Ystävä koputus

Anonyymi-ap

Sellanen idea yhteydenpitoon. Ootko elossa koputus.

68

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli kuoleman tuomio. 3 vuotta.siksi en kiusaa enkä halua häiritä sua enää

      • Anonyymi

        Siinä tarinassa kuoli moni. Heti alkuun paskaa sai naamaan pari vaikka sehän ei niiden suuta ummistanu, varmaan söi sen paskan ja nyt niiden silmätkään ei näe.


      • Anonyymi

        No jopa on hengetön oikeuslaitos kun siinä vieläkin mies elämöit


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onko sinun ystävät palstalla

      • Anonyymi

        Onko sinun hurraako ne taustalla vääriin suuntiin huuteluillesi ja miettii on se mestari?


    • Anonyymi

      Ihan hyvä idea. Se vaan mikä ois oikea klo aika ettei häiritse tai sulla on kuulokkeet korvilla etkä kuule.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On kyl pimeetä settiä taas
      vai että pitäs alkaa vielä morsettelee naapureitten kaa

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ei ole tarpeen typerykset Valeineen on jo poltettu ja permanentit iha rullalla


    • Anonyymi

      ei ole ystävyyttä teihin monenkaan, mielessä pyörii kyllä halu kostaa ja tuhota. mietin tuommoista porukkaa, narsistisia ja ihmisiä jotka oikeasti pysty nauttimaan jutuista ja asioista vaikka tietää miten ne saa. miten semmoisille kostaa. nehän on ihan mätiä.

    • Koputus on ihan ok, mutta melkein aina kun täällä poikkeaa, niin täällä joku hakkaa jotain toisia 😱

      🐻

    • Anonyymi

      tietty tyhmähän siellä nauttii nyt elämästä kun osa, hakattiin, kidutettiin ja tapettiin. voi kunpa tuon ryhmä saisi tuhottua oikein kunnolla. estämään etteivät tee töitä ja saisivat paska A ja pahaa ja tuhoa elämäänsä. minä välillä palaudun takaisin kostoon, olisi nähdä minunnimmpiun hyökänneen ryhmän ihmiset kunnolla hakattuina ja varastaa ja tuhota heidän elämänsä. se olisi upeaa ja toivottavasti saan vittun heidät elämästäni ja tuhottua heidän elämänsä ja kunnolla "hakattua".

    • Anonyymi

      jos miettii sitä läsikasaa sehän on järkyttävän hirveä ämmä, miten on vainonnut ja tuhonnut kaikkea elämässä sen saastatoiminnan rajua ja jotta saisi hyvää muille ja paskaa tänne. toivottavasti saan sille ja niille hirveän loppuelämän. ja koko porukalle, ja "hakkaan" jotta sinne saadaan kaikkea paskaa ja Pahaa. teen kaikkeni tuhotakseni tuon paskalaisryhmän. toivottavasti kuulevat ja kuolevat. ja tiedän että osa niin pian tekee.

    • Anonyymi

      eihän sille mitään voi etteivät kestä samaa mitä ovat tehneet. minä olin syytön ja, kaikki lähti itsestä, kunnes paskalaisryhmä iski saastatoiminnallaan. toivottavasti päästään tuhoamaan takaisin ja kaikkiin lutkiin ja läskeihin, ei ne ole edes ihmisiä. ne on varastavia ja tuhoavia mätiä.

    • Anonyymi

      teen kaikkeni jotta niiden elämä on karseaa, ja niiden työt saadaan paskaksi ja saadaan "hakattua" oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      sille läskikasalle haluan kostaa oikein kunnolla, mietitään mikä sille on tärkeää ja, saadaan tuhottua se. ja, sen porukkaa.

    • Anonyymi

      eihän meillä ole omaa vapaata elämää ja, mahdollisuutta rakentaa omaa elämää ja, tehdä töitä, niin kauan kun he jatkavat toimintaa ja syövät ja estävät. ne täytyy tuhota kaikki.

    • Anonyymi

      ryhdytään tonkimaan läskimooseksen tekoja ja ryhmää ja tuhotaan ne. haluan nähdä saatana miten kärsii oikein saatana kunnolla.

      • Anonyymi

        Ookko mies mitoittanut, että pärjäät sille läskille?


      • Anonyymi

        Älä sitte luule et kaikki on niiden porukassa.On yksinäisiä taistelijoita myös omien elämiensä vattuilijoiden kampittamisessa.Se vaan saattaa näyttää samalta.itsekkin imen täällä muiden juttuja itelles..se on ihmisyyttä.


    • Anonyymi

      haluan nähdä miten se tietty ryhmä mrststsan ja olen valmis tekemään mitä täytyy. ja muutamalle kunnon työpaskaa, olen valmis "hakkaamaan" ja kunnolla. pahatkin voi löylyttää. vihani voi olla tappavaa, hyvä jos saisi ne riehumaan. tulevat kokemaan joka asian itse, "hakataan" kunnolla ja saatana saadaan vilmein polvilleen ja kunnolla turpaan. ja tuhottua elämää, odotan sitä helvetin innolla että päästään tuhoamaan koko lössi.

      • Anonyymi

        Tämähän on niin vakava uhka, että kuuluu jo keskusrikospoliisille, mies uhkaa hakata puoli suomea ja työt Intiaan


    • Anonyymi

      kuuluko se näihin ritateihin vai viikinkeihin, tongitaan ja päästään kostamaan.

      • Anonyymi

        Oletko miespuolinen aloittaja ihan larppausta miettinyt pahvikilvillä ja miekalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miespuolinen aloittaja ihan larppausta miettinyt pahvikilvillä ja miekalla

        Se larppaus on yhteisestä sopimuksesta tekemistä eikä luvattomasti kytätä jonku elämää ja levitetä arkaluontoista materiaalia täällä.


      • Anonyymi

        Ritari on mies joka olisi halunnut olla kumppani eräälle pariskunnalle eli kolmas pyörä ja salata kaikilta sen.Sitten tulikin pari muuttujaa ja salaisuus paljastui yhdelle ihmiselle ihan sattumalta joten pelko perseessä tämä porukka kavereineen alkoi kiusata paljastajaa et se pitäis turpansa kiinni mut kävikin niin ettei se pitänyt joten raakaa peliä Ranualla on saanut paljastaja kokea prinssiltä .Prinssin pääkoppaan ei ole millään mahtunut että salailut vaikuttaa muiden häneen rakastujien psyykkiseen tilaan jos ollaan kaapissa..Kukaan ei rakastu massamurhaajaan jos tietää etukäteen sen on hyvä esimerkki.


    • Anonyymi

      Mikä tää aloitus oikeen on?

      • Anonyymi

        Sekopaastalkkerinjuttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopaastalkkerinjuttuja

        Juuri näin, joku elää epätoivoisesti täällä toisten elämää.


      • Anonyymi

        Miehen hönö trollaus vaan, joskus kannataa miettiä ihan omaa päätään, että miksi hakee anonyymien jutuista jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, joku elää epätoivoisesti täällä toisten elämää.

        Tänne ilmestynyt omista julkisista somepäivityksistäkin juttuja, kaikkensa ne pyrkii et saa toisen huonoon valoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ilmestynyt omista julkisista somepäivityksistäkin juttuja, kaikkensa ne pyrkii et saa toisen huonoon valoon

        Hei,minunkin on ja myös kodin sisäl tehtyjä juttuja on tullut vaikkei ole kännykkä lähelläkään .Tein testin kerran ja vein kännyn kilometrien päähän ja sammuksissa oli niin siltikkin tuli kuulemma minun Wc käynnit 2 käynnit tänne reaaliajassa.Sit tuli jumppa juttuja ja ruokailut,kahvinkeitot,teenkeitot,ja tein ne eriaikoina.Olen saanut myös vihjeitä täällä muista jutuista ja ne on pitänyt paikkaansa.Google tai hakkerit voi nähdä mitä teet.On myös valesivut mahdolliset.Eli kun klikkaat suomi24 se ohjautuu vale 24 sivulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,minunkin on ja myös kodin sisäl tehtyjä juttuja on tullut vaikkei ole kännykkä lähelläkään .Tein testin kerran ja vein kännyn kilometrien päähän ja sammuksissa oli niin siltikkin tuli kuulemma minun Wc käynnit 2 käynnit tänne reaaliajassa.Sit tuli jumppa juttuja ja ruokailut,kahvinkeitot,teenkeitot,ja tein ne eriaikoina.Olen saanut myös vihjeitä täällä muista jutuista ja ne on pitänyt paikkaansa.Google tai hakkerit voi nähdä mitä teet.On myös valesivut mahdolliset.Eli kun klikkaat suomi24 se ohjautuu vale 24 sivulle.

        Kyse voi olla gängstalkkereista johon värvätty esim naapureitaki mukaan jos tietävät tarkalleen mitä teet kotonasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse voi olla gängstalkkereista johon värvätty esim naapureitaki mukaan jos tietävät tarkalleen mitä teet kotonasi

        No,yks ei ainakaan ole vaikka on täällä annettu ymmärtää et juuri hän olisi .Hän nimittäin ei ole niin tyhmä että olisi noin suorasukanen.
        Yritetään et alkaisin häntä epäillen ja syyttään.Ei onnistu tuo.


    • Anonyymi

      Ei ole sun asiasi millään tavalla.

    • Anonyymi

      ei kiinnosta, noiden työjuttujen takia ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      viime vuosien takia ei kiinnosta olls ystävä niiden kanssa jotka sai hyvää ja sai pitää elämänsä ja sai rahaa. ei kiinnosta kiinnosta syöjät. olen nielu. mun yksin ja etsin itselle sopivaa ja hyvää seuraa.

    • Anonyymi

      Huudan ovesi takaa et arvaa millä koputan?

      • Anonyymi

        Joo en ehkä aina kuule mutta joskus se tekee hyvää kuulla vaikka huutamalla.


    • Anonyymi

      Hyvä ystävä on yleensä sellainen, johon voi tiukan paikan tullen luottaa? Näin hyvä todeta aina, kun niistä tarvetta puhua julki, niitä on todella harvassa jos ollenkaan, monella? Sen on elämä opettanut viisaudessaan tai muuten vaan. Uteliaisuus, onko se hyvästä, ei aina, mut yleensä on?

      Usko hyvään tulevasta on aina hyvä olla olemassa, mut sekin voi taantua silloin, kun oikein koetellaan ja on syyllistetty olo? Sinkuilla varsinkin on todellakin, vähemmän luottamusta tarjolla ympärillä, kuin suhteessa olevilla, kun ymmärrys on toisaalla?

      Onko hektisessä maailmassa varaa luottaa ihmiseen? Hyvä olisi olla varaa, mut jos kaikki kaatuukin siihen, että hyöty nähdään vain toispuoleisena, kun on niitäkin olemassa, jotka eivät näe omassa käytöksessä mitään moitteen sijaa vaan vika koetaan aina toisessa?

    • Ikävä koputus? Kopuus ikävä?

      • Anonyymi

        Tätä täytyy vielä miettiä, jos se onkin mielikuvitusta mutta ainakin ajatuksesta että joku niinkin läheltä vois ajatella musta vain hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä täytyy vielä miettiä, jos se onkin mielikuvitusta mutta ainakin ajatuksesta että joku niinkin läheltä vois ajatella musta vain hyvää.

        Tästä puuttuu jotain. Aina ei onnistu.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe