--- RIP Toyota Mirai -vetyauto. Toyota hautaa vetyautonsa ja panostaa täyssähköautoihin. MITÄS NYT?

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/autot/art-2000010261403.html

"Vetyauto on flopannut Yhdysvalloissa nyt niin pahasti, että Toyota on päättänyt myydä Mirai-vetyautonsa pois valtavalla alennuksella."

"TOYOTAN vetyauto Mirain voi nyt ostaa Yhdysvalloista lähes käsittämättömällä yli 80 prosentin alennuksella."

"Toyota tarjoaa ostajalle noin 14 000 euron edestä ilmaista vetykaasua kuuden ensimmäisen käyttövuoden aikana."

"JÄTTIALENNUKSEN syynä on vetyjakeluverkoston alasajo USA:n ainoassa vedyn tankkaamisen mahdollistaneessa osavaltiossa eli Kaliforniassa."

"Suomessa vetytankkausasemia ei tällä hetkellä ole, eli lähin vetypolttokennoauton tankkauspaikka on meillä Tukholmassa."

Mitäs nyt sitten?

12

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä uskon vetyyn. 🤥

      • Anonyymi

        Minä uskon joulupukkiin ja vetyyn.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­­y­­m­f­­o­­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Saahan sitä uskoa vedyn toiseen tulemiseen, vaikka ensimmäinenkin epäonnistui.

    • Anonyymi

      On se hauskaa kun tosielämässä järki voitti ja sähköauto jatkaa tulevaisuudessa.
      Vety hype loppui lyhyeen kun huomattiin että se on kallein mahdollinen käyttövoima henkilöautoihin.

    • Anonyymi

      Joskus kauan sitten Porsche hypetti uusiutuvia polttoaineita, mutta ilmoitti jo aikoja sitten sähköistävänsä koko malliston yhtä mallia lukuun ottamatta.

      Tähän on hyvä syy: Synteettisiä hiilivetyjä (voiteluaineita) on valmistettu jo 95 vuoden ajan eikä hintaa ole saatu alemmas kuin kymmeniä euroja litra. Tuohon ei tarvita edes polttoaineveroa päälle, kun hinta on jo ihan järjetön.

      Että sähköllä mennään .

    • Anonyymi

      Toyotan vetyhörhöily maksoi miljardeja. Vain paska jäi käteen.

    • Anonyymi

      Eipä ole yllätys.

    • Anonyymi

      IL 29.3 Akio Toyoda tylyttää sähköautoja. Riippumatta siitä, kuinka paljon sähköautojen tekniikka kehittyy, uskon että niillä on edelleen tulevaisuudessa vain 30%:n markkinaosuus. Sitten loput 70% ovat hybridi-, polttokenno- ja vetymoottoriautoja, Toyoda totesi. Ja luulen, että polttomoottoriautot pysyvät varmasti, hän lisäsi.

      • Anonyymi

        Ilmankos mies pistettiin opetatiivisesta johdosta hallitukseen. Ilman sukutaustaa olisi varmaan pistetty kävelemään. Niin pahoja virhearvioita mies teki.


    • Anonyymi

      Eipä tuo merkkaa mitään, koska vetyautoja ei ole.

    • Anonyymi
      UUSI

      Aika karua luettavaa. Jenkkilän ainoa jakeluverkosto ajetaan alas. Suomessa muutamat vetyasemat purettiin jo viime vuosikymmenellä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe