Leikkimielinen testi!

Anonyymi-ap

100

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Olet rakkaudessa kuin dikdik eli kärsäantilooppi!

Nämä suloiset eläimet vaalivat yhteistä aikaa kumppaninsa kanssa: parit liikkuvat lähekkäin ja tukevat toisiaan tilanteessa kuin tilanteessa.
      Dikdikin tavoin haluat rakkaudelta syvää yhteyttä. Uskot, että jokaiselle ihmiselle on olemassa sielunkumppani."

Hmmmm, ehkä hieman arveluttava nimi tuolla otuksella, tuplatatti... 😂

• Teitkö vaan kerran ton?
        Tee vielä toinen huvikseen..
        Tai mun mieliks..
        Jookosta?
        😊

• originalpieninainen kirjoitti:

Teitkö vaan kerran ton?
        Tai mun mieliks..
        Jookosta?
        😊

Tekisin, mutta ainakaan mun selaimilla siinä ei ole kuin ne yhdet kysymykset, niin ei se lopputulos muutu kun aina valitsen saman vastauksen.

• randombypasser kirjoitti:

Tekisin, mutta ainakaan mun selaimilla siinä ei ole kuin ne yhdet kysymykset, niin ei se lopputulos muutu kun aina valitsen saman vastauksen.

Vaiha vastaus toiseksi.
        Kyllä se ihan rehellistä on.
        Ainakin mulle siin oli muuta vastaus sopiva joista joutui eka valitsee kumpi..
        Toi kärsätyyppi tuli mullakin ja susi..
        Kuulostaa kaksmieliselle toi dikdik..

Vaiha vastaus toiseksi.
        Kyllä se ihan rehellistä on.
        Ainakin mulle siin oli muuta vastaus sopiva joista joutui eka valitsee kumpi..
        Toi kärsätyyppi tuli mullakin ja susi..
        Kuulostaa kaksmieliselle toi dikdik..

En viitti vaihtaa, ei ne muut kuvailut tunnu yhtään niin omilta kuin se dikdik. Sitä paitsi toi dikdik on ihan hyvä lempinimi, monessakin mielessä 😂

En viitti vaihtaa, ei ne muut kuvailut tunnu yhtään niin omilta kuin se dikdik. Sitä paitsi toi dikdik on ihan hyvä lempinimi, monessakin mielessä 😂

Joo oh... 😉
        Miten niiku onkin noin tuhma nimi tollaselle Rakkaus jutskalle.. 😤

• Kiitos, kun heittäydyit!

Et sää siis oo täysin turmeltu kumppanina. Hyvä, hyvä😉 toki tuo dikdik onkin aika hauska lisä tuohon🤭

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Teitkö vaan kerran ton?
        Tai mun mieliks..
        Jookosta?
        😊

Tiesitkö ätmi, että moni on katkera kun harhat on viety kaappiin lukkojen taakse?

• Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö ätmi, että moni on katkera kun harhat on viety kaappiin lukkojen taakse?

No sille en voi mitään..

Mua ei vie eikä oo vienyt.

Joo oh... 😉
        Miten niiku onkin noin tuhma nimi tollaselle Rakkaus jutskalle.. 😤

No ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä, niin ei kai toi paikallismurteen nimitys dikdik sille otukselle ole ollenkaan tuhma. Sitä paitsi... Tietty määrä tuhmuutta sopii oikein hyvin rakkauteen 😁

• Haaveilija39 kirjoitti:

Kiitos, kun heittäydyit!

Et sää siis oo täysin turmeltu kumppanina. Hyvä, hyvä😉 toki tuo dikdik onkin aika hauska lisä tuohon🤭

Mä taidankin ottaa sellaisen tatskan jossa on sen antiloopin kuva ja nimi dikdik 🤔
        Sitä voi sitten päivän fiilisten mukaan miettiä onko "lempinimessä" kyse kivoista jutuista vai vmäisestä henkilöstä. Tai joskus molemmista yhtäaikaa 😂

Mä taidankin ottaa sellaisen tatskan jossa on sen antiloopin kuva ja nimi dikdik 🤔
        Sitä voi sitten päivän fiilisten mukaan miettiä onko "lempinimessä" kyse kivoista jutuista vai vmäisestä henkilöstä. Tai joskus molemmista yhtäaikaa 😂

Ei löydy tatskaa vielä tästäkään typystä.. ehkä sit joskus😁 nään tuon dikdikin enempi hassuna kuin että olisit ihan mulkkumulkku🤗 vaikka hyvin omanlainen persoona kyllä oot. Ehkä myös siksi niin valloittava🤣 Taidan kaivata kato vähän ruoskaa🤪

Ei löydy tatskaa vielä tästäkään typystä.. ehkä sit joskus😁 nään tuon dikdikin enempi hassuna kuin että olisit ihan mulkkumulkku🤗 vaikka hyvin omanlainen persoona kyllä oot. Ehkä myös siksi niin valloittava🤣 Taidan kaivata kato vähän ruoskaa🤪

No ei taida mustakaan ikinä tulla löytymään tatskoja, ei oikein ole mun juttuni, ole ikinä ollut.

On mussa toinen puoli dikdikiä, niin vannomatta paras 😁
        Kaikkihan sitä välillä tarttis vähän piiskaa, nimenomaan aikuiset 😂

No ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä, niin ei kai toi paikallismurteen nimitys dikdik sille otukselle ole ollenkaan tuhma. Sitä paitsi... Tietty määrä tuhmuutta sopii oikein hyvin rakkauteen 😁

Noo tietty noinkin,
        sopivasti sopivaa tuhmuutta sopii kyllä hyvin rakkauteen. 😊

DikDik-otus 🤗

Mihin ottaisit sen tatskan?

Sillai se antilooppi johkin ja siit alkaa kärsä?

No ei taida mustakaan ikinä tulla löytymään tatskoja, ei oikein ole mun juttuni, ole ikinä ollut.

On mussa toinen puoli dikdikiä, niin vannomatta paras 😁
        Kaikkihan sitä välillä tarttis vähän piiskaa, nimenomaan aikuiset 😂

No juurikin näin ja jos mulle mitenkään tulee missään vaiheessa edes pienenpieni mahdollisuus niin kuule kyllä täältä pesee. Saat kuule niin ainakin korvilles jos et pyllylle😇🤭😂

Mihin ottaisit sen tatskan?

Sillai se antilooppi johkin ja siit alkaa kärsä?

No näin leikkimielisesti, dikdik mielessä...

Tietysti antiloopin pää tuohon häpykummulle ja korvat sitten siitä ylös navan sivuitse. Jahka operaation jälkeen karvoitus on kummulle kasvanut takaisin, näkyvillä olisivat sitten enää arvoitukselliset korvat navan sivuilla ja otsatöyhtö napaa kohden. Ja tottahan se herättäisi kysymyksiä, niin voisi sitten leidille sanoa, että no haepa partahöylä ja kattoo mitä sieltä puskan alta löytyy... 😂

No juurikin näin ja jos mulle mitenkään tulee missään vaiheessa edes pienenpieni mahdollisuus niin kuule kyllä täältä pesee. Saat kuule niin ainakin korvilles jos et pyllylle😇🤭😂

No mä luulen, että saisin helahoidon, ei jäisi mattopiiskasta kuin kahva jäljelle ja sen voisikin sitten tumpata siihen... 😂

No mä luulen, että saisin helahoidon, ei jäisi mattopiiskasta kuin kahva jäljelle ja sen voisikin sitten tumpata siihen... 😂

Aivan oikeassa olet saisit sellaista kyytiä ettet ehkä(?) ole saanut vielä.. 🤔 siinä helottais posket, niin kivasti. Enkä tiedä helottaisko ne
        a) punastumisesta,
        b) kuumasta huumasta, vai
        C) rajusta menosta..🙈 mutta siis kaikkeni lupaan antaa😇🙏 että tulis ainakin se hiki..

Aika hulvaton tatskapaikka🙄 mitä kuvailit tuossa ylempänä. Niin ja siitä tatskasta lähtis aika mieletön kuono😂😍😍😍

Aivan oikeassa olet saisit sellaista kyytiä ettet ehkä(?) ole saanut vielä.. 🤔 siinä helottais posket, niin kivasti. Enkä tiedä helottaisko ne
        a) punastumisesta,
        b) kuumasta huumasta, vai
        C) rajusta menosta..🙈 mutta siis kaikkeni lupaan antaa😇🙏 että tulis ainakin se hiki..

Aika hulvaton tatskapaikka🙄 mitä kuvailit tuossa ylempänä. Niin ja siitä tatskasta lähtis aika mieletön kuono😂😍😍😍

Kenelle se hiki tulis? 🤔😂

Kenelle se hiki tulis? 🤔😂

No siis hikihän tulisi tietenkin sulle.. 😜 Hyppään kato tietysti eka ratsaille…. 🤭 Pistän siis sut nelinkontin, hyppään selkään, sit mennään lujaa ympäri kämppää.. nimittäin jos pysähdyt tai käyttäydyt epämiellyttävästi niin raippa se viuhahtaa🦍🦍🦍😂 käykö tämä sulle vai onko parempia ehdotuksia?🤔 hommataan sulle gorilla asu niin ei tee raippa, niin kipeetä.. koska tiedän että sinä jos kuka kumminkin piehtaroi…😁🤭🤣

Kivaa viikkoa sulle!!!!🤗

No siis hikihän tulisi tietenkin sulle.. 😜 Hyppään kato tietysti eka ratsaille…. 🤭 Pistän siis sut nelinkontin, hyppään selkään, sit mennään lujaa ympäri kämppää.. nimittäin jos pysähdyt tai käyttäydyt epämiellyttävästi niin raippa se viuhahtaa🦍🦍🦍😂 käykö tämä sulle vai onko parempia ehdotuksia?🤔 hommataan sulle gorilla asu niin ei tee raippa, niin kipeetä.. koska tiedän että sinä jos kuka kumminkin piehtaroi…😁🤭🤣

Kivaa viikkoa sulle!!!!🤗

Kunhan sitten myös lupaat, että raippaa tulee HETI, jos ratsu vikuroi. Ja sittenhän se taatusti myös vikuroi 🤣
        Jos laitettais kuitenkin simpanssin tai marakatin asu, toi gorilla menee mun kohdalla aika överiksi 😂

Kivaa viikkoa Sulle myös, nauti auringosta ja lämmöstä!
        ja ps. vesipyssyt on viikonloppuna jo ihan sallittuja... 😉😁

Kunhan sitten myös lupaat, että raippaa tulee HETI, jos ratsu vikuroi. Ja sittenhän se taatusti myös vikuroi 🤣
        Jos laitettais kuitenkin simpanssin tai marakatin asu, toi gorilla menee mun kohdalla aika överiksi 😂

Kivaa viikkoa Sulle myös, nauti auringosta ja lämmöstä!
        ja ps. vesipyssyt on viikonloppuna jo ihan sallittuja... 😉😁

Lupaan kautta kiven ja kannon… No kyllähän mä nyt yhden ratsun oikasen.😜😇 mietin kyllä ekaksi apinaa.. mutta mielikuvissa gorilla oli jotenkin näyttävämpi🤣

Kiitos nautin, onkohan siskosi yhtä ”hullu” kuin sinä🤔 nimittäin jos näin on, niin viikonloppuna on tiedossa sitten varmaan kastelua😂 Taisi kyllä olla niin että sinä olet teistä enemmän se hulluttelevampi osapuoli..🤔🙏🤗

Lupaan kautta kiven ja kannon… No kyllähän mä nyt yhden ratsun oikasen.😜😇 mietin kyllä ekaksi apinaa.. mutta mielikuvissa gorilla oli jotenkin näyttävämpi🤣

Kiitos nautin, onkohan siskosi yhtä ”hullu” kuin sinä🤔 nimittäin jos näin on, niin viikonloppuna on tiedossa sitten varmaan kastelua😂 Taisi kyllä olla niin että sinä olet teistä enemmän se hulluttelevampi osapuoli..🤔🙏🤗

NO NIIN! Piiskaa tiedossa, lottovoitto 😂

Tottahan mä gorilla-puvunkin laitan, jos se on miellyttävämpi, ei siinä ongelmaa, mitäpä sitä ei tekisi naisen iloksi 😁

Ei tuo sisko ihan yhtä villi ja pöhelö ole, se on kivasti jalat maassa, mitä nyt välillä lähtee laukalle jos sopivasti yrittää villitä.
        Mutta luetun perusteella teillä taisi olla mukava tapaaminen taas, se on oikein hyvä 🤗

NO NIIN! Piiskaa tiedossa, lottovoitto 😂

Tottahan mä gorilla-puvunkin laitan, jos se on miellyttävämpi, ei siinä ongelmaa, mitäpä sitä ei tekisi naisen iloksi 😁

Ei tuo sisko ihan yhtä villi ja pöhelö ole, se on kivasti jalat maassa, mitä nyt välillä lähtee laukalle jos sopivasti yrittää villitä.
        Mutta luetun perusteella teillä taisi olla mukava tapaaminen taas, se on oikein hyvä 🤗

Olen ehdottomasti samaa mieltä. Siis tuo olisi kunnon Eurojackpots jos noin pääsisi käymään!! Siis sinä nyt olet ihan aikuisten oikeasti henkilö jota tekisi mieli piiskata🤭🤣🥵

Siis mitä missä on herra Rande joka aina vääntää vastaan?!? Olin niin varma että herra jääräpäisyys pitää sen apinapuvun päällä, eikä vilkaisekaan gorilla asua😉 Kiitos tästä🥰

Siskosi on kyllä huippu tyyppi🤗 Mukavaa meillä oli.

Olen ehdottomasti samaa mieltä. Siis tuo olisi kunnon Eurojackpots jos noin pääsisi käymään!! Siis sinä nyt olet ihan aikuisten oikeasti henkilö jota tekisi mieli piiskata🤭🤣🥵

Siis mitä missä on herra Rande joka aina vääntää vastaan?!? Olin niin varma että herra jääräpäisyys pitää sen apinapuvun päällä, eikä vilkaisekaan gorilla asua😉 Kiitos tästä🥰

Siskosi on kyllä huippu tyyppi🤗 Mukavaa meillä oli.

Noo, niin, mä olen sellainen, jolle piiska voisi tehdä hyvää, monistakin syistä 😂

Aina ei kannata vängätä vastaan, välillä on paikallaan hyväksyä se, että jos ei saa olla simpanssi, mutta saa olla gorila, niin onko sillä isommin väliä, apinoitahan nuo ovat molemmat kuten minäkin 😂

Siskonen on kiva otus. Ja sillä on kiva baarikaappikin 😁

Noo, niin, mä olen sellainen, jolle piiska voisi tehdä hyvää, monistakin syistä 😂

Aina ei kannata vängätä vastaan, välillä on paikallaan hyväksyä se, että jos ei saa olla simpanssi, mutta saa olla gorila, niin onko sillä isommin väliä, apinoitahan nuo ovat molemmat kuten minäkin 😂

Siskonen on kiva otus. Ja sillä on kiva baarikaappikin 😁

No tässähän on mulla tietysti oma lehmä ojassa😇🤣 Piiska tekee sulle hyvää..
        Sä oot kyllä kunnon apina.. roikut varmasti kevyesti puissa..🙊 Juuh siskollasi on vähän liiankin tehokas kaappi.. Rommikola on kyllä paras juoma😋

No tässähän on mulla tietysti oma lehmä ojassa😇🤣 Piiska tekee sulle hyvää..
        Sä oot kyllä kunnon apina.. roikut varmasti kevyesti puissa..🙊 Juuh siskollasi on vähän liiankin tehokas kaappi.. Rommikola on kyllä paras juoma😋

No en mä enää tässä iässä ihmeemmin puissa roiku, paitti kun pitää oksia karsia jostain pihapuusta, mutta muksuna ei kyllä liikaa päätä huimannut puissa kiipeilyt. Nyt huimaa jo keittiöjakkaralla 😂

Se on too siskon baarikaappi kyllä pirullisen petollinen kapistus... Ja ite menin vielä ehdottmaan, että josko nakkaisit pari riviä kirjoja pois, niin viinat mahtuisivat paremmin. No mahtuivathan ne, mutta näemmä baarikaapin tyhjä/väljä tila saa siskon säikähtämään ja sitten se tila pitää täyttää. Viinaksilla 😂

No en mä enää tässä iässä ihmeemmin puissa roiku, paitti kun pitää oksia karsia jostain pihapuusta, mutta muksuna ei kyllä liikaa päätä huimannut puissa kiipeilyt. Nyt huimaa jo keittiöjakkaralla 😂

Se on too siskon baarikaappi kyllä pirullisen petollinen kapistus... Ja ite menin vielä ehdottmaan, että josko nakkaisit pari riviä kirjoja pois, niin viinat mahtuisivat paremmin. No mahtuivathan ne, mutta näemmä baarikaapin tyhjä/väljä tila saa siskon säikähtämään ja sitten se tila pitää täyttää. Viinaksilla 😂

Siis joo se on jännä miten ikä vaikuttaa siihen ettei viihdy enää korkeissa paikoissa. Katselin tuossa jokin aika sitten kuvaa missä metsuri oli korkealta puusta ottanut kuvan.. niin se näkymä oli kyllä upea, mutta hitto kun tuntui ihan siltä että itse olis sielä puussa🫣

Juu siis oli hyvin raivattu tilaa viinaksille.👍🏼 Oli jo aiemminkin niin hyvät tarjonnat, nyt ei kyllä hetkeen tule loppumaan.. kumminkin suunnittelee joitakin juhlia.. vaikka mitään ei myönnä😉

• Anonyymi

Tunturikyyhky 🕊. Hassua miten kyyhkystä tulee mieleen vapaus. Vapaus, vapaamielisyys, pinnallisuus, lennellä kukasta kukkaan, ei-se-niin-justiinsa-kumppaninsa suhteen. However, testin tulos perustui juuri uskollisuuteen jonka tuloksena tuli tuo tunturikyyhky. Uskollisuus on osoitus luottamuksesta ja rakkaudesta. Se ei vaadi selityksiä.

• Sain saman🥰

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Sain saman🥰

Myös minä.

• Anonyymi

Kalliotöyhtöpingviini!

Tiesitkö, että kalliotöyhtöpingviinit viettävät jopa vuoden erillään kumppanistaan, jonka jälkeen ne tapaavat uudelleen parittelukauden alkaessa? Koska vaalit parisuhteessa omaa aikaasi, muistutatkin rakkaudessa paljon kalliotöyhtöpingviiniä!

• Sinä siis todellakin pidät omasta ajastasi. Ei se huono juttu ole.🙃 Ehkä ei ihan vuoden välein nähtynä hirveän toimivaa näin ihmisnäkökulma:sta.. mutta onneksi tässä ollaan vaan kaikki eläimiä😉

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Sinä siis todellakin pidät omasta ajastasi. Ei se huono juttu ole.🙃 Ehkä ei ihan vuoden välein nähtynä hirveän toimivaa näin ihmisnäkökulma:sta.. mutta onneksi tässä ollaan vaan kaikki eläimiä😉

Näin on juu. Vielä yksikään nainen ei ole saanut mua asettumaan aloilleni.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on juu. Vielä yksikään nainen ei ole saanut mua asettumaan aloilleni.

Ei kaikki asetu. Koetko sen itse ongelmalliseksi?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kylläpä täytyy sanoa että olet varmasti hauska näky😉

Jo vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo vain.

Silmätkin voi joskus sunnuntaisin olla yhtä punaiset kuin pinkulla.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Silmätkin voi joskus sunnuntaisin olla yhtä punaiset kuin pinkulla.

Toivottavasti kärsit enemmän allergioista? Tai en mä tiedä onko sekään hyvä.. mutta ei myöskään liiallinen dokaaminen..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Toivottavasti kärsit enemmän allergioista? Tai en mä tiedä onko sekään hyvä.. mutta ei myöskään liiallinen dokaaminen..

Ölutta vain.

• Anonyymi kirjoitti:

Ölutta vain.

Juu ja jokainen tyylillään👍🏼

• Olet rakkaudessa kuin tunturikyyhky!

Kyyhky, tuo rakkauden lintu. Kumppanisi kanssa muistutattekin oikeita kyyhkysiä – vaalitte tunnesidettänne, arvostatte toisianne ja haluatte työskennellä yhteisen tulevaisuuden eteen. Uskollisuus on sinulle tärkeimpiä arvoja parisuhteessa.🥰

Eli siis lintu mikä lintu🤪 Tuosta tulikin mieleen lempinimeni on ollut joskus ”Lintunen”🤭

Kiitos teille jotka jo osallistuitte!!! En vaan viitsinyt rekisteröityneenä tehdä aloitusta.🤪

• Anonyymi

Olet rakkaudessa kuin kyhmyjoutsen!

Kyhmyjoutsenet näyttävät esimerkkiä suojelevasta rakkaudesta. Nämä linnut ryntäävät heti lähimmäistensä apuun uhkaavissa tilanteissa. Joskus ne jopa pelottelevat vastustajiaan sihisemällä äänekkäästi.

Kyhmyjoutsenen tavoin sinulle on tärkeää pitää huoli rakkaimmistasi. Sinulle on tavallista asettaa sydänvalittusi omien tarpeidesi edelle.

• 🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

🥰🥰🥰

Oletko mies hylännyt tämän fiktiohahmosi täysin? Niin surullista hehhee

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

🥰🥰🥰

Olen nainen, jolle tuli tuo testitulos.

Hyvää helatorstaita vain haaveilijalle ja muillekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksia, sitä samaa myös sulle, kuin muillekin palstailijoille.🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta perhana se tietohan piisaa täällä anonyymilla palstalla- olen nainen, kivaa helatorstaita mm itselleni. Voi ätmiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta perhana se tietohan piisaa täällä anonyymilla palstalla- olen nainen, kivaa helatorstaita mm itselleni. Voi ätmiä

… Näin unessa ihmisen, joka tarttui perääni kuin takiainen. Jonkinlainen yleissivistys todennäköisesti oli, ehkä koulutuskin. Kasvatus selkeän moralistinen. Omintakeinen huumori, sisäänpäin kääntynyt persoona, joka saa kiksinsä siitä, että ottaa huomion takiaismaisesti väkisin.

Ai että väsyttää edelleen🥱

• "Uskon, että rakkaus on rakkautta – se ei katso ikää tai sukupuolta. "

Mätä, sairasta ideologiaa syöttävä turautus. Ei leikkimielinen, eikä testi.

Tuon ikä -asian kanssa olen kuitenkin taipuvainen olemaan samaa mieltä, koska se myötäilee Jumalan sanaa (tiettyyn rajaan asti).

• "Olet rakkaudessa kuin ruusukaijanen!

Ruusukaijaset rakastuvat niin syvästi, että sen oikean löydettyään ne pysyvät yhdessä koko loppuelämänsä ajan.

Ruusukaijasen tavoin ikävöit kumppaniasi joka hetki, kun olette erossa. Kun taas olette yhdessä, osoitat välittämisesi lukuisilla hellyydenosoituksilla. Läheisyys on sinulle kaiken A ja O parisuhteessa."
      -----------------------------------------------
      Hirveetä, juuri tollanen vetelä nössö mä oon.

https://files.qualifio.com/library/otava_media_0/images/2020/02/02393230-f7ab-4a61-9806deb268cd34ef.png

• Voi tässähän jotenkin ihan herkistyi🥺 jotenkin tosi ihanasti sanottu.. itsekin pidän tärkeänä läheisyyttä. Nätti lintu!🤗

Itse olen tunturikyyhky😁

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Voi tässähän jotenkin ihan herkistyi🥺 jotenkin tosi ihanasti sanottu.. itsekin pidän tärkeänä läheisyyttä. Nätti lintu!🤗

Itse olen tunturikyyhky😁

Mikseivät naiset herkisty, onko liian hyvä siedätys? Mitä näkiksiä sul gubbe

Voi tässähän jotenkin ihan herkistyi🥺 jotenkin tosi ihanasti sanottu.. itsekin pidän tärkeänä läheisyyttä. Nätti lintu!🤗

Itse olen tunturikyyhky😁

No joo, muut eläimet suojelevat ja tukevat toisiaan.

Ruusukaijanen vaan hätääntyy kun kumppani on poissa ja jää ikävöiden odottamaan sitä.
        Aika saamattoman tuntuinen eläin.

Sillä taitaa olla myös jonkinlainen seksiaddiktio, kun heti käy pyrstöön kiinni, kun toinen palaa.😃

• Gattino kirjoitti:

No joo, muut eläimet suojelevat ja tukevat toisiaan.

Ruusukaijanen vaan hätääntyy kun kumppani on poissa ja jää ikävöiden odottamaan sitä.
        Aika saamattoman tuntuinen eläin.

Sillä taitaa olla myös jonkinlainen seksiaddiktio, kun heti käy pyrstöön kiinni, kun toinen palaa.😃

Mutta noin kuin yllä kuvailtavana kuulostaa lutuiselta.. mutta tosiaan, ei olisi kovin mukava vaan ikävöidä toista 24/7🙃

Linnut ovat siis seksihurjastelijoita… siinä ei paljon kysellä vaan otetaan..

• Olet rakkaudessa kuin ruusukaijanen!
      Ruusukaijaset rakastuvat niin syvästi, että sen oikean löydettyään ne pysyvät yhdessä koko loppuelämänsä ajan.

Ruusukaijasen tavoin ikävöit kumppaniasi joka hetki, kun olette erossa. Kun taas olette yhdessä, osoitat välittämisesi lukuisilla hellyydenosoituksilla. Läheisyys on sinulle kaiken A ja O parisuhteessa

• Anonyymi

Jätetään ätmi ne aat ja oot rauhaan, ää ookin ku meni joiltakin hukkaan

• Olenkin ollut aistivinani, että voisit hyvinkin olla parisuhde mielessä lupsakka tapaus..

Kiva kun heittäydyit🙃

Olenkin ollut aistivinani, että voisit hyvinkin olla parisuhde mielessä lupsakka tapaus..

Kiva kun heittäydyit🙃

Kiva kiitos sulle. Tuskin juurikaan välittyy palstalla se millainen todellisuudessa olen. Tänne suodattuu osa totuudesta. Enkä osaa tuota puolta itsestäni täällä sillein suoraan välittää. Onhan se selvää, kun täällä tämä on vaan tekstiä, ja lyhyitä lauseita. En osaa kirjoittaa niin kauniisti ja hyvin kuin haluaisin osata.

• mustasusi kirjoitti:

Kiva kiitos sulle. Tuskin juurikaan välittyy palstalla se millainen todellisuudessa olen. Tänne suodattuu osa totuudesta. Enkä osaa tuota puolta itsestäni täällä sillein suoraan välittää. Onhan se selvää, kun täällä tämä on vaan tekstiä, ja lyhyitä lauseita. En osaa kirjoittaa niin kauniisti ja hyvin kuin haluaisin osata.

Eihän se välity... Ellei oikeasti mieti sieltä täältä lukemia juttuja.. siis että kun näen sinussa myös paljon hyvää. Vaikka ulosantisi ei aina ole ihan parasta mahdollista laatuaan.. ei itsellänikään. Mutta koko ajan harjaantuu.. Täältä olen saanut kirjekavereita.. se kun purkaa tunteitaan, elämäänsä kirjoituksen muotoon. Itse olin alussa aika tönkkö kirjoittaja koska ei ollut aiemmin tarvinnut kirjoitella niin paljon.. tässä sitä siis koko ajan harjaantuu. Vaikka näin ”nätisti” sanottuna olet pinnallinen mulkku. Siellä sun sisälläsi on se pieni ihminen joka tarvitsee rakkautta. saat aika paljon paskaa niskaasi tällä palstalla.. niin silti pysyt suht asialinjalla.. siinä näen sinussa sitä hyvää piirrettä.

Eihän se välity... Ellei oikeasti mieti sieltä täältä lukemia juttuja.. siis että kun näen sinussa myös paljon hyvää. Vaikka ulosantisi ei aina ole ihan parasta mahdollista laatuaan.. ei itsellänikään. Mutta koko ajan harjaantuu.. Täältä olen saanut kirjekavereita.. se kun purkaa tunteitaan, elämäänsä kirjoituksen muotoon. Itse olin alussa aika tönkkö kirjoittaja koska ei ollut aiemmin tarvinnut kirjoitella niin paljon.. tässä sitä siis koko ajan harjaantuu. Vaikka näin ”nätisti” sanottuna olet pinnallinen mulkku. Siellä sun sisälläsi on se pieni ihminen joka tarvitsee rakkautta. saat aika paljon paskaa niskaasi tällä palstalla.. niin silti pysyt suht asialinjalla.. siinä näen sinussa sitä hyvää piirrettä.

Niin, minä yritän pysyä järjissäni, ja olla siitä paskamyrskystä huolimatta se hyvä tyyppi joka olen. Täytyy myöntää, että välillä kyllä masentaa aika paljonkin ja aina saan itseni nostaa suosta ylös. Ja mitä tulee tuohon pinnalliseen mulkkuun, niin se kyllä olen, pakko se on myöntää... Annan sen näkyä taiteessanikin.

• Anonyymi

Olin joku pingviini. Jörnäytän aina kiima-ajan alussa muutamia kertoja, sitten häivyn omille teilleni.

• Ei se hei huono juttu oo👍🏼 jokainen tyylillään..😁

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ei se hei huono juttu oo👍🏼 jokainen tyylillään..😁

Työkaverin päätelmä miehen roolista parisuhteessa on mielestäni pätevä:
        Mies pyörii nurkissa odottaen naaraan kiima-aikoja, muuten turhake.

• Anonyymi kirjoitti:

Työkaverin päätelmä miehen roolista parisuhteessa on mielestäni pätevä:
        Mies pyörii nurkissa odottaen naaraan kiima-aikoja, muuten turhake.

Se voi olla, että kelpaa siemennykseen ja siinä se olikin.. aika kylmää kyllä, mutta hyvinkin tosi joidenkin kohdalla.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Se voi olla, että kelpaa siemennykseen ja siinä se olikin.. aika kylmää kyllä, mutta hyvinkin tosi joidenkin kohdalla.

Ihan ei kannata yleistää, poikkeuksia saattaa löytyä...tosin ihan hyvä pesti se siemennys on kunhan tekee sen huolella!!😜👅🤣🤣
        Ja joidenkin kanssa niitä kiima-aikoja saattaa joutua odottamaan tovin....
        Ei pahalla vaan (palsta?)rakkaudella!!
        >boomer<
        MBGA= make boomer great again.....🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan ei kannata yleistää, poikkeuksia saattaa löytyä...tosin ihan hyvä pesti se siemennys on kunhan tekee sen huolella!!😜👅🤣🤣
        Ja joidenkin kanssa niitä kiima-aikoja saattaa joutua odottamaan tovin....
        Ei pahalla vaan (palsta?)rakkaudella!!
        >boomer<
        MBGA= make boomer great again.....🤣

Kuules nyt, saat odottaa vielä aika pitkään🤣🤣 kaikella (palsta) rakkaudella..🤭

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kuules nyt, saat odottaa vielä aika pitkään🤣🤣 kaikella (palsta) rakkaudella..🤭

Ensimmäisellä yrittämällä havaijinalbatrossi, toisella kalliopingviini, ota tosta ny joku selvä!!
        Kaikella (palsta)rakkaudella tehty, kuitenkin...
        😍💋💋

• Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisellä yrittämällä havaijinalbatrossi, toisella kalliopingviini, ota tosta ny joku selvä!!
        Kaikella (palsta)rakkaudella tehty, kuitenkin...
        😍💋💋

Susta löytyy siis molempia puolia🤗

Kiitos kun heittäydyit👍🏼💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Susta löytyy siis molempia puolia🤗

Kiitos kun heittäydyit👍🏼💋

Hyvää äitienpäivää kultamussukalle!! Tänään tiedossa siis kahvit sänkyyn (konkreettisesti...🤣🤣) kärähtäneitä paahtoleipiä ja niin eespäin!!!!
        🎂🍧☕️😍💋

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää äitienpäivää kultamussukalle!! Tänään tiedossa siis kahvit sänkyyn (konkreettisesti...🤣🤣) kärähtäneitä paahtoleipiä ja niin eespäin!!!!
        🎂🍧☕️😍💋

Ilmankos heräilitkin jo noin ajoissa, että ehdit enemmän puuhastella. Ja lähetellä viestejä tänne🤭lapset nukkui pitkään!!! Se oli ihan selvä lahja🙏Kyllä mä taidan joutua tekee omat eväät.. jotain lahjoja kyllä saan.. Kiitos sulle💋😍

• jaahans olin näköjään sääntöjen vastainen dikdik, nooh mitäpä tuosta, en kanna kaunaa tuomiosta 🙂

• Voi tämä kyllä sopii sinuun👍🏼 kiitos kun heittäydyit😉

• Anonyymi

Ihan sopiva tulos:

"
      Olet rakkaudessa kuin kalliotöyhtöpingviini!

Tiesitkö, että kalliotöyhtöpingviinit viettävät jopa vuoden erillään kumppanistaan, jonka jälkeen ne tapaavat uudelleen parittelukauden alkaessa? Koska vaalit parisuhteessa omaa aikaasi, muistutatkin rakkaudessa paljon kalliotöyhtöpingviiniä!
      "

-harmiseikirj-

• Kiitos harmis osallistumisesta🙏

• Olen ruusukaijanen, tosin taitaa minussa olla pieni pala myös kärsäantilooppia. Muita vaihtoehtoja ei tarvinnut edes harkita.

• Sulla on myös oikein ihastuttava tapa rakastaa🤭

• Jaaha. 😃

"Olet rakkaudessa kuin havaijinalbatrossi!
      Uskot, että rakkaudella ei ole rajoja. Eläinkunnassa kohtalontoverisi on havaijinalbatrossi. Nämä linnut ovat modernin perheen esimerkkejä. Naaras-koiras-parien ohella havaijnalbatrossit muodostavat nimittäin myös naaraspareja, jotka kasvattavat onnistuneesti yhdessä poikasia."

Sellasta laittoi mulle.

• Ei hullumpi tulos😁👍🏼

Ei hullumpi tulos😁👍🏼

No ei, vaikka ne omasta mielestäni oleellisemmat seikat jäi testituloksessa pimentoon. Mitkä kuvailisi pikemminkin jotain mikä ei välttämättä ole aina kaikkien kanssa itsestäänselvää. 😃

Tuo sukupuoli nyt on sivuseikka, kun ihmistä arvostaa ja rakastaa hänen itsensä takia eikä sukupuolen.

• EivorCreed kirjoitti:

No ei, vaikka ne omasta mielestäni oleellisemmat seikat jäi testituloksessa pimentoon. Mitkä kuvailisi pikemminkin jotain mikä ei välttämättä ole aina kaikkien kanssa itsestäänselvää. 😃

Tuo sukupuoli nyt on sivuseikka, kun ihmistä arvostaa ja rakastaa hänen itsensä takia eikä sukupuolen.

Jotenkin hämmästyttävä tulos, siis ihan kun (ehkä?) voisikin olla että olisit kasvattanut jälkikasvusi samaa sukupuolta olevan kanssa..

Jotenkin hämmästyttävä tulos, siis ihan kun (ehkä?) voisikin olla että olisit kasvattanut jälkikasvusi samaa sukupuolta olevan kanssa..

Tuskin se sen ihmeellisempää olisi ollut tai olisi. Ehkä eri ihminen tekisi kuitenkin asioita toisin, kun kumppani joka lasten isänä toimii kuten parhaaksi katsoo. Itse en usko, että olisin yhtään erilainen itse lasten äitinä mitä olen nytkään.

Toki, parhaassa tapauksessa en joutuisi niin tiukille kun nyt joudun lähes yksin kasvattamassa, jos toinenkin olisi läsnäolevampi mies/nainen.

• EivorCreed kirjoitti:

Tuskin se sen ihmeellisempää olisi ollut tai olisi. Ehkä eri ihminen tekisi kuitenkin asioita toisin, kun kumppani joka lasten isänä toimii kuten parhaaksi katsoo. Itse en usko, että olisin yhtään erilainen itse lasten äitinä mitä olen nytkään.

Toki, parhaassa tapauksessa en joutuisi niin tiukille kun nyt joudun lähes yksin kasvattamassa, jos toinenkin olisi läsnäolevampi mies/nainen.

Ei niinkään se sukupuoli, vaan se läsnäolevuus ja osallistuminen yhteiseen arkeen. 😊👍

Vaan hyvät yöt. Meni viime yö valvoessa, rakentelin marsulaa. Yllättävän työlästä.

• EivorCreed kirjoitti:

Ei niinkään se sukupuoli, vaan se läsnäolevuus ja osallistuminen yhteiseen arkeen. 😊👍

Vaan hyvät yöt. Meni viime yö valvoessa, rakentelin marsulaa. Yllättävän työlästä.

Meilläkin nämä tytöt nukkuu, joten mää teen samat. 🫡

https://youtu.be/glK9uZ7k-KU?si=ffYEsxtFHSmoRWwx

Marsvin.. S

• EivorCreed kirjoitti:

Se onkin vaikeata vanhemmuudessa.. jos toinen antaa ja toinen ei. En itse mikään huippu vanhempi edes ole kuvitellut olleeni.. mutta itsekin paljon hoidin lapsia silloin kun toinen kävi töissä. Siinä se kasvatus/huolehtimis jako oli.

Välillä meillä jokaisella on niitä vaikeampia jaksoja. Toivottavasti saat sinäkin taas jossain vaiheessa vähän kevennystä arkeen.

Se onkin vaikeata vanhemmuudessa.. jos toinen antaa ja toinen ei. En itse mikään huippu vanhempi edes ole kuvitellut olleeni.. mutta itsekin paljon hoidin lapsia silloin kun toinen kävi töissä. Siinä se kasvatus/huolehtimis jako oli.

Välillä meillä jokaisella on niitä vaikeampia jaksoja. Toivottavasti saat sinäkin taas jossain vaiheessa vähän kevennystä arkeen.

Lapset kasvaa ja itsenäistyy jatkuvasti, joten kyllä se mullakin joskus helpottaa. Vaikken mä varsinaisesti lasteni kanssa koe mitään vaikeaksi, lähinnä koen vaikeaksi ettei kahdesta vanhemmasta molemmilla ole samaa halua toimia perheenä ja lasten kanssa. Se rasittaa. Ja harmittaa. Erilaiset näkemykset mikä on perheelle tarpeeksi antamista itsestään. Toiselle riittää rahallinen panos, mutta läsnäolo uupuu. Sitä ei voi ikävä kyllä rahalla korvata.

• EivorCreed kirjoitti:

Lapset kasvaa ja itsenäistyy jatkuvasti, joten kyllä se mullakin joskus helpottaa. Vaikken mä varsinaisesti lasteni kanssa koe mitään vaikeaksi, lähinnä koen vaikeaksi ettei kahdesta vanhemmasta molemmilla ole samaa halua toimia perheenä ja lasten kanssa. Se rasittaa. Ja harmittaa. Erilaiset näkemykset mikä on perheelle tarpeeksi antamista itsestään. Toiselle riittää rahallinen panos, mutta läsnäolo uupuu. Sitä ei voi ikävä kyllä rahalla korvata.

Sellasia summia rahaa ei kellään maailmassa ole, mikä vetäisi vertoja yhteiseen aikaan yhdessä eläen ja kokien. Se harmittaa ettei toinen näe asiaa näin. Ei vaikka lapset sen sanoo rehellisesti.

• EivorCreed kirjoitti:

Sellasia summia rahaa ei kellään maailmassa ole, mikä vetäisi vertoja yhteiseen aikaan yhdessä eläen ja kokien. Se harmittaa ettei toinen näe asiaa näin. Ei vaikka lapset sen sanoo rehellisesti.

Kumppanina vaikkei olisi laosiakaan, minua henkilökohtaisesti vituttaa ihmiset, jotka koittaa rahalla ja lahjuksilla paikara omaa läsnäolonsa puutetta. En huolis enää kumppaniksi rahan tai materian perässä menijää. Jolle raha menee muun edelle.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Kumppanina vaikkei olisi laosiakaan, minua henkilökohtaisesti vituttaa ihmiset, jotka koittaa rahalla ja lahjuksilla paikara omaa läsnäolonsa puutetta. En huolis enää kumppaniksi rahan tai materian perässä menijää. Jolle raha menee muun edelle.

Mjaa. Rahatta olo vituttaa itseäni kaikkein eniten. Ei siinä tosiaan auta jatkuva läsnäolo, vaan pikemmin vituttaa vielä enemmän.

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa. Rahatta olo vituttaa itseäni kaikkein eniten. Ei siinä tosiaan auta jatkuva läsnäolo, vaan pikemmin vituttaa vielä enemmän.

Minua taas ei. Ihminen tulee toimeen vähälläkin rahalla, jollei ole ahne kaikelle ostelulle ja kuluttamiselle.

Aika turha on kumppani jonka läsnäoloa ei edes huomaa.

• Anonyymi

Olet rakkaudessa kuin kalliotöyhtöpingviini!

Okeii...

• Anonyymi

"Olet rakkaudessa kuin bobbitt mato!

Tämä alkeellinen pohjasaalistaja makaa mudassa passiivisena odottaen oikeaa hetkeä. Kun saali... rakas tulee lähelle on isku nopea ja armoton, lävistäen vahvankin suojauksen. Mato vetää saaliinsa mutaiseen luolaansa ja tekee siitä osan itseään."

• Anonyymi

Olkinuoran Kuoleman reaktorit aina välillä yrittää käynnistää ja aina vika, ei ikinä toimi, ei ikinä valmistu, ehkä toimivat ensi vuosituhannella.

• Anonyymi

"Olet rakkaudessa kuin kalliotöyhtöpingviini!"

🤔🙈🤣🧐

- Sheena

• Olen gibboni. Erikoista.

• Tää inohtui..

Kun rakastut, sinulla on tapana kertoa siitä heti ystävillesi. Siinä mielessä olet rakkaudessa gibbonien kaltainen. Rakastuessaan gibbonit nimittäin laulavat niin, että se kaikuu kilometrien päähän. Eikä ihme, rakkaushan on ihana asia!

• Anonyymi

LpmeYoe4tp ka AåöeAQamtto,is jej

Applle3l-Amtyo ka AmdrpodAmt5to----

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      4878
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      374
      1869
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      1633
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1619
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      260
      1219
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1033
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      1014
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      775
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      766
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      729
    Aihe