Suoli24 mainittu iltiksessa :D

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/f3e3a3f1-2579-4f10-bfc0-bc7b60d01a5e

Tuo huvitti :D

"Vinkkaajan mukaan tähän asti ongelmana ovat olleet venäläismyönteinen propaganda ja rasistiset vihaviestit. Niitä ei kuitenkaan ole satanut yhtä kovaan tahtiin kuin roskapostia nyt."

Randekos se kehui että ottaa mediaan yhteyttä? Piti sitten nillittää "venäläismyönteisestä propagandasta" :D Ei se ole propagandaa jos palstalla kertoo miten asiat on :D

-harmiseikirj-

34

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No auts, nyt sattui meidän r¥ssänpoikaa leukaan... 😂

      xLiner

      • Anonyymi

        Minua vaan huvittaa miten jokapaikkaan pitää tunkea Venäjää syylliseksi :D Pellet ei tajua että usahan tuota bottailua tekee jotta suomalaiset ei keskustelisi.

        -harmiseikirj-


    • Puusilmäinen venäjämyönteisyys on mielestäni kylläkin propagandaa.

      • Anonyymi

        Ehtaa harmista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehtaa harmista.

        Mutta osaa se pappa olla aika tarkkanäköinen joissakin asioissa. Tosin sillä on Äiti Venäjä niin lähellä sydäntä, että se vähän vääristää hänen näkemyksiään. Se kuitenkin hänelle sallitaan.

        Silloin kun harmis jättää venäjämyönteisyytensä vähemmälle, niin on aikasta hauska heppu. Ja taitava kirjoittaja.


    • Anonyymi

      Unohtui mainita se pedofilia, no kohta sekin nousee otsikoihin kyllä.

    • Anonyymi

      Minä ikävöin sitä jo nyt. Olihan se aikamoinen hahmonkainen. Ettehän te nyt voi olla oikeasti vihaisia nymfomaani seksibotille. Hassua. Että pääsi lehtiin vielä. Hauskat muistot jää. Ehkä se palaa vielä.
      Jotenkin niin koominen koko keissi...

    • Vinkkasin myös asiasta👍🏼

    • Mäkin laitoin juttuaihevinkkiä. 😄

      • Tuumin lisäksi, ettei sivusto ehkä hsluakkaan saada kuriin bottia, kun se kasvattaa lukijakantaa....olin teistä venäjätrollien hyvinvoinnista huolissaan...vei teifän työt. 😅


      • Disseisback kirjoitti:

        Tuumin lisäksi, ettei sivusto ehkä hsluakkaan saada kuriin bottia, kun se kasvattaa lukijakantaa....olin teistä venäjätrollien hyvinvoinnista huolissaan...vei teifän työt. 😅

        Mut pelastettiin tällä kampanjalla sut Harmis...ihan hengästyttää...huhhhuh... piti nopeesti löytäö joku muu syyllinen, kuin venäjämielinen trolli....

        Toivottavasti jäljet ei johda sinuun, että taas roikur lihakoukuissa Supon kuulusteluissa viikon...😃


      • Anonyymi

        Parahin ätmi turha ottaa kunniaa tästä. Eikä tässä ollut edes vielä kaikki, odottelet nyt vaan.


    • ”Seksibotit rellestävät” ahaahaha😂😂

      • Anonyymi

        Taidat olla yksi niitä ku seksihurjastelet sen pupun kanssa


    • Anonyymi

      Eli heti kun asia tuotiin esille isommalle yleisölle niin ongelmaan olikin ratkaisu.

      Kiitos Iltalehden palstan korjaamisesta.

      Johan sitä kestikin viikkoja.

      • Anonyymi

        "Eli heti kun asia tuotiin esille isommalle yleisölle niin ongelmaan olikin ratkaisu."

        No niinpä... Mikähän vika siellä on oikeasti ollut. Ei luulisi kestävän montaa viikkoa estää kirjoittelu ulkomailta.

        Kohta rekkautuneet saavat kiristysviestejä henkilötietojensa julkaisusta, tai kohta tilit on tyhjennetty....

        xLiner


      • Ongelman ratkaisu on alusta asti ollut varsin simppeli tekninen seppäily. Sen ainon este on ollut raha ja sitähän omistajataho ei olisi halunnut käyttää. Mutta kun ongelmat tuodaan iltapäivälehden otsikoissa myös rahaa tuottavien mainostajien tietoon, alkaa ongelmanratkaisu kummasti kiinnostaa. Joko käyttää rahaa pitääkseen palstan mainostajien silmissä houkuttelevana tai sitten menettää mainostajien rahoja kun he äänestävät jaloillaan. Nollasummapeliä muille, palstalaisille selätysvoitto.

        Tuo edellä kuvattu on se syy, miksi alkujaankin vaahtosin siitä, että nyt kaikki vain antamaan iltapäivälehdille juttuvinkkiä. Palstan omistajat tuskin kuuntelevat pahemmin palstalaisia, mutta rahoittajia he kuuntelevat välittömästi ja tarkkaan. Tähän pätee klisheisesti se sama mitä aina rikosleffoissa sanotaan, follow the money. Helppoa.


    • Anonyymi

      Ei mutta eihän tottuutta varsinkaan saa kertoa saatika mitään mikä menee lähellekään totuutta kansalaisilla saattais silmät aueta ja eihän se ny olis.mistään kotosin

    • Anonyymi

      Kaikkihan me ollaan näyttelijöitä tässä vapaudessa. Vai mitä.

    • Anonyymi

      Täälä ei olla muuta, kuin naton hybridikeskuksen trollien aivopesemiä.
      Ettekö itse huomaa sitä, kun luette viestejä?

      Suurin osa teistä lampaista vihaa Venäjää, sekä Kiinaa.
      Itsekkään ette osaa sanoa minkä takia, mutta lammaslaumassa on kivaa ja mahtavaa haukkua kaikkia muita Putinin kätyreiksi.

      Hybridikeskus ja sen trollit on siis onnistuneet tehtävässään. Ovat itsekin myöntäneet, että ainoa tarkoitus on lietsoa Venäjävihaa.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Täälä ei olla muuta, kuin naton hybridikeskuksen trollien aivopesemiä.
      Ettekö itse huomaa sitä, kun luette viestejä?

      Suurin osa teistä lampaista vihaa Venäjää, sekä Kiinaa.
      Itsekkään ette osaa sanoa minkä takia, mutta lammaslaumassa on kivaa ja mahtavaa haukkua kaikkia muita Putinin kätyreiksi.

      Hybridikeskus ja sen trollit on siis onnistuneet tehtävässään. Ovat itsekin myöntäneet, että ainoa tarkoitus on lietsoa Venäjävihaa.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Niin ja se trollaus alkoi naton hybridikeskuksen toimesta jo ennen Ukrainan sotaa...
        Katsokaapas netistä pääliköiden nimiä.... kovin on jenkkiläisiä.

        >simiti<


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kuinka kukaan voi Putinia rakastaa. Jumala voi Putinia rakastaa. Muiden pitää olla Putinista huolissamme niin.


    • Anonyymi
      • Torille!


    • Nauroin tuolle, kun Harmiskin oikein erikseen mainittu. Mutta mitä ne rasistiset puheet ovat?

      • Anonyymi

        R@iskaaja-persut valittavat kun ulkomaalaiset r@iskaavat myös?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        R@iskaaja-persut valittavat kun ulkomaalaiset r@iskaavat myös?

        xLiner

        Tilastot puhuvat rumaa kieltä. Mutta ei kai tästä aiheesta olla keskusteltu pitkään aikaan?

        Mutta olen yllättynyt, että asetut näiden raiskaamiskulttuurien puolustajaksi???


    • Miten se nyt iltalehteen joutui?

      • Muuten olin jo iloinen kun pääsin x-linernistäkin henkisen väkivallan tekijästä eroon 😅 sais joutua muuten joutua rekisteröitymään näille palstoille.


    • Pahoittelut Harmis, mutta ei ollut minun sanojani nuo viittaukset naapurimyönteisestä viestinnästä, moni muukin on intoutunut valittamaan iltapäivälehdille, mahdollisesti toki laitoin sen lumipallon liikkeelle ja siitä voin kyllä ottaa vastuun 😁

      En ole itse edes mitään Venäjä-myönteistä propagandaa huomannut palstalla, eikä esimerkiksi sinun ja minun satunnaisia sanailuja naapuriimme liittyen voi mitenkään vääntää propagandaksi. Tai no voi, jos väittäjä sattuu olemaan wannabe-propagandisti 😂

    • Anonyymi

      On Suomi24 vieläkin sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe