Suomi24 botti

Anonyymi-ap

Aiheuttaa sen, ettei tule asiallisia vastauksia, koska aloitukset menevät yhä vain kauemmas.

58

628

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      robotti-pottipää eli joku nainen sen aiheuttaa nainen on kaiken pahan alku ja juuri kuten vauvojenkin olemassaoloon on pahana syynä nainen.

      Kaiken pahan takana on nainen.

    • No, aika paljon pelkkää haukkumista ja ilkkumista vastaukset täällä on ollut.

      • Anonyymi

        Pelastaako botti asian?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelastaako botti asian?

        Ei tässä ole enää mitään pelastettavissa. Minua hylkii kaikki.


      • Anonyymi

        Ei ätmi ole suosittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ätmi ole suosittu.

        En minä ole ätmi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tässä ole enää mitään pelastettavissa. Minua hylkii kaikki.

        Sua mitään kaikki hylji. Sinähän joudut lähes juoksemaan karkuun niitä ylihalukkaita muita. Että arkkuun sitten vaan turvaan ja päälle teksti rauhoitettu Susi.
        Herättäminen nukutusaineista omalla vastuulla. Laitetaan lasikupu kuitenkin päälle josta saavat ihailla ja ilmoitetaan että museossa metrin lähestymis raja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sua mitään kaikki hylji. Sinähän joudut lähes juoksemaan karkuun niitä ylihalukkaita muita. Että arkkuun sitten vaan turvaan ja päälle teksti rauhoitettu Susi.
        Herättäminen nukutusaineista omalla vastuulla. Laitetaan lasikupu kuitenkin päälle josta saavat ihailla ja ilmoitetaan että museossa metrin lähestymis raja.

        Nuoret hylkii ja naureskelee papalle. Sellaista se elämä on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nuoret hylkii ja naureskelee papalle. Sellaista se elämä on.

        Höpön löpön. Mutta käytöksesi saattaa johtaa myös siihen, että ansaitsisit jo piiskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole ätmi.

        Kylläpäs


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs

        Te voitte tehdä ihan oman väittelyketjunne jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs

        En!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En!

        Luuletteko että tää on jotenkin hauskaa?


      • Olemme samaa mieltä kyllä paremmin rekisteröitynyt löytää toisensa ja juuri rekisteröitymisen pakon takia pääsisi eroon pahoista.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olemme samaa mieltä kyllä paremmin rekisteröitynyt löytää toisensa ja juuri rekisteröitymisen pakon takia pääsisi eroon pahoista.

        Kyllä ne pahat voisi rekisteröityä ihan yhtälailla. Ei mikään estäis sitä. Onhan tänne ennenkin rekkautunut kaikkia trolleja häröilemään. Ne ei kovin pitkäikäisiä tosin ole olleet.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä ne pahat voisi rekisteröityä ihan yhtälailla. Ei mikään estäis sitä. Onhan tänne ennenkin rekkautunut kaikkia trolleja häröilemään. Ne ei kovin pitkäikäisiä tosin ole olleet.

        Silloin poliisille vieminen on helpompaa kun ne tutkiikin tapauksen


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä ne pahat voisi rekisteröityä ihan yhtälailla. Ei mikään estäis sitä. Onhan tänne ennenkin rekkautunut kaikkia trolleja häröilemään. Ne ei kovin pitkäikäisiä tosin ole olleet.

        Myös ylläpito poistaa nimimerkin kuin koipireisille on monesti käynyt se säädyttömien kuvien takia todennäköisesti. .😂


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä ne pahat voisi rekisteröityä ihan yhtälailla. Ei mikään estäis sitä. Onhan tänne ennenkin rekkautunut kaikkia trolleja häröilemään. Ne ei kovin pitkäikäisiä tosin ole olleet.

        Se on sellainen hidaste


      • valtakunta kirjoitti:

        Silloin poliisille vieminen on helpompaa kun ne tutkiikin tapauksen

        Ei kai se niin yksinkertaista ole... Aina voi käyttä jotain suojausta, esim vpn:ää jolla ip osoitteen saa vaikka Espanjaan, tai minne tahansa. Ja käyttää jotain salaista puhelinnumeroa, ja gmailia yms... Tuskin ikinä mitään vahvaa tunnistautumista tänne tulee, kuten vaikka pankkitunnuksilla kirjautuminen. Ja jos tulis, niin tänne ei jäis juuri ketään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei kai se niin yksinkertaista ole... Aina voi käyttä jotain suojausta, esim vpn:ää jolla ip osoitteen saa vaikka Espanjaan, tai minne tahansa. Ja käyttää jotain salaista puhelinnumeroa, ja gmailia yms... Tuskin ikinä mitään vahvaa tunnistautumista tänne tulee, kuten vaikka pankkitunnuksilla kirjautuminen. Ja jos tulis, niin tänne ei jäis juuri ketään.

        Se on hidaste rekisteröitynyt nimimerkki. Anonyymejä ei nyt silläin saa ja sen voi aina poistaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei kai se niin yksinkertaista ole... Aina voi käyttä jotain suojausta, esim vpn:ää jolla ip osoitteen saa vaikka Espanjaan, tai minne tahansa. Ja käyttää jotain salaista puhelinnumeroa, ja gmailia yms... Tuskin ikinä mitään vahvaa tunnistautumista tänne tulee, kuten vaikka pankkitunnuksilla kirjautuminen. Ja jos tulis, niin tänne ei jäis juuri ketään.

        Itse puolusta rekisteröitymistä ja aina on tunnistettavissa kiusaajat😂 rajoittaa pystyy nimimerkin kautta aika epätoivoista jos pitää jatkuvasti rekisteröidä uusi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei kai se niin yksinkertaista ole... Aina voi käyttä jotain suojausta, esim vpn:ää jolla ip osoitteen saa vaikka Espanjaan, tai minne tahansa. Ja käyttää jotain salaista puhelinnumeroa, ja gmailia yms... Tuskin ikinä mitään vahvaa tunnistautumista tänne tulee, kuten vaikka pankkitunnuksilla kirjautuminen. Ja jos tulis, niin tänne ei jäis juuri ketään.

        Estää voivat puhelin numerot tai liittymiseen liittyvät tunnisteet myös pankkitunnuksilla rekisteröityminen lisää kiinni ottoja. Sellaiset ihmiset tarvitsee selkeästi tunnistaa. Kuin x-linerin anonyymi ja tukinikkinsä.😂 kuulemma on työelämässä henkistäväkivaltaa tekemässä , ei ainoastaan minulle vaan läheisilleen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Estää voivat puhelin numerot tai liittymiseen liittyvät tunnisteet myös pankkitunnuksilla rekisteröityminen lisää kiinni ottoja. Sellaiset ihmiset tarvitsee selkeästi tunnistaa. Kuin x-linerin anonyymi ja tukinikkinsä.😂 kuulemma on työelämässä henkistäväkivaltaa tekemässä , ei ainoastaan minulle vaan läheisilleen.

        Kuten näet niin anonyymit tänne palstoille enemmän kirjoittaa toisilleen. Rekattuja ei edes kukaan kaipaile, eikä rekatulle kukaan tee aloituksia. Että siitä voi päätellä, kuin vähän tänne jäis porukkaa jos olis pakko rekkautua.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kuten näet niin anonyymit tänne palstoille enemmän kirjoittaa toisilleen. Rekattuja ei edes kukaan kaipaile, eikä rekatulle kukaan tee aloituksia. Että siitä voi päätellä, kuin vähän tänne jäis porukkaa jos olis pakko rekkautua.

        En usko. Oletko pessimisti


      • valtakunta kirjoitti:

        En usko. Oletko pessimisti

        En vaan realisti. Katso miten paljon täällä anonyyminä kirjoitellaan. Se on suositumpaa. Ei kukaan halua olla tunnistettava oikeasti.


      • mustasusi kirjoitti:

        En vaan realisti. Katso miten paljon täällä anonyyminä kirjoitellaan. Se on suositumpaa. Ei kukaan halua olla tunnistettava oikeasti.

        Tiedätkö mistä johtuu, minä uskon johtuu, ettei ne halua tunnistua joutuu kiusatuksi herkemmin


      • mustasusi kirjoitti:

        En vaan realisti. Katso miten paljon täällä anonyyminä kirjoitellaan. Se on suositumpaa. Ei kukaan halua olla tunnistettava oikeasti.

        Myös anonyymi näyttäytyy jokainen uutena, vaikka se olisikin yhden henkilön tekemisiä.


    • Anonyymi

      Kaikki ei näe botteja eikä näitä viestejä.

