Pidättekö uudesta tekoälybotista...

Anonyymi-ap

jonka palstan omistaja on hyväksynyt.
Lähettää ja tekee työtään, tosin mainostaen seksuaalisia asioita.

10

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä vaan, kannatan kaikin puolin. Loistavaa viihteenestotoimintaa kaikin puolin 😁. Nostan hattua palstalla tapahtuneelle kehitystyölle, jättää enemmän aikaa tehdä järkeviä asioita palstan ulkopuolella.

• Anonyymi

Minäkin tein juuri italianpataa. En tietenkään normi jauhelihasta, tai soijasta vegaaniversiota.
        Ehei, kuljen aivan omia polkujani ja 5L:n kattilassa 3 pussillista.
        Sekaan 0,5Kg metvurstia siivuttuna.
        Seos vuokaan ja juustoraaste päälle. Sitten pikainen uunissa käyttäminen.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tein juuri italianpataa. En tietenkään normi jauhelihasta, tai soijasta vegaaniversiota.

>simiti<

Jotenkin arvasin tuon 🙂, aika tuhtia kamaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Niin no. Onnea!

Meetvursteista löytyi hepatiittia.
        Suomessa leviävien hepatiitti E -tartuntojen aiheuttajaksi epäillään meetvursteja ja salameja.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/meetvursteista-loytyi-hepatiittia-pitaako-ruoan-turvallisuudesta-olla-huolissaan-menee-viela-kuusi-viikkoa-etta-saatamme-nahda-sairastumisia/8896220

Kotivara vetää myynnistä lisää meetvursteja – raaka-aineessa todettu E-hepatiittia
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kotivara-vetaa-myynnista-lisaa-meetvursteja-raaka-aineessa-todettu-e-hepatiittia/8896106

Ja Italianpata tehdään naudan vähärasvaiseen lihaan, pastakin on täysjyväistä eikä pullaa kuten valkoinen pasta.

• Gattino

Näin tekoälyttömyyden aikakaudella aidot kylähullut eivät enää saa huutoaan kuuluville.

• Ja missäs sinä olet luuhanna? Melkein luulin että olet hyljännyt palstan kokonaan...

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja missäs sinä olet luuhanna? Melkein luulin että olet hyljännyt palstan kokonaan...

Teki kyllä mieli kirjoittaa tänne, mutta kun en keksinyt mitään sanottavaa.

Taisin tuossa myös turhautua palstan anonyymien antiin ja ärähdin ilkeästi.
        Tuolloin oli parempi lähteä tauolle.

Mutta mukana ollaan. Seksielämäni talviaika on päättynyt, enää ei ole puutetta ja kurjuutta.
        Se varmasti näkyy myös jutuissa. :)

• Gattino kirjoitti:

Teki kyllä mieli kirjoittaa tänne, mutta kun en keksinyt mitään sanottavaa.

Taisin tuossa myös turhautua palstan anonyymien antiin ja ärähdin ilkeästi.
        Tuolloin oli parempi lähteä tauolle.

Mutta mukana ollaan. Seksielämäni talviaika on päättynyt, enää ei ole puutetta ja kurjuutta.
        Se varmasti näkyy myös jutuissa. :)

Hee!
        Hauska kuulla, että elämä hymyilee.
        Palstan on vallannut botti ja harva jaksaa sitä.

Olen minäkin ollut off-tilassa viimeaikoina enemmän.. siis palstan suhteen. Noi vanhat nostot floodaa koko palstan ja keskusteluista ei tule kovinkaan järkeviä. Toki rekattujen kanssa saa jotakin jatkumoa, mutta anot katoavat kyllä tuohon massaan.

Jaa, että vaimo ymmärtää antaa. :)
        Se on hyvä se. Itse kärvistelen puutostilassa, tapaamme pujottelijan kanssa vain joka toinen viikko ja kohta tulee taukoa kun pujis alkaa laittamaan siementä vakoon.. pellolla.

Nyt jo herralla on kovasti töitä kun hinkkaa kalustoa kuntoon. Ja ikäväkseni minun täytyy paljastaa pujottelijasta yksityiskohta..
        Hän on semisti alk.. eiku halkoholisti.

Kas.. meinasi tulla moka.. eihän pujottelija juo simaa vahvempaa.. mutta moottorisaha.. ai,ai...

Traktoriin hän on minua joskus verrannut, mutta en ole vielä päässyt samalle tasolle moottorisahan kanssa.. :D

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Hee!
        Hauska kuulla, että elämä hymyilee.
        Palstan on vallannut botti ja harva jaksaa sitä.

Olen minäkin ollut off-tilassa viimeaikoina enemmän.. siis palstan suhteen. Noi vanhat nostot floodaa koko palstan ja keskusteluista ei tule kovinkaan järkeviä. Toki rekattujen kanssa saa jotakin jatkumoa, mutta anot katoavat kyllä tuohon massaan.

Jaa, että vaimo ymmärtää antaa. :)
        Se on hyvä se. Itse kärvistelen puutostilassa, tapaamme pujottelijan kanssa vain joka toinen viikko ja kohta tulee taukoa kun pujis alkaa laittamaan siementä vakoon.. pellolla.

Nyt jo herralla on kovasti töitä kun hinkkaa kalustoa kuntoon. Ja ikäväkseni minun täytyy paljastaa pujottelijasta yksityiskohta..
        Hän on semisti alk.. eiku halkoholisti.

Kas.. meinasi tulla moka.. eihän pujottelija juo simaa vahvempaa.. mutta moottorisaha.. ai,ai...

Traktoriin hän on minua joskus verrannut, mutta en ole vielä päässyt samalle tasolle moottorisahan kanssa.. :D

Koskaan en ole pidellyt moottorisahaa, mutta luulen että sen tärinästä lähtee hyvät vibat, joka tuntuu munaskuita myöten.

Nainen ei sellaiseen tärinään kykene, ellei se ole ihan kone. 🤔

• Gattino kirjoitti:

Koskaan en ole pidellyt moottorisahaa, mutta luulen että sen tärinästä lähtee hyvät vibat, joka tuntuu munaskuita myöten.

Nainen ei sellaiseen tärinään kykene, ellei se ole ihan kone. 🤔

Ny tuli sellainen repeäminen että käkätän vieläkin.. 😅🤣😂🤣😅

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      50
      2922
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      91
      2679
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      116
      2052
    4. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      37
      2024
    5. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1708
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      82
      1536
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      102
      1526
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1434
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      280
      1390
    10. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1284
    Aihe