Kiinnostaisiko palstamiitti?

Nyt kun ihan selvästi aiemmat miitin järjestäjät ovat keksineet itsellensä parempaa tekemistä, kuin järjestellä miittejä.. 😉

Ajattelin siis, että olen muutenkin menossa Weekend Festivaaleille tuonne Vermon raviradalle Espooseen. Elokuun 3.päivä lauantaina. Näin ollen jos täällä sattuisi olemaan juuri tuosta musiikista kiinnostuneita, niin miitti seura kelpaisi.😁 Saa toki muutenkin osallistua vaikka musa ei kolahda… 🙂

Sen voin kyllä luvata, että miitin järjestäjä on hiljaisemmasta päästä verrattuna mitä aiemmissa miiteissä on vetäjänä ollut. Eli älkää odotelko liikoja 😝 ujo kun oon..🙈

”Weekend Festival palaa Espooseen 2.-3.8.2024 Pohjois-Euroopan suurimpana elektronisen tanssimusiikin festivaalina..

Weekend Festival tuo kesän parhaat bileet Espooseen huikealla tuotannolla, maailmanluokan äänentoistolla, mukaansatempaavilla valoilla ja maailman parhaiden DJ-esiintyjien saattelemana. Tänä vuonna Weekend Festival palvelee vain täysi-ikäisiä festarivieraita.✨

Katso kaikki jo julkaistut huippuesiintyjät ja hanki liput osoitteesta www.wknd.fi 🫶

249

1707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yakes some time, remember I must inform my Blackwater Security team as welll..

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        Hej 🔞 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018369169sr

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­N­­­y­­­m­­f­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Olen verhot kiinni pimeässä huoneessa vailla mitään aikomusta poistua täältä. Haluan kuitenkin nostaa tätä aihetta.

      • Kiitos 😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitos 😁

        En osallistuisi mihinkään tämän palstan keskustelijoiden miittiin. Kun lukee kaikkia näitä viestejä, nousee esille että tämä on kaatopaikka, jossa vain kaikki mahdolliset luuserit kärvistelevät surkeudessaan, ja olen sitä mieltä, että ympärilleen pitää kerätä samalla tasolla olevia ihmisiä.
        Jos henkinen kapasiteetti riittää alkaa terapeutisoimaan joka keskustelussa joka ikistä miitissä kohtaamaansa ihmistä, niin sitten vain.
        Omalla kohdallani on niin paljon muutakin tekemistä, ettei aika ja energia riitä alkaa kerätä erilaisia luusereita "ystäväpiiriin", jotka luuserit alkaisivat imeä energiaa itseltäkin.
        Jos ympäröi itsensä vain sellaisten kanssa, joilla menee huonosti, alkaa pian itselläkin mennä huonosti.
        Tämä kannattaa jokaisen tätä palstaa käyttävän ymmärtää.
        Tällä palstalla Viinamiehen kommentit ovat ehkä provoa, mutta Viinamiehellä on monessa kohtaa kuitenkin pointtia puheissaan.
        Kotonaan kyyhöttäminen ei tuo kenellekään yhtään mitään. Vähiten mitään kumppania.
        Ulos kannattaa lähteä, mutta viinaakin voi juoda vaikka vain malliksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osallistuisi mihinkään tämän palstan keskustelijoiden miittiin. Kun lukee kaikkia näitä viestejä, nousee esille että tämä on kaatopaikka, jossa vain kaikki mahdolliset luuserit kärvistelevät surkeudessaan, ja olen sitä mieltä, että ympärilleen pitää kerätä samalla tasolla olevia ihmisiä.
        Jos henkinen kapasiteetti riittää alkaa terapeutisoimaan joka keskustelussa joka ikistä miitissä kohtaamaansa ihmistä, niin sitten vain.
        Omalla kohdallani on niin paljon muutakin tekemistä, ettei aika ja energia riitä alkaa kerätä erilaisia luusereita "ystäväpiiriin", jotka luuserit alkaisivat imeä energiaa itseltäkin.
        Jos ympäröi itsensä vain sellaisten kanssa, joilla menee huonosti, alkaa pian itselläkin mennä huonosti.
        Tämä kannattaa jokaisen tätä palstaa käyttävän ymmärtää.
        Tällä palstalla Viinamiehen kommentit ovat ehkä provoa, mutta Viinamiehellä on monessa kohtaa kuitenkin pointtia puheissaan.
        Kotonaan kyyhöttäminen ei tuo kenellekään yhtään mitään. Vähiten mitään kumppania.
        Ulos kannattaa lähteä, mutta viinaakin voi juoda vaikka vain malliksi.

        Meinaatko että me kaikki ollaan täällä yhtä ”hulluja” kuin IRL elämässä… camoon nyt😉 Täällähän vitsaillaan enimmäkseen.. Toki puhutaan välillä ihan asiaakin.

        Tämähän oli vaan kysymys😁 Ei tarvitse siis osallistua😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osallistuisi mihinkään tämän palstan keskustelijoiden miittiin. Kun lukee kaikkia näitä viestejä, nousee esille että tämä on kaatopaikka, jossa vain kaikki mahdolliset luuserit kärvistelevät surkeudessaan, ja olen sitä mieltä, että ympärilleen pitää kerätä samalla tasolla olevia ihmisiä.
        Jos henkinen kapasiteetti riittää alkaa terapeutisoimaan joka keskustelussa joka ikistä miitissä kohtaamaansa ihmistä, niin sitten vain.
        Omalla kohdallani on niin paljon muutakin tekemistä, ettei aika ja energia riitä alkaa kerätä erilaisia luusereita "ystäväpiiriin", jotka luuserit alkaisivat imeä energiaa itseltäkin.
        Jos ympäröi itsensä vain sellaisten kanssa, joilla menee huonosti, alkaa pian itselläkin mennä huonosti.
        Tämä kannattaa jokaisen tätä palstaa käyttävän ymmärtää.
        Tällä palstalla Viinamiehen kommentit ovat ehkä provoa, mutta Viinamiehellä on monessa kohtaa kuitenkin pointtia puheissaan.
        Kotonaan kyyhöttäminen ei tuo kenellekään yhtään mitään. Vähiten mitään kumppania.
        Ulos kannattaa lähteä, mutta viinaakin voi juoda vaikka vain malliksi.

        Perustelisit edes jotenkin. Parisuhde on kuitenkin vain yksi osa-alue elämässä. Onko huono parisuhde sun mielestä parempi kuin se ettei ole ollenkaan. Epäonnistumiset vahvistaa ja niistä oppii. Tietynlainen kuormitus vapauttaa luovaa voimaa. Mulla ois moni asia jääny tekemättä, jos oisin ollut ns. onnellinen.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Meinaatko että me kaikki ollaan täällä yhtä ”hulluja” kuin IRL elämässä… camoon nyt😉 Täällähän vitsaillaan enimmäkseen.. Toki puhutaan välillä ihan asiaakin.

        Tämähän oli vaan kysymys😁 Ei tarvitse siis osallistua😇

        Mielensäpahoittajia tuntuu riittävän...sanot tai teet mitä vaan, aina menee lepikkoon!
        Someajan tummempi puoli....🤔
        >boom..<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielensäpahoittajia tuntuu riittävän...sanot tai teet mitä vaan, aina menee lepikkoon!
        Someajan tummempi puoli....🤔
        >boom..<

        Tuo on kyllä totta😄


    • Aika ajoissa olet liikenteessä jos miittiä elokuulle meinaat..

      Ei siinä, pidä aihetta yllä ja varmasti joku innostuu. Ite voisin ehkä olla kiinnostunut, mut en osaa vielä sanoa. Elämä just ny pikkuisen levällään.

      • Oo... Toivottavasti kaikki on sinulla hyvin. En ole paljoa täällä viime aikoina kirjoitellut, mutta palstalaiset kuitenkin lähellä sydäntä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Oo... Toivottavasti kaikki on sinulla hyvin. En ole paljoa täällä viime aikoina kirjoitellut, mutta palstalaiset kuitenkin lähellä sydäntä.

        No ei ole kaikki hyvin, mutta selviän. Kiitos kamuseni huolenpidosta.
        Tähän elämään on monenmoista mahtunut ja nyt on taas sellainen vaihe elämässä, ettei mene kovin hyvin.

        Mä pärjään kyllä. Uskon ja luotan siihen. Ja jos en pärjää, nii sit käy niin kuin käy.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei ole kaikki hyvin, mutta selviän. Kiitos kamuseni huolenpidosta.
        Tähän elämään on monenmoista mahtunut ja nyt on taas sellainen vaihe elämässä, ettei mene kovin hyvin.

        Mä pärjään kyllä. Uskon ja luotan siihen. Ja jos en pärjää, nii sit käy niin kuin käy.

        Minulla on päällä aivan kamala kevätmasennus (minulla kun on tämä mielisairaus homma). Jos yhtään lohduttaa, niin ei mene siis täälläkään päässä hyvin. Muutenkin murheita elämässä. Kaikki on nyt ihan perseestä. Mutta tänään mietin ajatusta, että sisulla siitä selviää. Aina jossain vaiheessa tulee se parempi päivä.

        Ethän vain haudo mitään itsesi satuttamista?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minulla on päällä aivan kamala kevätmasennus (minulla kun on tämä mielisairaus homma). Jos yhtään lohduttaa, niin ei mene siis täälläkään päässä hyvin. Muutenkin murheita elämässä. Kaikki on nyt ihan perseestä. Mutta tänään mietin ajatusta, että sisulla siitä selviää. Aina jossain vaiheessa tulee se parempi päivä.

        Ethän vain haudo mitään itsesi satuttamista?

        En haudo. Elämä vaan potkii päähän. Väsyttää koko ajan, en saa nukutuksi kunnolla. Työasiat veturallaan.. olen irtisanottuna töissä ainakin puoli vuotta..
        Työpaikka ottaa päähän ja tuleva arveluttaa. Olen toiminut itseäni vastaan ja riitautunut myöskin poikani kanssa. Ja iso huoli minulla on hänestä. Koko ajan.

        Jotenkin vaan kaikki tuntuu menevän pieleen.

        Takerrun siihen tietoon, että se parempi päivä koittaa. Ei ehkä huomenna, mutta joku päivä.

        Masentuneisuus jota koet nyt.. onko paha vai sellainen arjen harmaus?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En haudo. Elämä vaan potkii päähän. Väsyttää koko ajan, en saa nukutuksi kunnolla. Työasiat veturallaan.. olen irtisanottuna töissä ainakin puoli vuotta..
        Työpaikka ottaa päähän ja tuleva arveluttaa. Olen toiminut itseäni vastaan ja riitautunut myöskin poikani kanssa. Ja iso huoli minulla on hänestä. Koko ajan.

        Jotenkin vaan kaikki tuntuu menevän pieleen.

        Takerrun siihen tietoon, että se parempi päivä koittaa. Ei ehkä huomenna, mutta joku päivä.

        Masentuneisuus jota koet nyt.. onko paha vai sellainen arjen harmaus?

        Työpaikka vitutus on varmaan aika universaali ilmiö. Omassakin työpaikassa kaikki on ihan sekaisin. Mutta tuo irtisanominen on kyllä varmasti iso stressin aihe. Meinaatko etsiä jotain muuta tilalle siksi aikaa tai vaikka hypätä johonkin ihan uuteen juttuun?

        Itelläkin on iso huoli läheisestä, mutta en voi pelastaa häntä vaikka kuinka haluaisin. Kovin kuluttavaa. En voi kuvitellakaan minkälainen huoli on kun kyseessä on oma lapsi. Helppo olisi sanoa, että entä jos vain sovittelisit, mutta todellisuudessa ihmissuhteet on niin monimutkaisia.

        Tämä minun masennus on sellaista ahdistuksen ja masennuksen sekaista, hyvin häiritsevää siis. Mutta kun tiedän sen johtuvan sairaudesta, niin se tuo toivoa tulevaan. Jossain vaiheessa se vaan menee ohi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Työpaikka vitutus on varmaan aika universaali ilmiö. Omassakin työpaikassa kaikki on ihan sekaisin. Mutta tuo irtisanominen on kyllä varmasti iso stressin aihe. Meinaatko etsiä jotain muuta tilalle siksi aikaa tai vaikka hypätä johonkin ihan uuteen juttuun?

        Itelläkin on iso huoli läheisestä, mutta en voi pelastaa häntä vaikka kuinka haluaisin. Kovin kuluttavaa. En voi kuvitellakaan minkälainen huoli on kun kyseessä on oma lapsi. Helppo olisi sanoa, että entä jos vain sovittelisit, mutta todellisuudessa ihmissuhteet on niin monimutkaisia.

        Tämä minun masennus on sellaista ahdistuksen ja masennuksen sekaista, hyvin häiritsevää siis. Mutta kun tiedän sen johtuvan sairaudesta, niin se tuo toivoa tulevaan. Jossain vaiheessa se vaan menee ohi.

        Haluatko jutella privana .. jos laitan sua varten meiliosoitteen?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Haluatko jutella privana .. jos laitan sua varten meiliosoitteen?

        Kiitos ajatuksesta, mutta minulle riittää tämä palstalla olo. Luotan siihen että kaikki asiat järjestyvät. Ja nämä minun asiat on vähän sellaisia, joista en oikein kellekään halua sen enempää kertoa. Mutta kiitos kun olet siinä :)


      • Pitää psyykata itseäni tulevaan. 😁😉 Siksi ajoissa liikkeellä. Ja muutkin saa miettiä rauhassa😇

        Hitto toivoisin kyllä että pääsisit! 🙂 Just nyt olisi liput 79€, norm 99€ kauppakeskus forumin joku ale homma sunnuntaihin asti voimassa.. Jos olis tuttuja halukkaita johon pystyn luottamaan, niin voisin ostaa kaikkien liput jo ennakkoon.. 🙌🏻 max 6lippua per ostaja.. mutta niin montaa luotettavaa en sentään tältä palstalta vielä tunne.

        Ikävä kuulla et nyt on huonompi hetki elämässä… mutta tosiaan sisulla eteenpäin ja hyvällä asenteella… ja sussa sitä asennetta on!


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos ajatuksesta, mutta minulle riittää tämä palstalla olo. Luotan siihen että kaikki asiat järjestyvät. Ja nämä minun asiat on vähän sellaisia, joista en oikein kellekään halua sen enempää kertoa. Mutta kiitos kun olet siinä :)

        Olen aina sinua varten täällä. Olet ajatuksissani kamuseni. Tiedät, että tykkään sinusta kuin hullu puurosta. :)


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Pitää psyykata itseäni tulevaan. 😁😉 Siksi ajoissa liikkeellä. Ja muutkin saa miettiä rauhassa😇

        Hitto toivoisin kyllä että pääsisit! 🙂 Just nyt olisi liput 79€, norm 99€ kauppakeskus forumin joku ale homma sunnuntaihin asti voimassa.. Jos olis tuttuja halukkaita johon pystyn luottamaan, niin voisin ostaa kaikkien liput jo ennakkoon.. 🙌🏻 max 6lippua per ostaja.. mutta niin montaa luotettavaa en sentään tältä palstalta vielä tunne.

        Ikävä kuulla et nyt on huonompi hetki elämässä… mutta tosiaan sisulla eteenpäin ja hyvällä asenteella… ja sussa sitä asennetta on!

        En tiedä vielä kesästä, niin en uskalla vielä sitoutua. Pidä asiaa vireillä, niin lähempänä elokuuta saattaa mieli olla minullakin mukaan. Kahtellaan.

        Nyt alkaa olee sellainen survival moodi päällä, että ei parane ottaa kuin päivän kerrallaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En haudo. Elämä vaan potkii päähän. Väsyttää koko ajan, en saa nukutuksi kunnolla. Työasiat veturallaan.. olen irtisanottuna töissä ainakin puoli vuotta..
        Työpaikka ottaa päähän ja tuleva arveluttaa. Olen toiminut itseäni vastaan ja riitautunut myöskin poikani kanssa. Ja iso huoli minulla on hänestä. Koko ajan.

        Jotenkin vaan kaikki tuntuu menevän pieleen.

        Takerrun siihen tietoon, että se parempi päivä koittaa. Ei ehkä huomenna, mutta joku päivä.

        Masentuneisuus jota koet nyt.. onko paha vai sellainen arjen harmaus?

        Ongelmat on jumalan rangaistus piIIun jakelemisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmat on jumalan rangaistus piIIun jakelemisesta.

        En usko jumlaan, joka rankaisee.. en ole mikään kveekari.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En usko jumlaan, joka rankaisee.. en ole mikään kveekari.

        Turvaudu Allahiin, vain hän voi auttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turvaudu Allahiin, vain hän voi auttaa.

        Noh.. perustavanlaatuisesti ajatellen se on yksi ja sama asia. Sama jumala.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh.. perustavanlaatuisesti ajatellen se on yksi ja sama asia. Sama jumala.

        Ei todellakaan ole sama. Ei pitäisi puhua asioista, joista ei selvästikään ole tietoa.

        Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole sama. Ei pitäisi puhua asioista, joista ei selvästikään ole tietoa.

        Sivusta

        Allah on Jumala. Sama jumala kuin kristittyjenkin. Älä sekoile.


    • Anonyymi

      Joo haaveilija en siis stalkannut sinua vaan koinj tärkeänä kertoa siis tuosta jutusta grafisesta jutusta, ja lähetän kuvia, just wait a second... not calling in in some blackwater or even KKK killers...

      Just wait a second or a week

    • Mun kosteat ajat ovat ohitse. Mutta oikein rattoisaa miittinkiä kaikille.

      • Kiitos, pidän sinunkin puolestasi hauskaa.😁 jos nyt muita palstalaisia ei paikalle saavu.


    • Anonyymi
      • Olihan siinä kunnon kanankoivet🙂


    • Alan Walker ja Timmy Trumpet ois ehkä nastoja... muista en tiedäkään. 😃

      Satkun liput...😬

      Ja mä en liiemmin ole festarityyppi, ennemmin joku konsertti jossain pienemmässä mestassa. 😁

      Tuonnehan katoais, häviäis, eikä löytäis edes pois...jostain bändin jatkoilta löytäis itsensä jostain Uton saaresta pelkissä kalsareissa...🤣

      • En minäkään mikään festareilla kävijä varsinaisesti ole.

        Mutta kun monena vuonna olen ajatellut meneväni.. Ei oo tullut lähdettyä, ei oo ollut niinkään lähtijöitä.

        Nyt kun olen löytänyt tämän uuden vaihteen, että hitot muista menen vaikka yksin.. mä rakastan konemusaa eniten maailmasta😍😍😍 kuuntelen sitten vaikka ”itsekseni” musaa ja tanssin jalkani puhki. Tosiaan intohimoni kohteita on musiikki ja tanssiminen elämässä.. ☀️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        En minäkään mikään festareilla kävijä varsinaisesti ole.

        Mutta kun monena vuonna olen ajatellut meneväni.. Ei oo tullut lähdettyä, ei oo ollut niinkään lähtijöitä.

        Nyt kun olen löytänyt tämän uuden vaihteen, että hitot muista menen vaikka yksin.. mä rakastan konemusaa eniten maailmasta😍😍😍 kuuntelen sitten vaikka ”itsekseni” musaa ja tanssin jalkani puhki. Tosiaan intohimoni kohteita on musiikki ja tanssiminen elämässä.. ☀️

        No sitten vaan menoksi. 😃

        Mulla tais mennä jo toi vauhdikas aika ohi. 😃

        Mutta hyvä se on kokea. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No sitten vaan menoksi. 😃

        Mulla tais mennä jo toi vauhdikas aika ohi. 😃

        Mutta hyvä se on kokea. 😁

        Siis olenhan elämäni kunnossa😂

        Elän kato nuoruutta uudelleen😉 jää edes vähän enemmän muistoja sinne vanhuuteen…🙌🏻🤗 Jotenkin koen että nyt täytyy olla liikkeellä.. Että vielä jonakin päivänä voi pysähtyä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis olenhan elämäni kunnossa😂

        Elän kato nuoruutta uudelleen😉 jää edes vähän enemmän muistoja sinne vanhuuteen…🙌🏻🤗 Jotenkin koen että nyt täytyy olla liikkeellä.. Että vielä jonakin päivänä voi pysähtyä.

        No näinpä...

        Mäkin tänään fiilistin paljon kaikkea kokemaani, kun tehtiin työmatkaa pohjoisemmaksi. Tuli eron jälkeen touhuttua yhtä jos toista...sìtäkin tapahtumasta näillä näppäimin 10 vuotta. 😃

        Aikamoista hulivilitouhua ja eloa... 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        No näinpä...

        Mäkin tänään fiilistin paljon kaikkea kokemaani, kun tehtiin työmatkaa pohjoisemmaksi. Tuli eron jälkeen touhuttua yhtä jos toista...sìtäkin tapahtumasta näillä näppäimin 10 vuotta. 😃

        Aikamoista hulivilitouhua ja eloa... 😃

        Ehtii kato vanhana sitten levätä🤣 Nyt painetaan menemään..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ehtii kato vanhana sitten levätä🤣 Nyt painetaan menemään..

        Joo. Mäkin hommasin veneen oitis ja eräs kaveri eros myös, niin ryllättiin yhdessä veneellä ja sitten tuli tapailtua erilaisia ihmisiä... käytyä vaikka missä. 😄


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis olenhan elämäni kunnossa😂

        Elän kato nuoruutta uudelleen😉 jää edes vähän enemmän muistoja sinne vanhuuteen…🙌🏻🤗 Jotenkin koen että nyt täytyy olla liikkeellä.. Että vielä jonakin päivänä voi pysähtyä.

        En tiedä mitä muut näin vanhempana muistelevat, mutta mun rakkaimmat ja tärkeimmät muistoni ovat jotain aivan muuta kuin biletyksistä, vaikka sitäkin on joskus tullut harrastettua aika huolella. Oikeastaan niissä ei hyvää muisteltavaa ole. Ei ainakaan enää, joskus on voinut nuorempana ollakin.

        Parhaimmat muistot liittyvät harrastuksiini ja kavereihin niissä. Ja vanhempieni kanssa tekemiin metsäretkiin, ja muutenkin perheen kanssa viettämääni aikaan. Lapsuuden perheen ja ihan oman. Myös yksin tekemäni luontoretket muistelen hyvällä.

        Bää. Miten paljon aikaansa tuhraakaan ihan kaikkeen turhaan.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä muut näin vanhempana muistelevat, mutta mun rakkaimmat ja tärkeimmät muistoni ovat jotain aivan muuta kuin biletyksistä, vaikka sitäkin on joskus tullut harrastettua aika huolella. Oikeastaan niissä ei hyvää muisteltavaa ole. Ei ainakaan enää, joskus on voinut nuorempana ollakin.

        Parhaimmat muistot liittyvät harrastuksiini ja kavereihin niissä. Ja vanhempieni kanssa tekemiin metsäretkiin, ja muutenkin perheen kanssa viettämääni aikaan. Lapsuuden perheen ja ihan oman. Myös yksin tekemäni luontoretket muistelen hyvällä.

        Bää. Miten paljon aikaansa tuhraakaan ihan kaikkeen turhaan.

        xLiner

        Linukka hyvä...

        Et sinä olisi sä, jos et olis vetänyt joskus railakkaasti..

        Sekin elämä on osa sinuutta, tehnyt sinusta sinut. 🙂

        Oot kuin Harmis kohta....samanlainen moraalinvartija ja nipo....😁

        Huomaatkos? 😄

        Sä alat olee pieru! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Linukka hyvä...

        Et sinä olisi sä, jos et olis vetänyt joskus railakkaasti..

        Sekin elämä on osa sinuutta, tehnyt sinusta sinut. 🙂

        Oot kuin Harmis kohta....samanlainen moraalinvartija ja nipo....😁

        Huomaatkos? 😄

        Sä alat olee pieru! 🤣🤣🤣

        Ähhäh, ei osu. Bilettämisen aika kuuluu varmasti elämään ja no, täytyyhän niitä turhiakin asioita olla jotta näkee lipulta tärkeät.

        Harmis vaan trollailee. Oikeasti se on miespuolinen l*tka, pervoista pahin ja suuri Biden-fani.

        Mä en ole jaksanut viime aikoina edes trollailla, vttu.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ähhäh, ei osu. Bilettämisen aika kuuluu varmasti elämään ja no, täytyyhän niitä turhiakin asioita olla jotta näkee lipulta tärkeät.

        Harmis vaan trollailee. Oikeasti se on miespuolinen l*tka, pervoista pahin ja suuri Biden-fani.

        Mä en ole jaksanut viime aikoina edes trollailla, vttu.

        xLiner

        Oot vaan nykyään bitukseen nössö ja kuķkahatutäti..😄

        Haavfilijsn pitää kokea elämä,... ei se sun töhöyily miksikään sitä muuta. 😄

        Jokaisin pitää tuntea kipu itse.🙂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Oot vaan nykyään bitukseen nössö ja kuķkahatutäti..😄

        Haavfilijsn pitää kokea elämä,... ei se sun töhöyily miksikään sitä muuta. 😄

        Jokaisin pitää tuntea kipu itse.🙂

        Kiitos provosointiyrityksestä, mutta mua vaivaa nyt rankka kevätväsymys. Nätisti sanottuna.

        Ja mä olen kakkahattutäti 😝👹💨

        Kipu? Krapula, känniörvellykset, hutipanot... Voi noita ilmankin "elää", ja paremminkin. Mutta niin kuin sanottu, tai ainakin yritetty, ei ole aina helppoa nähdä kultaa ympärillään jollei ole vertailukohdetta.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos provosointiyrityksestä, mutta mua vaivaa nyt rankka kevätväsymys. Nätisti sanottuna.

        Ja mä olen kakkahattutäti 😝👹💨

        Kipu? Krapula, känniörvellykset, hutipanot... Voi noita ilmankin "elää", ja paremminkin. Mutta niin kuin sanottu, tai ainakin yritetty, ei ole aina helppoa nähdä kultaa ympärillään jollei ole vertailukohdetta.

        xLiner

        Voi elää... mutta noikin muokka sinusta ja monesta muusta identiteetin...😃

        Luuletko sä, että sun tietä pitäis mennä? Minkä sä tasoitat?

        Kevätväsymys on tehnyt sinusta mummon...😃

        Vai yritätkö uida haaveilijan liiveihin...pöksÿyn. 😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Voi elää... mutta noikin muokka sinusta ja monesta muusta identiteetin...😃

        Luuletko sä, että sun tietä pitäis mennä? Minkä sä tasoitat?

        Kevätväsymys on tehnyt sinusta mummon...😃

        Vai yritätkö uida haaveilijan liiveihin...pöksÿyn. 😃

        Mikä vika mummoissa?

        Mietin vain omia muisteltaviksi kelpaavia asioita menneisyydestä. Mun puolestani jokainen saa vaikka tökkiä silmäänsä tikalla jos on niin ikimuisteltavien hetkien perään. Kunhan se ei haittaa mun elämääni.

        Mua ei kiinnosta nyt kuin omat pöksyt. Pitäis ostaa uusia stringejä ja heittää vanhat roskiin. Ei vaan meinaa löytyä enää just sellaisia kun haluan. Tää on tarkka juttu..

        Kun nyt tuli taas nukuttua tältä yöltä, taidan lähteä salille vetelemään vähän leukoja. Kaksoisleukaa voin vedellä kotonakin.

        xLiner, 🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä muut näin vanhempana muistelevat, mutta mun rakkaimmat ja tärkeimmät muistoni ovat jotain aivan muuta kuin biletyksistä, vaikka sitäkin on joskus tullut harrastettua aika huolella. Oikeastaan niissä ei hyvää muisteltavaa ole. Ei ainakaan enää, joskus on voinut nuorempana ollakin.

        Parhaimmat muistot liittyvät harrastuksiini ja kavereihin niissä. Ja vanhempieni kanssa tekemiin metsäretkiin, ja muutenkin perheen kanssa viettämääni aikaan. Lapsuuden perheen ja ihan oman. Myös yksin tekemäni luontoretket muistelen hyvällä.

        Bää. Miten paljon aikaansa tuhraakaan ihan kaikkeen turhaan.

        xLiner

        On tullut tuossa menneinä vuosina oltua niin paljon kotona… Nyt kun siltä tuntuu että on hyvä mennä, tehdä kaikkea.. niin nyt on se hetki😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vika mummoissa?

        Mietin vain omia muisteltaviksi kelpaavia asioita menneisyydestä. Mun puolestani jokainen saa vaikka tökkiä silmäänsä tikalla jos on niin ikimuisteltavien hetkien perään. Kunhan se ei haittaa mun elämääni.

        Mua ei kiinnosta nyt kuin omat pöksyt. Pitäis ostaa uusia stringejä ja heittää vanhat roskiin. Ei vaan meinaa löytyä enää just sellaisia kun haluan. Tää on tarkka juttu..

        Kun nyt tuli taas nukuttua tältä yöltä, taidan lähteä salille vetelemään vähän leukoja. Kaksoisleukaa voin vedellä kotonakin.

        xLiner, 🥱

        Tärkeä kysymys minkä värisiä stringejä käytät?😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tärkeä kysymys minkä värisiä stringejä käytät?😂

        Kaikki kivan väriset ovat joutuneet kadotukseen jo aikoja sitten. Nykyiset ovat joko mustia, valkoisia tai beigejä. Jaa, ei taida enää valkoisiakaan olla, harmaita... Olen niin herkkänahkainen, että leikkauksilla ja materiaalilla on isosti väliä. Ei pysty, jos sauma pistää kyljessä 😤

        Onhan tuo pikkulapsiaika sellaista, että kaipaa ihan omaa aikaa ja irtiottoja. Aikuista seuraa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Voi elää... mutta noikin muokka sinusta ja monesta muusta identiteetin...😃

        Luuletko sä, että sun tietä pitäis mennä? Minkä sä tasoitat?

        Kevätväsymys on tehnyt sinusta mummon...😃

        Vai yritätkö uida haaveilijan liiveihin...pöksÿyn. 😃

        Setämies Disse! 😄

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kivan väriset ovat joutuneet kadotukseen jo aikoja sitten. Nykyiset ovat joko mustia, valkoisia tai beigejä. Jaa, ei taida enää valkoisiakaan olla, harmaita... Olen niin herkkänahkainen, että leikkauksilla ja materiaalilla on isosti väliä. Ei pysty, jos sauma pistää kyljessä 😤

        Onhan tuo pikkulapsiaika sellaista, että kaipaa ihan omaa aikaa ja irtiottoja. Aikuista seuraa.

        xLiner

        Miten on pitsiä pöksyissä? Ai mä tykkään ainakin nyplätä😍 Toki muutenkin siis tykkään ainakin pitsisistä paidoista.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Miten on pitsiä pöksyissä? Ai mä tykkään ainakin nyplätä😍 Toki muutenkin siis tykkään ainakin pitsisistä paidoista.

        Ei missään nimessä alusvaatteisiin, pistelee, raapii, karhistaa!! Vain erityistapauksiin. Joita en jaksa enää nykyään harrastaa.

        Mulla on nykyään jopa ihka oikeita mummokalsareita. Ei hierrä, ei purista, ei paina mistään. Oikein kunnon "turha yrittää"-kotipöksyt.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä alusvaatteisiin, pistelee, raapii, karhistaa!! Vain erityistapauksiin. Joita en jaksa enää nykyään harrastaa.

        Mulla on nykyään jopa ihka oikeita mummokalsareita. Ei hierrä, ei purista, ei paina mistään. Oikein kunnon "turha yrittää"-kotipöksyt.

        xLiner

        En yhtään tiedä minkä ikäinen olet.. mutta olen huomannut itsessäni myös samaa, että jotenkin kaikki mukavalta tuntuvat vaatteet on parempia. Nimittäin pitsiset strengit ei oo kovin mukavat päällä. Muutenkin jotenkin inhoon normi rintsikoita.. ennemmin vetelen menemään urheiluliiveillä tai ilman.

        Vanhuus ei tuu yksin😉


      • Disseisback kirjoitti:

        Linukka hyvä...

        Et sinä olisi sä, jos et olis vetänyt joskus railakkaasti..

        Sekin elämä on osa sinuutta, tehnyt sinusta sinut. 🙂

        Oot kuin Harmis kohta....samanlainen moraalinvartija ja nipo....😁

        Huomaatkos? 😄

        Sä alat olee pieru! 🤣🤣🤣

        Linukka selkeästi kilpailee nuorempia naisia kohtaa kuin haaveilijaa vastaa kuinka muut on huonompia kuin hän ja tuomitsee kaikki muut. Selkeästi on huono ihminen ollut koko elämän ajan. Hän hän näytti taas luonteensa.
        Minusta muistoja kerääntyy huonoja ja hyviä eikä noi nuorena kun käynnit käymiset ole muisto taas esim palstakaverien uusien kuin kuin tuollaisten pahojen xliner kera, ei hän mikään harmis ole Olehan miehen äitinkin kanssa tanssinut tuollaisessa menemässä paikassa ja erikseen lähdettiin.

        Selkeästi hän katkera muille naisille ja lapsiperheille.


      • valtakunta kirjoitti:

        Linukka selkeästi kilpailee nuorempia naisia kohtaa kuin haaveilijaa vastaa kuinka muut on huonompia kuin hän ja tuomitsee kaikki muut. Selkeästi on huono ihminen ollut koko elämän ajan. Hän hän näytti taas luonteensa.
        Minusta muistoja kerääntyy huonoja ja hyviä eikä noi nuorena kun käynnit käymiset ole muisto taas esim palstakaverien uusien kuin kuin tuollaisten pahojen xliner kera, ei hän mikään harmis ole Olehan miehen äitinkin kanssa tanssinut tuollaisessa menemässä paikassa ja erikseen lähdettiin.

        Selkeästi hän katkera muille naisille ja lapsiperheille.

        Tämäkin on yksi muistoista että jossain minä miehen äitin kanssa olin vaikka en sitten myöhemmin pitänyt hänestä johtuen oletuksista minua kohtaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Linukka selkeästi kilpailee nuorempia naisia kohtaa kuin haaveilijaa vastaa kuinka muut on huonompia kuin hän ja tuomitsee kaikki muut. Selkeästi on huono ihminen ollut koko elämän ajan. Hän hän näytti taas luonteensa.
        Minusta muistoja kerääntyy huonoja ja hyviä eikä noi nuorena kun käynnit käymiset ole muisto taas esim palstakaverien uusien kuin kuin tuollaisten pahojen xliner kera, ei hän mikään harmis ole Olehan miehen äitinkin kanssa tanssinut tuollaisessa menemässä paikassa ja erikseen lähdettiin.

        Selkeästi hän katkera muille naisille ja lapsiperheille.

        Mielestäni linukka taisi vähän suojella.. ettei nyt vaan sattuisi mitään. En ottanut siis kommentointia mitenkään pahalla🤗


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Linukka selkeästi kilpailee nuorempia naisia kohtaa kuin haaveilijaa vastaa kuinka muut on huonompia kuin hän ja tuomitsee kaikki muut. Selkeästi on huono ihminen ollut koko elämän ajan. Hän hän näytti taas luonteensa.
        Minusta muistoja kerääntyy huonoja ja hyviä eikä noi nuorena kun käynnit käymiset ole muisto taas esim palstakaverien uusien kuin kuin tuollaisten pahojen xliner kera, ei hän mikään harmis ole Olehan miehen äitinkin kanssa tanssinut tuollaisessa menemässä paikassa ja erikseen lähdettiin.

        Selkeästi hän katkera muille naisille ja lapsiperheille.

        Yllätys, Valtis taas perseilemässä.. 😝

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllätys, Valtis taas perseilemässä.. 😝

        xLiner

        En edes tuuminut mitään...🙄

        Siitä seurais vaan 7 pätkää jargonia lisää...

        Seuraa tästäkin, mutta pakko oli tuumata sulle...😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En edes tuuminut mitään...🙄

        Siitä seurais vaan 7 pätkää jargonia lisää...

        Seuraa tästäkin, mutta pakko oli tuumata sulle...😃

        Hehee.. Kohta ropisee 😁

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehee.. Kohta ropisee 😁

        xLiner

        Voipi olla. 😃

        Mun suhtsutuminen pslstaan on muutes muuttunut paljon...🤔

        En edes hsiksilr Harmista tai mitään muutakaan "vakiohommaa". 🤔

        Tää vaikuttaa liiaksi joltain "tehdyltä" ympäristöltä lopulta...🤔

        Harmiksen selkeät provot on hävinnyt... on vain laiskoja 34-miehen jotinoita ja Niveamiehfn höpötyksiä ja floodauksia...

        Ns. "Vastapuolelta loppuu konstit".... 🤔

        Ei hänne tällä kokoonpanolla tule enää "kultavuosien" vastakkainasettelua...

        Meidän vastapuoli on "aseeton".... 🤔


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mielestäni linukka taisi vähän suojella.. ettei nyt vaan sattuisi mitään. En ottanut siis kommentointia mitenkään pahalla🤗

        Ei se katsokkun minulla lapset turvassa niin vääntää niistäkin mielenterveyshäiriöitä kun jaloilla äänestää koulussa olevien lasten väkivaltaa kohtaa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mielestäni linukka taisi vähän suojella.. ettei nyt vaan sattuisi mitään. En ottanut siis kommentointia mitenkään pahalla🤗

        Se on vaan tuollainen etsii muista jotain vikaa kun niillä on hauskaa se on vaan tietääkseni vieläkin pyrkii muiden tekemisiä etsiä leimaavaa, kiusaavaa kohtaa myös varmasti hamsn joka asiaa etsiä kaikista hyvistäkin huonoa. Esim tuon disseyn juomistakin räpättää vaikka sillä menee hyvin taloudellisesti. Kuin aseen piipusta päästää vain kipeitä lsuksuksis jolla voi kaluta luihin mutta onneksi se on oman maineensa täällä omilla huonoilla käytöstavoilla ansainnut.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mielestäni linukka taisi vähän suojella.. ettei nyt vaan sattuisi mitään. En ottanut siis kommentointia mitenkään pahalla🤗

        lsuksuksis= laukauksia


      • Disseisback kirjoitti:

        Voipi olla. 😃

        Mun suhtsutuminen pslstaan on muutes muuttunut paljon...🤔

        En edes hsiksilr Harmista tai mitään muutakaan "vakiohommaa". 🤔

        Tää vaikuttaa liiaksi joltain "tehdyltä" ympäristöltä lopulta...🤔

        Harmiksen selkeät provot on hävinnyt... on vain laiskoja 34-miehen jotinoita ja Niveamiehfn höpötyksiä ja floodauksia...

        Ns. "Vastapuolelta loppuu konstit".... 🤔

        Ei hänne tällä kokoonpanolla tule enää "kultavuosien" vastakkainasettelua...

        Meidän vastapuoli on "aseeton".... 🤔

        Joo tottakai ei kukaan kiinnostu tuollaisesta, jolla on vain myrkkyjä muita keitoksia mielessä. mutta sinulla taitaa vetoa tuollaiset myrkkyseokset? Miettii niitä sinisiä naisia niin smurffiina on kiltti ja hyvä persoona se on parhain sinisistä naisista😅 kunhan nyt puolustan haaveilijaa tuollaiselta, joka yrittää sitäkin halveltaa menemisellä kyllä haaveilija, jos on sellainen tykkää miitissä palstaystäviä tavata niin miksei, eihän tästä ole kuin viimeksi marraskuussa ollut mikkojuhanin järjestävä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mielestäni linukka taisi vähän suojella.. ettei nyt vaan sattuisi mitään. En ottanut siis kommentointia mitenkään pahalla🤗

        Muutenkin se tietää asiat on pahentunut kouluissa ja siltikin valitti esim etten päästä tapaan kavereita. Eikä sellaiset ole kavereita jotka myy huumeita ja vetää muita päihteitä ja vie pahoille teille ja hakkaavat kun ei mene tahtonsa mukaan ja kuvaavat tapahtumat kuin mummojen ovien takana miten reagoi 21.00 nuoret höiritsee oven takana ja kuvaa. Sellaisten kavereiden kanssa se päästäisi lapsia humpittelemaan mutta sinua syyttää kun järjestät palsta tapaamisen.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En edes tuuminut mitään...🙄

        Siitä seurais vaan 7 pätkää jargonia lisää...

        Seuraa tästäkin, mutta pakko oli tuumata sulle...😃

        Ei tullut kuin viisi.

        Joku muukin hanuroi palstalla. Sivut sekaisin.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut kuin viisi.

        Joku muukin hanuroi palstalla. Sivut sekaisin.

        xLiner

        Kuvitteletko saavasi jotain tukee tuohon suolen päästämiseesi kuraan, kyllä disseyback on tajunnut kuinka olet muita tahallaan talloja olet ja epätervettä käytöstä muita kohtaa. En ihmettele vaikka olisit vihattu lapsiesi kohtaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kuvitteletko saavasi jotain tukee tuohon suolen päästämiseesi kuraan, kyllä disseyback on tajunnut kuinka olet muita tahallaan talloja olet ja epätervettä käytöstä muita kohtaa. En ihmettele vaikka olisit vihattu lapsiesi kohtaa.

        Minusta Xlinerillä on kyllä realistisempi ja terveempi tapa suhtautua maailmaan kuin sinulla.


      • Disseisback kirjoitti:

        Minusta Xlinerillä on kyllä realistisempi ja terveempi tapa suhtautua maailmaan kuin sinulla.

        Ei sillä ole. Toisten alistaminen kiusaaminen myös omien ennakkoluulojen tapa on epätervettä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Minusta Xlinerillä on kyllä realistisempi ja terveempi tapa suhtautua maailmaan kuin sinulla.

        Realistinen tapa suhtaantua on olla kiusaamatta muita eikä puskea läpitte omia mielipiteitä levittämällä valheita toisista.


      • Disseisback kirjoitti:

        Minusta Xlinerillä on kyllä realistisempi ja terveempi tapa suhtautua maailmaan kuin sinulla.

        Mistä sinä olet suivaantunut? sinä vieläkin senkö vuoksi kun olen erilainen enkä rakenna maailmaa sinun tahtosi mukaan demoktratia vieläkin velloo maailmassa ja olen erittäin empaattinen ihminen.


      • Disseisback kirjoitti:

        Minusta Xlinerillä on kyllä realistisempi ja terveempi tapa suhtautua maailmaan kuin sinulla.

        Eikä ne taaskaa kuin vääntänyt kunnianloukkaus olisi vain sakkoja. Eli eivät muuta eikä sille voi mitään kun ovat jäykkiä eikä tutki paremmin. Ei voi mitään.


      • Disseisback kirjoitti:

        Minusta Xlinerillä on kyllä realistisempi ja terveempi tapa suhtautua maailmaan kuin sinulla.

        Muutenkin pelasin lapsen kanssa cs2 ja jostain kummallisesti heti kun poika jutteli pelaajan kanssa se pelaaja vielä kiinnostui meistä ja olin vaan omg eikä kaveri pyyntöjä meni paljastaa äiti pelaa sen kanssa koska. Luuli että käytetään jotain hakseja eli huijattais pelissä ja sanoi poika ”kukas sitten huijaa” se vastas” äitis ” ja sanoi ”se on minun äiti” oli vain” :O” vähän itsekin hämmästyi.

        Ehkä ihmiset on ennalta arvattavia kun pelaajat tulevat omat toiminta tavat tulee tutuksi kuin täälläkin x-liner temput selkeästi jo luettavissa kuin paperilla. Miten yksinkertainen tapaus on eikä ole edes tuohon ikään oppinut hyviä käytöksiä.


    • Saapa nähdä miten käy.

      • Niin sun pitää ehdottomasti päästä ihmisten ilmoille!! Sulle vois siis oikeesti tehdä hyvää vähän poiketa sun arjesta.🙂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin sun pitää ehdottomasti päästä ihmisten ilmoille!! Sulle vois siis oikeesti tehdä hyvää vähän poiketa sun arjesta.🙂

        Niin kyllä. Kiinnostaa tuo tapahtuma musiikin puolestakin. Pitää katsoa kesällä, että minne sitä ehtii ja pääsee. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kyllä. Kiinnostaa tuo tapahtuma musiikin puolestakin. Pitää katsoa kesällä, että minne sitä ehtii ja pääsee. 🙂

        Festareilta voi löytyä kiva mummu kainaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Festareilta voi löytyä kiva mummu kainaloon.

        Luuletko että sutta kiinnostaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Festareilta voi löytyä kiva mummu kainaloon.

        Jaa että sellasta taas. Mä jätän kyllä mummelit rauhaan, niitä paljon missää festareilla onneksi muutenkaan näy. Yksin sielläki saan törröttää niin ku joka paikassa muuallaki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa että sellasta taas. Mä jätän kyllä mummelit rauhaan, niitä paljon missää festareilla onneksi muutenkaan näy. Yksin sielläki saan törröttää niin ku joka paikassa muuallaki.

        Kuka on sanonut että sun pitäis olla kiinnostunut yli 70 vuotiaista naisista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut että sun pitäis olla kiinnostunut yli 70 vuotiaista naisista?

        Joku se tuossa haluaa että löydän mummon kainaloon. No en ajatellut löytäväni yhtään mitään. Nuoret eivät katso minuun päinkään, ja mitään keski-ikäistä en halua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joku se tuossa haluaa että löydän mummon kainaloon. No en ajatellut löytäväni yhtään mitään. Nuoret eivät katso minuun päinkään, ja mitään keski-ikäistä en halua.

        Miten melkein 32 vuotias Kirsi tai originaalipieninainen. Hän taitaa olla sulle liian vanha


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten melkein 32 vuotias Kirsi tai originaalipieninainen. Hän taitaa olla sulle liian vanha

        Kirsi ja originaali ovat kaksi eri ihmistä. Originaali on vanhempi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kirsi ja originaali ovat kaksi eri ihmistä. Originaali on vanhempi.

        Ja kumpikaan heistä, ei ole mun "kaivattu".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten melkein 32 vuotias Kirsi tai originaalipieninainen. Hän taitaa olla sulle liian vanha

        Ja on liian vanha.


      • mustasusi kirjoitti:

        Joku se tuossa haluaa että löydän mummon kainaloon. No en ajatellut löytäväni yhtään mitään. Nuoret eivät katso minuun päinkään, ja mitään keski-ikäistä en halua.

        ”Nuoret eivät katso minuun päinkään”
        Niin se kuuluu ollakkin


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin sun pitää ehdottomasti päästä ihmisten ilmoille!! Sulle vois siis oikeesti tehdä hyvää vähän poiketa sun arjesta.🙂

        Se tekisikin terää sille.


    • Anonyymi

      Hirveää paskaa tuo festarin musiikki.
      Toisekseen, elokuun 3. päivänä sataa kaatamalla, kuten koko sen viikon.

      Hevosenpaskassa nilkkoja myöten seisoskelu kamapäissään sekoilevan jengin keskellä ei nappaa. Sori siitä.

      Asun muuten vajaan kahden kilsan päässä Vermosta.

      • Tiesin kyllä ettei juuri tämä kyseinen elektroninen musa varmasti uppoa jokaiseen. 😇

        Höpönlöpön…

        Sää voi olla toki vaikka räntäsadetta mistä näistä suomen kesistä ikinä tietää😁


      • Anonyymi

        Sittenhän se on niinkuin Woodstokki ☮️💝. Joskus on tullut keikoilla ja festareilla. Oma fiiliksensä olla siellä paikan päällä. Joskus olen mennyt festareille lähinnä ryyppäämään enkä ole edes selvittänyt mitä artisteja siellä esiintyy ja milloin 😆.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän se on niinkuin Woodstokki ☮️💝. Joskus on tullut keikoilla ja festareilla. Oma fiiliksensä olla siellä paikan päällä. Joskus olen mennyt festareille lähinnä ryyppäämään enkä ole edes selvittänyt mitä artisteja siellä esiintyy ja milloin 😆.

        Kunnon humala päälle eikä muista edes esiintyjiä🤣👍🏼 varmasti noin muuten hienoja kokemuksia..


    • Voisipa ollakin hauska miitinki, mutta tuo viikonloppu on jo varattu, kun on kummilapsen rippijuhlat. Näyttää tältä kesältä menevän vähän kaikki festarit jotenkin ohi, kun on niin paljon lähipiirin tapahtumia. Täytyy katsoa jos johonkin festareille silti onnistuisi pääsemään. Yleensä käyn vähintään kerran kesässä joillain festareilla 😊

      Mutta teille tulee takuulla hauskaa, jos saat houkuteltua kunnon porukan mukaan 🤗

      • Niin että sinä pidät festareiden tunnelmasta👍🏼 Itse ajattelen että täytyy vielä vähän jaksaa😉 Voi olla ettei enää 10v. päästä jaksa😝

        Pitäis kyllä joskus saada sut mukaan näihin miitteihin🤗 vaikka sitten siihen johonkin sinua miellyttävämpään muutaman henkilön miittiin🤗 Jos tulee itsellesi ideoita, niin aina voit laittaa meiliä.🙂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin että sinä pidät festareiden tunnelmasta👍🏼 Itse ajattelen että täytyy vielä vähän jaksaa😉 Voi olla ettei enää 10v. päästä jaksa😝

        Pitäis kyllä joskus saada sut mukaan näihin miitteihin🤗 vaikka sitten siihen johonkin sinua miellyttävämpään muutaman henkilön miittiin🤗 Jos tulee itsellesi ideoita, niin aina voit laittaa meiliä.🙂

        Pidän kyllä fedtarien tunnelmasta, vaikka enää en suostu missään teltoissa yöpymään tai pesemään hiuksia 1,5 litran vesipullon kanssa 😂 Eli vähän hillitymmin sitä nykyään viettää festareita, mutta se ei tunnelmaa latista lainkaan 😊

        Olisi kyllä kiva nähdä ihan kasvotusten muutamia teistä ja nimenomaan vähän pienemmällä porukalla. En minä ihmisiä pelkää, mutta tässä yhteydessä pienempi porukka olisi mukavampi 🤗 Ehkä laittelenkin viestiä, kun alkaa kesän suunnitelmat viimeisteltyä 😊


      • Mikäs kummatäti sinä olet? Tietenkin ota kummalapsen mukaan ja lähdette yhdessä festareille, mitä rouhein rippijuhla ja -lahja. Ja taatusti ikimuistoinen, kun kummalapsi saa raijata liki sammunnutta kummatätiä taksille juhlien ja jatkojen jälkeen, kunnioitus nousee eksponentiaalisesti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mikäs kummatäti sinä olet? Tietenkin ota kummalapsen mukaan ja lähdette yhdessä festareille, mitä rouhein rippijuhla ja -lahja. Ja taatusti ikimuistoinen, kun kummalapsi saa raijata liki sammunnutta kummatätiä taksille juhlien ja jatkojen jälkeen, kunnioitus nousee eksponentiaalisesti 😂

        Ai kamala 🤣 Voisi olla, että tämä kunmatäti olisi entinen kummatäti, kun lapsen veisi pahoille teille 😁

        Ja hetkinen, liki sammunutta? Pöh, minä en sammu koskaan. En edes silloin, kun tultiin yötaksin sijaan aamubussilla kotiin 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Ai kamala 🤣 Voisi olla, että tämä kunmatäti olisi entinen kummatäti, kun lapsen veisi pahoille teille 😁

        Ja hetkinen, liki sammunutta? Pöh, minä en sammu koskaan. En edes silloin, kun tultiin yötaksin sijaan aamubussilla kotiin 😄

        No mitä sitten? Ethän sä niitten kummalapsen vanhempien kanssa sinne festareille haluaisikaan kun kummalapsi on varmasti kovempi bilettämään, niin who cares? 😂

        Ja jos nyt rehellisiä ollaan... Niin mä sain kummatädiltäni riparilahjaksi kolme asiaa. Sain viskipullon "koska ryyppäämäänhän te jätkät kuitenkin lähdette kahvien jälkeen" (aivan, tätiseni), satasen "että saat yöllä ruokaa ja pääset varmasti kotiinkin" (kylläpä vain) ja hyötylahjan "ettei kaikki menis kankkulan kaivoon yhdessä yössä" (eikä tosiaan menytkään). Niin tohon verrattuna yhdet EDM-festarit voi olla ihan köykänen sulateltava 😂

        No siis toi kertoi olennaisen, aamubussilla... Tosiasiassahan te tulitte yötaksilla kotio, mutta olit sen verran seipäässä, että parin päivän päästä kuvittelit sen aamubussiksi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mitä sitten? Ethän sä niitten kummalapsen vanhempien kanssa sinne festareille haluaisikaan kun kummalapsi on varmasti kovempi bilettämään, niin who cares? 😂

        Ja jos nyt rehellisiä ollaan... Niin mä sain kummatädiltäni riparilahjaksi kolme asiaa. Sain viskipullon "koska ryyppäämäänhän te jätkät kuitenkin lähdette kahvien jälkeen" (aivan, tätiseni), satasen "että saat yöllä ruokaa ja pääset varmasti kotiinkin" (kylläpä vain) ja hyötylahjan "ettei kaikki menis kankkulan kaivoon yhdessä yössä" (eikä tosiaan menytkään). Niin tohon verrattuna yhdet EDM-festarit voi olla ihan köykänen sulateltava 😂

        No siis toi kertoi olennaisen, aamubussilla... Tosiasiassahan te tulitte yötaksilla kotio, mutta olit sen verran seipäässä, että parin päivän päästä kuvittelit sen aamubussiksi 😂

        Mä pidän festarikäyntini visusti piilossa lähipiirin nuorisolta, ettei ne saa huonoja vaikutteita 😂

        Sullahan on ollut.. melko mielenkiintoiset lahjat kummitädiltä 🤣 Mä sain osaltani rahaa ja vinkin että "älä koskaan nauti useampaa eri juomaa saman illan aikana". En ole täysin noudattanut tuota neuvoa, vaikka täytyy myöntää, että kummitädillä oli kyllä selvä pointti tuossa 😁

        Ei kyllä se aamubussi oli. Muistan, miten moikkasin aamulla töihin lähtevää naapuria ja mietin, että näkyyköhän päältä, että ollaan tulossa suoraan illanvietosta eikä aamulenkiltä ja kun mekot oli päällä ja tukat nutturalla, niin totesin, ettei me varmaan näytetty lenkiltä tulevilta 😂🙈


      • Aletheias kirjoitti:

        Mä pidän festarikäyntini visusti piilossa lähipiirin nuorisolta, ettei ne saa huonoja vaikutteita 😂

        Sullahan on ollut.. melko mielenkiintoiset lahjat kummitädiltä 🤣 Mä sain osaltani rahaa ja vinkin että "älä koskaan nauti useampaa eri juomaa saman illan aikana". En ole täysin noudattanut tuota neuvoa, vaikka täytyy myöntää, että kummitädillä oli kyllä selvä pointti tuossa 😁

        Ei kyllä se aamubussi oli. Muistan, miten moikkasin aamulla töihin lähtevää naapuria ja mietin, että näkyyköhän päältä, että ollaan tulossa suoraan illanvietosta eikä aamulenkiltä ja kun mekot oli päällä ja tukat nutturalla, niin totesin, ettei me varmaan näytetty lenkiltä tulevilta 😂🙈

        Siis nimenomaan ne yhdessä käydyt festarit ovat se, millä opetetaan miten festareilla ei tule toimia, kas kun tädillä lähti vähän mopo (taas...) keulimaan. Niin rakas kummalapsi, älä tee niin kuin täti teki viikonloppuna festareilla jne., mutta kiitos kun toit tädin hotellille. Maanantaina 😂

        Kummatäti, joka oli myös geneettinen tätini, tunsi siskonpoikansa varsin hyvin. Ja sinällään antoi sillä viskipullolla tuon saman esimerkin, älä juo useita eri juomia saman illan aikana! No en juonut, se viskipullo (0,7L Four Roses Bourbon) ja jokunen keskikalja riitti sille illalle. Sitten aamuyöllä pari tuplaporilaista naamariin ja kotiin nukkumaan, rahaa jäi ylikin 😂

        No tuosta aamuisesta kotiin saapumisestasi tuleekin sitten taas mieleen Martti Servon kappale Viikonloppu, jossa muistaakseni on vastaava episodi kuvattuna. Ja kyllä, kyllä naapuri taatusti ymmärsi, että leidit ei ehkä palanneet aamuhartaudesta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Siis nimenomaan ne yhdessä käydyt festarit ovat se, millä opetetaan miten festareilla ei tule toimia, kas kun tädillä lähti vähän mopo (taas...) keulimaan. Niin rakas kummalapsi, älä tee niin kuin täti teki viikonloppuna festareilla jne., mutta kiitos kun toit tädin hotellille. Maanantaina 😂

        Kummatäti, joka oli myös geneettinen tätini, tunsi siskonpoikansa varsin hyvin. Ja sinällään antoi sillä viskipullolla tuon saman esimerkin, älä juo useita eri juomia saman illan aikana! No en juonut, se viskipullo (0,7L Four Roses Bourbon) ja jokunen keskikalja riitti sille illalle. Sitten aamuyöllä pari tuplaporilaista naamariin ja kotiin nukkumaan, rahaa jäi ylikin 😂

        No tuosta aamuisesta kotiin saapumisestasi tuleekin sitten taas mieleen Martti Servon kappale Viikonloppu, jossa muistaakseni on vastaava episodi kuvattuna. Ja kyllä, kyllä naapuri taatusti ymmärsi, että leidit ei ehkä palanneet aamuhartaudesta 😂

        Millaisena humppatätinä sä mua oikein pidät?? 😁 Minähän opetan nuorisolle kohtuutta, malttia ja hillittyä käytöstä. Itsekin noudatan noita periaatteita. Paitsi silloin, kun en noudata 😂

        Kummatätisi osasi siis varustaa sut hyvin iltaa varten, selvästi tiesi että kuitenkin lähdet pahoille teille 😄 Onneksi olit mallinen, kun jäi ihan rahaakin yli 😅

        Niin, joskus sitä kesäilta venähtää keski-ikäiselläkin pidemmäksi kuin oli ajatellut ja täytyy sanoa, että oli niin huikean hauska ilta, että kannatti vetää aamuun saakka 😊 Jalat oli vähän kipeinä tanssimisesta ja vähän väsytti, mutta se oli sen arvoista 🤗


      • Aletheias kirjoitti:

        Millaisena humppatätinä sä mua oikein pidät?? 😁 Minähän opetan nuorisolle kohtuutta, malttia ja hillittyä käytöstä. Itsekin noudatan noita periaatteita. Paitsi silloin, kun en noudata 😂

        Kummatätisi osasi siis varustaa sut hyvin iltaa varten, selvästi tiesi että kuitenkin lähdet pahoille teille 😄 Onneksi olit mallinen, kun jäi ihan rahaakin yli 😅

        Niin, joskus sitä kesäilta venähtää keski-ikäiselläkin pidemmäksi kuin oli ajatellut ja täytyy sanoa, että oli niin huikean hauska ilta, että kannatti vetää aamuun saakka 😊 Jalat oli vähän kipeinä tanssimisesta ja vähän väsytti, mutta se oli sen arvoista 🤗

        Noh... Nyt kun menit ja kysyit... Niin vaikkapa tuollaisena, kuuntele tarkkaan 😂
        https://www.youtube.com/watch?v=KHjFqmibyKY
        Toim. huom. Todellakin kannattaa mennä Eläkeläisten keikalle, jos mahdollisuus sellaiseen tulee, meno on ihan omaa luokkaansa.

        Kummatäti tiesi, että olen säästäväinen poika enkä törsää kaikkea rahaa heti. Niinpä säästetty raha käytettiin keskikaljaan viikkoa myöhemmin 😂

        Olen kyllä samaa mieltä, että tässä iässä jos mopo lähtee juhliessa keulimaan, niin on parempi painaa sata lasissa tappiin asti. Tässä iässä juhliessa harvemmin on niin hauskaa, että antaisi vapautuneesti palaa, joten jos sellaiseen on mitään vinkeitä, kannattaa antautua sille, korkkarit kattoon!👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Noh... Nyt kun menit ja kysyit... Niin vaikkapa tuollaisena, kuuntele tarkkaan 😂
        https://www.youtube.com/watch?v=KHjFqmibyKY
        Toim. huom. Todellakin kannattaa mennä Eläkeläisten keikalle, jos mahdollisuus sellaiseen tulee, meno on ihan omaa luokkaansa.

        Kummatäti tiesi, että olen säästäväinen poika enkä törsää kaikkea rahaa heti. Niinpä säästetty raha käytettiin keskikaljaan viikkoa myöhemmin 😂

        Olen kyllä samaa mieltä, että tässä iässä jos mopo lähtee juhliessa keulimaan, niin on parempi painaa sata lasissa tappiin asti. Tässä iässä juhliessa harvemmin on niin hauskaa, että antaisi vapautuneesti palaa, joten jos sellaiseen on mitään vinkeitä, kannattaa antautua sille, korkkarit kattoon!👍

        Siis mitä, olenko mä alaston mummo?? 🤣 Kaikkea sitä kuuleekun, kun vanhaksi elää 😂
        Uskon, että meno on Eläkeläisten keikalla omaa luokkaansa, mutta en ole varma onko se ihan mun juttu siltikään 😁

        Voi hyvänen aika sun kanssasi, ihan liehuteillä olit teininä 😄 No olin vähän minäkin, mutta hyvin sivistyneesti. Me juotiin vain makulonkeroita, joita onnistuttiin ostamaan baarista kun päästiin alaikäisenä sisälle 🙈 Että sitä onkin ollut hölmö nuorena..

        Elämästä yleensäkin kannattaa nauttia ja pitää hauskaa silloin, kun siltä tuntuu, onpa se sitten illanvietto hyvässä seurassa tai hyvä treeni 😊 Tänään oli nimittäin niin hyvä (karsea) treeni, että tunnen sen takuulla huomenna pakaroissani 😂 Tuo on sitä keski-ikäisen mopon keulimista, kun ei osaa arvioida omaa lihaskuntoaan riittävän hyvin 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Siis mitä, olenko mä alaston mummo?? 🤣 Kaikkea sitä kuuleekun, kun vanhaksi elää 😂
        Uskon, että meno on Eläkeläisten keikalla omaa luokkaansa, mutta en ole varma onko se ihan mun juttu siltikään 😁

        Voi hyvänen aika sun kanssasi, ihan liehuteillä olit teininä 😄 No olin vähän minäkin, mutta hyvin sivistyneesti. Me juotiin vain makulonkeroita, joita onnistuttiin ostamaan baarista kun päästiin alaikäisenä sisälle 🙈 Että sitä onkin ollut hölmö nuorena..

        Elämästä yleensäkin kannattaa nauttia ja pitää hauskaa silloin, kun siltä tuntuu, onpa se sitten illanvietto hyvässä seurassa tai hyvä treeni 😊 Tänään oli nimittäin niin hyvä (karsea) treeni, että tunnen sen takuulla huomenna pakaroissani 😂 Tuo on sitä keski-ikäisen mopon keulimista, kun ei osaa arvioida omaa lihaskuntoaan riittävän hyvin 😁

        No siis enhän mä sitä sanonut, vaan ihan itse esittelit itsesi humppatätinä, mikä oli suora syöttö lapaan mun kurittomalle mielelleni ja siinä se oli, oli pakko laukaista, maali! 😂
        Voi hyvin olla, että the Eläkeläisten musiikki sinällään ei olisikaan mieleesi, mutta se meno niiden keikoilla on jotain mieletöntä. Olin itsekin kovin skeptinen, mutta ekan kerran jälkeen oli pakko todeta, että kyllä kannatti, oli elämys. Ja on niitä jokunen keikka tullut sittemmin koettua.

        Mun nuoruudessani ei ollut makulonkeroita, oli vain the Lonkero tai "talon lonkero". Niin ja keskikalja, neloskaljat, viskit, Finlandia Vodka, Minttusuklaa, Anisviina.... Niin siis ei ollut makulonkeroita ja siideritkin oli yhden käden sormilla laskettavissa. Alkossa 😁

        Samaa mieltä, sillon pitää antaa palaa kun on sen hetkiseen asiaan hyvä draivi. Vaikka sitten tekisi muutaman päivän kipeää jälkikäteen. Kai se on sitä, että saa lapsenomaisen fiiliksen kaiken loputtomuudesta ja rajattomuudesta, jotain mitä vuosi vuodelta harvemmin enää huomaa kokevansa.


      • Aletheias kirjoitti:

        Pidän kyllä fedtarien tunnelmasta, vaikka enää en suostu missään teltoissa yöpymään tai pesemään hiuksia 1,5 litran vesipullon kanssa 😂 Eli vähän hillitymmin sitä nykyään viettää festareita, mutta se ei tunnelmaa latista lainkaan 😊

        Olisi kyllä kiva nähdä ihan kasvotusten muutamia teistä ja nimenomaan vähän pienemmällä porukalla. En minä ihmisiä pelkää, mutta tässä yhteydessä pienempi porukka olisi mukavampi 🤗 Ehkä laittelenkin viestiä, kun alkaa kesän suunnitelmat viimeisteltyä 😊

        Just en itse kyllä yöpymisiä teltassa.. mukavuuden ja turvallisuuden tunne edellä😊

        Jep näin tehdään.. ymmärrän🙏 siinä jos on vähemmän väkeä niin pystyy jopa ”rennommin” juttelemaan. Tai siis itselläni käy monesti niin jos on paljon vierasta porukkaa, niin sulkeudun ja olen hiljaa..


      • randombypasser kirjoitti:

        No siis enhän mä sitä sanonut, vaan ihan itse esittelit itsesi humppatätinä, mikä oli suora syöttö lapaan mun kurittomalle mielelleni ja siinä se oli, oli pakko laukaista, maali! 😂
        Voi hyvin olla, että the Eläkeläisten musiikki sinällään ei olisikaan mieleesi, mutta se meno niiden keikoilla on jotain mieletöntä. Olin itsekin kovin skeptinen, mutta ekan kerran jälkeen oli pakko todeta, että kyllä kannatti, oli elämys. Ja on niitä jokunen keikka tullut sittemmin koettua.

        Mun nuoruudessani ei ollut makulonkeroita, oli vain the Lonkero tai "talon lonkero". Niin ja keskikalja, neloskaljat, viskit, Finlandia Vodka, Minttusuklaa, Anisviina.... Niin siis ei ollut makulonkeroita ja siideritkin oli yhden käden sormilla laskettavissa. Alkossa 😁

        Samaa mieltä, sillon pitää antaa palaa kun on sen hetkiseen asiaan hyvä draivi. Vaikka sitten tekisi muutaman päivän kipeää jälkikäteen. Kai se on sitä, että saa lapsenomaisen fiiliksen kaiken loputtomuudesta ja rajattomuudesta, jotain mitä vuosi vuodelta harvemmin enää huomaa kokevansa.

        -Täysin sivuhuomautuksena

        Olette keskenänne flirttailleet täällä ainakin jo melkein vuoden, eikö teidän pitäisi katsoa onko irl aineksia?😊👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        -Täysin sivuhuomautuksena

        Olette keskenänne flirttailleet täällä ainakin jo melkein vuoden, eikö teidän pitäisi katsoa onko irl aineksia?😊👍🏼

        Ehkä sitä joskus vielä livenäkin päästään tapaamaan 😊


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        -Täysin sivuhuomautuksena

        Olette keskenänne flirttailleet täällä ainakin jo melkein vuoden, eikö teidän pitäisi katsoa onko irl aineksia?😊👍🏼

        Mitä? Minä 152cm ja toi amatsoni 252cm? Nooo, voihan sitä aina vilkaista, mutta mutta... 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mitä? Minä 152cm ja toi amatsoni 252cm? Nooo, voihan sitä aina vilkaista, mutta mutta... 😁

        Tipahtaisit maahan jo siitä kun joutuisit katsomaan mua niin tiukasti ylöspäin, että tasapainohan siinä menisi 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Tipahtaisit maahan jo siitä kun joutuisit katsomaan mua niin tiukasti ylöspäin, että tasapainohan siinä menisi 😂

        No oikeastaan olen sitä mieltä, että jos amatsoni on 252 ja minä 152, niin mun naamani on pakko olla noin suunnilleen loistavalla korkeudella suhteessa amatsonin fysiikkaan, joten uskoakseni niskatkaan ei nyrjähtäisi... 😇🤭😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No oikeastaan olen sitä mieltä, että jos amatsoni on 252 ja minä 152, niin mun naamani on pakko olla noin suunnilleen loistavalla korkeudella suhteessa amatsonin fysiikkaan, joten uskoakseni niskatkaan ei nyrjähtäisi... 😇🤭😂

        Niin eikun treffikutsua kyhäämään.. ihan oikeasti älä ota tätä vitsillä😑


      • randombypasser kirjoitti:

        No oikeastaan olen sitä mieltä, että jos amatsoni on 252 ja minä 152, niin mun naamani on pakko olla noin suunnilleen loistavalla korkeudella suhteessa amatsonin fysiikkaan, joten uskoakseni niskatkaan ei nyrjähtäisi... 😇🤭😂

        Ihanaa positiivinen näkökulma 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Ihanaa positiivinen näkökulma 😂

        Välillä on ihan terapeuttista (molemmille osapuolille...) olla tuijottamatta toisiaan silmiin, kun toisaallekin voi tuijottaa 😁

        ps. Muista sitten minihame!


      • randombypasser kirjoitti:

        Välillä on ihan terapeuttista (molemmille osapuolille...) olla tuijottamatta toisiaan silmiin, kun toisaallekin voi tuijottaa 😁

        ps. Muista sitten minihame!

        Totta, liiallinen silmiin tuijottelu voi käydä kiusalliseksi 😂 Minihametta en silti lupaa, eikös täti-ihmiset kulje aina polven alle ulottuvissa hameissa eikä liian antavissa kaula-aukoissa. Pitää olla säädyllinen 😇 🤭


      • Aletheias kirjoitti:

        Totta, liiallinen silmiin tuijottelu voi käydä kiusalliseksi 😂 Minihametta en silti lupaa, eikös täti-ihmiset kulje aina polven alle ulottuvissa hameissa eikä liian antavissa kaula-aukoissa. Pitää olla säädyllinen 😇 🤭

        No mä sanoisin, että jos puet päällesi tavanomaisen mittaisen naisen polvipituisen hameen, niin molemmat katsantokannat täyttyvät. Niin voit sanoa, että kyllä ihan siveästi polvipituisessa olit, mutta jotenkin tuo kääpiö vain ui liiveihin eikä suostu lähtemään 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä sanoisin, että jos puet päällesi tavanomaisen mittaisen naisen polvipituisen hameen, niin molemmat katsantokannat täyttyvät. Niin voit sanoa, että kyllä ihan siveästi polvipituisessa olit, mutta jotenkin tuo kääpiö vain ui liiveihin eikä suostu lähtemään 😂

        Ei suostu lähtemään? 😅 Aattelet siis, että sitkeys palkitaan ja saat keksin palkaksi? 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Ei suostu lähtemään? 😅 Aattelet siis, että sitkeys palkitaan ja saat keksin palkaksi? 😁

        Juu'uh, kiltit pojat saa piparia ja lasin maitoa, näin se on aina ollut 😇🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu'uh, kiltit pojat saa piparia ja lasin maitoa, näin se on aina ollut 😇🤣

        Pipari ja maito on kieltämättä hyvä yhdistelmä, makeaa ja hapanta sekaisin. Ja todennäköisemmin kiltit pojat niitä saa palkaksi kuin tuhmat. Ehkä 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Pipari ja maito on kieltämättä hyvä yhdistelmä, makeaa ja hapanta sekaisin. Ja todennäköisemmin kiltit pojat niitä saa palkaksi kuin tuhmat. Ehkä 🤣

        No sanotaan niin, että ainakin maitoa kiltit pojat saavat todennäköisemmin, pipari on sitten vähän tulkinnanvaraisempi hommeli 😇😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No sanotaan niin, että ainakin maitoa kiltit pojat saavat todennäköisemmin, pipari on sitten vähän tulkinnanvaraisempi hommeli 😇😂

        Annas pepparkakor on takuuvarma valinta eikä siinä jää mitään sijaa tulkinnoille 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Annas pepparkakor on takuuvarma valinta eikä siinä jää mitään sijaa tulkinnoille 😁

        Tälle pisteet, pojat tykkää!!! Eikä ne ole mielestäni yhtään hullumpia. Oikein rapeita😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tälle pisteet, pojat tykkää!!! Eikä ne ole mielestäni yhtään hullumpia. Oikein rapeita😁

        Maistuvat oikein mainiosti minullekin 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Annas pepparkakor on takuuvarma valinta eikä siinä jää mitään sijaa tulkinnoille 😁

        No siis todellakin! Anna-tädin pipari on ihan parasta! Aina tarjolla ja aina yhtä herkullinen, parhaimmillaan sopivasti lämmitettynä. Siis mitä tulkintaa? 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No siis todellakin! Anna-tädin pipari on ihan parasta! Aina tarjolla ja aina yhtä herkullinen, parhaimmillaan sopivasti lämmitettynä. Siis mitä tulkintaa? 🤔😂

        Kakku- ja pikkuleipäasioiden eritysasiantuntijana ansoitan piparitulevaisuutenne seuraavasti:
        Kokeilkaapa laittaa kahden piparin väliin hunajaa.

        (eikä sitten tulla valittamaan kun käytte vaa'alla, sillä ihan itse hankitte ne lisäkilonne)


      • buddy-love kirjoitti:

        Kakku- ja pikkuleipäasioiden eritysasiantuntijana ansoitan piparitulevaisuutenne seuraavasti:
        Kokeilkaapa laittaa kahden piparin väliin hunajaa.

        (eikä sitten tulla valittamaan kun käytte vaa'alla, sillä ihan itse hankitte ne lisäkilonne)

        Kuulostaa... tahmealta, niin yksi- kuin kaksimielisestikin mielikuviteltuna.


      • randombypasser kirjoitti:

        No siis todellakin! Anna-tädin pipari on ihan parasta! Aina tarjolla ja aina yhtä herkullinen, parhaimmillaan sopivasti lämmitettynä. Siis mitä tulkintaa? 🤔😂

        Juuri noin, maistuva ja makea pipari 🍪 (ei tuo ehkä piparilta kyllä näytä 😄) Ja kun tietää mitä syö, ei jää sijaa tulkinnoille.. tietää siis syövänsä piparia 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kuulostaa... tahmealta, niin yksi- kuin kaksimielisestikin mielikuviteltuna.

        Tahmeaa on, mutta riippuvuutta aiheuttavaa.


      • Aletheias kirjoitti:

        Juuri noin, maistuva ja makea pipari 🍪 (ei tuo ehkä piparilta kyllä näytä 😄) Ja kun tietää mitä syö, ei jää sijaa tulkinnoille.. tietää siis syövänsä piparia 😁

        Niin, joo, tolleen aateltuna, ei ole tilaa tulkinnolle. Kyllä mulle ainakin on aina ollut ihan selvää milloin syön piparia, oli se sitten Anna-tädin tai jonkun muun 🙄


      • buddy-love kirjoitti:

        Tahmeaa on, mutta riippuvuutta aiheuttavaa.

        Voin hyvin uskoa, edelleen niin yksi- kuin kaksimielisestikin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Voin hyvin uskoa, edelleen niin yksi- kuin kaksimielisestikin.

        Minulla ovat kyllä aina mielessä leivonnaiset.
        :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, joo, tolleen aateltuna, ei ole tilaa tulkinnolle. Kyllä mulle ainakin on aina ollut ihan selvää milloin syön piparia, oli se sitten Anna-tädin tai jonkun muun 🙄

        Hienoa, olet selkeästi tiedostava yksilö 😁 On sellaisiakin, jotka ei tunnu tietävän, mitä piparia syö ja menee piparit ihan sekaisin. Se ei kannata. Kannattaa pysyä vain suosikkimerkissään, niin ei tule sekaannuksia mitä piparia syö vaiko peräti kaurakeksiä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Minulla ovat kyllä aina mielessä leivonnaiset.
        :)

        Kakkuasiantuntijan kohdalla tuo on pakko uskoa, muiden kohdalla saattaisin hiukan epäilläkin 😁
        Mikä tosin johtuu vain siitä, että oma pääni toimii kaiken ja yhtä aikaa sekä yksi- että kaksimielisesti, vähintään 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Hienoa, olet selkeästi tiedostava yksilö 😁 On sellaisiakin, jotka ei tunnu tietävän, mitä piparia syö ja menee piparit ihan sekaisin. Se ei kannata. Kannattaa pysyä vain suosikkimerkissään, niin ei tule sekaannuksia mitä piparia syö vaiko peräti kaurakeksiä.

        Aaaa, juu, taidan tietää tuon tyypin. Itse on aina ollut selvää, että syödään yhtä piparia kerrallaan, niin pysyy hommat siisteinä eikä tarvitse vaihtaa paitaa minuutin välein. Toisaalta pidän kyllä kaurakekseistäkin...


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, juu, taidan tietää tuon tyypin. Itse on aina ollut selvää, että syödään yhtä piparia kerrallaan, niin pysyy hommat siisteinä eikä tarvitse vaihtaa paitaa minuutin välein. Toisaalta pidän kyllä kaurakekseistäkin...

        Niin just, siisteys ennen kaikkea! Ja kaurakeksilläkin on puolensa, erilainen maku, mutta yhtä makoisaa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kakkuasiantuntijan kohdalla tuo on pakko uskoa, muiden kohdalla saattaisin hiukan epäilläkin 😁
        Mikä tosin johtuu vain siitä, että oma pääni toimii kaiken ja yhtä aikaa sekä yksi- että kaksimielisesti, vähintään 😂

        Näin sivusta huomautan, että sun pää käy kyllä valtaosin vähintään kaksilla raiteilla 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Niin just, siisteys ennen kaikkea! Ja kaurakeksilläkin on puolensa, erilainen maku, mutta yhtä makoisaa.

        Kyllä! Ihan turhaan sotkea paikkoja ahmimalla pipareita kun voi nauttia yhden kerrallaan, siivosti. Kaurakeksi on varsin hyvä arkipipari, sanoisin 🤔


      • Aletheias kirjoitti:

        Näin sivusta huomautan, että sun pää käy kyllä valtaosin vähintään kaksilla raiteilla 🤣

        Meinaat, että kahdet raiteet riittävät? Olisin kyllä valmis lisäämään vähintään yhdet raiteet ja sekin on aika varovainen arvio 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Meinaat, että kahdet raiteet riittävät? Olisin kyllä valmis lisäämään vähintään yhdet raiteet ja sekin on aika varovainen arvio 😁

        Se oli vähintään kaksilla raiteille, mutta uskon kyllä helposti ettei aina riitä kolmet tai neljätkään raiteet 😂

        Ja nyt menen unille ennen kuin menee ihan viisiraiteiseksi tämä juttu 😁

        Öitä! 😴


      • randombypasser kirjoitti:

        Kakkuasiantuntijan kohdalla tuo on pakko uskoa, muiden kohdalla saattaisin hiukan epäilläkin 😁
        Mikä tosin johtuu vain siitä, että oma pääni toimii kaiken ja yhtä aikaa sekä yksi- että kaksimielisesti, vähintään 😂

        Itse pyrin puolimieliseen mielipuolisuuteen.


      • Aletheias kirjoitti:

        Se oli vähintään kaksilla raiteille, mutta uskon kyllä helposti ettei aina riitä kolmet tai neljätkään raiteet 😂

        Ja nyt menen unille ennen kuin menee ihan viisiraiteiseksi tämä juttu 😁

        Öitä! 😴

        No meitä on moneen junaan ja jotkut jää asemallekin. Minä en, kun kuljen vähintään kaksilla kiskoilla 😂


      • buddy-love kirjoitti:

        Itse pyrin puolimieliseen mielipuolisuuteen.

        No se kieltämättä kuulostaa tasaisemmalta ja ennustettavammalta kuin neuroottinen vaihtelu yksi- ja kaksimielisyyden välillä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No meitä on moneen junaan ja jotkut jää asemallekin. Minä en, kun kuljen vähintään kaksilla kiskoilla 😂

        Näppärää, vähän kuin riskinhallintaa 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Näppärää, vähän kuin riskinhallintaa 😂

        Vähän kuten käetkin, joilta olen oppia koittanut ottaa, on parempi munia moneen pesään 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Vähän kuten käetkin, joilta olen oppia koittanut ottaa, on parempi munia moneen pesään 😂

        Nyt en tiedä enää pysynkö perässä tai haluanko edes pysyä 🤣 Mun perjantai-aivot ei pysty muodostamaan kovin monimutkaisia yhteyksiä 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Nyt en tiedä enää pysynkö perässä tai haluanko edes pysyä 🤣 Mun perjantai-aivot ei pysty muodostamaan kovin monimutkaisia yhteyksiä 😁

        Sun aivot toimii kuten naisen aivojen kuluukin toimia, ne menee tilttiin kun tulee riittävän himmeää stooria. Mun perjantai-aivot taas toimii ihan toisin, ne ottaa lisää kierroksia ja viimeisetkin säädyllisyyden rippuset karisevat jonnekin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Sun aivot toimii kuten naisen aivojen kuluukin toimia, ne menee tilttiin kun tulee riittävän himmeää stooria. Mun perjantai-aivot taas toimii ihan toisin, ne ottaa lisää kierroksia ja viimeisetkin säädyllisyyden rippuset karisevat jonnekin 😂

        Tiltissä on, sen voin luvata 😂 Enkä tiedä uskallanko kysyä, miten tuo säädyllisyyden rippeiden kariseminen ilmenee? 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Tiltissä on, sen voin luvata 😂 Enkä tiedä uskallanko kysyä, miten tuo säädyllisyyden rippeiden kariseminen ilmenee? 😁

        Näin perjantaia se on ihan ymmärrettävää naisihmisille 🤣
        Öööö, niin, hyvä ettet oikein tiennyt uskaltaisitko kysyä, koska en uskaltaisi kertoakaan 😇


      • randombypasser kirjoitti:

        Näin perjantaia se on ihan ymmärrettävää naisihmisille 🤣
        Öööö, niin, hyvä ettet oikein tiennyt uskaltaisitko kysyä, koska en uskaltaisi kertoakaan 😇

        Ai nyt sä vedät säädyllistä linjaa juuri kun olisi mennyt mielenkiintoiseksi 😂 Höh, pitää sitten olla säädytön omassa mielessään 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Ai nyt sä vedät säädyllistä linjaa juuri kun olisi mennyt mielenkiintoiseksi 😂 Höh, pitää sitten olla säädytön omassa mielessään 😁

        Kutsuttakoon sitä vaikka teaseriksi 🤣
        Ja ton jälkimmäisen sä kyllä osaat, olen ollut huomaavinani että noin 90% ajasta, oli se tietoisesti valittua tai vain ominaista 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kutsuttakoon sitä vaikka teaseriksi 🤣
        Ja ton jälkimmäisen sä kyllä osaat, olen ollut huomaavinani että noin 90% ajasta, oli se tietoisesti valittua tai vain ominaista 😁

        No sun säädyttömyyteen verrattuna mun säädyttömyys on käytännössä olematonta 😂 Mullehan riittää säädyttömyydeksi jo se, kun polvet paljastuu hameen alta istuessa. Siksi ne pitää aina peittää vaikkapa käsilaukulla 😑


      • Aletheias kirjoitti:

        No sun säädyttömyyteen verrattuna mun säädyttömyys on käytännössä olematonta 😂 Mullehan riittää säädyttömyydeksi jo se, kun polvet paljastuu hameen alta istuessa. Siksi ne pitää aina peittää vaikkapa käsilaukulla 😑

        Kun miettii sun pituutta, niin polvialueellakin tarttee olla jo tavanomaista enempi mittaa... Niin mahtaa olla kookas käsveska millä peittää, liekö lätkäkassi? No toisaalta sinne mahtuisi helposti moottorisaha, tikkaat, traktorin kauha ja kaikkea muuta aina tarpeellista, kysy vaikka Disseltä 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        No sun säädyttömyyteen verrattuna mun säädyttömyys on käytännössä olematonta 😂 Mullehan riittää säädyttömyydeksi jo se, kun polvet paljastuu hameen alta istuessa. Siksi ne pitää aina peittää vaikkapa käsilaukulla 😑

        Ja mun säädyttömyys on niin vallitsevaa, että kaikki Laakson suljetun osaston hoitavat tahot kutsuivat sitä luonteeksi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kun miettii sun pituutta, niin polvialueellakin tarttee olla jo tavanomaista enempi mittaa... Niin mahtaa olla kookas käsveska millä peittää, liekö lätkäkassi? No toisaalta sinne mahtuisi helposti moottorisaha, tikkaat, traktorin kauha ja kaikkea muuta aina tarpeellista, kysy vaikka Disseltä 😁

        No lätkäkassinhan se vaatii, että tämän jättiläisen polvet saa piiloon 🤣 Mutta tosiaan, sinne saa vaikka mitä mielenkiintoista mukaan. Sahaa en kyllä mukaan ota, mä en identifioida halkoholistiksi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja mun säädyttömyys on niin vallitsevaa, että kaikki Laakson suljetun osaston hoitavat tahot kutsuivat sitä luonteeksi 😂

        Ymmärrän täysin, mistä tässä on kyse jopa mun perjantai-aivoilla 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        No lätkäkassinhan se vaatii, että tämän jättiläisen polvet saa piiloon 🤣 Mutta tosiaan, sinne saa vaikka mitä mielenkiintoista mukaan. Sahaa en kyllä mukaan ota, mä en identifioida halkoholistiksi 😂

        Aaaa, se onkin ehkä ainoa puute naisessa, ettei ole halkoholisti 😂
        Mutta muista Texasin moottorisahamurhaaja, arvaappa miten puihin se menisi, kun uhatessaan viatonta naisoletettua se naisoletettu kaivaisi "käsilaukustaan" vähintään yhtä ison moottorisahan. Leffan jatko-osan nimeksi saattaisi tulla Texasin moottorisahamurhattu 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Ymmärrän täysin, mistä tässä on kyse jopa mun perjantai-aivoilla 🤣

        Niin oletinkin 😂
        Meidän kahden ero, noin muutamien fyysisten juttujen, köh, lisäksi on se, että siinä missä sinä joudut etsimään itsestäsi säädyttömyyttä, minä joudun etsimään (ja pettymään) säädyllisyyttä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, se onkin ehkä ainoa puute naisessa, ettei ole halkoholisti 😂
        Mutta muista Texasin moottorisahamurhaaja, arvaappa miten puihin se menisi, kun uhatessaan viatonta naisoletettua se naisoletettu kaivaisi "käsilaukustaan" vähintään yhtä ison moottorisahan. Leffan jatko-osan nimeksi saattaisi tulla Texasin moottorisahamurhattu 😂

        Kyllä mä säikäyttäisin moottoriaahamurhaajat tiehensä ihan muulla keinoin 😂 Mä oon hioutunut hyväksi uhkailijaksi näin teinin äitinä. Tänäänkin uhkasin laskuttaa teiniltä 10€, jollei kylmää vaativat leiväntekotarvikkeet ole löytäneet tietää takaisin jääkaappiin sovitussa ajassa. Ei ollut, joten olen 10€ rikkaampi. Yksi moottorisahamurhaaja tunnu missään verrattuna vääntöihin teinin kanssa 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Kyllä mä säikäyttäisin moottoriaahamurhaajat tiehensä ihan muulla keinoin 😂 Mä oon hioutunut hyväksi uhkailijaksi näin teinin äitinä. Tänäänkin uhkasin laskuttaa teiniltä 10€, jollei kylmää vaativat leiväntekotarvikkeet ole löytäneet tietää takaisin jääkaappiin sovitussa ajassa. Ei ollut, joten olen 10€ rikkaampi. Yksi moottorisahamurhaaja tunnu missään verrattuna vääntöihin teinin kanssa 😁

        Uuuuuh, julmaa, vaikka ymmärrettävää, klassinen natsi-mutsi, mutta pienellä finanssitwistillä, mikä tehonnee nykynuorisoon esim. mattopiiskaa paremmin 😂

        No en mä kyllä tiedä... Jos on mittaa 252cm, niin siinähän se keskimittainen moottorisahahurmaaja näkee edessään vain kaksi tolppaa ja sitten saha laulaa. Ja leidi onkin yhtäkkiä 172cm, mikä mahtuu jo normaalivarianssin sisään. Hmmm, oikeastaan aika hyvä idea 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Uuuuuh, julmaa, vaikka ymmärrettävää, klassinen natsi-mutsi, mutta pienellä finanssitwistillä, mikä tehonnee nykynuorisoon esim. mattopiiskaa paremmin 😂

        No en mä kyllä tiedä... Jos on mittaa 252cm, niin siinähän se keskimittainen moottorisahahurmaaja näkee edessään vain kaksi tolppaa ja sitten saha laulaa. Ja leidi onkin yhtäkkiä 172cm, mikä mahtuu jo normaalivarianssin sisään. Hmmm, oikeastaan aika hyvä idea 🤔😂

        Natsi-mutsihan minä 😁 Vaikka tosiasiassa olen ihan tyytyväinen, kun meillä väännetään pöydälle unohtuneesta voipaketista ja liian myöhäisistä kouluunlähdöistä (ehtii silti jotenkin aina tunnille). Aika pientä verrattuna siihen, mitä pahimmillaan saattais olla, että onhan tuo mun teini aikamoinen kullannuppu 😊 Jääräpää, mutta kullannuppu silti 😄 Toki tilanne ehtii vielä muuttumaan ennen kuin aikuisuus koittaa 🙈

        Minähän en koivistani luovu 😑 Niillä on hyvä pinkoa vauhdilla eteenpäin. Pääsee tehokkaasti paikasta toiseen mikä sopii mulle hyvin 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Natsi-mutsihan minä 😁 Vaikka tosiasiassa olen ihan tyytyväinen, kun meillä väännetään pöydälle unohtuneesta voipaketista ja liian myöhäisistä kouluunlähdöistä (ehtii silti jotenkin aina tunnille). Aika pientä verrattuna siihen, mitä pahimmillaan saattais olla, että onhan tuo mun teini aikamoinen kullannuppu 😊 Jääräpää, mutta kullannuppu silti 😄 Toki tilanne ehtii vielä muuttumaan ennen kuin aikuisuus koittaa 🙈

        Minähän en koivistani luovu 😑 Niillä on hyvä pinkoa vauhdilla eteenpäin. Pääsee tehokkaasti paikasta toiseen mikä sopii mulle hyvin 😁

        Jotenkin toi jääräpäisyys nyt soittelee kelloja... Liekö suvun äitilinjassa esiintyvä periytyvä ominaisuus 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jotenkin toi jääräpäisyys nyt soittelee kelloja... Liekö suvun äitilinjassa esiintyvä periytyvä ominaisuus 🤔😂

        Ei vaan älykkyyden on todettu periytyvän äitilinjassa 😆 Jääräpäisyyttä en tunnista itsestäni lainkaan, ei yhtään mulle ominainen luonteenpiirre 😇


      • Aletheias kirjoitti:

        Ei vaan älykkyyden on todettu periytyvän äitilinjassa 😆 Jääräpäisyyttä en tunnista itsestäni lainkaan, ei yhtään mulle ominainen luonteenpiirre 😇

        Äitilinjassa ei periydy kuin nalkuttaminen, jääräpäisyys ja höösääminen, mikäli niitä on edellisissä polvissa esiintynyt 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Äitilinjassa ei periydy kuin nalkuttaminen, jääräpäisyys ja höösääminen, mikäli niitä on edellisissä polvissa esiintynyt 😂

        Ei esiinny mun polvessa, ei edes päässä 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Ei esiinny mun polvessa, ei edes päässä 🤣

        Ei ehkä sun polvessa, mutta edellisessä sukupolvessa kylläkin ja aika selvästikin on periytynyt 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei ehkä sun polvessa, mutta edellisessä sukupolvessa kylläkin ja aika selvästikin on periytynyt 😂

        Ajoittaisen höösäämisen tunnustan, muita ominaisuuksia en 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Ajoittaisen höösäämisen tunnustan, muita ominaisuuksia en 😂

        No tuon voin ostaa, vaikkakin jääräpäisyys on ollut ilmeistä myös. Nalkuttamisen pääsee todentamaan vasta jos asuu yhdessä, niin sinne on aika pitkä matka, mutta 2/3 on jo aika vahva indikaattori triplan täyttymiseksi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No tuon voin ostaa, vaikkakin jääräpäisyys on ollut ilmeistä myös. Nalkuttamisen pääsee todentamaan vasta jos asuu yhdessä, niin sinne on aika pitkä matka, mutta 2/3 on jo aika vahva indikaattori triplan täyttymiseksi 😂

        Isäni väittää myös, että olen kuulemma lapsesta saakka ollut kovin omatahtoinen, mutta silti hyvin helppo tapaus. Paitsi silloin kun suutun 😁 Nalkuttaminen vaatisi jo aika paljon ärsyyntymistä, kovin pienestä en hernepussia nenuun vedä. Myönnän siis ajoittaisen 2/3 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Isäni väittää myös, että olen kuulemma lapsesta saakka ollut kovin omatahtoinen, mutta silti hyvin helppo tapaus. Paitsi silloin kun suutun 😁 Nalkuttaminen vaatisi jo aika paljon ärsyyntymistä, kovin pienestä en hernepussia nenuun vedä. Myönnän siis ajoittaisen 2/3 🤣

        Eli tavanomainen 3/3, ei siis ongelmia sen suhteen, voisi jopa sanoa, että sitä saa mitä tilaa, mutta tilauksessa itsessään ei ole vikaa, vain lusikoijassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli tavanomainen 3/3, ei siis ongelmia sen suhteen, voisi jopa sanoa, että sitä saa mitä tilaa, mutta tilauksessa itsessään ei ole vikaa, vain lusikoijassa 😂

        Niin no, jos käyttäytyy kuin pölvästi, niin ehkä silloin ansaitseekin pienen nalkutuksen 😂 Kyllä sekin taito löytyy, mutta olen vain liian laiska käyttämään sitä usein 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Niin no, jos käyttäytyy kuin pölvästi, niin ehkä silloin ansaitseekin pienen nalkutuksen 😂 Kyllä sekin taito löytyy, mutta olen vain liian laiska käyttämään sitä usein 😁

        Jaaa'a... No kattotaan, pianhan tuo selviää 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaaa'a... No kattotaan, pianhan tuo selviää 😉

        Miten niin selviää pian? Aiotko käyttäytyä kuin pölvästi? 😅


      • Aletheias kirjoitti:

        Miten niin selviää pian? Aiotko käyttäytyä kuin pölvästi? 😅

        En aio, kun se on ollut elämäntapa jo kolmekymmentä vuotta 😂 Mutta tietty pitää se naaras haalata rantaan ensin, muutenhan kukaan ei nalkuta, vaikka olisi kuinka pölvästi 😁


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        En aio, kun se on ollut elämäntapa jo kolmekymmentä vuotta 😂 Mutta tietty pitää se naaras haalata rantaan ensin, muutenhan kukaan ei nalkuta, vaikka olisi kuinka pölvästi 😁

        Et sitten kuitenkaan ihan syntymäpölvästi, kun syntymästäsi on pari vuotta enemmän kuin se 30 😂
        Ja olet oikeassa, täytyy olla joku, joka osaa suorittaa nalkuttamista ennen kuin siitä pääsee nauttimaan 😁


      • UUSI
        Aletheias kirjoitti:

        Et sitten kuitenkaan ihan syntymäpölvästi, kun syntymästäsi on pari vuotta enemmän kuin se 30 😂
        Ja olet oikeassa, täytyy olla joku, joka osaa suorittaa nalkuttamista ennen kuin siitä pääsee nauttimaan 😁

        Niijn, kyllä se pölvästiys edellyti sitä ensimmäistä kunnollista parisuhdetta, siihen saakka oli menty ihan normaalien kirjoissa. Mutta niin se vaan parisuhde opettaa, että et olekaan normaali, vaan pölvästi, enpä olisi uskonutkaan 😂
        Kyllä, pitää olla hyvä ja ammattimainen nalkuttaja, ettei tule mitään puolivillaista tuotetta, vaan saa koko rahalla aitoa tavaraa. Karmeaa se olisikin tuhlata vähiä rahojaan johonkin sekundanalkuttamiseen 😁


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        Niijn, kyllä se pölvästiys edellyti sitä ensimmäistä kunnollista parisuhdetta, siihen saakka oli menty ihan normaalien kirjoissa. Mutta niin se vaan parisuhde opettaa, että et olekaan normaali, vaan pölvästi, enpä olisi uskonutkaan 😂
        Kyllä, pitää olla hyvä ja ammattimainen nalkuttaja, ettei tule mitään puolivillaista tuotetta, vaan saa koko rahalla aitoa tavaraa. Karmeaa se olisikin tuhlata vähiä rahojaan johonkin sekundanalkuttamiseen 😁

        Hienoa, että olet oppinut parisuhteista. Oppia se on senkin oppiminen, että on pölvästi 😂

        Kyllä silloin pitää nalkuttaa kunnolla ja tunteella, kun sille tielle lähdetään. Vetää mielellään mukaan kaikki jo menneetkin nalkutuksen aiheet, niin saa pidennettyä nalkutuksen kestoa. Sellaista minunalkutuksesta ei ole kuin itsekin ärtyneeksi 😁


    • Kahtotaan. Just nyt ei ihmeemmin hotsita, mutta asiat muuttuu ajan kanssa. Ja yleensä suurin innostus syntyy sitten kun kaikki liput on jo myyty 😂

      Ihan kova kattaus oli kyllä tarjolla, vaikken nimiä tuntenut kuin noin joka toisen. Tiësto nyt olis ehkä eniten omaa sydäntä lähinnä, näin eläkeikäisenä, mutta se juippi on buukattu perjantaille 2.8., pyh.

      Tosin meidän toimistolle on Vermolta linnuntietä noin 3km, että jos hilaa korillisen kylmää kaljaa toimiston terassille (ilta-auringon puolella), niin melko varmasti saa aika hyvät jamit siinäkin. Eikä maksa edes satasta 😂

      • Vuonna 2012 wknd viimeksi käyneenä.. Satutko arvaamaan miksi ei kyseiselle festarille ollut hinkua ihan heti uudelleen.. vinkkinä kaaos… 🙈 pääesiintyjinä David Guetta, Skrillex…🙌🏻🥳🥳

        Saatiin yöllä painella jalkaisin kotiin.. oli matkaa..😬 Seuraavana päivänä pääsikin jo ihan sujuvalla bussikyydillä.. Luukissa tuli siis hypättyä se benjihyppy tandemina🙈 hullua hommaa… kivat festarit noin muuten.. 🙂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Vuonna 2012 wknd viimeksi käyneenä.. Satutko arvaamaan miksi ei kyseiselle festarille ollut hinkua ihan heti uudelleen.. vinkkinä kaaos… 🙈 pääesiintyjinä David Guetta, Skrillex…🙌🏻🥳🥳

        Saatiin yöllä painella jalkaisin kotiin.. oli matkaa..😬 Seuraavana päivänä pääsikin jo ihan sujuvalla bussikyydillä.. Luukissa tuli siis hypättyä se benjihyppy tandemina🙈 hullua hommaa… kivat festarit noin muuten.. 🙂

        Aaaa, on tosiaan mahtanut olla aikamoiset kemut, se oli sitä aikaa kun Guetta ja Skrillex oli todella IN.

        Juu ei, mua ei saisi benji-loikkaan edes tuhannenpäissään, ei saateri... No sen tiesitkin jo 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, on tosiaan mahtanut olla aikamoiset kemut, se oli sitä aikaa kun Guetta ja Skrillex oli todella IN.

        Juu ei, mua ei saisi benji-loikkaan edes tuhannenpäissään, ei saateri... No sen tiesitkin jo 😂

        Joo siis Skrilleksiä tuli luukutettua silloin huolella. Guetta nyt on vieläkin kova…

        Menen kummitustätini jalanjäljissä.. (sen tädin jonka myös sinä olet tavannut) On ollut vielä hullumpi nuoruudessaan.. on muistaakseni hypännyt yli 100m. 😱 Mun hypyn pituus oli vaan 60m.. ja se on kyllä niin kreisiä touhua että… mut se fiilis mikä siitä tuli niin se oli älyttömän mahtava.. adrenaliini paukku🥳 Hyvin ymmärrän ettet menisi edes päissäsi…🤣🙈 kuka hullu moiseen ryhtyy..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo siis Skrilleksiä tuli luukutettua silloin huolella. Guetta nyt on vieläkin kova…

        Menen kummitustätini jalanjäljissä.. (sen tädin jonka myös sinä olet tavannut) On ollut vielä hullumpi nuoruudessaan.. on muistaakseni hypännyt yli 100m. 😱 Mun hypyn pituus oli vaan 60m.. ja se on kyllä niin kreisiä touhua että… mut se fiilis mikä siitä tuli niin se oli älyttömän mahtava.. adrenaliini paukku🥳 Hyvin ymmärrän ettet menisi edes päissäsi…🤣🙈 kuka hullu moiseen ryhtyy..

        Skrillex tosiaan tuli ja meni, nyt kun sanoit.

        Juu ei, benjit ei ole mun juttuni, ei 100, 60 tai edes 2 metriä, saan kiksini ihan muista jutuista.


      • randombypasser kirjoitti:

        Skrillex tosiaan tuli ja meni, nyt kun sanoit.

        Juu ei, benjit ei ole mun juttuni, ei 100, 60 tai edes 2 metriä, saan kiksini ihan muista jutuista.

        Ihan näin mielenkiinnolla.. mistä😝


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ihan näin mielenkiinnolla.. mistä😝

        Noooooo... Nätisti sanoen ihmisistä (en kerro miten) ja luonnosta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Noooooo... Nätisti sanoen ihmisistä (en kerro miten) ja luonnosta 😂

        Olisit nyt edes vähän voinut valoittaa🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olisit nyt edes vähän voinut valoittaa🤣

        Vai raottaa 🤔😇😂


    • Anonyymi

      I would be coming in HOT like RPG or some... ICBM -missile destoyrinj you ALL, but not coming.. I'm really happy with haaveilija39.. I think we have some lrvrvrl of artististic understanding.

      Artistic and profotional understandinf.

    • Anonyymi

      Ai niin tosiaan joku haaveijlija ei tiedä mille näyrän niin jo jooooooo nooh en ole yhtä ruma kuin joku petteri urpo tai kalevi konnevedeltä... hehe

    • Anonyymi

      minä kun lluulin että kaikki tietävät mille mister duke kuin duke nukem näyttää hhe

      • Anonyymi

        Plastic and fantastic


    • Anonyymi

      Tiedätkö mikä tummissa hiuksissa on paskaa; koskaan ei tiedä montako pökälettä ne sisältävät koiranpsaskasa heheh

      • Anonyymi

        Tuo joka keväinen kolmannen maailman ongelma koirankakka


    • Anonyymi

      Kannatan Danielia miittikoordinaattoriksi.

    • Anonyymi

      Noniin nyt aletasat tekemään sitten assmbly ja c++ -koodia, laitoin toisen äytän äääälle, grafiikkajutuissa näen mitä koodilla teen en jooh.

      eli siis vähän kylläsyinkin netflixiin... enkä ole normi-pedofiili, kuin jokainen posiisimies-ritiverine3n jolla on sinis3et sillmät ja ruskea tukka= autotomattise3sti naist4en phoin pitelijä ja pedoviili on tällainen poliisimies,

      Tunnistat.

    • Anonyymi

      well siis mitä opin kun KKK-koulutuksessa, opin kunnoittamaan naisia, ja halvelkxumaan poliiseja syystä koskz zinz porukzxxz vslehtelevat tuomareille.

      • Anonyymi

        I knew it- they train those fascists


    • Anonyymi
      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Kannattaa varmaan valita ajankohta ja paikka mihin netissä 247 aikaansa viettävillä on varaa. Sitten on nämä jotka lähtevät lusimaan pedofiliasta ym mutta hyvä yritys.

      • Tuonne wknd alueelle on k-18 ikäraja.


      • Anonyymi

        Niinpä vähän erilainen risteily


    • Anonyymi

      teillä voi ollq kuin Olli... heh mmuttq niin haaveilijwsn ksnddw peli jjne suunnit4lmi..

    • Anonyymi

      Varmaan arvaattekin vastaukseni ilman sen enempää sitä näpyttämättäkin, mutta toivottelen hyvää festarikesää kaikille. Myös teille, jotka miittiä pykäötte. 🙂👍

      Musiikki pitää mielen auki. Ja puhdistaa. ❣️

      Jasu

      • Ymmärrän. Kiitos Jasu pidetään hauskaa..


    • Anonyymi

      Sellanen pikku pusu, joka ilmaisee voimakkaasti kiinni ja joutuu lähtiessä huulia pyyhkäiseen kuivaksi.

      • Eli toivotte pussailu miittiä👌🏻


    • Anonyymi

      tupla-pippeli-poppeli?

      noniin kun tuo näyttörifviöni...alankoodaamaan pelia melko 23-senttinern jas AMD Radeonondounle...

    • Anonyymi

      Ja ketkä sinun miittiisi tulisivat naisena esiintyvä mies- kaikki hahmoset joiden kanssa kirjoittelet itseksesi?

      • Anonyymi

        Ja kaikki tutut yms yms


    • Anonyymi

      Itse olen tuohon ajankohtaan todennäköisesti muualla, mutta ihan ehdotuksena, että miksi miitti ei voisi alkaa ennen festaria ulkopuolella puisto-picnic, niin myös ne keillä ei ole rahaa tai haluja festariin pääsisi mukaan. Festarialueeltakin pääsee ulos, jos miitti on vaikka 15-16 (jonkun ei niin tärkeän esiintyjän kohdalla) ja samalla voi syödä (omat eväät narikassa on parempaa kuin festarialueen pikaruoka) eikä tarvitse jonottaa puolta tuntia makkaraperunoita tms. ”laatu”mättöä. 🤣 Järjestäjällä on vapaus valita ajat ja kohtaamispaikat. t. Cit, joka ei jaksa kirjautua

      • Siis juu tottakai jos on kiinnostuneita, niin voidaan treffata jossain ulkopuolella👍🏼


      • Tossa vois olla ideaa... mäkin (ehkä?) Voisin käydä päräyttää paikalle pyörällä, vetää picnik-hommat ja päräyttää taas takas. 😃

        En oo katsonut miten toi ajsnkohta sattuu töiden osalta....

        Mut pitääkin tsekata heti...🙃


      • Disseisback kirjoitti:

        Tossa vois olla ideaa... mäkin (ehkä?) Voisin käydä päräyttää paikalle pyörällä, vetää picnik-hommat ja päräyttää taas takas. 😃

        En oo katsonut miten toi ajsnkohta sattuu töiden osalta....

        Mut pitääkin tsekata heti...🙃

        Vavaata osuu ja ehkä voisin löytää yömestankin huudeilta.... Kai joku Pirppis mut ottais dohvalle kuorsaamaan kun oikein maanittelen. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Vavaata osuu ja ehkä voisin löytää yömestankin huudeilta.... Kai joku Pirppis mut ottais dohvalle kuorsaamaan kun oikein maanittelen. 😄

        Pirppis ottaa sinut viereen ja puristaa kainaloon.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pirppis ottaa sinut viereen ja puristaa kainaloon.. :D

        Hitsi, ois tänne edes voitu vähän enempi veistellä draamaa. 😄

        Mutta vois vaikkas lukita tuontyypisen idean tunne. 😃

        Citukka ois kiva tavata ja ketä muita lähtis meseliin? 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Hitsi, ois tänne edes voitu vähän enempi veistellä draamaa. 😄

        Mutta vois vaikkas lukita tuontyypisen idean tunne. 😃

        Citukka ois kiva tavata ja ketä muita lähtis meseliin? 😃

        Ai draamaa? Pirppiksen kainaloon palstamiitistä? Eikö siitä yhtään saa draamaa aikaiseksi..? Mut jos sä tänne asti pärryytät Kaisalla, niin kyllähän mäkin miittiin osallistun..voin olla paikallisoppaanasi. Noi festarit taitaa kyllä jäädä minultakin välistä.

        Tästähän ihan oikeasti taitaa miitti tulla aikaiseksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ai draamaa? Pirppiksen kainaloon palstamiitistä? Eikö siitä yhtään saa draamaa aikaiseksi..? Mut jos sä tänne asti pärryytät Kaisalla, niin kyllähän mäkin miittiin osallistun..voin olla paikallisoppaanasi. Noi festarit taitaa kyllä jäädä minultakin välistä.

        Tästähän ihan oikeasti taitaa miitti tulla aikaiseksi.

        No onnistuiskohan nyt se siskonpetihomma sit, mitä ehdotin? 🤣

        Kyllä työ Haaveilijan kanssa hävisitte. .aamupalalla ohjaþiin pöytään oikein ja juomat tarjoiltiin pöytään. 😄

        Ei ne siellä aamupalahommissa tarkista kuka on kuka. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        No onnistuiskohan nyt se siskonpetihomma sit, mitä ehdotin? 🤣

        Kyllä työ Haaveilijan kanssa hävisitte. .aamupalalla ohjaþiin pöytään oikein ja juomat tarjoiltiin pöytään. 😄

        Ei ne siellä aamupalahommissa tarkista kuka on kuka. 😃

        Eiku veljenpeti.. 😂



      • Disseisback kirjoitti:

        No onnistuiskohan nyt se siskonpetihomma sit, mitä ehdotin? 🤣

        Kyllä työ Haaveilijan kanssa hävisitte. .aamupalalla ohjaþiin pöytään oikein ja juomat tarjoiltiin pöytään. 😄

        Ei ne siellä aamupalahommissa tarkista kuka on kuka. 😃

        Kyllä saa olla tarkkana missä yöpyy.. varsinkin jos oma lähisukulainen vahtii kotonani lapsia.. eikä tuu yöksi kotiin..

        Tästä on siis jo aikaa talvella kun oli sitä yrjötautia liikkeellä.. nooh niin..

        Mainitsi että kylläpä tulee etova olo hajuista.. äitini sitten siihen etkai sä ole raskaana?!?. 🤮 Mietiskelin siinä että itsekseni, joo noh kuka mua tässä olis panemaan ehtinyt.😂 sanoin kyllä että viime kerrasta oli jo niin kauan että nyt olisi kyllä liian pieni vatsa… äidit❤️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä saa olla tarkkana missä yöpyy.. varsinkin jos oma lähisukulainen vahtii kotonani lapsia.. eikä tuu yöksi kotiin..

        Tästä on siis jo aikaa talvella kun oli sitä yrjötautia liikkeellä.. nooh niin..

        Mainitsi että kylläpä tulee etova olo hajuista.. äitini sitten siihen etkai sä ole raskaana?!?. 🤮 Mietiskelin siinä että itsekseni, joo noh kuka mua tässä olis panemaan ehtinyt.😂 sanoin kyllä että viime kerrasta oli jo niin kauan että nyt olisi kyllä liian pieni vatsa… äidit❤️

        Joo, no ykätaudeille ei mahda mitään. Yleensä ne kyllä viihtyy lapsiperheissä. Tarhasta ja kouluista saavat vaikka mitä pöpöjä. Nuolevat ovenkahvat ja kengänpohjat. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, no ykätaudeille ei mahda mitään. Yleensä ne kyllä viihtyy lapsiperheissä. Tarhasta ja kouluista saavat vaikka mitä pöpöjä. Nuolevat ovenkahvat ja kengänpohjat. 😁

        Just niin ja ostoskärryt🤮 miten sen kielen pitääkin mennä joka paikkaan… Nyt on yskää.. ja flunssaa pukkaa..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Just niin ja ostoskärryt🤮 miten sen kielen pitääkin mennä joka paikkaan… Nyt on yskää.. ja flunssaa pukkaa..

        No ehkä siitä lopulta kehkeytyy vaan vastustuskykyä. 😁


    • Anonyymi

      Vermossa aloittaja ja muut palstanaiset voivat tavata kivan mustalaismiehen joka nikkaa silmää ja sanoo hai sie sorja tyttö tuu tän mersuhun mennähän ajelemahan ja niin rakkaus tarina saa alkunsa

    • Anonyymi

      lähetänläkö I*CB; pjkilder4m åwsöds,ooyyoommr---on viitsi.... siii s Inter Continrnal Balliistinc missile... sii tuollainenonjuueimitätuoIran ampui tyyppisiä..

    • Anonyymi

      omalla vastuulla joka menee...

      • Anonyymi

        Ai miehen kuvitteelliseen miittiin? Oletko vähän elämästäs järkyttyny tai jotain?


    • Anonyymi

      JOO en ole tilannut mitään kkk-ammattimurhjaajia erikoistuneita läskuvarjojäärien tapamiseen tyyppöistä ole huoleti

      • Anonyymi

        Paljon maksais ennen alvia? Saagan sitä udella


    • Anonyymi

      Is-
      Ladis-
      Ti-
      Ta-
      Ar-
      Vat-

      yhdistä omat kumppanisi ja ..

    • Anonyymi

      joo h<aaveilija niin jostainj kuvia MINULLA ONMUITAKIN TEHTÄCVIÄ...

    • Ei ois ainakaan puintihommia tuolloin vielä

      • Tule ihmeessä mukaan🙌🏻


    • No nyt mietin jos ostankin parin päivän lipun 🤔ja Koska kyllähän tästä nyt ihan selvä miitti on tulossa, niin jos nyt muut ei osallistu weekendille.. niin suuntaan sitten muiden kans johonkin muuhun menomestaan😜

    • Anonyymi

      ole hiljaa senkin mulkunsyäjä-sukusikun on.. hehheh

      vaeoiruksiA EI TULE KUIN TÄMÄ VÄHÄN .. YRITELTÄVÄ LOUKKAUS-ÖJUTTU PEOPLE JUS DIE..

    • Anonyymi

      googvgwloi kuka on Davind Duke.

    • Anonyymi

      No en mää jaksa teitä livenä enkä teknoa.

    • Anonyymi

      Mä en usko että selviäsin miitistä tän porukan kanssa ilman. Teknoa. Näyttää nyt kyllä siltä. Että Haaveija on saanut meidät satimeen....On harkittava vakavasti....Että ottaa irtioton epävakavasti...Jopa huolettomasti....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei se miitti naisena esiintyvä mies vielä mitään- mutta entä hyttijärjestelyt- oletKoo jo kerinny miettiä sitä?

    • Minähän olen kotihiiri enkä käy tuollaisissa ja en varattuna kiitos kovin huomannnut olen ole levoton kun se Harmaaritarikin on kadonnut se sai minut rauhoittuun. .

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kiinnosta!

    • Anonyymi

      Täällä ei saa sanoa että EI KIITOS!👎💩

    • Anonyymi

      Sinut voisi olla kiva tavata, vaikutat ihmiseltä jonka seurasta voisin pitää. Vaan oma elämäni on nyt niin actionia täynnä, etten halua solmia uusia kaverisuhteita joita en kuitenkaan jaksaisi ylläpitää toista arvostavalla tavalla ja intensiteetillä.

      Mutta hiiriä kotikylältäsi hakiessani mietin kyllä, että asutkohan niillä nurkilla. 🙂 Tulit mieleeni.

      Jasu

      • Anonyymi

        Ja sekin vielä etten halua ihastua sinuun, Haaveilija. Sussa on jotain sellaista mihin voisin ihastua muukin kuin ulkokuori. Joten en tuu paikkoihin missä piilee moinen vaara. 😅

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekin vielä etten halua ihastua sinuun, Haaveilija. Sussa on jotain sellaista mihin voisin ihastua muukin kuin ulkokuori. Joten en tuu paikkoihin missä piilee moinen vaara. 😅

        Jasu

        Kuin myös haluaisin joskus tavata. Pidän sun ajatusmaailmasta. 😊 Mutta siis ymmärrän kyllä tuon sun pointtisi😁 Ettei tapaaminen välttämättä ole järkevää.. Ja näillä mennään👍🏼


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuin myös haluaisin joskus tavata. Pidän sun ajatusmaailmasta. 😊 Mutta siis ymmärrän kyllä tuon sun pointtisi😁 Ettei tapaaminen välttämättä ole järkevää.. Ja näillä mennään👍🏼

        Ei minun tapaamisessa ole mitään järkevää, joten en usko kenenkään menettävän mitään. 🙂👍

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tapaamisessa ole mitään järkevää, joten en usko kenenkään menettävän mitään. 🙂👍

        Jasu

        Tämäntyyppisten miesten saatika naisten kanssa joiden alapäävoittoisia rustailuja ja , p** n puutteen valittelua tai sen kaipuuta ja muuta roskaa on saanut lukea , tuskin haluan tehdä tuttavuutta.. ihan noin rauhantahtoisesti ja ystävyydellä todeten.
        Muttta varmaan joukossa on helmiäkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäntyyppisten miesten saatika naisten kanssa joiden alapäävoittoisia rustailuja ja , p** n puutteen valittelua tai sen kaipuuta ja muuta roskaa on saanut lukea , tuskin haluan tehdä tuttavuutta.. ihan noin rauhantahtoisesti ja ystävyydellä todeten.
        Muttta varmaan joukossa on helmiäkin.

        No itse hyppään melko usein kaikki alapää jutut ja vauhdikkaammat seksi jutut yli. Mua kun ei toi seksi kiinnosta enää yhtään, se vähäinenkin mitä on joskus ollut on poissa. Pää täynnä ihan muunlaisia ajatuksia.

        Mutten tosiaan koe tarvivani uusia ihmissuhteita nyt. Oma elämäni on tarpeeksi kiireistäkin.

        Jasu


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe