Michael Jackson vapaaksi1

Factum (aito)

JES! Onneksi valamiehistö tajusi, että mustaa miestä ei saa tuomita lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, koska se olisi RASISMIA! Tietenkin tuomitsen ankarasti esim. neohumanistien harjoittaman pedofilian, koska se ei rikasta kulttuuria kuten Jacksonin taide.

9

508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josef

Olen hänen uusi somalirakastajansa muiden jatkona iloitsemassa tästä ratkaisusta.
      Vihdoinkin saan ottaa Factumin miehenä sisälleni olenhan jo 9 vuotias kuuliainen muslimi. Minua johdattaa profeettamme Muhammed, joka myös tykkäsi alle 10 vuotiasta, joten Factum saa nyt taas tosi kyytiä ja pyhitettyä sellaista.

• Muajussi

Oletko varma, että Michael on syyllinen? Mistä voit sen tietää? Michael on symppis tyyppi.

• Objection

En ole varma mutta hänen puolustusasanajajansa ilmoitti ettei MJ enää mene poikien kanssa samaan sänkyyn? Onko sinulla Muajussi alaikäisiä poikia petikavereina? Syytönhän sinä varmasti kuitenkin olet.

• Factum

Joku idiootti käyttää jälleen nimimerkkiäni. Kaipa tuossa on jotain tyypillistä vastustajilleni.

• Aurelianus

Siis "factumointi".
        Jacksonista sen verran, että herra kävelee vapaalla, koska valamiehistöä ei saatu vapautetuksi. Itseasiassa olin ja olen kohtullisen varma siitä, että OJ Simpson on murhaaja, mutta tekikö Jackson täsmälleen sen, mistä häntä syytettiin? Mielestäni syytäjä ei hoitanut tehtäviään asialinjalla ja vaikka olen varma, että Jackson on tehnyt yhtä jos toistakin, niin esiin nostetuissa asioissa... en ole 100% varma. Kuten ei valamiehistökään, jossa oli vahva valkoihoinen edustus toisin kuin Simpsonin tapauksessa.

• Aurelianus kirjoitti:

Siis "factumointi".
        Jacksonista sen verran, että herra kävelee vapaalla, koska valamiehistöä ei saatu vapautetuksi. Itseasiassa olin ja olen kohtullisen varma siitä, että OJ Simpson on murhaaja, mutta tekikö Jackson täsmälleen sen, mistä häntä syytettiin? Mielestäni syytäjä ei hoitanut tehtäviään asialinjalla ja vaikka olen varma, että Jackson on tehnyt yhtä jos toistakin, niin esiin nostetuissa asioissa... en ole 100% varma. Kuten ei valamiehistökään, jossa oli vahva valkoihoinen edustus toisin kuin Simpsonin tapauksessa.

saat salaisia tietoja???

• Aurelianus
        karvapää kirjoitti:

saat salaisia tietoja???

Seuraan Salaisten Kansioiden uusintoja.

• vaikka irmeli

musta, ite oon lähes albiino ja siltiki se on mua valkeempi :D Eihän tommonen 8-vuotiaan tasolla oleva vajokki tajuu käyttää ketään seksuaalisesti hyväksi. Jos 2 8-vuotiasta pitää pyjamabileet huoneessa, ni ei se oo seksuaalirikos. Se ei oo ees eläny lapsuutta ni sen pitää nytte elää se. Sehän on viaton pikkulapsi koko tyyppi.

• pysyy aina

Iltasanomat kyselee puhdistuiko MJ:n maine!
      Miten ihmeessä se voisi puhdistua kun hänen puolustusasianajajansakin sanoo että MJ ei enää mene vuoteeseen alaikäisten poikien kanssa. Pedofiilin mainehan tuli näin todistettua vaikkei hän saanutkaan rangaistusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      39
      4538
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2434
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      48
      1462
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      96
      1322
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      28
      1267
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      40
      1224
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      54
      1169
    8. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1004
    9. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      975
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      61
      957
    Aihe