Toivoisitko että tuleva kumppanisi

Anonyymi-ap

Ja aviopuolisosi olis nopea oppimaan vai toivotko että hidas oppimaan että voit opettaa häntä ns talon tavoille tai opetat hänet itsellesi eli miten koulutat tulevan kumppanisi

65

415

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja onko hyvä heti vai pikku hiljaa oppiminen

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­f­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Vai oletko se sinä jota opetetaan voi se olla niinkin päin eli oletko nopea oppimaan vai hidas

    • Anonyymi

      Ei ole mitään tulevaa kumppania, mutta mun kanssa kyllä oppii. Jos ei muuta, niin elämään ihmisiksi. 🙂

      Miehissä on monissa se sama vika, että niin kauan kun nainen tuntuu harmittomalta höppänältä hönöltä, pantava ja hellan ja huushollin nurkassa pidettävältä epåuhkalta miehiselle auktiriteetilleen, he jaksavat olla mielinkielin ja diplomaattisia lässynlää. Vaan ootas, jos osoitat jotain aivotoimintaa jonka hekin jopa sellaiseksi tunnistaa ja pelästyy, loppuu diplomatia ja lässynlää.

      Joten miksi ihmeessä mitään uutta ukkoa ottaisi, jos edellisestä erkanisi? Pitäisi esittää tyhmempää kuin onkaan.

      Jasu

      • Anonyymi

        Tarkoitatko nyt että sinä olet se oppi tyttö ja jos kukkoilet niin sinulle näytetään kaapin paikka eli oletko vähän lapatossu ja tohvelisankari no ei se mitään ihan hyvä pomo sinulla on ja pääset helpolla ja olet rakastettu


      • Anonyymi

        Eli hyvin on asiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko nyt että sinä olet se oppi tyttö ja jos kukkoilet niin sinulle näytetään kaapin paikka eli oletko vähän lapatossu ja tohvelisankari no ei se mitään ihan hyvä pomo sinulla on ja pääset helpolla ja olet rakastettu

        Minä kun en ole ollenkaan lapatossu enää nykyään. Niin olen uhka kaikille joviaaleille lässynlää miehille, jota ei voi alistaa pätemällä omia mutu viisauksiaan heitellen. Rakastettu olen kyllä. Ihan ansaitusti vieläpä. Olenhan hoitanut osani paremmin kun hyvin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun en ole ollenkaan lapatossu enää nykyään. Niin olen uhka kaikille joviaaleille lässynlää miehille, jota ei voi alistaa pätemällä omia mutu viisauksiaan heitellen. Rakastettu olen kyllä. Ihan ansaitusti vieläpä. Olenhan hoitanut osani paremmin kun hyvin.

        Jasu

        Hyvä että olet tottelevainen ja nöyrä mut lapatossu ei tarvi olla eli olet malli oppilas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että olet tottelevainen ja nöyrä mut lapatossu ei tarvi olla eli olet malli oppilas

        Ei hyvässä suhteessa tottelemaan joudu kumpikaan. Hyvässä suhteessa etsitään ja löydetään ratkaisu muutoin kun alistaen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvässä suhteessa tottelemaan joudu kumpikaan. Hyvässä suhteessa etsitään ja löydetään ratkaisu muutoin kun alistaen.

        Jasu

        Enkä mä pysty olemaan kenenkään kanssa edes kaveri, joka koittaa alistaa tai muutella mua mieleisekseen. Helpompi olla ilman sellaisua ihmisiä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mä pysty olemaan kenenkään kanssa edes kaveri, joka koittaa alistaa tai muutella mua mieleisekseen. Helpompi olla ilman sellaisua ihmisiä.

        Jasu

        Ei kuulu minunkaan ajatteluun muitten alistaminen. Sairasta alistaa muita.

        Jasu



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        oikeassahan jasu on.

        Ei toi on alistamista heikommassa asemaa kohden jotka elää tukien varassa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei toi on alistamista heikommassa asemaa kohden jotka elää tukien varassa.

        realismia rea-lis-mia se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oikeassahan jasu on.

        Kaikilla ei ole puolisoa eikä kukaan voi vaan lisääntyä holtittomasti tukien varaa sellainen on vain kuvitelmaa ja leimaamista heikommassa olevia kohtaa koska sen eteen pitää tehdä töitä. kuin sanoin asumme demokraattisessa maassa jokaisella on oikeus tehdä lapsia. Eikä se tee huonompaa vanhempaa jolla on enemmän lapsia koska isukkikin on vastuussa siitä lapsestaan myös oli se sitten monilapsinen eri isien lasten yksinhuoltaja kyllä se äiti menettäisi lapset, jos ei osaisi kasvattaa lapsiaan.
        Myös isikin voi olla lapsen huoltaja. Kyllä se väkivalta näkyisi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Pistetään nyt näitä ettei unohdu nämä sanomiset kutsuu ihmisiä miksikin.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18335290/syntyvyys-tippuu#comment-127205817

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18335290/syntyvyys-tippuu#comment-127194765

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18348314/suomi-petti-kouluammuskelijan#comment-127354332

        Käy joskus kotisi ulkopuolellakin ja tutustu ihmisiin, niin heräät vaaleanpunaisesta kuplastasi. Tukia ei yhäkään ole tehty kenenkään jatkuvaksi elintavaksi/elinkeinoksi ja koko elämän mittaiseksi hyväksikäytöksi.

        Pistä miehesi töihin, hän varmaan kykenee töitä tekemään vaikket sinä kykeniskään. Ei teitä molempia kotona tartteta lapsenlikkana.

        Kai te joskus meinaatte tehä työksenne muutakin kuin lapsia? Vaikka se nyt elinkeinonne tuntuu olevankin.

        Jasu


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kaikilla ei ole puolisoa eikä kukaan voi vaan lisääntyä holtittomasti tukien varaa sellainen on vain kuvitelmaa ja leimaamista heikommassa olevia kohtaa koska sen eteen pitää tehdä töitä. kuin sanoin asumme demokraattisessa maassa jokaisella on oikeus tehdä lapsia. Eikä se tee huonompaa vanhempaa jolla on enemmän lapsia koska isukkikin on vastuussa siitä lapsestaan myös oli se sitten monilapsinen eri isien lasten yksinhuoltaja kyllä se äiti menettäisi lapset, jos ei osaisi kasvattaa lapsiaan.
        Myös isikin voi olla lapsen huoltaja. Kyllä se väkivalta näkyisi.

        Kyllä voi. Herää!

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy joskus kotisi ulkopuolellakin ja tutustu ihmisiin, niin heräät vaaleanpunaisesta kuplastasi. Tukia ei yhäkään ole tehty kenenkään jatkuvaksi elintavaksi/elinkeinoksi ja koko elämän mittaiseksi hyväksikäytöksi.

        Pistä miehesi töihin, hän varmaan kykenee töitä tekemään vaikket sinä kykeniskään. Ei teitä molempia kotona tartteta lapsenlikkana.

        Kai te joskus meinaatte tehä työksenne muutakin kuin lapsia? Vaikka se nyt elinkeinonne tuntuu olevankin.

        Jasu

        Tietysti keski-ikäisenä elämäntapatyöttömänä ei kovin hyvin työnhaussa varmastikkaan menesty. Kun puuttuu työkokemus kaikesta.

        Posteljooniksi ukkosi Valtakunta voi päästä, jos on hyväkuntoinen. Ja panomiehenä kuntoa on pakosti oltava. 🙂

        Opettelet itse tekemään ruokaa ja siivoamaan, niin miehes pääsee töihin. Saatte itse tienattua rahaa. Itsetuntokin siitä kohenee, kun ei ole ihan henkisesti munaton. 🙂

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti keski-ikäisenä elämäntapatyöttömänä ei kovin hyvin työnhaussa varmastikkaan menesty. Kun puuttuu työkokemus kaikesta.

        Posteljooniksi ukkosi Valtakunta voi päästä, jos on hyväkuntoinen. Ja panomiehenä kuntoa on pakosti oltava. 🙂

        Opettelet itse tekemään ruokaa ja siivoamaan, niin miehes pääsee töihin. Saatte itse tienattua rahaa. Itsetuntokin siitä kohenee, kun ei ole ihan henkisesti munaton. 🙂

        Jasu

        Posteljoonin työssä sekin hyvä puoli, että aamusta ajoissa lähtee lajittelemaan jaettavan postinsa ja jakaa sukkelaan alueensa postit, niin ehtii ajoissa kotiinkin emäntää hyysäämään. 🙂

        Eikä siinä tartte olla edes älykkö, työn oppii nopeasti, hyvästä muistista on hyötyä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posteljoonin työssä sekin hyvä puoli, että aamusta ajoissa lähtee lajittelemaan jaettavan postinsa ja jakaa sukkelaan alueensa postit, niin ehtii ajoissa kotiinkin emäntää hyysäämään. 🙂

        Eikä siinä tartte olla edes älykkö, työn oppii nopeasti, hyvästä muistista on hyötyä.

        Jasu

        Ne miehen itsetuhoiset ajatukset saattaa olla ihan kotioloihin pitkästymistäkin. Jos ei ole muuta hommaa, kuin oassata ruokaa pöytään, siivota muitten sitkuja ja nussia emäntää tietäen, että tulee lisää penskoja mitä hyysätä ja hoitaa. Harvalle miehelle tuo riittää hyvään oloon, sossutuilla elely ja himassa muutten palveleminen ja muijan avustajana eläminen.

        Työpaikka voisi nostaa hänen mielialaa ja miehistä egoaan sen verran, että itsarihöpinät vaihtuu uuteen elämänhaluun.

        Minäkin väsyisin ja masentuisin teillä, mitä oon arjestanne täältä lukenut. Ei ihme jos miehesi masentuu, onhan toi ihan kahjoa touhua.

        Jasu


    • No ensinnäkään en mene ikinä enää naimisiin. Toiseksi en sorru mihinkään uuveloon, jota pitäis opettaa joka asiassa. Joten eiköhän tuo vastannut jo. 😄

    • Anonyymi

      Naiselle ei voi opettaa seksiä. Jotkut heistä ovet luonnostaan lahjakkaita, jotka tarjoavat miehille odottamattomia nautintoja.

      • Parisuhteen tuo puoli on ylimainostettua.


      • Anonyymi

        Nyt voit suksia täyspakkauksella kuusikkoon.


    • Se mene oikeasti niin, että aina toinen opettaa toista.
      Ja jos molemmat ovat nopeita, niin ehditään käydä enemmän asioita läpi.

      • Anonyymi

        Saanko kysyä missä asioissa buddy love opettaa naistaan veikkaan että pomoa ei kanbata turhaan suututtaa tai buddy love kärsii näin veikkaisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä missä asioissa buddy love opettaa naistaan veikkaan että pomoa ei kanbata turhaan suututtaa tai buddy love kärsii näin veikkaisin

        Exäni oppi korjaamaan autoaan ja remontoimaan asuntoa.
        Kokkauksessa ei suostunut kuuntelemaan (koska kuvitteli osaavansa) ohjeita ja tulos oli sen mukaista.
        (bravuurinsa aiheessa olivat mokkapalat, jotka nekin olivat kehnoja)

        Liskon kanssa tilanne oli tasapainoisempi ja myös minä opin häneltä paljon, sillä hän oli lähes yhtä kattava tietopankki, mutta aivan eri aloilta kuin itse olen.
        (ja meillä oli loistavia väittelyitä eri aiheista)


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Exäni oppi korjaamaan autoaan ja remontoimaan asuntoa.
        Kokkauksessa ei suostunut kuuntelemaan (koska kuvitteli osaavansa) ohjeita ja tulos oli sen mukaista.
        (bravuurinsa aiheessa olivat mokkapalat, jotka nekin olivat kehnoja)

        Liskon kanssa tilanne oli tasapainoisempi ja myös minä opin häneltä paljon, sillä hän oli lähes yhtä kattava tietopankki, mutta aivan eri aloilta kuin itse olen.
        (ja meillä oli loistavia väittelyitä eri aiheista)

        Ja sitten väittelyt kävivät raskaiksi :’D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten väittelyt kävivät raskaiksi :’D

        Hyvä väittely ei käy koskaan raskaaksi, mutta se onnistuu vain jos molemmat osapuolet osaavat väitellä. Väittelyn kuluessa molemmat ymmärtävät miten toinen ajattelee ja miksi ajattelee juuri siten. Väittelyn jälkeen kumpikaan ei enää ajattele aivan samoin kuin ennen väittelyä.

        (exäni ei osannut väitellä ja väitti minun rääkkäävän häntä, kun en suostunut vaihtamaan mielipdettäni samasi kuin hänen (joka oli väärä ja liittyi autojen renkaisiin ja josta hän muutama kuukausi myöhemmin oli sillä kannalla kuin itse olin ja minä kuulemma olin ollut silloin hänen väärällä kannallaan, kun taas hän kuulemma ei ollut vaihtanut mielipidettään))

        ((varsinainen onglma exäni kanssa oli, että hän halusi päättää kaikesta ja samalla vaati, että minun pitää päättää ja se on mahdoton yhdistelmä))


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Hyvä väittely ei käy koskaan raskaaksi, mutta se onnistuu vain jos molemmat osapuolet osaavat väitellä. Väittelyn kuluessa molemmat ymmärtävät miten toinen ajattelee ja miksi ajattelee juuri siten. Väittelyn jälkeen kumpikaan ei enää ajattele aivan samoin kuin ennen väittelyä.

        (exäni ei osannut väitellä ja väitti minun rääkkäävän häntä, kun en suostunut vaihtamaan mielipdettäni samasi kuin hänen (joka oli väärä ja liittyi autojen renkaisiin ja josta hän muutama kuukausi myöhemmin oli sillä kannalla kuin itse olin ja minä kuulemma olin ollut silloin hänen väärällä kannallaan, kun taas hän kuulemma ei ollut vaihtanut mielipidettään))

        ((varsinainen onglma exäni kanssa oli, että hän halusi päättää kaikesta ja samalla vaati, että minun pitää päättää ja se on mahdoton yhdistelmä))

        Heh. Voi tsiisus teitä.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Hyvä väittely ei käy koskaan raskaaksi, mutta se onnistuu vain jos molemmat osapuolet osaavat väitellä. Väittelyn kuluessa molemmat ymmärtävät miten toinen ajattelee ja miksi ajattelee juuri siten. Väittelyn jälkeen kumpikaan ei enää ajattele aivan samoin kuin ennen väittelyä.

        (exäni ei osannut väitellä ja väitti minun rääkkäävän häntä, kun en suostunut vaihtamaan mielipdettäni samasi kuin hänen (joka oli väärä ja liittyi autojen renkaisiin ja josta hän muutama kuukausi myöhemmin oli sillä kannalla kuin itse olin ja minä kuulemma olin ollut silloin hänen väärällä kannallaan, kun taas hän kuulemma ei ollut vaihtanut mielipidettään))

        ((varsinainen onglma exäni kanssa oli, että hän halusi päättää kaikesta ja samalla vaati, että minun pitää päättää ja se on mahdoton yhdistelmä))

        "Hyvä väittely ei käy koskaan raskaaksi, mutta se onnistuu vain jos molemmat osapuolet osaavat väitellä."

        Tuo on totta. Osaavan väittelijän kanssa voi halutessaan vaikka vaihtaa mielipiteet keskenään ja väittely toimii silti. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä väittely ei käy koskaan raskaaksi, mutta se onnistuu vain jos molemmat osapuolet osaavat väitellä."

        Tuo on totta. Osaavan väittelijän kanssa voi halutessaan vaikka vaihtaa mielipiteet keskenään ja väittely toimii silti. 😁

        Joku saa hepulin ja voi aiheuttaa hässäkän. Eivät kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku saa hepulin ja voi aiheuttaa hässäkän. Eivät kaikki.

        Nyt puhuttiinkin osaavista ja hyvistä väittelijöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhuttiinkin osaavista ja hyvistä väittelijöistä.

        Jaa, olkoot sitten lähden kotimaisen joutsenmerkki-nakin syöntiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä väittely ei käy koskaan raskaaksi, mutta se onnistuu vain jos molemmat osapuolet osaavat väitellä."

