten kanssa on niin helppo olla, ne ovat kuin lapsia; konstailemattomia, valloittavia ja aitoja. Tai no otan takaisin sen verran, että voisin minä heppojakin hoitaa, ne ovat ihania. Ja miksei siinä samassa menisi lehmät, aasit, vuohet, lampaat ja muut.

• Anonyymi

IMF johtaja eli maailmanpankin ylipäällikkö

• Anonyymi

Lettutieteiden Vihtori

• Anonyymi

Ei käy, koska tuolla alalla eläkeikä tekee tepposet.

• Ei kai sellaisya olekaan.. vapaaherratar.. ?

• Anonyymi

No ei ole, mieslapsi

• Anonyymi

Niinpä... Niitä virkoja on harvassa

• Anonyymi

Nykyinen työni. 🙂

• Kollegoissa on useampi eläkeiän ylittänyt. Useampia yli 70v jatkaa työtä omilla ehdoillaan. Voisin itsekin nähdä jatkavani 3-4pv/vko tai pari kk töissä/kk lomalla systeemillä, jos terveys kestää ja jos intohimo aiheeseen säilyy.

Teollisuudessa en jatkaisi yhtään virallista eläkeikää pidemmälle, vaikka sielläkin tein innostavaa ja palkitsevaa työtä. Siellä tahti on sellainen, ettei sitä jaksaisi kovin pitkään. Vaikka resurssit on miljoonia, tavoitteet on silti ajankäytöllisesti lähes täysin mahdottomia saada onnistumaan ja samaan aikaan ongelmat on vaikeampia kuin missään, eikä koskaan tule löysempää aikaa hengähtää ja palautua.

• Anonyymi

Unitestaaja. Testailisin sänkyjä, missä on hyvä nukkua.

Jasu

• Sellainen sitäsuntätä tuusaileva sekatyömieshomma.

Ois joku traktori, sekä siihen jotain laitteita. Sitten sirkkelistä katuporaan kaikkea työkaluja.

Ja sillä eläisi hyvin, eikä tarttis tehdä kellonympäri ja joka päivä niitä hommia.

Mutta nykyjään noitten firmojen pitäminen on aikas älytöntä. Yel-maksut ja muut menee niin typerästi, että se pitäis ainakin rekisteröidä Viroon ja sit vissiin joutuis sielläkin ramppaamaan ja hommaamaan kämpän...aikamoista kikkailua...

• Anonyymi

Perintätoimiston pääomistaja. Voisin huijata ja riistää heikossa asemassa olevilta ja tienata suuret määrät rahaa ja rikkauksia. Lähettelisin vain päivästä toiseen erilaisia sekä samanlaisia huomautuksia ja maksukehotuksia ja iltaisin voisin kehitellä erilaisia lisämaksuja joista poikisi taas lisää rahaa minulle ja muille rikosk.. osakkaille.

• Anonyymi

IMF päjohtaja ainoa ammatti mihin oisi varaa tehdä elikin siin InternationalMoney Foundation Super director...

Mihinkään muuhn ammattiin ei ole rahaa mennä..

• Nahkuri, jonka orsilla tavataan.

• Anonyymi

Voin jatkaa nykyistä työtäni 70-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen pitää miettiä jotain muuta.

• Anonyymi

Kirjailija.

• Pidän työstäni paljon juuri tällä hetkellä, mutta haaveilen, että eläkeiässä voisin asua talviajan pois Suomesta, joten en juuri nyt suunnittele tekeväni töitä yhtään eläkeikää kauemmin.
      Aika näyttää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3109
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      74
      3014
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2880
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      2037
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1647
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1595
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      23
      1558
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    Aihe