Tämä palstan vakiojauhannasta

Sivusta seuraaja

Miksi ihmeessä tällä palstalla puhkea aina muutaman viikon välein samanlainen fleimiketju? Siis aina saman kaavan mukainen, suunnilleen näin:

1) Factum kirjoittaa pitkän sepustuksen, jossa toteaa rasistien olevan tyhmiä.

2) Iku-Turso vastaa Factumille.

3) Factum haukkuu Iku-Tursoa tyhmäksi.

4) Iku-Turso haukkuu Factumia tyhmäksi.

5) Catilina piikittelee Factumia.

6) Factum suuttuu Catilinalle ja vastaa tälle jotakin ylimielistä.

7) Aurelianus arvostelee Factumin tietopohjaa.

8) Factum haukkuu Aurelianuksen koulutusta.

9) Factum nimittelee Iku-Tursoa lukiolaiskakaraksi.

10) Joku satunnainen lukija heittää jotakin asiatonta.

11) Aurelianus vääntää rautalankamallin jostakin.

12) Factum vastaa jotakin ylimielistä.

13) Iku-Turso näpäyttää Factumia.

14) Factum menettää itsehillintänsä ja alkaa ampua kaikkea liikkuvaa.

15) Röpöttelevä nappomies vittuilee Factumille.

16) Factum raivoaa lisää.

17) Joko Röpöttelevä nappomies tai Catilina heittää Factumille jauhot suuhun.

18) Seuraa viikon-parin hiljaisuus, ja kaikki alkaa alusta.

Miksi? Mitä tällä oikein kuvitellaan saavutettavan?

9

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hups hei

Olipa hauska kirjoitus! Ja tosi kuin vesi!

• asiallinen....

keskustelunavaus :)

• sinun mielestäsi rasistit on oikeassa ja factum väärässä!?

• Sivusta seurannut

Siis kysyin mitä mieltä tässä jankkaamisessa on. Mielestäni Factum on väärässä, mutta en kyllä mene sanomaan, että rasistit olisivat oikeassa.

Oikeassa tai väärässä, ainakin näiden fleimiketjujen tuloksena rasistien ulosanti on säännöllisesti näyttänyt Factumin ulosantia paremmalta. Johtuneeko sitten määrästä, laadusta tai vastustuksen laadusta, sitä en osaa sanoa.

Minun mielestäni tällä jatkuvalla trollaamisella ja keskinäisellä haukkumisella ei vain saavuteta mitään.

• plajon helponpaa
        Sivusta seurannut kirjoitti:

Siis kysyin mitä mieltä tässä jankkaamisessa on. Mielestäni Factum on väärässä, mutta en kyllä mene sanomaan, että rasistit olisivat oikeassa.

Oikeassa tai väärässä, ainakin näiden fleimiketjujen tuloksena rasistien ulosanti on säännöllisesti näyttänyt Factumin ulosantia paremmalta. Johtuneeko sitten määrästä, laadusta tai vastustuksen laadusta, sitä en osaa sanoa.

Minun mielestäni tällä jatkuvalla trollaamisella ja keskinäisellä haukkumisella ei vain saavuteta mitään.

suoltaa ulos lapsellisia rasistisia väitteitä, niitä minäkin osaisin, kuin yrittää selittää järkevästi niin että nää rasistiset lapsenmieleisetkin ymmärtäis.
        Factum liikkuu ylemmällä tietoisuuden tasolla kuin nämä alamaailman kirjoittelijat.

• Röpöttelevä nappomies
        plajon helponpaa kirjoitti:

suoltaa ulos lapsellisia rasistisia väitteitä, niitä minäkin osaisin, kuin yrittää selittää järkevästi niin että nää rasistiset lapsenmieleisetkin ymmärtäis.
        Factum liikkuu ylemmällä tietoisuuden tasolla kuin nämä alamaailman kirjoittelijat.

Factum todellakin tuntuu liikkuvan jollakin sellaisella "korkeammalla tietoisuuden tasolla", josta meillä muilla ei ole mitään käsitystä. Varmaan kyse on jostain "molekulaarisen värähtelytaajuuden" erosta, jota eivät tavalliset kuolevaiset tai muuten vaan skeptikot kykene käsittämään. Factumin "galaktinen tietoisuus" suorastaan häikäisee. Hänen kannattaisi harkita haastattelujen antamista Ultra-, Henkimaailma- ja Minä Olen-lehdille.

• Factumia
        Röpöttelevä nappomies kirjoitti:

Factum todellakin tuntuu liikkuvan jollakin sellaisella "korkeammalla tietoisuuden tasolla", josta meillä muilla ei ole mitään käsitystä. Varmaan kyse on jostain "molekulaarisen värähtelytaajuuden" erosta, jota eivät tavalliset kuolevaiset tai muuten vaan skeptikot kykene käsittämään. Factumin "galaktinen tietoisuus" suorastaan häikäisee. Hänen kannattaisi harkita haastattelujen antamista Ultra-, Henkimaailma- ja Minä Olen-lehdille.

siellä täällä.
        Sanon sen vaan kun jossain luin että joku epäili että se on Factum itse joka kirjoittelee. En ole Factum, en edes tunne häntä mutta sympatisoin. Olen nainen vielä kaiken lisäksi.

• Aurelianus
        Factumia kirjoitti:

siellä täällä.
        Sanon sen vaan kun jossain luin että joku epäili että se on Factum itse joka kirjoittelee. En ole Factum, en edes tunne häntä mutta sympatisoin. Olen nainen vielä kaiken lisäksi.

...ihan vain uteliaisuuttani kysyn, miten kirjoittajan sukupuoli kuuluu tähän aiheeseen?
        Factumista sen verran, että hänellä on mielestäni hetkittäin ongelmia tietopohjansa kanssa,mutta tässä asiassa en kykene olemaan keskustelun osanottajana aivan reilu joten en kommentoi sitä enempää.

• kuulu mitenkään
        Aurelianus kirjoitti:

...ihan vain uteliaisuuttani kysyn, miten kirjoittajan sukupuoli kuuluu tähän aiheeseen?
        Factumista sen verran, että hänellä on mielestäni hetkittäin ongelmia tietopohjansa kanssa,mutta tässä asiassa en kykene olemaan keskustelun osanottajana aivan reilu joten en kommentoi sitä enempää.

Minusta vaan tuntuu että olen ainoa nainen tässä sotkussa.
        Ei muuta sanottavaa tällä kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1386
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      950
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      862
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      812
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      800
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      786
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      738
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      724
    Aihe