        Tuo on totta. Osaavan väittelijän kanssa voi halutessaan vaikka vaihtaa mielipiteet keskenään ja väittely toimii silti. 😁

        Väittelin kerran pariakymmentä vastaan ja väittelyn kuluessa yksi heistä tajusi mitä tarkoitan ja siirtyi kannalleni. Hiukan myöhemmin tajusin mitä tuo loppulauma tarkoitti ja ilmoitin, että he ovat täysin oikeassa tuossa kannassaan, mutta se on aiheeseen liian kapea näkemys ja sitten muutin oman näkökantani kattamaan tuon kapean ja oman laveampani.
        Tuossa vaiheessa väittely loppui, sillä nuo eivät enää pysyneet tilanteessa mukana.
        (harvoin on niin, että pääsen käyttämään väittelykykyjäni kunnolla ja noita tilanteita on varsinkin nykyään aivan liian vähän)


      • buddy-love kirjoitti:

        Exäni oppi korjaamaan autoaan ja remontoimaan asuntoa.
        Kokkauksessa ei suostunut kuuntelemaan (koska kuvitteli osaavansa) ohjeita ja tulos oli sen mukaista.
        (bravuurinsa aiheessa olivat mokkapalat, jotka nekin olivat kehnoja)

        Liskon kanssa tilanne oli tasapainoisempi ja myös minä opin häneltä paljon, sillä hän oli lähes yhtä kattava tietopankki, mutta aivan eri aloilta kuin itse olen.
        (ja meillä oli loistavia väittelyitä eri aiheista)

        Pitäne vielä lisätä, että opetan asiota, enkä oikeastaan edes huomaaa opettavani.
        Jos siis teen jotain, niin automaattisesti kerron mitä on tekeillä ja miksi teen juuri niin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Väittelin kerran pariakymmentä vastaan ja väittelyn kuluessa yksi heistä tajusi mitä tarkoitan ja siirtyi kannalleni. Hiukan myöhemmin tajusin mitä tuo loppulauma tarkoitti ja ilmoitin, että he ovat täysin oikeassa tuossa kannassaan, mutta se on aiheeseen liian kapea näkemys ja sitten muutin oman näkökantani kattamaan tuon kapean ja oman laveampani.
        Tuossa vaiheessa väittely loppui, sillä nuo eivät enää pysyneet tilanteessa mukana.
        (harvoin on niin, että pääsen käyttämään väittelykykyjäni kunnolla ja noita tilanteita on varsinkin nykyään aivan liian vähän)

        Harvemmin väittelet minun kanssa vieläkään .😅


    • Anonyymi

      Nopea oppimaan edottomasti. Mä pidän vain miehistä, joilla on hoksottimet kohdallaan. Talon tavoille en kuitenkaan ketään opeta enkä todellakaan ala ketään kouluttamaan Aikuinen on joko valmiiksi koulutettu tai saa jatkaa matkaansa.

      • Anonyymi

        Ai niin ja ensimmäinen kohta, josta huomaa, että huomaa hoksottimien olevan hyvät, on se ettei hingu mitään aviota. Ei tule mun kanssani tapahtumaan.


    • Anonyymi

      Tyhmä aloitus. Minun kanssani osaa olla kun vain vähänkään vilkaisee silmiin.

    • Anonyymi

      Varmaan yrittäisin opettaa sinua tuntemaan minut. Siinä onkin valtava työmaa 😅 ja toisinpäin, haluan myös oppia tuntemaan sinut. Eli vaatii paljon keskusteluja kaikesta maan ja taivaan väliltä. Tämä voidaan tietysti toteuttaa nopean tai hitaan oppikaavan mukaan. Mutta hidas ja perusteellinen ehkä parempi 🤔

    • Anonyymi

      Puoliso ei ole koira. Eikä varmaan yhtä pässi kuin sinä.

    • Anonyymi

      Onko kumppari hukassa, pariton kumppani öö kumppari mukava kinkata yhdellä kumisaappaalla marattonisakin

    • Anonyymi

      Pääasia, että opitte syömään kaikki suomalaista puhdasta ruokaa ja tarkistatte paketista hyvää Suomesta-merkin.

      • Anonyymi

        Eli ruokaa omasta maasta (joutsenen kuva).


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä nosto tähän kohtaan.


      • Anonyymi

        Yli 80% ruokavarmuusketjusta tulee kotimaasta. Se on tärkeää ja pidetään se jatkossakin tärkeiden asioiden listalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yli 80% ruokavarmuusketjusta tulee kotimaasta. Se on tärkeää ja pidetään se jatkossakin tärkeiden asioiden listalla.

        Joo tietekin katon. Samoin kaikki pesuaineet. En tarvi mitään eksotiikkaa. Mä en ymmärrä että joku tokmanni myy ulkolaista paperia. Siis ei nyt suomeen paperia tarvi tuoda.


    • Anonyymi

      Laskuvarjojääkärien peruskoulutukseen ehkä myöskin taistelusukeltajille: 10km kinkkaus metsikössä, jotta pääsee koulutuksen 2. jsaksolle

    • Anonyymi

      Minä olen lempeä, mutta yhtä aikaa kova :)

    • Anonyymi

      Pääasia, että tajuaa, että kodin viihdytysjoukot ovat tärkeät ja oppii itsekin nauramaan.

    • En haluaisi kouluttaa ketään.
      Jos olen rauhassa kotona, niin voin kyllä mielelläni keskustella kumppanin kanssa asioista, joista tiedän jotakin tai joista minulla on mielipide. - Me voimme olla eri mieltä asiasta ja silti keskustella tai puolustaa omia mielipiteitämme. - Sen päälle keitetään kahvit.
      Joskus kotona voi olla asioita, jotka toinen vain osaa sujuvammin hoitaa ja silloin voi ottaa mallia.

      • Anonyymi

        Entä jos kumppanisi opettaa sinut hyväksi imuroijaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos kumppanisi opettaa sinut hyväksi imuroijaksi

        Entä jos? Niin, mitä sitten? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos kumppanisi opettaa sinut hyväksi imuroijaksi

        Sivusta totean, että jos hän on niin hyvä imuroimaan, niin hän saa tietysti imuroida.

        Mähän en siis ikinä imuroi. Ei täällä tarvitse imuroida, kun pölyt hoidetaan muuten pois. Mutta jos toinen haluaa imuroida ja on siinä niin hyvä, että voisi oikein opettaa, niin imuroikoon vain.


    • Anonyymi

      Viikonlopun kun rentoutuu ja höpöttelee, sitten ... Back to the reality, kun herää hassuista höpötyksistä arkeen *suunnitelmista.

      hmm musiikki nyt tulee Naxareth - Turn on your receiver..... tietokone sotki jotain piti alkaa levyä uudestaan..

    • Anonyymi

      Kadonnut kumppani eli hukkaanrunurt kumppari.

      Hmm niin oikeasti mitä tuo haaveilija-kanssa .. koska näin että hänellä on tuollasista graafista taitoa...mini-kuvienkin perusteella...

      ... eli siis tekemään 3D-juttuihin kuvia ehkä ;D piirtämään..

    • Anonyymi

      olen miettinyt mutta niin haaveilijan kanssa että laitan jotain materiaalia pilvipalveluun, niin hän katsoo.... ja ideoita...niiin....

      mysteeri-mies tuo haaveilija38

    • En toivo. Jos jotenkin kummasti asiat moiselle asteelle etenesivät, niin se puolisko olisi kyllä katottu sellaisena kuin sattuu olemaan ja luultavasti se olisi hyväksi todettu, sellaisenaan, oli hidas tahi nopea. Jos jotain tarttis opettaa, niin sitten opetetaan, mutta saman saisi itse takaisin, ei se yksisuuntainen tie ole. Luultavammin kumpikin opettaisi toiselle erinäisiä uusia asioita ja etenkin molemmat oppisivat toisesta sekä itsestään uusia juttuja, ihan ilman opettamistakin.

    • Anonyymi

      Kumppani kuin YhtiöKumppani... niin juurikin haaveilijasta tulee yltiöpäisen yhtiön kumppani, kumppari.. Graphics Designer...

      mutta jooh laitoin nimittelijän nyt teki:

      Prax-
      Ka-
      Ladis-
      Ny-
      Lay-
      Ro-

      ..jotsin Klingon-juttujs muksns nimissä

    • Kuulostaa aika synkältä, joku tollanen talon tavoille kouluttaminen.

    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta opettaa "minun tavoille" vaan yhdessä opetellaan yhteiset tavat. Olisipa tylsää asua oman kopion kanssa samassa huushollissa. Erilaisuus on rikkaus 🤗
      N32

    • Anonyymi

      hupplipäissään on irronnut jalasts kumppari eli kumppani=?

    • Anonyymi

      kumppanisi löytyy sieltä missä on kadonnut tennari eli bootsi kenkä-

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe