Vai mitä se uskonratkaisun tekeminen joitakin näyttää vauvasta?
Onko se joltain pois jos tein ratkaisun, että uskon Jeesukseen?
50
431
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se ole keneltäkään pois, vaan ratkaisun tekeminen eli uskominen Jeesuksen sovintotyöhön takaa sinulle taivaspaikan:
Ilm 7
" "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" 14Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."- Anonyymi
Vauvat on uskossa Jeesukseen joten ei heitä sinun tekosi mitenkään heilauta suuntaan tai toiseen.Varo sitten ettet menetä omaa uskoasi etkä vajoaa epäuskon syntiin. Omaan vanhurskauteen. Onnea matkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvat on uskossa Jeesukseen joten ei heitä sinun tekosi mitenkään heilauta suuntaan tai toiseen.Varo sitten ettet menetä omaa uskoasi etkä vajoaa epäuskon syntiin. Omaan vanhurskauteen. Onnea matkaan.
Onkohan tuolla kirjoittajalla aivan kaikki kohdallaan:
"Vauvat on uskossa Jeesukseen "??
Missä he ovat kuulleet evankeliumin: "Usko tulee kuulemisesta"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvat eivät usko eivätkä osaa tehdä muutakaan päätöksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuolla kirjoittajalla aivan kaikki kohdallaan:
"Vauvat on uskossa Jeesukseen "??
Missä he ovat kuulleet evankeliumin: "Usko tulee kuulemisesta"!Lahko-opit ovat perin kummallisia.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Lahko-opit ovat perin kummallisia.
Missä ”lahkossa” tuollainen oppi on
Anonyymi kirjoitti:
Missä ”lahkossa” tuollainen oppi on
Te tarjoilette ja kuvailette täällä oppejanne päivittäin monta kertaa, mutta kun yritän kysyä mistä lahkosta on kysymys, seuraa syvä hiljaisuus – aina ja poikkeuksetta.
- Anonyymi
Te tarjoilette ja kuvailette täällä oppejanne päivittäin monta kertaa, mutta kun yritän kysyä mistä lahkosta on kysymys, seuraa syvä hiljaisuus – aina ja poikkeuksetta.
Siinä voi noudattaa myös ”Älä ruoki trollia” -yleisohjetta, kun toinen vain höpisee epämääräisesti lahkoista pystymättä asiallisempaan ilmaisuun
- Anonyymi
Sitä nyt hiukan pitää ihmetellä mikset ole ollut uskossa poikaan jo lapsena?
- Anonyymi
Sitten, jos tyrkytät tätä toiselle. Sitten se on ongelma
- Anonyymi
Mikä ongelma se on? Voit aina sanoa, että ei kiitos.
- Anonyymi
Kysy vauvalta.
- Anonyymi
Tuleeko usko Saatanaankin kuulemisesta?
- Anonyymi
Sinä sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sen tiedät.
Kyllä sekin tulee kuulemisesta.
- Anonyymi
Uskonnonvapaus tarkoittaa sitä että voit tehdä minkä ratkaisun haluat, mutta et saa kertoa siitä kellekään. Se on kuolemansynti.
- Anonyymi
Uskonnonvapaus tarkoittaa vapautta harjoittaa ja kertoa uskostaan vapaasti.
Kerro millaisia rangaistuksia Suomen oikeuslaitos tästä on jakanut? Siis siitä kun on kertonut uskosta? Selviääkö sakoilla vai joutuuko ihan linnaan...?
- Anonyymi
No on se ainakin paholaiselta pois jokainen joka alkaa seurata Jeesusta.
- Anonyymi
Hyvin teit.
- Anonyymi
Rikollista touhua kuitenkin kertoa siitä jollekin.
Ei ihminen sillä tavalla saa sanoa mitä tahansa, vaan jotkut asiat ovat silti kuten entisessä Neuvostoliitossa ja nykyisessä Venäjässä, että niistä ei vain saa puhua eikä sotkea niihin millään tavalla sananvapautta. Joihinkin asioihin se ei vain kuulu.- Anonyymi
Totta. Perinteiseen luterilaisuuteen ei kuulu todistaminen uskostaan.
Pitää olla hiljaa kuin ku..i sukassa.
Uskomista johonkin ei voi itse päättää. Itselleen voi uskotella uskovansa ja tehdä niissä merkeissä "ratkaisun", mutta uskominen johonkin uskonvaraiseen ei todellisuudessa ole varsinaisesti tahdonalaista toimintaa. Ei voi päättää uskooko, eikä voi päättää ettei usko.
- Anonyymi
Onko se jotain sinulta pois jos joku tekee ratkaisun seurata Jeesusta?
Anonyymi kirjoitti:
Onko se jotain sinulta pois jos joku tekee ratkaisun seurata Jeesusta?
Mistä niin päättelet että olisi?
- Anonyymi
Mistä niin päättelet että olisi?
Sinulta kysyttiin 🦆.
- Anonyymi
Totta. Ei voi päättää tai olla päättämättä. Täytyy vain päättää että päättää.
Täysin päätöntä tai päättämätöntä touhua. - Anonyymi
Niin. Konservatiivikristitty uskova ei voi valita olla liberaaliteologi näennäiskristitty
- Anonyymi
Oliko sillä Jeesuksellasi häntä, kaviot ja sarvet päässä?
- Anonyymi
Niinkö olet päättänyt?
- Anonyymi
Sujuvasti taas sotketaan Jeesus ja hänestä Paavalin luoma Kristus -kultti. Kristus on Lucifer Raamatun mukaan - ei Jeesus, mutta tarkoitushan koko idealla onkin ryvettää myös samassa tulivuoren rikinkatsissa Jeesus myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö olet päättänyt?
Huomaa! Kysymys oli sinulle.
- Anonyymi
Usko Jeesukseen on persoonauskoa eli uskoa nimeen, se on laittomuuden tekemistä Jeesuksen mukaan - kuului uskoa Jeesusta.
- Anonyymi
1. Joh. 3:23
Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen NIMEEN ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Joh. 3:23
Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen NIMEEN ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.Ja häneen me uskomme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja häneen me uskomme!
Juuri näin - hänen nimensä kautta, joka Matteus 7. luvun mukaan on laittomuuden tekemistä, ja näille hän sanoo, menkää pois, en tunne teitä.
Voi huonompiakin ratkaisuja tehdä.
- Anonyymi
Ei muuten voi, kun uskonnosta on kyse - tämän opin Jumala on Saatana Jeesuksen sanoin.
- Anonyymi
Kylä se näyttää olevan.
- Anonyymi
Ei ole, usko vain rauhassa .
- Anonyymi
Paljon mahdollista koska homojen avioliitot on aitouskovilta pois.
- Anonyymi
Niin on, etenkin jos nykyinen piispojen ehdotus tulisi sellaisenaan voimaan, kapenisi konservatiivien tila kirkossa merkittävästi. Mutta on niiden vastustamiseen monet muutkin syynsä niin kirkossa kuin yhteiskunnassa, kuten lasten oikeudet. Asioita tulee katsoa laajemmin, kuin vain itsensä kautta. ”Mitä se on minulta pois” on huono argumentti yksistään asioihin, jotka ovat paljon laajempia merkitykseltään.
- Anonyymi
Ei senkään pitäisi olla keneltäkään pois kun tein ratkaisun olla uskomatta "Jeesukseen".
- Anonyymi
>teet oman uskonratkaisun<
"Minä Herra , se on minun nimeni , minä en anna kunniaani toiselle , enkä
ylistystäni epäjumalille." Jes: 42 - Anonyymi
Mikä vaikutti ratkaisuusi? Ilmestyikö Jeesus sinulle?
- Anonyymi
Kyllä. Hän tuli sydämeeni asumaan:
Joh 14
""Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh 14
""Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan"Niin, pitää sanansa - tehdä niitä isän tahtomia tekoja - eli uskoa Jeesusta, eikä uskoaJeesukseen.
Jeesukseen uskomisessa Kristuksena ei ole teoilla mitään merkitystä, mitä asiaa täällä suureen ääneen uskovaiset muistavat aina korostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh 14
""Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan"Mistä tiedät että se oli Jeesus?
- Anonyymi
Onhan Suomessa sekä jonkinlainen demokratia sekä jonkinlainen uskonnonvapaus toisin kuin Venäjällä.
Täällä saa tehdä uskonratkaisun kun pystyy sen kanssa vain järjestäytyneen yhteiskunnan raameissa, mutta itse asiasta ei joudu Siperiaan.
Herjattavaksi kylläkin, mutta mitä väliä sillä on.
On vain mielenkiintoista ajatella että mitä mahtavat keksiä ja miten kävisi jos olisi valta ja voima heillä tehdä se mitää tehdä haluavat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574