Oliko eka miehen logiikka sit sinkut palsta mikä seuraavaksi vai onko loppu vai nuoremmille tilaa eli ketä tänne on vielä jäänyt niin aloittakaa uusi harrastus tai kun kesäkin tulee niin joku kesä aktiviteetti esim retkeily kotimaassa matkailu eri festareilla kiertely mökkeily tai jotain muuta tekemistä tai hankitte kumppanin ja tulevan puolisonne
Palsta on loppu
12
399
Vastaukset
Ei tämmönen pappa enää saa naista, jos ei ota jotain mummelia. Ja se on sitten reissattava yksin.
- Anonyymi
Kukaan ei pakota sua ottaa 70 vuotta täyttäneitä naisia. Eivät varmasti halua tollasta miestä itelleen
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pakota sua ottaa 70 vuotta täyttäneitä naisia. Eivät varmasti halua tollasta miestä itelleen
En minä enää mitään tuu saamaan.
Palstan kuolemaa on ennustettu jo yli 10 vuoden ajan.
JeroP kirjoitti:
No mitäs me sitten tehdään. Ei töissäkään jaksa koko valveillaolo aikaa olla.
Ei tämä paikka mihinkään kuole. Aina tulee uusia kirjoittajia.
Palstakamu kirjoitti:
Ei tämä paikka mihinkään kuole. Aina tulee uusia kirjoittajia.
Se on hyvä. ja mä kuitenkin pysyn täällä, oon se yks ja sama.
JeroP kirjoitti:
Pakko tätä paikkaa on käydä ainakin välillä vilkaisemassa :D
JeroP kirjoitti:
Kiva ettö olet löytänyt pikku pesäkolon tästä elämääsi.
JeroP kirjoitti:
Kannataisi muuten tuohon haaveilijan aloittamaan https://keskustelu.suomi24.fi/t/18369169/kiinnostaisiko-palstamiitti osallistua jos sieltä onnistuu löytää jotain elinikäistä mahtavaa seuraa.
- Anonyymi
Aloittaja on aivan selkeästi botti, robotti kuin Taisteluplaneetasta Cylon.
- Anonyymi
Aleksanteri Kivimäelle yli kuusi vuotta vankeutta Vastaamon tietomurrosta –
https://yle.fi/a/74-20084812
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091592
- 1261523
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4691321- 811091
- 54941
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa359815