Maapallo on pieni alue ja jossa on 7-8 MILJARDIA KPL näin isoa eläintä. Joka on poistanut luonnon monista paikoista sen luonnon joka on ruokkinut kaikki lajit ja uudistaa luontoa, maaperää, joka on kaikkien kasvavien kasvien, puiden alla. Tätä ei enää tapahtu jossa ihminen postanut metsän tai rakentanut päälle tai kerää puita.
Vesien kalakannat kuolevat pois ihmisten määrän takia
Ilmastonmuutos on pienin ongelma, todelliset haitat ja ongelmat on jo näkyvissä.
Pieni alue jossa 7-8 miljardia isoa eläintä
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
Väestö tulisi vähentää luonnollisen poistuman kautta alle kymmenesosaan nykyisestä. Silloin luonnonvarat riittäisivät kohtuulliseen, mukavaan elintasoon kaikille, jotka kykenevät sellaisen hankkimaan itselleen. Tällä väestömäärällä maapallon "elinkelpoiseksi" pelastaminen edellyttää sitä, että elämästä tehdää elinkelvotonta, ihmisten pitää asua muutaman korttelin alueella tiiviissä lähiöissä, luonnosta erotettuna, syöden kelvotonta synteettistä ja kasvisruokaa, ilman autoja, ilman luonnonvaroja kuluttavia harrastuksia, elämäntapoja ja matkailua. Siis muutaman korttelin vankilassa, josta vain pieni taloudellinen ja poliittinen eliitti pääsee muualle nautiskelemaan hyvästä elämästä. Tästä todellisuudessa ilmu uskonnossa onkin kyse, yllytetään hyödylliset idiootit vaatimaan itse itselleen vankeutta, jotta luonnonvarat riittävät pienelle eliitille hyvään elämään. Ja idiootit vaativat itselleen ja muille kuorossa kurjuutta. Davosin kokouksista jo näemme, ettei eliitti ole aikeissa elää kuten opettavat ja muilta vaativat.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://surl.tn/smilegirl
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984