Minkälaisen naisen

Anonyymi-ap

haluaisit?

Aina kysellään täällä naisilta, niin nyt kysytään miehiltä.

115

1477

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun silmää miellyttää eikä ole ideologiavammoja, niin sitten sellaisen, joka osoittaa rakkauttaan kunnioitamalla miestään ja joka kuuntelee miestään eikä tunteitaan - etenkin jos nämä kaksi ovat ristiriidassa keskenään.

      Noista seuraa aika pitkälti kaikki ne muut asiat joilla on väliä pidemmässä juoksussa.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Nätin, mukavan, empaattisen, fiksun, kannustavan ja rohkean. Itseäni nuoremman.

      • Anonyymi

        Mummuosasto on sulle hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummuosasto on sulle hyvä.

        Eli ei kiitos mitään sitten. Ennemmin kuolen ku jotain mummuja.


      • mustasusi kirjoitti:

        Eli ei kiitos mitään sitten. Ennemmin kuolen ku jotain mummuja.

        Ei tarvii enää haaveilla kestään. Näin se siis on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eli ei kiitos mitään sitten. Ennemmin kuolen ku jotain mummuja.

        Näin naisena, joka menisi siihen sun hyväksymääsi ikähaarukkaan, täytyy todeta, että toi sun asenteesi itsesi ikäisiä naisia kohtaan on myös nuoremman naisen mielestä hyvin luotantyöntävä. Ei siksi, että sun pitäisi hyväksyä ketään, jota et halua, vaan siksi, että sä puhut heistä äärimmäisen halventavalla tavalla. En voisi ikinä kuvitella katselevani miestä, joka puhuu kenestäkään tuohon sävyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin naisena, joka menisi siihen sun hyväksymääsi ikähaarukkaan, täytyy todeta, että toi sun asenteesi itsesi ikäisiä naisia kohtaan on myös nuoremman naisen mielestä hyvin luotantyöntävä. Ei siksi, että sun pitäisi hyväksyä ketään, jota et halua, vaan siksi, että sä puhut heistä äärimmäisen halventavalla tavalla. En voisi ikinä kuvitella katselevani miestä, joka puhuu kenestäkään tuohon sävyyn.

        Oliko mielestäsi, minulle kirjoitettu kommentti sitten hyvä? Siinä puhuttiin mummuosastosta! Oikein alleviivataan sitä, että olen jo vanha kääkkä ja niin poispäin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliko mielestäsi, minulle kirjoitettu kommentti sitten hyvä? Siinä puhuttiin mummuosastosta! Oikein alleviivataan sitä, että olen jo vanha kääkkä ja niin poispäin.

        Mummu on ihan ok ilmaus, eikä mitenkään erityisen loukkaava.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliko mielestäsi, minulle kirjoitettu kommentti sitten hyvä? Siinä puhuttiin mummuosastosta! Oikein alleviivataan sitä, että olen jo vanha kääkkä ja niin poispäin.

        Sitäpaitsi tuo kommenttisi oli sinunkin kommnetiksesi sieltä ehdottomasti siisteimmästä päästä. Yleensä sä puhut todella paljon rumemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummu on ihan ok ilmaus, eikä mitenkään erityisen loukkaava.

        Aha. Ja sitten kun minä käytän sitä, niin tulee sanomista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aha. Ja sitten kun minä käytän sitä, niin tulee sanomista.

        Eihän se tietenkään mikään täysin korrekti ilmaisu ole, jollet puhu nimenomaan isoäiti-ihmisestä ja sellaisessa yhteydessä, jossa se isoäitiys on oleellista. Se, että se ei ole loukkaavimmasta päästä sanoja, ei tee sitä korrektiksi tavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tietenkään mikään täysin korrekti ilmaisu ole, jollet puhu nimenomaan isoäiti-ihmisestä ja sellaisessa yhteydessä, jossa se isoäitiys on oleellista. Se, että se ei ole loukkaavimmasta päästä sanoja, ei tee sitä korrektiksi tavaksi.

        Kyllä pistää vihaksi tuo teidän asenne, kun ollaan jatkuvasti tyrkyttämässä vanhempaa eukkoa, vaikka ihan hyvin tiedätte, ettei kiinnista siinä mielessä. Ja tiedostan kyllä ihan hyvin senkin etten minä saa mitään nuorempaakaan enää. Joten vittuako tässä enää näihin vastaamaan edes.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä pistää vihaksi tuo teidän asenne, kun ollaan jatkuvasti tyrkyttämässä vanhempaa eukkoa, vaikka ihan hyvin tiedätte, ettei kiinnista siinä mielessä. Ja tiedostan kyllä ihan hyvin senkin etten minä saa mitään nuorempaakaan enää. Joten vittuako tässä enää näihin vastaamaan edes.

        Turhaan sä mulle kiukkuat. Minä en ole sulle koskaan mitään tyrkyttänyt. Ja vaikka kuka tahansa mitä tyrkyttää, niin aina voi kieltäytyä ilman, että tekee itsensä siinä samalla hyvin vastenmielisen oloiseksi. Sekin kertoo paljon, jos ei osaa kieltäytyä asiallisesti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä pistää vihaksi tuo teidän asenne, kun ollaan jatkuvasti tyrkyttämässä vanhempaa eukkoa, vaikka ihan hyvin tiedätte, ettei kiinnista siinä mielessä. Ja tiedostan kyllä ihan hyvin senkin etten minä saa mitään nuorempaakaan enää. Joten vittuako tässä enää näihin vastaamaan edes.

        "Joten vittuako tässä enää näihin vastaamaan edes."

        No se sentää ainakin antaisi sinusta vähemmän etovan kuvan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan sä mulle kiukkuat. Minä en ole sulle koskaan mitään tyrkyttänyt. Ja vaikka kuka tahansa mitä tyrkyttää, niin aina voi kieltäytyä ilman, että tekee itsensä siinä samalla hyvin vastenmielisen oloiseksi. Sekin kertoo paljon, jos ei osaa kieltäytyä asiallisesti.

        Aika vaikeaa se on jos alkaa suututtamaan. Sitähän nuo mulkut just haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Joten vittuako tässä enää näihin vastaamaan edes."

        No se sentää ainakin antaisi sinusta vähemmän etovan kuvan.

        Minä etoan sinua ja kaikkia muitakin nuoria muutenkin. Ihan sama.


      • Anonyymi

        eli teini tai max 25 v on suden ihanne


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli teini tai max 25 v on suden ihanne

        Entä sitten???


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä pistää vihaksi tuo teidän asenne, kun ollaan jatkuvasti tyrkyttämässä vanhempaa eukkoa, vaikka ihan hyvin tiedätte, ettei kiinnista siinä mielessä. Ja tiedostan kyllä ihan hyvin senkin etten minä saa mitään nuorempaakaan enää. Joten vittuako tässä enää näihin vastaamaan edes.

        Jos kerran kaikki tietää mitä haluat, niin miksi sitä kerrot miljoonanteen kertaan? -sivust


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Entä sitten???

        sulla on ollut yli 10 vuotta aikaa saada teini tyttöystävä mutta eipä ne teinitytöt ole kiinnostuneet susta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Entä sitten???

        Olet yksi oksettavimmista persoonista mitä tällä nettimaailmalla on tarjota. Sulle pitää antaa opetus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sulla on ollut yli 10 vuotta aikaa saada teini tyttöystävä mutta eipä ne teinitytöt ole kiinnostuneet susta

        Ihan ku en tietäisi tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummu on ihan ok ilmaus, eikä mitenkään erityisen loukkaava.

        Mummuttelu ja tytöttely kuuluu samaan loukkaavaan sarjaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä pistää vihaksi tuo teidän asenne, kun ollaan jatkuvasti tyrkyttämässä vanhempaa eukkoa, vaikka ihan hyvin tiedätte, ettei kiinnista siinä mielessä. Ja tiedostan kyllä ihan hyvin senkin etten minä saa mitään nuorempaakaan enää. Joten vittuako tässä enää näihin vastaamaan edes.

        Oletko miettinyt, että SINUN asenteessasi olisi jos ei vikaa niin paljon korjattavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummuosasto on sulle hyvä.

        Määrittele mummu


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliko mielestäsi, minulle kirjoitettu kommentti sitten hyvä? Siinä puhuttiin mummuosastosta! Oikein alleviivataan sitä, että olen jo vanha kääkkä ja niin poispäin.

        Siksi toisekseen jotkut on mummuja jo kolmikymppisinä riippunee siittä kuinka nuorena lapsi lapset tekee jälkikasvua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi toisekseen jotkut on mummuja jo kolmikymppisinä riippunee siittä kuinka nuorena lapsi lapset tekee jälkikasvua

        Tässä oki varmasti vain ulkonäöstä kyse ja iästä... Ei siitä onko mummu jollekin lapselle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä pistää vihaksi tuo teidän asenne, kun ollaan jatkuvasti tyrkyttämässä vanhempaa eukkoa, vaikka ihan hyvin tiedätte, ettei kiinnista siinä mielessä. Ja tiedostan kyllä ihan hyvin senkin etten minä saa mitään nuorempaakaan enää. Joten vittuako tässä enää näihin vastaamaan edes.

        No vittuako si vastailet


    • Anonyymi

      Semmosen jolla on isot tissit.

      • Anonyymi

        Laita ittelles silikoonit, niin et tarvi naista.


    • Anonyymi

      Aito ja lojaali riittäisi mutta minä näköjään en. Kenellekkään. Ikinä. Antaa olla.

      • Anonyymi

        Ihan sama ongelma... Että antaa sitten olla unelmat ja haaveilu.


    • Anonyymi

      Luotettava, fiksu ja hänet.

      • Anonyymi

        Rikas jolla rahaa huolet katoo


    • Sininen vois olla kiva...😄

      • Anonyymi

        ??? 😂😂



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        I'm blue, da ba dee da ba di... :)
        https://www.youtube.com/watch?v=68ugkg9RePc

        Mulla itsellä kyllä kaikki miltein on punasta... talo, autotalli, auto, traktori, moottoripyärä...moottorisahakin oranssi. 😄



      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin. No x-men elokuvassa oli tälläinen...

        https://images.app.goo.gl/uUZxJe6WE3HcFk7b9

        En ole vaan löytänyt tuollaista... vielä...mutta ehkä löydän. 😄

        Ihan kivan näköi vartalo mu kehtaisitko julkisesti keskellä kaupunkia tuollaisen kanssa näyttäytyä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivan näköi vartalo mu kehtaisitko julkisesti keskellä kaupunkia tuollaisen kanssa näyttäytyä

        No miks ei? Ei kai se toinen mikään esittelykappale olis?


    • Anonyymi

      Perinteiset arvot ja sukupuoliroolit suhteessa kannattavan naisen. Tänään on tehnyt mieli niin suomalaista, kuin likaristiveristä naisen nahkaa.

    • Anonyymi

      Kyllä hän tietää....

    • Itseäni fiksumpi olisi optimaalinen tapaus.

      • Eikö se ole jo mahdotonta🤔


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eikö se ole jo mahdotonta🤔

        Kyllähän sinä kävisit vallan mainiosti.


      • valtakunta kirjoitti:

        Eikö se ole jo mahdotonta🤔

        Lisko oli eräissä asioissa juuri sellainen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Lisko oli eräissä asioissa juuri sellainen.

        Nonii. En nyt tiedä mitä väärin laski elämässä mutta tietoahan se olisi ollut jos lapsi teille tullut hän olisi tehnyt kaikkensa sen eteen.

        Onneksi olet täällä kun joku alkaa muistuttaa häntä täällä sellaiseen on helpommin sitten rakastuu, mikä portti on jo auki rakastua.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nonii. En nyt tiedä mitä väärin laski elämässä mutta tietoahan se olisi ollut jos lapsi teille tullut hän olisi tehnyt kaikkensa sen eteen.

        Onneksi olet täällä kun joku alkaa muistuttaa häntä täällä sellaiseen on helpommin sitten rakastuu, mikä portti on jo auki rakastua.

        Liskon kanssa olisi kannattanut hankkia lapsia, sillä niistä olisi tullut fiksuja ja mielenkiintoisia. Terveydentilansa ei vain silloin sallinut.


      • buddy-love kirjoitti:

        Liskon kanssa olisi kannattanut hankkia lapsia, sillä niistä olisi tullut fiksuja ja mielenkiintoisia. Terveydentilansa ei vain silloin sallinut.

        En tuntenut liskoa. En tiedä hänestä mitään mutta ehkä voit kertoa minkälainen oli?


      • buddy-love kirjoitti:

        Liskon kanssa olisi kannattanut hankkia lapsia, sillä niistä olisi tullut fiksuja ja mielenkiintoisia. Terveydentilansa ei vain silloin sallinut.

        Onko minussa sinusta, mitään piirettä mitä hänessä oli?
        Kertoiko hän syytä miksi et saanut pitää yhteyttä minuun?


      • valtakunta kirjoitti:

        Onko minussa sinusta, mitään piirettä mitä hänessä oli?
        Kertoiko hän syytä miksi et saanut pitää yhteyttä minuun?

        Kenessäkään ei ole samoja piirteitä kuin Liskossa oli.
        Oli ihan oma laatuaan.

        Ei varsinaisesti kertonut syytä, vaan vain sanoi että haluaa että pysyn sinusta erossa.


      • valtakunta kirjoitti:

        En tuntenut liskoa. En tiedä hänestä mitään mutta ehkä voit kertoa minkälainen oli?

        Tavattoman älykäs ja väittelykykyinen.
        Eräissä asioissa erittäin lahjakas.
        Hyvämuistinen ja osasi mm. piin sadan desimaalin tarkkuudella.
        Huumorintajuinen.
        Mutta myös särmikäs ja monissa asioissa ehdoton.
        Sairauksiensa takia usein kovissa kivuissa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tavattoman älykäs ja väittelykykyinen.
        Eräissä asioissa erittäin lahjakas.
        Hyvämuistinen ja osasi mm. piin sadan desimaalin tarkkuudella.
        Huumorintajuinen.
        Mutta myös särmikäs ja monissa asioissa ehdoton.
        Sairauksiensa takia usein kovissa kivuissa.

        Noh nii kivah. Voit yrittää väitellä kanssani 🤔
        Mistä väitellään, jos tiedän mitään siitä. Olen huono väittelee esim tuosta venäjästä minusta ne on enemmän tunne puolia miksi putini hyökkäs kuin joidenkin ennakkoluulojen vain vallatakseen. En usko että sellainen ei sovi statukseen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh nii kivah. Voit yrittää väitellä kanssani 🤔
        Mistä väitellään, jos tiedän mitään siitä. Olen huono väittelee esim tuosta venäjästä minusta ne on enemmän tunne puolia miksi putini hyökkäs kuin joidenkin ennakkoluulojen vain vallatakseen. En usko että sellainen ei sovi statukseen.

        Emme me voi väitellä.
        Olen siinä liian tehokas ja kumoan vastapuolen perusteet juuria myöten.
        Exäni moitti minua siitä ja piti sitä kohtuuttomana.
        (hän ei osannut väitellä)


      • buddy-love kirjoitti:

        Kenessäkään ei ole samoja piirteitä kuin Liskossa oli.
        Oli ihan oma laatuaan.

        Ei varsinaisesti kertonut syytä, vaan vain sanoi että haluaa että pysyn sinusta erossa.

        Ok . Kyllä huomaan harmiksessa samoja piirteitä kuin minussa sen vuoksi se on hurmaava ja ihana. Se on paljon parempi väitteleen kuin minä. Hölmöitä on että minua kuviteltu häneksi.😅

        Olet muuttunut et tunnu enää olevan galaktinen sankari enemmän vain sotkeutumatta asioihin.
        Ehkä se ihminen muuttuu. Mitä oli kun oli päättäväisyyttä vielä. Kyllä minäkin sinulle sanoin ja kerroin myös hänelle otit yhteyttä. Tuntui petin sinut mutta halusin että rehellisyydelle pohjautuu suhteenne kuin muistat kolmas pyörä oli miehellä siinä mukana ystävättärensä mukana suhteen halusta se sattu, vuosien alan salaa piti. Ainoa myös kenet kielsin häneltä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Emme me voi väitellä.
        Olen siinä liian tehokas ja kumoan vastapuolen perusteet juuria myöten.
        Exäni moitti minua siitä ja piti sitä kohtuuttomana.
        (hän ei osannut väitellä)

        Noh juuria myöten vielä sitten voi, vielä imasta tietoa vahingossa kun väittelee asioista. Oliko jotkut aiheet mitä ette ratkaissut vältelläakseen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tavattoman älykäs ja väittelykykyinen.
        Eräissä asioissa erittäin lahjakas.
        Hyvämuistinen ja osasi mm. piin sadan desimaalin tarkkuudella.
        Huumorintajuinen.
        Mutta myös särmikäs ja monissa asioissa ehdoton.
        Sairauksiensa takia usein kovissa kivuissa.

        Lisko oli kyllä varmaan mielenkiintoinen persoona. Muistan kyllä että kirjoitit jotakin hänestä aikaisemmin tällä palstalla. Ikävää että menetit hänet, oliko jokin vakavampi sairaus?


      • m36-intj kirjoitti:

        Lisko oli kyllä varmaan mielenkiintoinen persoona. Muistan kyllä että kirjoitit jotakin hänestä aikaisemmin tällä palstalla. Ikävää että menetit hänet, oliko jokin vakavampi sairaus?

        Paha selkävika, joka oli leikattu jo kahdesti ja kolmas oli tulossa, mutta väsyi kipuihinsa ja päätti lähteä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Paha selkävika, joka oli leikattu jo kahdesti ja kolmas oli tulossa, mutta väsyi kipuihinsa ja päätti lähteä.

        Ikävä kuulla, pidän kyllä lääketiedettä epäonnistuneena noin yleisesti. Ilmeisesti kipulääkkeetkään eivät tuossa enää välttämättä toimineet, ja ne aiheuttavat paljon haittavaikutuksia myös, jos niitä käyttää pidempään. Jotkut ovat saaneet apua kipuihinsa proteolyyttisistä entsyymeistä (esim. serrapeptaasi), sitä mm. käytetään nivelrikkoon ja reumatauteihin, eikä sillä ole paljon haittavaikutuksia. Kokeilin sitä itsekin (ei ole kipuja), tuli välillä vain vähän huono olo, joka meni ohi nopeasti. Jotkut sanovat saavansa siitä ruokamyrkytyksen kaltaisen tilan, mutta en kyllä itse huomannut. Se aine (serrapeptaasi) hajottaa tulehduksen jättämää kuollutta kudosta, eli sopii myös leikkausten jälkeiseksi hoidoksi (kiinnikkeet ovat yksi ongelma).


      • Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

        Ikävä kuulla, pidän kyllä lääketiedettä epäonnistuneena noin yleisesti. Ilmeisesti kipulääkkeetkään eivät tuossa enää välttämättä toimineet, ja ne aiheuttavat paljon haittavaikutuksia myös, jos niitä käyttää pidempään. Jotkut ovat saaneet apua kipuihinsa proteolyyttisistä entsyymeistä (esim. serrapeptaasi), sitä mm. käytetään nivelrikkoon ja reumatauteihin, eikä sillä ole paljon haittavaikutuksia. Kokeilin sitä itsekin (ei ole kipuja), tuli välillä vain vähän huono olo, joka meni ohi nopeasti. Jotkut sanovat saavansa siitä ruokamyrkytyksen kaltaisen tilan, mutta en kyllä itse huomannut. Se aine (serrapeptaasi) hajottaa tulehduksen jättämää kuollutta kudosta, eli sopii myös leikkausten jälkeiseksi hoidoksi (kiinnikkeet ovat yksi ongelma).

        Opiaateilla varsinkin on kipua kroonistavia vaikutuksia.
        Serrapeptaasi on minulle tuntematon aine ja se vaikuttaa mielenkiintoiselta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opiaateilla varsinkin on kipua kroonistavia vaikutuksia.
        Serrapeptaasi on minulle tuntematon aine ja se vaikuttaa mielenkiintoiselta.

        Höh, tuo lähti kirjautumattomana.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kenessäkään ei ole samoja piirteitä kuin Liskossa oli.
        Oli ihan oma laatuaan.

        Ei varsinaisesti kertonut syytä, vaan vain sanoi että haluaa että pysyn sinusta erossa.

        Gekko oli kova palstarähisemään. Mutta myös älyttömän hauska.


      • scrg kirjoitti:

        Gekko oli kova palstarähisemään. Mutta myös älyttömän hauska.

        Rähisi myös muuallakin ja kaipaan kovasti sitä kodikasta ärhennystä.
        (se huvitti meitä molempia)


    • - Sellaisen, joka osaisi minulle autistin kirjolla olevalle antaa sopivasti omaa tilaa.
      - Saisi olla enemmän söpö ja suloinen kuin sellainen klassisen kaunis.
      - Ei saisi missään nimessä olla kova ja kylmä luonne.
      - Sellainen joka jakaisi elämän näkemykseni leppoisan elämän viettämisestä ja joka tyytyisi tällaisen työläisen elintasoon.

      • Juuri täydellinen.


      • Anonyymi

        Heh, ei tuo kuulosta ollenkaan pahalta. 😊👍


      • Anonyymi

        Voi kettu, jonkun verran täytyy olla kovuutta ja kylmyyttä kuitenkin.
        Varsinkin assin kanssa suhteessa. <3
        Anteeksi!
        En tarkota tota pahalla.
        (kirjolla itekin)


    • Anonyymi

      Lutkan

    • Anonyymi

      Sellaisen joka pystyy oikeaan itsesäätelyyn, jolla on riittävästi älliä oppia virheistään. Joku joka ottaa vastuun omasta osastaan maailmassa ja etenkin häntä itseä koskevista asioista.

      Kypsän ja nyt se ei tarkoita samaa kuin vanha. Yhtä naisellinen kuin minä miehekäs. Hiukan hedonisti, silleen hyvällä tavalla. Ei kaltaiseni, vaan sopivan erilainen että voi ihmetellä sitä ihmettä mikä toinen ihminen on.

    • Anonyymi

      Semmosen jota panettais vähän enemmän kuin minua, mutta aika vaikea löytää.

    • Anonyymi

      Sellaisen, jollaista tuskin on olemassakaan? Mulla on koira- ja kissa allergia, lemmikit ei kiitos. Lapset, ei ole omia, osaanko edes olla lasten kanssa, epäilen? Ei tupakkaa, eikä viinakaan, selkeä haittatekijä. Terveet elämän tavat, osaa kantaa vastuun omista tekemisistä. Aktiivinen liikkuja. Myönteinen suhtautuminen tulevaan, vaikka takapakkiakin tulee aina välillä. Luottamuksen arvoinen ja sinut itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      Naisen pitäisi päästä ensin minun suojamuurieni lävitse, mutta eipä ole ketään koskaan edes kiinnostanut. Parempi ettei edes ajattele tällaisia, vaan keskittyy ihan muuhun, kun on syntynyt kaiken rakkauden ulkopuoliseksi.

    • Hö, no tietenkin 180cm platinablondi ✨

      • Höm kun ei ole platnablondi eikä 180cm mutta sinö olet sen verta pitkä, että voit vaatiakkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Höm kun ei ole platnablondi eikä 180cm mutta sinö olet sen verta pitkä, että voit vaatiakkin.

        Saatan vähän liioitella 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Saatan vähän liioitella 🙂

        Oiskotuo hyvä CS2 pelaajalogo😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Oiskotuo hyvä CS2 pelaajalogo😅

        Ei tuo oota hetki pistän vähän heruttuvamman kuvan 😅


      • E-Lukka kirjoitti:

        Saatan vähän liioitella 🙂

        Siis tuo😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei tuo oota hetki pistän vähän heruttuvamman kuvan 😅

        Jaaha, playboy materiaalia 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Saatan vähän liioitella 🙂

        Katselintissi vilautus kuviajoten mietin tämä olisi hyvä takaisin 😅 kun kuolee saa sellaisen pelaajan logon välähtää naamaan🧐


      • valtakunta kirjoitti:

        Katselintissi vilautus kuviajoten mietin tämä olisi hyvä takaisin 😅 kun kuolee saa sellaisen pelaajan logon välähtää naamaan🧐

        No jäänee muistiin varmasti 😋


      • E-Lukka kirjoitti:

        Jaaha, playboy materiaalia 🙂

        Mitäh minusta se on kiva ärsytys kuva😅


      • E-Lukka kirjoitti:

        No jäänee muistiin varmasti 😋

        Mietin että sekoittaa tunteet.


    • Olen sellaisen löytänytkin, herttailevan ja ystävällisen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Yhtä pitkän kuin leveäkin...

    • Mä en oo tollasta aatellutkaan. mutta nyt kun kerran kysymällä kysytte, niin varmaan sellanen joka on yhtä erikoinen kun mä. Siis ei tarvi olla samanlainen, vaan jotenkin vaan erikoinen. En vois kuvitellakaan että asuisin jotenkin tavanomaisesti jossain rivitalossa ja kävisin prismassa ostoksilla.

      • Anonyymi

        Eikö rivitalossa voi asua vähän erikoisemminkin? Missä käyt ostoksilla ellet Prismassa 😅?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rivitalossa voi asua vähän erikoisemminkin? Missä käyt ostoksilla ellet Prismassa 😅?

        Tuli tästä mieleen kun isä vainaa asu lapsuutensa Oulussa. Niin rivitalolaiset oli sellasia, että niitä piti jo vähän pelätä.


      • Anonyymi

        Missähän sinä asut..asuntoautossa tai teltassa? Iglu olisi kyllä mukavan erikoinen, mutta ainakin kesällä hiukan haastava.. Kun suomalaisista noin 13% asuu rivitaloissa, 37% kerrostaloissa ja likimain puolet omakoti- tai paritaloissa, niin uskaltaisin sanoa ainakin näistä rivitalon olevan suorastaan erikoisin asumismuoto.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Tuli tästä mieleen kun isä vainaa asu lapsuutensa Oulussa. Niin rivitalolaiset oli sellasia, että niitä piti jo vähän pelätä.

        Sinulla on siis todella vähän kokemusta rivitaloista. Meillä päin rivitalossa asuu lähinnä erikoisempaa väkeä lapsineen. Kuten tuossa sanottiin, niin rivitalo on Suomen erikoisin asumismuoto. Pelkään että rivitalot kuolee "sukupuuttoon", niin monia puretaan kerrostalojen tieltä. Vaikka eipä silti, kerrostaloissakin asuu ihan erilaisia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Sellainen pirttihirmu pitäisi kyllä hommata🤔

    • Anonyymi

      Persu naisen

      • Anonyymi

        Kyllä. He ovat mutkattomia perinteisten arvojen naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. He ovat mutkattomia perinteisten arvojen naisia.

        Eivätkä kireitä vihervassuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. He ovat mutkattomia perinteisten arvojen naisia.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Nuoren ja kauniin tietysti, koska itsekin olen nuori 34-vuotias sinkkumies.

    • Anonyymi

      Voi riittä kun laittaa kaks asiaa terve itseluottamus ja ehdottoman rehellinen ni on jo kaksi suurta ongelmaa millainen on naisen terve itseluottamus kuinka voi olla kertomatta edes valkoista valhetta

    • Anonyymi

      Hyväsydäminen, laskelmoiva, kaunis ja itsestään fyysisesti huolta pitävä ja tykkää tehdä kaikki kotityöt.

      • Laskelmoiva? Saatan olla puupää taas kerran mutta ei oikein yhtäkkiä ajatellen istu tuohon muuhun juttuun ainakaan siten kuin itse miellän tämän "laskelmoivan" 🤔


    • Anonyymi

      Hyvä perse ja ei kälätä kokoajan. Puhuu vaan kun puhutellaan ja on aina valmis seksiin.

      • Anonyymi

        Himokas, aloitteellinen mul..n imijä, joka ei käytä pikkupöksyjä jne...


    • Anonyymi

      Nöyrä ja kuuliainen. Ei tarvitse olla kaunokainen, kunhan ymmärtää käyttötarkoituksensa ja on sinut sen kanssa.

    • Anonyymi

      Kiimainen rakastajatar joka ymmärtää sen, että pysymme molemmat omissa liitoissamme ja pelkästään huvittelemme keskenämme.

    • Anonyymi

      Toivoisin naisen joka hyväksyy minut kumppaniksi niin kivikkoisella elontiellä ajasta ikuisuuteen. En ole oikein onnistunut missään elämässäni, ei kotia, lämpöä, sieluni sirpaleita syksyn jänen tuuli hyytää, olen yksinäinen rikkinäinen sydän kuiskaamassa kylmän, jäisen viiman vietäväksi sanomattomia sanoja joita ei kukaan kuule. Routainen ja liukas on kivinen polkuni, lankean niin monta kertaa alla kylmän tähti taivaan, mutta mentävä on, johonkin, on vain niin kylmä yksin vaeltaa.

      • Anonyymi

        Jos vielä osaat soittaa kitaraa edes kohtalaisesti, niin olet täydellinen niille lukuisille, jotka kaipaavat hoivattavaa runopoikaa projektikseen. Eikä haittaa, vaikka nainen kyllästyy jossain vaiheessa, koska aina löytyy uusi.


    • Anonyymi

      Ei feministiä eikä vassua. Sellainen joka tietää roolinsa miehen rinnalla. Se rooli on että nainen kunnioittaa miestään sekä päinvastoin, mies kunnioittaa naistaan. Kumpikin rakastaa toistaan.

      • Anonyymi

        Ulkonäkö on tietysti tärkeä tekijä.


      • Anonyymi

        Feminismi on ymmärrettävää tietyissä tapauksissa. Miehen ja naisen välisessä suhteessa se on tuhoisaa. Mutta jos feministi tarkoittaa huntupakon vastustamista, se on hyvä.


    • Anonyymi

      Kauniin ja vaatimattoman naisen haluan. Sellainen on hakusessa tällä miehellä!

    • Anonyymi

      Sellaisen joka on pullea ja iloinen.

      O

      O

      O


      O

      O

      O
      O
      O

      O

      O

      O

      O


      Ja jos joku tulee tähän jurpittamaan, että mitä siellä joku akka on trollaamassa, niin

      O

      O

      O

      O

      O

      O

      O


      O

      O

      O

      O

      O


      O


      O

      O

      O

      Perhana, ihsn oikeassa onkin hän!

    • Mukavan ja ihanan

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe