Ketkä kolme mennyttä palstalaista haluaisit takaisin näivettynyttä palstaa elävöittämään?
Jos saisit päättää
58
579
Vastaukset
- Anonyymi
Tinka_tiger, ol-io ja voopotin!
Miten olisi Peppis?
- Anonyymi
Entä rakastettusi pönttis?
Antaa menneitten levätä rauhassa.
Täällä on jo ihan tarpeeksi multipersoonallisuuksia muutenkin.- Anonyymi
NAL oli aina asialinjalla
- Anonyymi
Wuu. Ja Pikkukakkonen. Ätmel oli kans hauska 😁 Missä on Pihatipunen?
xLiner- Anonyymi
Ai samperi, ja Trollikka! Ei kai se ole mun juttujeni vuoksi lyönyt lopullisesti palstan kiinni 😬
xLiner
En mä muista ketä on lähteny, mutta ikävä kyllä oon huomannu että moni on lähteny. Minnehän on menny. Käyköhän tässä taas niin, että yksin mä täällä loppujen lopuks kirjoittelen.
Palstahessun ottaisin mieluusti takaisin.
- Anonyymi
Mihin Pujottelija on hävinnyt?
Anonyymi kirjoitti:
En sano tuohon juuta enkä jaata. Pujiksella on muuta.
Tossa se mun luona pyörähti viikonloppuna, joten ei ole kadotukseen joutunna.Anonyymi kirjoitti:
Täällä ollaan, useinkin käyn palstaa vilkuilemassa, kirjoittelu vaan jäänyt vähiin
Pikku-pirpana kirjoitti:
En sano tuohon juuta enkä jaata. Pujiksella on muuta.
Tossa se mun luona pyörähti viikonloppuna, joten ei ole kadotukseen joutunna.Mukava viikonloppu olikin, oikein mukava
pujotteIija kirjoitti:
Mukava viikonloppu olikin, oikein mukava
Juu. Samaa mieltä. Ikävä jäi.
Wuppis, lihispihis, trollikka tosiaan puuttuu ja nainenruuduntakaa ois kiva sitten se parvekkeelta pudonnut likka ja Ellu vois useammin pyörähdellä. 😄
- Anonyymi
Entä Eewari?
Anonyymi kirjoitti:
Entä Eewari?
Ei sitä, sillä se oli turha rasittava tapaus.
Ja käsittääkseni toimiensa takia useamman kerran oikeudessakin.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Ei sitä, sillä se oli turha rasittava tapaus.
Ja käsittääkseni toimiensa takia useamman kerran oikeudessakin.Voisit ottaa Eewarin siipiesi suojaan:)
Anonyymi kirjoitti:
Voisit ottaa Eewarin siipiesi suojaan:)
En kyllä, sillä se ryhtyi eräässä vaiheessa stalkkaamaan minua.
Anonyymi kirjoitti:
Voisit ottaa Eewarin siipiesi suojaan:)
Ja se on saanut käyttökieltoja usealle nettisivulle, mm. vanhemmat.com ja murhainfo.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
En kyllä, sillä se ryhtyi eräässä vaiheessa stalkkaamaan minua.
Paranna Eewari rakkaudella <3
Anonyymi kirjoitti:
Paranna Eewari rakkaudella <3
Itsesuojeluvaistoni on tuohon aivan liian kehittynyt.
Voisko joku muuten kertoo, mihin Huitale ja Mikkojuhan esimerkiksi on kadonneet??
- Anonyymi
Huitale on Jasu-nikillä päivittäin palstalla.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja Mikkiksellä on nuori parisuhde, joka vie ajan ja tilan. Toivotamme onnea. Eikös?
Ettei vaan ole lipsahtanut päihteiden tielle taas.
Anonyymi kirjoitti:
Huitale on Jasu-nikillä päivittäin palstalla.
Ai, onko näin? sitä en tiennyt.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja Mikkiksellä on nuori parisuhde, joka vie ajan ja tilan. Toivotamme onnea. Eikös?
Ok, se on hyvä uutinen. Onnea heille. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan ole lipsahtanut päihteiden tielle taas.
Emme usko noin ikäviin asioihin. Ei.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ok, se on hyvä uutinen. Onnea heille. 😊
Mikkis ja Norppa.
Anonyymi kirjoitti:
Mikkis ja Norppa.
Norppakin on tosiaan tainnut kadota🫢 muistaakseni heillä olikin jotain meneillään jossain kohtaa, tiedä sitten oliko kaverilistassa ihan.
Prinsessasi kirjoitti:
Norppakin on tosiaan tainnut kadota🫢 muistaakseni heillä olikin jotain meneillään jossain kohtaa, tiedä sitten oliko kaverilistassa ihan.
Kaverillista siis😊
Prinsessasi kirjoitti:
Samaa tässä mietin, katosivat yhtäaikaa, oli asia puhdasta sattumaa tai ei. Niin tai näin, löysivät tahoillaan palstaa parempaa sisältöä elämiinsä.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Samaa tässä mietin, katosivat yhtäaikaa, oli asia puhdasta sattumaa tai ei. Niin tai näin, löysivät tahoillaan palstaa parempaa sisältöä elämiinsä.
Vaiko elimiinsä?
Jasu
- Anonyymi
Nojaa, kun en päivittäin täällä enää viihy ittekkään, niin ehkei ne lähteneet sitten senkään vähää? Olkoon missä on. Toivotaan et kaikki hyvin.
Jasu - Anonyymi
Mikkojuhan, Mikkojuhan ja Mikkojuhan.
Kukaan ei ole kehunut minua täällä niin kuin hän! Ja siinä oli aito feministi.
🦄 En ketään. Palstalta poistuneet ovat poistuneet hyvästä syystä ja sitä pitää kunnioittaa. Vai moniko haluaisi kaivaa mummonsa haudasta kiikkustuoliin keinahtelemaan?
- Anonyymi
Entä wursti-murri?
- Anonyymi
Minuhhii mummo muutti juvalle.
- Anonyymi
Niinbkuin tavallaan "herättää kuolleista"?
- Anonyymi
Mjoo, satunnaisesti tätä palstaa lukien en haluaisi ketään takaisin.
Elämä kulkee jokaisella eteenpäin. Koko ajatus sinkkupalstasta voi tuntua joskus etäiseltä. Ajatus sinkku, se on jo jotenkin vieras. - Anonyymi
No, sut tietenkin aluksi, shakeshown, pilottiVillen, sunfukin?
- Anonyymi
Pitää kunnioittaa palstan perusperiaatteita: eli höpöttää ja olla hauska.
- Anonyymi
HC-Ätmel
- Anonyymi
Pertsa olisi kyllä hauska saada skitsoilemaan palstalle :D
-harmiseikirj-- Anonyymi
No ei kyllä olis. Perttikö hääti Pikkukakkosen? Pympyllä oli ollut omien sanojensa mukaan joku projekti tasoteoreetikkojen poistamiseksi palstalta.
Perttihän pääsi moderoimaankin loppuaikoinaan. Pelkkää prseilyähän sen touhut oli...
xLiner
- Anonyymi
Naisasialooseri, Risto ja Dark Fear....ylivoimainen kolmikko.
- Anonyymi
Entä jos saisit päättää kaikista historian henkilöistäkin, kenet haluaisit herättää henkiin?
- Anonyymi
hmmm. 👄 - 👄
👄
- Anonyymi
Eikka Liisa ja Marja-Terttu
- Anonyymi
40 cm tamboonilla molempiin päihin.
- Anonyymi
👄
pitäkäähän purjeet pystyssä täällä vetää.👄 - 👄 - Anonyymi
onko tossa 👄
- Anonyymi
hymy huulet suukon saavat hymy huulet huomataan pojat antaa mennä siitä vaan näääin silottaa karvaisemmatkin karvatupot👄
Kuka siloittais sunkin päänahkaa vastakarvaan.
toi on tosi tökeröä sanoa herra sökeröä.
toi on pimpoa. 👄 - 👄
apuva apuva apuvaa! Tuota lokkia on loukattu. Älä mee niin. mistä sinä pojat nappula sen tiedät kun ei oo karvalankoja viel ei oo viel ei oo, kun vasta ekana koulupäivänä. Kaikki sanoa puhua pahaa. 👄 - 👄 - Anonyymi
onko noista sulle illaksi naista.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v189444Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5963467Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3342215Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku402145Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3161776- 831505
- 781386
Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi151238Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen881237Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p341229