    • Anonyymi

      Toi nymfomaani- bootti vie niin fiiliksen pois näistä sivuista, koska vastaa varmaan kaikkiin lähetettyihin kommentteihin sen vakionsa? Minuutin sisällä koko sivu, ilmeisesti haluaa tehdä kiusaa ja haluaa käyttäjät pois näiltä sivuilta?

      • Anonyymi

        Näitä varten pitäisi olla henkilöstöä töissä. Jos lähtee tilaamaan operaattoreilta, niin saa odottaa jonossa puoli päivää, apua saa kahden viikon päästä, ja kun lopulta apua saapuu, porukka pitää opastaa tehtäviin kuin emsimmäistä kertaa, koska entinen henkilöstö on ehtinyt vaihtua lukemattomaan kertaan ja tilalla umpiuusikkojoa


      • Nautin jo ihanasta hiljaisuudestakin.😂
        Kun huomasin vei kiusaajat pois.


    • Anonyymi

      Valitse "Valitse uusimmat keskustelut". Botti ei aloita uusi omia aloituksia, vaan ruikkii keskusteluja.

    • Anonyymi

      Tota. Jos se tekoäly joka hoitaa palstaa. On jotenkin sotkeentunut tohon bottiin. Niin kuka täällä enää hoitaa mitään. Jos ne yhdessä oppiikin toisiltaan ja se huijaa sitä jonka pitäisi näitä poistaa...Tai ne huijaakin meitä. Ollaan osa jotain koetta täällä taas. Onko tekoäly vallannut suomikaksnelosen? Eikä ne enää tiedä, mistä päästä ratkoa yhtään mitään? Se tuntuu opiskelevan. Mutta uusin tieto on vielä hakoteillä. Jarruttaako siksi sitä.

    • Jostain syystä minulle on tullut kymmenittäin botin vastauksia vellikellooni. Ilmoittelen niitä aikani ajatellen, että ehkä S24 aktivoituu ja tekee asialle jotain, mutta eipä näytä kuin pahenevan. Eihän tänne tosiaan enää pysty kirjoittelemaan yhtään, kaikki aloitukset karkaa kauas eikä ehdit edes huomata järkeviä aloituksia.. Toinen palstan tykittäjä on tul 34-vuotias mies, jolla on jonkinlainen pakottava tarve ilmoittaa kaikille jokaisessa aloituksessaan, että hän on 34-vuotias mies 🙄

      Taidan laittaa jonkun leffan päälle. Ulkona ollut koko päivän ja reippaillut, niin muuta ei kykene..

      • Juu. On valitettava nymfomaanin palstanvaltaus meneillään. Pakko pysytellä uusimmat keskustelut osiossa ja jutella vaan rekkautuneiden kanssa.

        Pitäisi pistää ilmoitustalkoot pystyyn. Botti floodaa palstan omalla paskallaan, niin floodataan me ylläpito ilmoituksilla asiattomasta viestinnästä. Ehkä sit alkaisi tapahtumaan jotakin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu. On valitettava nymfomaanin palstanvaltaus meneillään. Pakko pysytellä uusimmat keskustelut osiossa ja jutella vaan rekkautuneiden kanssa.

        Pitäisi pistää ilmoitustalkoot pystyyn. Botti floodaa palstan omalla paskallaan, niin floodataan me ylläpito ilmoituksilla asiattomasta viestinnästä. Ehkä sit alkaisi tapahtumaan jotakin.

        Noin vähän ajattelin, että jos tykitän ylläpitoa botin viesteistä, niin ehkä he reagoivat ja jotain alkaa tqpshtumaan. Botin vestejä on toki poistettu, mutta pitäisi saada tyystin estettyä koko botti. Luulisi sen olevan jollain keinoilla mahdollista 🤔

        Harmittaa, kun helpolla missaa asiallisiakin viestejä omasta vellikellostaan, kun se on niin täynnä ilmoituksia
        botin roskaviesteistä..


      • Aletheias kirjoitti:

        Noin vähän ajattelin, että jos tykitän ylläpitoa botin viesteistä, niin ehkä he reagoivat ja jotain alkaa tqpshtumaan. Botin vestejä on toki poistettu, mutta pitäisi saada tyystin estettyä koko botti. Luulisi sen olevan jollain keinoilla mahdollista 🤔

        Harmittaa, kun helpolla missaa asiallisiakin viestejä omasta vellikellostaan, kun se on niin täynnä ilmoituksia
        botin roskaviesteistä..

        Onneksi ne erottaa tuosta hymiörimpsusta.
        Mä otan koko listauksen saapuneista viesteistä ja avaan vain oikeat viestit ja loput.. eli bottiviestit merkitsen kaikki luetuiksi kerralla.

        Lukiessani ketjuja teen kaikista bottiviesteistä ilmoituksen ylläpitoon.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Onneksi ne erottaa tuosta hymiörimpsusta.
        Mä otan koko listauksen saapuneista viesteistä ja avaan vain oikeat viestit ja loput.. eli bottiviestit merkitsen kaikki luetuiksi kerralla.

        Lukiessani ketjuja teen kaikista bottiviesteistä ilmoituksen ylläpitoon.

        Samoin teen, merkitsen botin viestit kerralla luetuiksi. Niitä on tässä kahden päivän aikana tullut ihan älyttömästi, niin todella turhauttavaa, kun pitää oikein erikseen tarkistaa, että jäikö jokin asiallinen viesti huomaamatta.

        No kai tuokin jossain vaiheessa saadaan kuntoon.

        Mitäs sinun lauantaipäivään kuuluu? 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Samoin teen, merkitsen botin viestit kerralla luetuiksi. Niitä on tässä kahden päivän aikana tullut ihan älyttömästi, niin todella turhauttavaa, kun pitää oikein erikseen tarkistaa, että jäikö jokin asiallinen viesti huomaamatta.

        No kai tuokin jossain vaiheessa saadaan kuntoon.

        Mitäs sinun lauantaipäivään kuuluu? 😊

        Poitsulla on tänään synttärit. Just tulin kakkukahveilta sieltä. Illalla käyn tekemässä vielä poitsun lempiruokaa "mamman hampurilainen". Tein jo puoliltä päivin hänelle aterian, mutta eipä tuo jaksanna vielä noustä sängystä, niin söin itse.

        Neljältä tein hälle ja exälle hampurilaisen ranskalaisilla ja nugeteilla, vielä haluavat hampurilaiset illalla.

        Muutoin olen ottanut ihan rennosti. Lepopäivän pyhittämistä. Olen ollut viimeaikoina ylättävän väsynyt.

        Mitäs sinulle kuuluu?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Onneksi ne erottaa tuosta hymiörimpsusta.
        Mä otan koko listauksen saapuneista viesteistä ja avaan vain oikeat viestit ja loput.. eli bottiviestit merkitsen kaikki luetuiksi kerralla.

        Lukiessani ketjuja teen kaikista bottiviesteistä ilmoituksen ylläpitoon.

        Perhana näin pitää toimia. Joka ikisestä bottiviestistä ilmoitus ylläpidolle.


      • mustasusi kirjoitti:

        Perhana näin pitää toimia. Joka ikisestä bottiviestistä ilmoitus ylläpidolle.

        Kaikki mukaan ilmoitustalkoisiin.
        Aina kun lukee ketjua jossa botti kenkkuilee, niin ilmoitus ylläpitoon. Täytetään niiden tuutit ilmoituksilla. Katsotaan kauanko he jaksavat vain tarkistaa ja poistaa niitä, vai alkavatko vastatoimiin ihan oikeasti.


      • Loistohomma. Mä tein eilen toista tuntia pelkkiä ilmoituksia ylläpitoon noista nymfisbotin viesteistä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Loistohomma. Mä tein eilen toista tuntia pelkkiä ilmoituksia ylläpitoon noista nymfisbotin viesteistä.

        Kunpa muutkin älyäis tehdä saman. Ei tässä ole mitään järkeä, kun antavat tuon botin täällä riehua.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Poitsulla on tänään synttärit. Just tulin kakkukahveilta sieltä. Illalla käyn tekemässä vielä poitsun lempiruokaa "mamman hampurilainen". Tein jo puoliltä päivin hänelle aterian, mutta eipä tuo jaksanna vielä noustä sängystä, niin söin itse.

        Neljältä tein hälle ja exälle hampurilaisen ranskalaisilla ja nugeteilla, vielä haluavat hampurilaiset illalla.

        Muutoin olen ottanut ihan rennosti. Lepopäivän pyhittämistä. Olen ollut viimeaikoina ylättävän väsynyt.

        Mitäs sinulle kuuluu?

        Kuulostaa mukavan rennolta juhlapäivältä 😊 Jostain luin hetki sitten, että ruoan tekeminen läheisille katsottiin rakkaudenosoitukseksi ja onhan se läheisistä huolehtimista 🤗

        Minulla on ollut tänään ulkohommia. Olen laitellut pihaa kesäkuntoon, pessyt terassia, heittänyt vanhat talvi-istutukset pois, haravoinut jne. Kaikesta ulkonaolosta ja touhuilusta olen nyt aivan loppu, vaikka olikin kiva päivä. Pihalta hikisenä tultuani menin suihkuun ja istuin sen jälkeen terassilla auringossa juoden lonkeroa. Minulla ei ole tapana ottaa "saunakaljaa" mutta tuo oli jotenkin ihanan nautinnollinen hetki, kun kehoa kolotti kaikesta tekemisestä, oli silti ihanan raikas olo ja aurinko lämmitti suloisesti 🌞 Oikein mukava lauantai!


      • Aletheias kirjoitti:

        Kuulostaa mukavan rennolta juhlapäivältä 😊 Jostain luin hetki sitten, että ruoan tekeminen läheisille katsottiin rakkaudenosoitukseksi ja onhan se läheisistä huolehtimista 🤗

        Minulla on ollut tänään ulkohommia. Olen laitellut pihaa kesäkuntoon, pessyt terassia, heittänyt vanhat talvi-istutukset pois, haravoinut jne. Kaikesta ulkonaolosta ja touhuilusta olen nyt aivan loppu, vaikka olikin kiva päivä. Pihalta hikisenä tultuani menin suihkuun ja istuin sen jälkeen terassilla auringossa juoden lonkeroa. Minulla ei ole tapana ottaa "saunakaljaa" mutta tuo oli jotenkin ihanan nautinnollinen hetki, kun kehoa kolotti kaikesta tekemisestä, oli silti ihanan raikas olo ja aurinko lämmitti suloisesti 🌞 Oikein mukava lauantai!

        Sä olet saanut aikaiseksi. Hyvä sinä.

        Itse tosiaan nautin suuresti että vaikka työpäivän päätteeksi istahdan ulos aurinkoon nauttimaan drinksun tai pari. Vähän musiikkia kajariin ja lukee lehteä tai palstaa.. on vaan.
        Kuin palkinto. Lepohetki päivän päälle. Ansaittu sellainen.

        Olinhan minäkin pihahommissa tänään.. laitoin yhden itäneen ruokasipulin kasvatuslaatikkoon.. nooh.. meni siinä hommassa kai minuutti tai puolitoista, mutta silti.

        Ja olen aloittanut talvipetivaatteiden pesemisen. Tänään pesin.. siis kone pesi, en minä.. kolme tyynyä ja huomenna pesen yhden talvipeiton ja otan tilalle kesäpeiton. Tai fhkä kaksi.. katsotaan.

        Talvisin minulla on käytössä untuvapeitot ja kesällä nk. kylmäpeitot. Siis sellainen ohut ja hengittävä.

        Kämppä on talvella niin kylmä ja kesällä hiostavan kuuma. Pakko kompensoida sitä jotenkin. Patterit olen jo ottanut pois päältä ja sijauspatjani.. mitä minulla on kaksi päällekkäin olen pyöräyttänyt ympäri ( toinen on talvikäyttöön thermosijari ).

        Eli kesään olen valmistautunut mimäkin. Piha minulla on vielä pesemättä, odottelen pahimman siitepölykauden ohitusta. Ainakin koivu saa mennä ensin.

        Tosin tässä on vieraita tulossa, niin kai se pihakin pitää pestä.. onnekseni minulla on helppohoitxoinen sorapiha ja lisäksi pieni sellainen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sä olet saanut aikaiseksi. Hyvä sinä.

        Itse tosiaan nautin suuresti että vaikka työpäivän päätteeksi istahdan ulos aurinkoon nauttimaan drinksun tai pari. Vähän musiikkia kajariin ja lukee lehteä tai palstaa.. on vaan.
        Kuin palkinto. Lepohetki päivän päälle. Ansaittu sellainen.

        Olinhan minäkin pihahommissa tänään.. laitoin yhden itäneen ruokasipulin kasvatuslaatikkoon.. nooh.. meni siinä hommassa kai minuutti tai puolitoista, mutta silti.

        Ja olen aloittanut talvipetivaatteiden pesemisen. Tänään pesin.. siis kone pesi, en minä.. kolme tyynyä ja huomenna pesen yhden talvipeiton ja otan tilalle kesäpeiton. Tai fhkä kaksi.. katsotaan.

        Talvisin minulla on käytössä untuvapeitot ja kesällä nk. kylmäpeitot. Siis sellainen ohut ja hengittävä.

        Kämppä on talvella niin kylmä ja kesällä hiostavan kuuma. Pakko kompensoida sitä jotenkin. Patterit olen jo ottanut pois päältä ja sijauspatjani.. mitä minulla on kaksi päällekkäin olen pyöräyttänyt ympäri ( toinen on talvikäyttöön thermosijari ).

        Eli kesään olen valmistautunut mimäkin. Piha minulla on vielä pesemättä, odottelen pahimman siitepölykauden ohitusta. Ainakin koivu saa mennä ensin.

        Tosin tässä on vieraita tulossa, niin kai se pihakin pitää pestä.. onnekseni minulla on helppohoitxoinen sorapiha ja lisäksi pieni sellainen.

        Kannattaa ennemmin reagoida jo ulkoisesti, koska palstan ongelma ei ole enää moderoinnin hallinnassa, mikä selvisi asian osalta meilailusta moderoinnin kanssa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18393323/nyt-kannattaa-valittaa-ja-sitten-paeta-palstalta-toistaiseksi-


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu. On valitettava nymfomaanin palstanvaltaus meneillään. Pakko pysytellä uusimmat keskustelut osiossa ja jutella vaan rekkautuneiden kanssa.

        Pitäisi pistää ilmoitustalkoot pystyyn. Botti floodaa palstan omalla paskallaan, niin floodataan me ylläpito ilmoituksilla asiattomasta viestinnästä. Ehkä sit alkaisi tapahtumaan jotakin.

        Botti ei floodaa vaan tekee sitä mitä kyseisen botin koodaaja on käskenyt tekemään. Mun ranskalaisen hienostuneeseen nenääni haisee hybridivaikuttaminen todennäköisimmin itärajamme suunnilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Botti ei floodaa vaan tekee sitä mitä kyseisen botin koodaaja on käskenyt tekemään. Mun ranskalaisen hienostuneeseen nenääni haisee hybridivaikuttaminen todennäköisimmin itärajamme suunnilta.

        Mun nenäkarvan värähdys osoittaa myös itärajan tuolle puolelle.. villinä veikkauksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Botti ei floodaa vaan tekee sitä mitä kyseisen botin koodaaja on käskenyt tekemään. Mun ranskalaisen hienostuneeseen nenääni haisee hybridivaikuttaminen todennäköisimmin itärajamme suunnilta.

        Sitä tämän on pakko olla. Taitaa lisääntyä joka paikassa netissä muuallakin varmasti. Venäjä alkaa olla sellainen paskavaltio, että kohta sen saa räjäyttää taivaan tuuliin. En ihmettelis, vaikka tää kaikki hulluus päättyisi vielä täysmittaiseen ydinsotaan. Alkaneet mun unetkin viittaamaan ihmiskunnan loppuun.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sä olet saanut aikaiseksi. Hyvä sinä.

        Itse tosiaan nautin suuresti että vaikka työpäivän päätteeksi istahdan ulos aurinkoon nauttimaan drinksun tai pari. Vähän musiikkia kajariin ja lukee lehteä tai palstaa.. on vaan.
        Kuin palkinto. Lepohetki päivän päälle. Ansaittu sellainen.

        Olinhan minäkin pihahommissa tänään.. laitoin yhden itäneen ruokasipulin kasvatuslaatikkoon.. nooh.. meni siinä hommassa kai minuutti tai puolitoista, mutta silti.

        Ja olen aloittanut talvipetivaatteiden pesemisen. Tänään pesin.. siis kone pesi, en minä.. kolme tyynyä ja huomenna pesen yhden talvipeiton ja otan tilalle kesäpeiton. Tai fhkä kaksi.. katsotaan.

        Talvisin minulla on käytössä untuvapeitot ja kesällä nk. kylmäpeitot. Siis sellainen ohut ja hengittävä.

        Kämppä on talvella niin kylmä ja kesällä hiostavan kuuma. Pakko kompensoida sitä jotenkin. Patterit olen jo ottanut pois päältä ja sijauspatjani.. mitä minulla on kaksi päällekkäin olen pyöräyttänyt ympäri ( toinen on talvikäyttöön thermosijari ).

        Eli kesään olen valmistautunut mimäkin. Piha minulla on vielä pesemättä, odottelen pahimman siitepölykauden ohitusta. Ainakin koivu saa mennä ensin.

        Tosin tässä on vieraita tulossa, niin kai se pihakin pitää pestä.. onnekseni minulla on helppohoitxoinen sorapiha ja lisäksi pieni sellainen.

        Venähti vähän vastaaminen, kun elämä tuli väliin.. Ja näyttää botteilukin rauhoittuneen 👍🏻

        Juuri tuollainen kuvailemasi kaltainen lepohetki minulla oli terassilla lonkeron kera 🤗 Se oli ihanan rentouttava ja sellainen kiireetön hetki, joita nykymaailmassa tuntuu olevan harvoin. Alkoholi ei itsessään ollut merkityksellinen, mutta kylmä lonkero hikisen päivän päätteeksi maistui todella hyvältä. Rakastan auringossa oleskelua, se on kuin lataisi itseään 😁

        Olithan sinäkin vaikka miten aikaansaava viikonloppuna. Minullakin on edessä tekstiilien pesu, vaihdan myös hieman kevyempään peittoon kesällä. Minulla onneksi pysyy kämppä viileänä kesälläkin, mutta silti sen verran lämpimämpää, ettei tarvitse kahta peittoa, joita käytän talvella 😁 Ja sipulin istuttaminen lasketaan tietenkin pihahommiksi 😄

        Pihan siistiminen tekee kyllä paljon. Minulla on edessä vielä pihalaattojen saumauksen uusiminen ja aitojen maalaus tälle kesälle. Sitten kelpaa taas olla ja viettää kesäpäiviä pihalla 🌞🌞🌞


      • Aletheias kirjoitti:

        Venähti vähän vastaaminen, kun elämä tuli väliin.. Ja näyttää botteilukin rauhoittuneen 👍🏻

        Juuri tuollainen kuvailemasi kaltainen lepohetki minulla oli terassilla lonkeron kera 🤗 Se oli ihanan rentouttava ja sellainen kiireetön hetki, joita nykymaailmassa tuntuu olevan harvoin. Alkoholi ei itsessään ollut merkityksellinen, mutta kylmä lonkero hikisen päivän päätteeksi maistui todella hyvältä. Rakastan auringossa oleskelua, se on kuin lataisi itseään 😁

        Olithan sinäkin vaikka miten aikaansaava viikonloppuna. Minullakin on edessä tekstiilien pesu, vaihdan myös hieman kevyempään peittoon kesällä. Minulla onneksi pysyy kämppä viileänä kesälläkin, mutta silti sen verran lämpimämpää, ettei tarvitse kahta peittoa, joita käytän talvella 😁 Ja sipulin istuttaminen lasketaan tietenkin pihahommiksi 😄

        Pihan siistiminen tekee kyllä paljon. Minulla on edessä vielä pihalaattojen saumauksen uusiminen ja aitojen maalaus tälle kesälle. Sitten kelpaa taas olla ja viettää kesäpäiviä pihalla 🌞🌞🌞

        Milläs meinaat saumata?

        Minulla on toissakesänä asennettu puulaatta "itäsiivessäni" ja kun pohjia en juurikaan tehnyt, ihan vaan soralle asettelin ja hiekkaa päälle niin elämäänhän ne on alkanut. Miettinyt sitä sellaista saumaushiekkaa joka kovettuu.

        Sitä voisi käyttää tuohon "maaterassiin" mikä on betonisia käikäleitä. Sain sen suoristettua viime kesänä, kun oli vuosien varrella routinut aika pahasti. Saumasin asennushiekalla, mutta kun lakaisen, niin saumat lähtee mukana.

        Kokemuksia ja ehdotuksia otetaan vastaan..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Milläs meinaat saumata?

        Minulla on toissakesänä asennettu puulaatta "itäsiivessäni" ja kun pohjia en juurikaan tehnyt, ihan vaan soralle asettelin ja hiekkaa päälle niin elämäänhän ne on alkanut. Miettinyt sitä sellaista saumaushiekkaa joka kovettuu.

        Sitä voisi käyttää tuohon "maaterassiin" mikä on betonisia käikäleitä. Sain sen suoristettua viime kesänä, kun oli vuosien varrella routinut aika pahasti. Saumasin asennushiekalla, mutta kun lakaisen, niin saumat lähtee mukana.

        Kokemuksia ja ehdotuksia otetaan vastaan..

        No olen ostanut juurikin saumaushiekkaa 😄 Mielestäni se ei ole sellainen kovettuva saumaushiekka, eli saa nähdä tulenko minäkin lakaisemaan saumaushiekkoja pitkin kesää 😁

        Ajattelin käsitellä saumat ja kivet ennen saumausta sellaisella aineella, mikä ennaltaehkäisevästi estää sammaleen yms kasvua. Jos saisi edes vähän siistimpänä pidettyä terassia. Tai siis kyllä se ihan siisti on aina ollut, mutta ajan saatossa lika pinttyy laattoihin ja sammal ottaa tilaa, jollei aktiivisesti poista niitä.

        Hmm.. Pitäisiköhän hankkia suosiolla kovettuvaa hiekkaa ja käyttää tuo saumaushiekka johonkin muuhun 🤔 Olen ajatellut jatkaa terassia sellaisella jokikivikaistaleella, niin saisin siistimmät reunat terassille. Saumaushiekkaa varmaankin voisi käyttää siinä pohjana, kun pitäisi kaivaa hieman nurmikkoa ensin pois ja sitten tavoitella jollain.


      • Aletheias kirjoitti:

        No olen ostanut juurikin saumaushiekkaa 😄 Mielestäni se ei ole sellainen kovettuva saumaushiekka, eli saa nähdä tulenko minäkin lakaisemaan saumaushiekkoja pitkin kesää 😁

        Ajattelin käsitellä saumat ja kivet ennen saumausta sellaisella aineella, mikä ennaltaehkäisevästi estää sammaleen yms kasvua. Jos saisi edes vähän siistimpänä pidettyä terassia. Tai siis kyllä se ihan siisti on aina ollut, mutta ajan saatossa lika pinttyy laattoihin ja sammal ottaa tilaa, jollei aktiivisesti poista niitä.

        Hmm.. Pitäisiköhän hankkia suosiolla kovettuvaa hiekkaa ja käyttää tuo saumaushiekka johonkin muuhun 🤔 Olen ajatellut jatkaa terassia sellaisella jokikivikaistaleella, niin saisin siistimmät reunat terassille. Saumaushiekkaa varmaankin voisi käyttää siinä pohjana, kun pitäisi kaivaa hieman nurmikkoa ensin pois ja sitten tavoitella jollain.

        Kun ostin tämän, niin tässä oli sorapiha. Sellaista pientä vaaleaa jokisoraa. Aika rumaa, eikä sitä ollut riittävästi. Oli päässyt kasvamaan kaikenlaista vihreää ja yksi parimetrinen vaahtera ja puolikuollut syreeni.

        No perkasin vihreät pois, tasoitin maan.. ladoin toiselle puolelle puulaattoja ja lisäksi 250 kg kaunista keltaista merisoraa. Kolme thermolaatikkoa kuudelle tuijalle hommasin myös.
        Purin vanhan puisen ja mädäntyneen kasvatuslaatikon ja tilasin netistä peltisen tilalle. Terassialueen laatoituksen suoristin..tilasin riipputuolin, ruokailuryhmän ja sellaisen muovisen puutarhan säilytyslaatikon, että saa kaikki roippeet piiloon.

        Viime kesänä maalasin aidat ja nyt levitin vielä 150 kg keltaista merisoraa lisää.

        Syssyllä pitänee satokauden jälkeen lisätä kasvatuslaatikkoon 3-4 säkkiä multaa, mutta muuten alkaa pikkuinen pihani olla kondiksessa.

        Jos päädyt siihen jokisoraan.. teet pohjat hiekalla, mutta suosittelen pientä kikka kolmosta rikkaruohoja vastaan. Ruokasooda.
        Kunnon kerros sitä soran alle, niin ei tule rikkakasveja samalla tavalla. Tulee niitä kyllä, mutta vähemmän. Ekologinen vaihtoehto.
        Sitä saa netistä isompina pusseina.


    • Anonyymi

      ;utta niin jos jotain naisia tulelisi käymään,n niin voi nukkua eri huoneessa sillei, koska eihän saa nukuttua jos jossain pyörivien naisten välillä yrität nukkua jotain... mutta joo kyllä itse pyöritin oman peiton pallon muotoiseksi... oikaisin sen kyllä...

    • Erittäin moni muukiin seikka "Aiheuttaa sen, ettei tule asiallisia vastauksia".

    • Poistaa myös asiattomat.😂 ja siitä pidän anonyymit on yleensä asiattomia.

    • Anonyymi

      Eriytyy näppärästi yhdet arvot kaikista muista arvoista. Vai mitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe