Vaakamambossa? ;) vaiko hiljainen.
Nainen oletko äänekäs?
131
1123
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa'a. Kyllä siinä voipi vähän ääntä tulla. 😳
- Anonyymi
Ei kai se selviä kuin kokeilemalla ja kaipa sekin miehestä riippuu piräks iäntä vaikona ekkönä
- Anonyymi
Riippuu varmaan käsittelijästä.. 😂
- Anonyymi
Eli sinä olet mies täysin lahjaton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä olet mies täysin lahjaton
Kyllä ääntä pitää olla. Yritätkö pidätellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...vähän taidat olla pidättelijä. Ihan vähän jaksat pidätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa ny eläytyä tähän
- Anonyymi
Hyvin hiljainen. Kiljuminen siinä puuhassa on lähinnä naurettavaa ja teennäistä.
- Anonyymi
Sua ei ole koskettu oikein sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kosketettu täydellisesti. Mä en vain ole teurassika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis voinhan mä tietysti alkaa esittää jotain ulvojaa, jos toinen siitä jotain iloa saa, mutta siinä jää kyllä sitten kokonaan oma nautinto saamatta, kun pitää huutaa kuin teurastettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis voinhan mä tietysti alkaa esittää jotain ulvojaa, jos toinen siitä jotain iloa saa, mutta siinä jää kyllä sitten kokonaan oma nautinto saamatta, kun pitää huutaa kuin teurastettava.
On outo käsitys sulla. Joko aivan hiljaa tai teurassika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän sitä ulvomista kaipaat, joten oudot käsitykset ovat itselläsi. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nämä seksuaalisuuteen kaikella tavoin hyvin hämärästi suhtautuvan äijän tekstit on millä mylviä ja päteä jos muuta ei ole
- Anonyymi
Siinä on yksi asia mistä ei kannata ns tehdä tietoiseksi jos palaset loksahtaa kohdilleen
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Tosta palasten loksahtamisestahan se oikestaan riippuukin onko ääntä vai ei...
No älä, sinun naisena esiintyvän miehen kanssa se olis miekkaan hypättävä jos näin ohraisesti kävisi
Naisten huokailusta seksin aikana ei aina tiedä. Ne joko nauttii siitä tai sitten ovat vaan pitkästyneitä.
- Anonyymi
Kyl siitä sävystä tietää, millon se huokaus on sellanen kiimanen ja millon se on tylsistynyt huokaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl siitä sävystä tietää, millon se huokaus on sellanen kiimanen ja millon se on tylsistynyt huokaus.
Meillä ei edes huokailla vaan kaivetaan kaikessa hiljaisuudessa sudoku esiin.
- Anonyymi
kyllä siitä parhaimmillaan jotakin epäinhimillistä äätä lähtee, etäisesti kuin oven narinaa, ellei pelkkää hengityksen ääntä lasketa.
Onko ap. täysin äänetön? 😀 Taidan olla suht hiljainen… 😁
- Anonyymi
Entä Daniel?
- Anonyymi
Et muuten ole, kunhan muru saan sut vauhtiin, kyllä sustä ääntä lähtee...💋💋💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä Daniel?
Niin olet sitten kehitellyt mies tällekin hahmollesi jonkun fiktiivisen parin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa mies, mitä suurempi etukäteis-show sen laimeampi lopputulema, pätee sinun teksteihin ja niiden hyödyntämiseen
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en epäile itsekään.. 🤭💋💋💋 mutta tapanani on himmailla..🙏 ettei muut kuulijat pelästy😁
Haaveilija39 kirjoitti:
Sitä en epäile itsekään.. 🤭💋💋💋 mutta tapanani on himmailla..🙏 ettei muut kuulijat pelästy😁
Höh boomerin viesti poistui.. 😔
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Laitan uuden!!😍niiiiiin, tarkoitin tossa ääntelyllä luonnollisia ääniä, ihanaa litinää, pieniä voihkaisuja, tukahdutettua yninää, ihania, upeita ääniä, silloin tiedät että toinen nauttii! Sitten grande finalen kirahtelu kun oma vinkulelu ääntelee...kannattais kuule kultamuru kokeilla, saattaisit vaikka tykästyä!!!😍😂💋💋💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Lisää pientä säätöä....💋❤️
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Aattelin sua aamulla, taas, tuotokset löydät tutusta suunnasta!!!
Huomenta vaan, kultamuru!!!💋💋💋 Anonyymi kirjoitti:
Aattelin sua aamulla, taas, tuotokset löydät tutusta suunnasta!!!
Huomenta vaan, kultamuru!!!💋💋💋Kiitoksia muistamisesta 💋 Olikin työläämpi aamu niin en oo ehtinyt lueskella, mutta luen varmaan lounas tauolla🤭🥰
Kivaa päivää sulle!!💋💋💋- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitoksia muistamisesta 💋 Olikin työläämpi aamu niin en oo ehtinyt lueskella, mutta luen varmaan lounas tauolla🤭🥰
Kivaa päivää sulle!!💋💋💋Mihin nettirunk*ariin nyt olet sotkeutunut? 😯
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Semmoiseen ihanaan🥰
Kiitos kultamuru noista kauniista sanoista!!
Näköjään jollain on kiepahtanut palko nenukkaan...kauan se kestikin!!🤣
Asiaan liittyen, tiedäkkös miksi susi ulvoo naidessaan??
Ja napakka halaus ja oheisjutut(💗💗)💋 Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kultamuru noista kauniista sanoista!!
Näköjään jollain on kiepahtanut palko nenukkaan...kauan se kestikin!!🤣
Asiaan liittyen, tiedäkkös miksi susi ulvoo naidessaan??
Ja napakka halaus ja oheisjutut(💗💗)💋No aina silloin tällöin muistuttelevat nettirun…🤭 En tiedä.. No antaa kuulua?😁 Hyvää yötä/aamua!!!💋💋💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No aina silloin tällöin muistuttelevat nettirun…🤭 En tiedä.. No antaa kuulua?😁 Hyvää yötä/aamua!!!💋💋💋
Huomenta, ihanainen!!💋
No tietysti, ulvoo kun menee hyvät aineet hukkaan!! Laittaa ulisemaan...🤣 Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, ihanainen!!💋
No tietysti, ulvoo kun menee hyvät aineet hukkaan!! Laittaa ulisemaan...🤣Huomenta höpönassu💋
🙈🤣🤣🤣 voi susi….- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Huomenta höpönassu💋
🙈🤣🤣🤣 voi susi….Hyvää työpäivää vaan...eiks ne sano että ihminen on ihmiselle susi, mä voisinolla sulle, tossa ainakin!!😇muutenhan mä olen ujo, kiltti ja hiljainen!
Taidan jatkaa säätöä vähän.....💋 - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Huomenta höpönassu💋
🙈🤣🤣🤣 voi susi….Päiväkahville tarinaa....💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
🤗🤗🤗🤭
Täällä ois muru sulle hommia,maalla, voisit tulla selänrasvaajaks...😍💋
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ois muru sulle hommia,maalla, voisit tulla selänrasvaajaks...😍💋
Itse en osaa oikein pukeutua.. huppari päällä kävelyllä.. paikkapaikoin lämmin..🤣 mä siis suojaudut näin.. ei mitään rasvoja tarvita.. minkälaista selkämäkeä olisi sun selässäsi tarjolla?🤗💋💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Itse en osaa oikein pukeutua.. huppari päällä kävelyllä.. paikkapaikoin lämmin..🤣 mä siis suojaudut näin.. ei mitään rasvoja tarvita.. minkälaista selkämäkeä olisi sun selässäsi tarjolla?🤗💋💋
Loistavaa, tietysti! Just kävin naku-uinnilla, sen verran tuulee että kananlihalla, tuu lämmittämään!!
Täällä vois tehdä vaikka mitä...💋🙈 Anonyymi kirjoitti:
Loistavaa, tietysti! Just kävin naku-uinnilla, sen verran tuulee että kananlihalla, tuu lämmittämään!!
Täällä vois tehdä vaikka mitä...💋🙈Mitä mitä onko sulla vesistöä lähistöllä..💋💋 .. no epistä!!🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vois tehdä vaikka mitä...💋🙈Mäkää en osaa, hillunu shortsit jalassa tän päivää, nyt nakustelen, täällä saa olla miten lystää. Tossa niityllä vois vaikka ilta-auringossa........... 🥰🙊💋
- Anonyymi
Just ajoin heinikon, viltti tohon ja toimeksi!!! Saisit ratsastella selkä tai kasvot aurinkoon, kummin vaan!!!
On tossa pieni lammikko, eikä yhtään ihmistä lähimaillakaan, vain tällanen harmaa boomeri, ei sitä oikein ihmiseks voi laskea...😥 Anonyymi kirjoitti:
Just ajoin heinikon, viltti tohon ja toimeksi!!! Saisit ratsastella selkä tai kasvot aurinkoon, kummin vaan!!!
On tossa pieni lammikko, eikä yhtään ihmistä lähimaillakaan, vain tällanen harmaa boomeri, ei sitä oikein ihmiseks voi laskea...😥Äläpä nyt taas ala manailla harmautta.. jos se vaikka pukee sua💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Äläpä nyt taas ala manailla harmautta.. jos se vaikka pukee sua💋
Ei sitä tiedä... nyt soi
Anssi Kela-P niinkuin puukko, siinäpä sanomaa, jatkoon!!💋 - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Äläpä nyt taas ala manailla harmautta.. jos se vaikka pukee sua💋
Jos jo väsähdit, hyvää yötä ja aamua, kultamuru!!💋 mä ajelen maalta kotiin, siltikin metsän siimekseen!!
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tiedä... nyt soi
Anssi Kela-P niinkuin puukko, siinäpä sanomaa, jatkoon!!💋Olihan tuossa sanomaa..🤭🥰 Ei kyllä mä katson viel tänään lätkää.. varmasti Suomi saa niin turpaan Ruottalaisilta🙈. Mutta hei mäpä kannustan Voittajaa vähän joka asiassa😉🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Jos jo väsähdit, hyvää yötä ja aamua, kultamuru!!💋 mä ajelen maalta kotiin, siltikin metsän siimekseen!!
Turvallista kotimatkaa. Muista käydä matkalla vieraisilla…
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Turvallista kotimatkaa. Muista käydä matkalla vieraisilla…
Huomenta! Tää meni nyt vähä boomerin asetusten ulkopuolelle "vieraisilla??"
Mut sehän kertoo vaan kalkkeutumisen tason..🤣🤣
Ajattelin sua just ennen nukahtamista, joku sitte teki kunniaa aamulla!!🫢
Unet jäi, harmi sinänsä, näkemättä....selvispähän ilman lakanapyykkiä!!
Hyvää työpäivää murulle!!!💋💋 Anonyymi kirjoitti:
Huomenta! Tää meni nyt vähä boomerin asetusten ulkopuolelle "vieraisilla??"
Mut sehän kertoo vaan kalkkeutumisen tason..🤣🤣
Ajattelin sua just ennen nukahtamista, joku sitte teki kunniaa aamulla!!🫢
Unet jäi, harmi sinänsä, näkemättä....selvispähän ilman lakanapyykkiä!!
Hyvää työpäivää murulle!!!💋💋Meinasin jos piipahdat kotimatkalla jossain🤗 … hyvä kun on ollut hyvät unet.. eikö boomerilla siinä vaiheessa olisi ollut enää puhtaat valkeat lakanat?🤭 Hymm nukut siis alasti…😆💋💋💋 Kiitos, kuin myös sulle!!!🙏
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Meinasin jos piipahdat kotimatkalla jossain🤗 … hyvä kun on ollut hyvät unet.. eikö boomerilla siinä vaiheessa olisi ollut enää puhtaat valkeat lakanat?🤭 Hymm nukut siis alasti…😆💋💋💋 Kiitos, kuin myös sulle!!!🙏
Näinhän mä teen...entä itse?? Au naturell vai...??💋
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän mä teen...entä itse?? Au naturell vai...??💋
Siis olen vilukissa myös kesäisin… eli vaatteet on ja pysyy… ellei ole liian kuumaa seuraa😄
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis olen vilukissa myös kesäisin… eli vaatteet on ja pysyy… ellei ole liian kuumaa seuraa😄
Noooh, eiköhän me ne pois saada! 🤣 kuumuus kai riippuu enemmän sun mielioiteestä, mikä mun vaikutus on....ei voi tietää! Kaikki ei syty boomereista, alkaa toi bäst före olemaan historiaa tietyllä tapaa, rypytön ja rasvaton jos on ihanne, sit voit unohtaa🤣
Mut jos seksharmaa charmi (?) puree, sitte on eru tarina.....💋💋 Anonyymi kirjoitti:
Noooh, eiköhän me ne pois saada! 🤣 kuumuus kai riippuu enemmän sun mielioiteestä, mikä mun vaikutus on....ei voi tietää! Kaikki ei syty boomereista, alkaa toi bäst före olemaan historiaa tietyllä tapaa, rypytön ja rasvaton jos on ihanne, sit voit unohtaa🤣
Mut jos seksharmaa charmi (?) puree, sitte on eru tarina.....💋💋No näinhän se on että ikä tekee tepposet. Itsellä on kyllä nykyään huomattavasti vanhempi maku. 🤭 En osais kuvitella itseäni paljon nuoremman kumppaniksi. Se on varmasti se kun on enemmän tekemisissä itseäni vanhempien kanssa. Omat porukat, naapurin ukko.😀
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No näinhän se on että ikä tekee tepposet. Itsellä on kyllä nykyään huomattavasti vanhempi maku. 🤭 En osais kuvitella itseäni paljon nuoremman kumppaniksi. Se on varmasti se kun on enemmän tekemisissä itseäni vanhempien kanssa. Omat porukat, naapurin ukko.😀
Voihan se vaikuttaa. Onko työporukka minkäikäistä vai vähä kaikkea??
Taas maalle menossa, pitää aina pysähtyä viestaamaan...mites on, kiinnostaisko uimareissu saunan kera?? Varustuksen tiedätkin...😇 tässä tapauksessa seura kelpais!😍💋💋 Anonyymi kirjoitti:
Voihan se vaikuttaa. Onko työporukka minkäikäistä vai vähä kaikkea??
Taas maalle menossa, pitää aina pysähtyä viestaamaan...mites on, kiinnostaisko uimareissu saunan kera?? Varustuksen tiedätkin...😇 tässä tapauksessa seura kelpais!😍💋💋20vuotiasta, oman ikäisiä, sit eniten juttelen 10-20vuotta vanhempien kanssa.🙂
Sä saat kuule unelmoida nyt siitä seurasta.. miksi et ota kaveria mukaan, niin ei oo, niin tylsää?😆😉 kivoja kylpy hetkiä…💋- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
20vuotiasta, oman ikäisiä, sit eniten juttelen 10-20vuotta vanhempien kanssa.🙂
Sä saat kuule unelmoida nyt siitä seurasta.. miksi et ota kaveria mukaan, niin ei oo, niin tylsää?😆😉 kivoja kylpy hetkiä…💋Niinhän mä oon jo jonkun aikaa tehny! Kaikkeen on syynsä....mut joo, yleensä ne on ihan jees, jos rauhasta tykkää.
Mulla on kyl aika riittoisasti tekemistä, ei tuu aika pitkäks.
Mut haaveilen, kyyyyyyllä!!💋💋 Anonyymi kirjoitti:
Niinhän mä oon jo jonkun aikaa tehny! Kaikkeen on syynsä....mut joo, yleensä ne on ihan jees, jos rauhasta tykkää.
Mulla on kyl aika riittoisasti tekemistä, ei tuu aika pitkäks.
Mut haaveilen, kyyyyyyllä!!💋💋Ala kuule sinäkin taas elämään. Unohdat sen olen jo vanha ja raihnainen (ei nimittäin siltä kuulosta)😉 Löytyy niitä nuorempia naisia jotka pitää vanhemmista.. Rohkeesti pois sieltä mukavuus alueelta.💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ala kuule sinäkin taas elämään. Unohdat sen olen jo vanha ja raihnainen (ei nimittäin siltä kuulosta)😉 Löytyy niitä nuorempia naisia jotka pitää vanhemmista.. Rohkeesti pois sieltä mukavuus alueelta.💋
Tuo on muuten ihan totta. Töissä on lähes täydellisen vartalon omaava fiksu nainen jonka perään kaikki miehet kuolaavat. Itse suhtaudun henkilöön ajatuksella, tosi täydellinen, mutta ei minulle.
Tämä on johtanut välillämme keskusteluihin, jotka ovat epänormaaleja suhteessa mies ja nainen. Avoimuus, kun ei tarvitse ajatella miten saisi toisen huomion, kun se on jo olemassa.
Ilman vaaraa, että jotain tapahtuisi.
Ihmisinä, toisia ymmärtäen.
Vanhemmista tai nuoremmista voi pitää myös ilman ajatusta "olet minun".
Tuolloin ihmisten välinen kanssakäyminen on kaikkein jalointa ja antoisinta.
AV - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ala kuule sinäkin taas elämään. Unohdat sen olen jo vanha ja raihnainen (ei nimittäin siltä kuulosta)😉 Löytyy niitä nuorempia naisia jotka pitää vanhemmista.. Rohkeesti pois sieltä mukavuus alueelta.💋
No mitähän mä tässä vaivihkaa (?) oon tehny?? Ja mulle riittää yksi...mitenköhän mä tän nyt sanottaisin että ymmärrät? Kun enhän mä mitään seuraa ollu hakemassa, tai no, juttuseuraa ehkä, jossain kohtaa kuului sellanen "bling..." eli siinä kohtaa soliferin etupyörä kohos....
Mutta se siitä, sulle kultamuru muutama biisi:
Marilyn Monroe: I wanna be ..... by you...
Juice Leskinen: Napoleonin mopo
Sama: Tarzanin kalsarit
Sama: Einarin polkupyörä
Koitas löytää noi netin ihmeellisestä maailmasta...ja sitten se Anssi Kela, tiedät kyllä mikä!
Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin....💋💋 - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ja toiseks, ikävä kyllä välillä oon vanha ja raihnainen, osumat jättää jälkensä!!💋💋
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on muuten ihan totta. Töissä on lähes täydellisen vartalon omaava fiksu nainen jonka perään kaikki miehet kuolaavat. Itse suhtaudun henkilöön ajatuksella, tosi täydellinen, mutta ei minulle.
Tämä on johtanut välillämme keskusteluihin, jotka ovat epänormaaleja suhteessa mies ja nainen. Avoimuus, kun ei tarvitse ajatella miten saisi toisen huomion, kun se on jo olemassa.
Ilman vaaraa, että jotain tapahtuisi.
Ihmisinä, toisia ymmärtäen.
Vanhemmista tai nuoremmista voi pitää myös ilman ajatusta "olet minun".
Tuolloin ihmisten välinen kanssakäyminen on kaikkein jalointa ja antoisinta.
AVSilloinhan se on helppoa jos ei ole odotuksia toisen suhteen. Varmasti on antoisia keskusteluja.
Juu, eihän sitä kaikkien kanssa natsaa sillä tavalla vaikka muuten olisikin kaikinpuolin mukava. Ihmisenä pidän monestakin.🙂Anonyymi kirjoitti:
No mitähän mä tässä vaivihkaa (?) oon tehny?? Ja mulle riittää yksi...mitenköhän mä tän nyt sanottaisin että ymmärrät? Kun enhän mä mitään seuraa ollu hakemassa, tai no, juttuseuraa ehkä, jossain kohtaa kuului sellanen "bling..." eli siinä kohtaa soliferin etupyörä kohos....
Mutta se siitä, sulle kultamuru muutama biisi:
Marilyn Monroe: I wanna be ..... by you...
Juice Leskinen: Napoleonin mopo
Sama: Tarzanin kalsarit
Sama: Einarin polkupyörä
Koitas löytää noi netin ihmeellisestä maailmasta...ja sitten se Anssi Kela, tiedät kyllä mikä!
Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin....💋💋No sä kyllä teet sen niin vaivihkaa ettei kukaan arvele yhtään mitään🤣💋💋💋😉 Kiitos biiseistä🤗 Lähtee kuunteluun.. Kivaa iltaa sulle sinne mökki puuhiin..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Silloinhan se on helppoa jos ei ole odotuksia toisen suhteen. Varmasti on antoisia keskusteluja.
Juu, eihän sitä kaikkien kanssa natsaa sillä tavalla vaikka muuten olisikin kaikinpuolin mukava. Ihmisenä pidän monestakin.🙂Toki seksuaalisesti natsaisi, mutta elämä ei ole pelkkä seksuaalisuutta.
AV Anonyymi kirjoitti:
Toki seksuaalisesti natsaisi, mutta elämä ei ole pelkkä seksuaalisuutta.
AVNo ei ja jos se nyt perustuu pelkkään siihen… niin noh mitäpä siitä mitään sanoman..😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki seksuaalisesti natsaisi, mutta elämä ei ole pelkkä seksuaalisuutta.
AV...tyhmä kommentti, anteeksi yksinkertaisuuteni.
En tiedä, olisiko hän allani äänekäs...ei voi tietää.
AV - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No sä kyllä teet sen niin vaivihkaa ettei kukaan arvele yhtään mitään🤣💋💋💋😉 Kiitos biiseistä🤗 Lähtee kuunteluun.. Kivaa iltaa sulle sinne mökki puuhiin..
Ai, onks ollu liian ilmeistä??🤣 minkäs teet jos toinen on liian koukuttava!! Prkl, täällä on hyttyset näemmä heränny, mä kun oisin ihan toisenlaisia imijöitä kaivannu, tai siis yhtä vaan......💋💋
Anonyymi kirjoitti:
Ai, onks ollu liian ilmeistä??🤣 minkäs teet jos toinen on liian koukuttava!! Prkl, täällä on hyttyset näemmä heränny, mä kun oisin ihan toisenlaisia imijöitä kaivannu, tai siis yhtä vaan......💋💋
Ehkä hieman😉 jaa vai että hyttysiä jo… onneksi kaupungissa on aika vähän..🤗💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Lyönkö jarrut päälle?? Jos häiritsee.....😍
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Maalla on mukavaa, ei tarvi olla yksin...ja kelpaa johonkin, ravinnoks!!🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Lyönkö jarrut päälle?? Jos häiritsee.....😍
Ei tämä mua häiritse.🤗💋 Lähinnä olen huolissani sinusta..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei tämä mua häiritse.🤗💋 Lähinnä olen huolissani sinusta..
Kui? Jotain on loksahtanut, mulla, ei kai tässä sen kummempaa. Sittenhän se on eri juttu jos kilahtaa molemmin puolin.....huumorintaju viehättää...ja ehkä muukin!💋
Anonyymi kirjoitti:
Kui? Jotain on loksahtanut, mulla, ei kai tässä sen kummempaa. Sittenhän se on eri juttu jos kilahtaa molemmin puolin.....huumorintaju viehättää...ja ehkä muukin!💋
No heräät ennen kukonlaulua,. Paiskit hullun lailla täitä tai siltä se ainakin kuulostaa.. Mikä teitä miehiä vaivaa, ottakaa välillä rennosti.. 💋 No se on totta, olet saanut mut monesti nauramaan🤭
Haaveilija39 kirjoitti:
No heräät ennen kukonlaulua,. Paiskit hullun lailla täitä tai siltä se ainakin kuulostaa.. Mikä teitä miehiä vaivaa, ottakaa välillä rennosti.. 💋 No se on totta, olet saanut mut monesti nauramaan🤭
Siis töitä🤣🤣🤣🤣 ellei sielä mene jo kovat päänraputuksetkin… kato apina tuntee toisen apinan🙈
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis töitä🤣🤣🤣🤣 ellei sielä mene jo kovat päänraputuksetkin… kato apina tuntee toisen apinan🙈
Toivottavasti muutenkin kun kutinan puolesta!! Siis tuntee....tää on oikeesti aika hankala juttu...mut kaiketi mun päänsärky, älä huoli!
Ja töille on aina aikansa, mä oon tottunu siihen että ne tehdään silloin kun tarvii, vsrsinainen v...n dinosaurus!!! - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ootko poikien kanssa tänä vkl?? Jos oot, riittää varmaan lystiä!!
Mulla oli täys tekeminen aikanaan kun olin yh kuukauden keskellä pahinta talvea kahden pienen pirulaisen kanssa..
Ja sori....💋💋 Anonyymi kirjoitti:
Ootko poikien kanssa tänä vkl?? Jos oot, riittää varmaan lystiä!!
Mulla oli täys tekeminen aikanaan kun olin yh kuukauden keskellä pahinta talvea kahden pienen pirulaisen kanssa..
Ja sori....💋💋Juu nyt on koko pesue tallella.🥰 Huomenna mennää piknikille🤗 tähän on jo tottunut.. mutta ei tämä aina tosiaan mitään herkkua ole.. Riippuu niin omasta jaksamisesta, välillä jaksan hyvin ja välillä todella surkeasti.. Kauniita unia!!!💋
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Juu nyt on koko pesue tallella.🥰 Huomenna mennää piknikille🤗 tähän on jo tottunut.. mutta ei tämä aina tosiaan mitään herkkua ole.. Riippuu niin omasta jaksamisesta, välillä jaksan hyvin ja välillä todella surkeasti.. Kauniita unia!!!💋
Häh, mä saunon vielä! Ja pieni toive, wish you were here!! Oikeesti.....😍😍😍😍💋💋
Anonyymi kirjoitti:
Häh, mä saunon vielä! Ja pieni toive, wish you were here!! Oikeesti.....😍😍😍😍💋💋
Voi kylläpä se nyt heittäytyi taas niin lutuiseksi🥰 Kivoja saunahetkiä, näkyykö lampi?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi kylläpä se nyt heittäytyi taas niin lutuiseksi🥰 Kivoja saunahetkiä, näkyykö lampi?
Näkyy hyvinkin!! Oikeesti, oisitpa täällä.....
Joskus tehty biisi, kattoppa, wish you were here...
Hitto, hankalaks menee....😍 Anonyymi kirjoitti:
Näkyy hyvinkin!! Oikeesti, oisitpa täällä.....
Joskus tehty biisi, kattoppa, wish you were here...
Hitto, hankalaks menee....😍Hetkonen, onko Kaikki nyt oikeesti hyvin? 🌅 miten nyt jotenkin noin höpsöksi heittäydyit, jotenkin tunteelliseksi…😳 Hyvä biisi!!🥳
- Anonyymi
Juu olen mies pitää peltoreita silloin.
Onko sillä jotain erityistä merkitystä, millaisia ääniä naisesta lähtee rakastellessa? 🤔
- Anonyymi
On, naapurien mielestä, ikkunat auki ei kannata rakastella.
Muuten saa aamulla osakseen merkitseviä katseita.
Eikä kehtaa puolustautua sanomalla, ei me sitä tehty, katsottiin vaan telkkaria, äänet liian kovalla.
AV Anonyymi kirjoitti:
On, naapurien mielestä, ikkunat auki ei kannata rakastella.
Muuten saa aamulla osakseen merkitseviä katseita.
Eikä kehtaa puolustautua sanomalla, ei me sitä tehty, katsottiin vaan telkkaria, äänet liian kovalla.
AVNo tuo on kyllä totta. Naapurisovun takia kannattaa pitää volyymit maltillisina ainakin öiseen aikaan.
Kannattaa aina välillä vuokrata erämökki, niin ei tule häirinneeksi kuin metsän eläimiä. Tietenkään eläimiäkään ei ole sopivaa häiritä, mutta pysyypähän ainakin karhut kaukana.- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
No tuo on kyllä totta. Naapurisovun takia kannattaa pitää volyymit maltillisina ainakin öiseen aikaan.
Kannattaa aina välillä vuokrata erämökki, niin ei tule häirinneeksi kuin metsän eläimiä. Tietenkään eläimiäkään ei ole sopivaa häiritä, mutta pysyypähän ainakin karhut kaukana.Ketä nyt naisen ääntelyt sitten kiinnostaa?
Omasta mielestä pienet huohotukset ja huokaisut kuuluvat asiaan, pitää vain sopia, ettei niitä ristisanatehtäviä saa ratkoa rakastelun aikana.
AV Anonyymi kirjoitti:
Ketä nyt naisen ääntelyt sitten kiinnostaa?
Omasta mielestä pienet huohotukset ja huokaisut kuuluvat asiaan, pitää vain sopia, ettei niitä ristisanatehtäviä saa ratkoa rakastelun aikana.
AVKuka sitä ristisanatehtäviä ehtii edes miettimään, jos on paljon mieluisampaa tekemistä?
Kyllä äänet rakasteluun kuuluvat eikä niitä liikaa kannata pelätä tai miettiä. Tilannetajua on hyvä olla, mutta jos liikaa murehtii siitä, miltä kuulostaa, niin pahimmillaan se vie osan nautinnosta. Luonnollisia ääniä 😊- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
No tuo on kyllä totta. Naapurisovun takia kannattaa pitää volyymit maltillisina ainakin öiseen aikaan.
Kannattaa aina välillä vuokrata erämökki, niin ei tule häirinneeksi kuin metsän eläimiä. Tietenkään eläimiäkään ei ole sopivaa häiritä, mutta pysyypähän ainakin karhut kaukana.Kohtahan sitä voi ilmojen puolesta tehdä luonnossa jotain muutakin kuin ihmetellä luonnon kauneutta…Ehtii ne makkarat paistamaan laavulla vähän myöhemminkin 🤭
-Pietari Anonyymi kirjoitti:
Kohtahan sitä voi ilmojen puolesta tehdä luonnossa jotain muutakin kuin ihmetellä luonnon kauneutta…Ehtii ne makkarat paistamaan laavulla vähän myöhemminkin 🤭
-PietariLuonnossa todella voi tehdä vaikka mitä muutakin, kuin vain ihastella sen kauneutta. Vaikka kerätä käpyjä 😁
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Luonnossa todella voi tehdä vaikka mitä muutakin, kuin vain ihastella sen kauneutta. Vaikka kerätä käpyjä 😁
Käpyjen kerääminen on hyvä ajatus, koska ne tuntuvat vähän ikäviltä selän alla ja siten häiritsevät luontokokemusta 😁
-Pietari - Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Kannattaa aina välillä vuokrata erämökki, niin ei tule häirinneeksi kuin metsän eläimiä. Tietenkään eläimiäkään ei ole sopivaa häiritä, mutta pysyypähän ainakin karhut kaukana.Miksi nehän on normaaleja asumiseen kuuluvia ääniä jotain naapuria vituttaa ni mitä luultavammin on vain kateellinen että jollain on seksielämää kun itsellä ei ole
Anonyymi kirjoitti:
Käpyjen kerääminen on hyvä ajatus, koska ne tuntuvat vähän ikäviltä selän alla ja siten häiritsevät luontokokemusta 😁
-PietariTotta, käpy selän alla ei ole välttämättä mukavin mahdollinen olotila 😁
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nehän on normaaleja asumiseen kuuluvia ääniä jotain naapuria vituttaa ni mitä luultavammin on vain kateellinen että jollain on seksielämää kun itsellä ei ole
No minä haluan antaa naapureille nukkumarauhan enkä aiheuttaa kovaa ääntä öisin. Ihan normaalia naapureiden huomioimista.
Itseasiassa on. Äänillä voi ohjailla toisen toimintaa...
Sellaiset puheet sinäällään saattaa tappaa momenttumin, mutta jos nainen osaa ääntelyllä tulkita ulospäin tuntemuksiaan, se helpottaa kummasti miestä toimimaan oikein. 😬
Toisen tuntemuksien aistiminen on varsinkin alkuun vaikeaa... osan voi tuntea kropasta, mutta ääni on yksi osa kokonaisuutta. 😀Disseisback kirjoitti:
Itseasiassa on. Äänillä voi ohjailla toisen toimintaa...
Sellaiset puheet sinäällään saattaa tappaa momenttumin, mutta jos nainen osaa ääntelyllä tulkita ulospäin tuntemuksiaan, se helpottaa kummasti miestä toimimaan oikein. 😬
Toisen tuntemuksien aistiminen on varsinkin alkuun vaikeaa... osan voi tuntea kropasta, mutta ääni on yksi osa kokonaisuutta. 😀Olet oikeassa. Muotoilin kommenttini hieman huonosti, sillä ihmettelin tavallaan sitä, että onko sillä täällä palstalla väliä, mutta kyllä äänillä seksissä on oma roolinsa kommunikoinnin kannalta. Ja pitäisin sitä jopa vähän erikoisena, jollei mitään pihausta pääsisi seksin aikana.
Sanoillakin voi, saa ja pitää kommunikoida, mutta sellainen jatkuva sanallinen tykitys kyllä ärsyttäisi, koska en minä ainakaan pysty kiihkon keskellä mitään järkeviä puhumaan 😄Aletheias kirjoitti:
Olet oikeassa. Muotoilin kommenttini hieman huonosti, sillä ihmettelin tavallaan sitä, että onko sillä täällä palstalla väliä, mutta kyllä äänillä seksissä on oma roolinsa kommunikoinnin kannalta. Ja pitäisin sitä jopa vähän erikoisena, jollei mitään pihausta pääsisi seksin aikana.
Sanoillakin voi, saa ja pitää kommunikoida, mutta sellainen jatkuva sanallinen tykitys kyllä ärsyttäisi, koska en minä ainakaan pysty kiihkon keskellä mitään järkeviä puhumaan 😄No täällä ollaan tarkkoja. 😁
Noilla ääntelyillä pääsee muuten itsekin johonkin "tilaan" mitä ei itse ehkä tiedosta, kun "antaa vapauden itselleen" tulkita itseään..
Jos ne kertoo toiselle "tien", niin ne myös antaa itselle jonkinlaisen "euforofisen" olotilan. Jos niitä "ääniä" patoaa, patoaa ja estää myös tunnetta...
Yksilöllistä tosin, mutta itse olen huomannut, että ei kannata miettiä, vaan antaa tulla mitä tulee. 😀Disseisback kirjoitti:
No täällä ollaan tarkkoja. 😁
Noilla ääntelyillä pääsee muuten itsekin johonkin "tilaan" mitä ei itse ehkä tiedosta, kun "antaa vapauden itselleen" tulkita itseään..
Jos ne kertoo toiselle "tien", niin ne myös antaa itselle jonkinlaisen "euforofisen" olotilan. Jos niitä "ääniä" patoaa, patoaa ja estää myös tunnetta...
Yksilöllistä tosin, mutta itse olen huomannut, että ei kannata miettiä, vaan antaa tulla mitä tulee. 😀Pitää ollakin tarkka 😄
Äänet ovat yksi ilmaisun tapa ja jos niitä alkaa kauheasti pidättelemään ja patoamaan, niin se tosiaan saattaa viedä pois osan nautinnosta ja tunteestakin. Tietyissä tilanteissa kyllä hillitsen ääniä, mutta parasta on, jos on tilanne, missä ei tarvitse huomioida muita vaan voi antaa nautinnon, tunteen ja tilanteen viedä. Se vaatii kyllä jo sitten vähän muutakin kuin pelkän rauhallisen tilan. Kumppaninkin pitäisi olla sellainen, jonka kanssa ei tule tunnetta, että pitää hävetä äännähtelyään tai reaktioitaan. Sellainen onkin vaikeampi löytää 😁Aletheias kirjoitti:
Pitää ollakin tarkka 😄
Äänet ovat yksi ilmaisun tapa ja jos niitä alkaa kauheasti pidättelemään ja patoamaan, niin se tosiaan saattaa viedä pois osan nautinnosta ja tunteestakin. Tietyissä tilanteissa kyllä hillitsen ääniä, mutta parasta on, jos on tilanne, missä ei tarvitse huomioida muita vaan voi antaa nautinnon, tunteen ja tilanteen viedä. Se vaatii kyllä jo sitten vähän muutakin kuin pelkän rauhallisen tilan. Kumppaninkin pitäisi olla sellainen, jonka kanssa ei tule tunnetta, että pitää hävetä äännähtelyään tai reaktioitaan. Sellainen onkin vaikeampi löytää 😁Niin... tuossa tullaan usein siihen avoimuuden mutkaan... ja sen avain on...????
Luonteikkuus, hyväksytyksi tuleminen, vapauden tunne olla sitä mitä on. 😀
Pystyy käymään veskissä kakkosellakin ilman vesihanan lorinaa, voi sanoa sori mut nyt lähtee leija...😁
Olla ihminen...Disseisback kirjoitti:
Niin... tuossa tullaan usein siihen avoimuuden mutkaan... ja sen avain on...????
Luonteikkuus, hyväksytyksi tuleminen, vapauden tunne olla sitä mitä on. 😀
Pystyy käymään veskissä kakkosellakin ilman vesihanan lorinaa, voi sanoa sori mut nyt lähtee leija...😁
Olla ihminen...Juuri noin, pitää pystyä olemaan toisen kanssa luonnollisesti ilman häpeän tai kelpaamattomuuden tunnetta. Niin, että molemmat hyväksyy toisensa sellaisena kuin on. Täydellisen epätäydellisiä inhimillisinä olentoina 😊
Aletheias kirjoitti:
Juuri noin, pitää pystyä olemaan toisen kanssa luonnollisesti ilman häpeän tai kelpaamattomuuden tunnetta. Niin, että molemmat hyväksyy toisensa sellaisena kuin on. Täydellisen epätäydellisiä inhimillisinä olentoina 😊
Täydellisen aitoina inhimillisinä ihmisinä...😁
Ei ole mitään epätäydellisyyttä, on vain inhimillisyys. 😊Disseisback kirjoitti:
Täydellisen aitoina inhimillisinä ihmisinä...😁
Ei ole mitään epätäydellisyyttä, on vain inhimillisyys. 😊No keksin kyllä itsestäni montakin epätäydellistä asiaa 😂 Mutta inhimillisyys on tässä kohdin parempi sana. Aitoa, luonnollista, kaunista, hyväksyvää..
Aletheias kirjoitti:
No keksin kyllä itsestäni montakin epätäydellistä asiaa 😂 Mutta inhimillisyys on tässä kohdin parempi sana. Aitoa, luonnollista, kaunista, hyväksyvää..
Kukapa määrittelee epätäydellisyyden. 😀 mutta..
Inhimillisyys kattaa kaikkea.😊Disseisback kirjoitti:
Kukapa määrittelee epätäydellisyyden. 😀 mutta..
Inhimillisyys kattaa kaikkea.😊Btw... Suomen jäkisporukka vaan kitkuttelee nimimiesruotsia vastaaan. 😁
Disseisback kirjoitti:
Btw... Suomen jäkisporukka vaan kitkuttelee nimimiesruotsia vastaaan. 😁
Jäin hetkeksi seuraamaan minäkin, vaikken niin kiinnostunut kisoista olekaan. Tappio tuli, harmin paikka. Mutta mitä olen ymmärtänyt, niin peli on ollut aika nahkeaa koko turnauksen ajan, joten ei sinänsä yllättävä tulos..
Inhimillisyys kaikessa on keskeistä 😊- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Olet oikeassa. Muotoilin kommenttini hieman huonosti, sillä ihmettelin tavallaan sitä, että onko sillä täällä palstalla väliä, mutta kyllä äänillä seksissä on oma roolinsa kommunikoinnin kannalta. Ja pitäisin sitä jopa vähän erikoisena, jollei mitään pihausta pääsisi seksin aikana.
Sanoillakin voi, saa ja pitää kommunikoida, mutta sellainen jatkuva sanallinen tykitys kyllä ärsyttäisi, koska en minä ainakaan pysty kiihkon keskellä mitään järkeviä puhumaan 😄”Sanoillakin voi, saa ja pitää kommunikoida, mutta sellainen jatkuva sanallinen tykitys kyllä ärsyttäisi, koska en minä ainakaan pysty kiihkon keskellä mitään järkeviä puhumaan 😄”
Totta. Se latistaa fiilikset tehokkaasti jos pommitetaan kysymyksillä ”Tuntuuks tää hyvältä?” ”Entäs tää?” jne…Osaan kyllä itsekin sen kertoa milloin tuntuu hyvältä.
Sopivassa suhteessa sanoja ja muuta ääntelyä saa vartalot soittamaan samaa säveltä 👍 Mutta löydäppä sellainen kumppani jonka kanssa yhteinen sävel irtoaisi, niin se onkin jo sitten kokonaan toinen juttu. Sitä kun on tähän elettyyn ehtinyt jo muodostamaan selkeän kuvan siitä minkälainen olisi kiva kumppani, niin se vähän lisää löytämiseen vaikeusastetta 😁 Mutta en valita, mennään näin ja katsellaan mitä elämä eteen kantaa vai kantaako yhtikäs mitään 😁
-Pietari Anonyymi kirjoitti:
”Sanoillakin voi, saa ja pitää kommunikoida, mutta sellainen jatkuva sanallinen tykitys kyllä ärsyttäisi, koska en minä ainakaan pysty kiihkon keskellä mitään järkeviä puhumaan 😄”
Totta. Se latistaa fiilikset tehokkaasti jos pommitetaan kysymyksillä ”Tuntuuks tää hyvältä?” ”Entäs tää?” jne…Osaan kyllä itsekin sen kertoa milloin tuntuu hyvältä.
Sopivassa suhteessa sanoja ja muuta ääntelyä saa vartalot soittamaan samaa säveltä 👍 Mutta löydäppä sellainen kumppani jonka kanssa yhteinen sävel irtoaisi, niin se onkin jo sitten kokonaan toinen juttu. Sitä kun on tähän elettyyn ehtinyt jo muodostamaan selkeän kuvan siitä minkälainen olisi kiva kumppani, niin se vähän lisää löytämiseen vaikeusastetta 😁 Mutta en valita, mennään näin ja katsellaan mitä elämä eteen kantaa vai kantaako yhtikäs mitään 😁
-PietariSellainen jatkuva kysely keskeyttää "flown" ja luo tunteen, että ollaanko tässä jotain opetusohjelmaa tekemässä. On tosiaan ok käyttää sanoja sopivissa kohdin, mutta kommunikoida voi niin monilla muillakin tavoin. Oletan, että ikäluokassani (noin) miehet alkavat olla sen verran kokeneita ja henkisesti kypsiä, että osaavat kyllä tulkita naista ilman, että jokaisesta kosketuksesta täytyy antaa erillistä sanallista raporttia. Uskoisin ainakin, että minua on näissä asioissa hyvin helppo tulkita 😄
Oikeanlaisen kumppanin löytäminen ei tosiaan ole ihan yksinkertaista. Eikä kyse ole nirsoudesta vaan siitä, että kun takana on jo vähän elettyä elämää, on enemmän sinut itsensä kanssa kuin nuorena ja tietää mitä haluaa, mitä ei, niin siitä ei ole valmis joustamaan liikaa, koska tietää, että siitä ei ainakaan koituisi mitään hyvää. Ja kyllähän se elämä osaa joskus myös positiivisesti yllättää, että ehkä sieltä vielä sopiva kumppani tupsahtaa sinunkin tiellesi 😊
- Anonyymi
Se on yksityisasia jonka uusi ikäiseni kumppani saa vain tietää.
- Anonyymi
Mun pumpattava barbara päästelee sellaisia ääniä kuin ilmapalloa hankaisi.
Ääni muistuttaa pierua ja joskus se vähän kiihottaa. Noh eikös täällä ole muita vokaalien ystävää kuin minä? Pitkä katkonainen a-vokaali on minusta kuulostanut aina hyvältä 🤔
- Anonyymi
a a a aaa a AAA hhhhAAAHHH, hyvä vastaus 🤣
- Anonyymi
Nukun ihan hiljaa. Nyt suu kiinni ja nukkumaan.
💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤 - Anonyymi
Kerron jonkin esimerkin: ravintolassakin on erittäin mukava jos naisella on noin 134 desibeliä korkea kikattava ääni, joja nauraa lhes jokaiselle sanalle, ja mainostan taas jotain Netflixin juttua: Baby Reindeer, jossa oikein naisvainoaja, perustuu tositapahtumiin..
- Anonyymi
Siitä kertovat vaan legendat no ei vaan ei ole minkäännäköistä kertojaa
- Anonyymi
Mitä luulet?
- Anonyymi
saisi tosi korkean tuntipalkan jollei ole mato ei pelää pensaiden ötököitä... varmaankin noin 230eur/tunti.
- Anonyymi
..tosiaan vain sellaista siistimistä... juttua pensaita..
- Anonyymi
Sinähän se harmiton mies oot
- Anonyymi
Miehen pitää osata hommansa...Silloin sätkii ja huutaa...Se kiihottaa ja saa tuntemaan itsensä Mieheksi
- Anonyymi
ei saa houkutella…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei saa houkutella…
No just joo ätmelssön
- Anonyymi
Uskoisin, hänen kans, ei hiljaa,😷
- Anonyymi
Tarkoitatko ny niitä kun nainen oikeasti nauttii vai niitä pornosta opittuja näyteltyjä ääntelyjä tuo kai riippuu naisesta
- Anonyymi
Mielikuvissani laitat minut kiljahtelemaan. Tulen aina ja äänekkäästi ;)
- Anonyymi
tiedätkö miten voi tehdä kummitusääniä kerrosdtalossa?
Kiinnitä patteriiin kiinni joku kaiutin ja , sieltä putkisto toistaa vaikka: Olen elämän ja ja kuoleman asiamies, ovatko asiasi kunnossa? pirullinen käkätys... - Anonyymi
En tiedä onko tämä paikka sellainen jossa voi avoimesti kertoa kokemuksistaan, mutta samana miehenä voi kohdata erilaisia naisia. Muuttuva tekijä on nainen, mies pysyy samana.
Itselläni on ollut naisia jotka ovat häiritsevän äänekkäitä, ja niitä joita saa läpsiä poskelle varmistaakseen ettei ole alle kuollut.
Naisia on erilaisia, se on selvä, ehkä kaikki lähtee aivoista ja tuntemuksista. Jopa tässä asiassa. Jos kysytään onko joku äänekäs, voi olla, tai sitten ei:)
AV - Anonyymi
Ja miehille joiden naiset eivät ole äänekkäitä, jätä se narttu.
Olet tullut asemamaan jossa olet naisen listalla seuraava, imuroi, pese pyykit, tyydytä mies. Parisuhde tuntuu tuolloin työltä, ja sitähän se joskus voi olla. Suorittamista.
Pyh.
AV
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 991353
- 541174
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.241028Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928