Kaikille sinkuille ja suhteessa oleville.
Hyvää kesää
17
202
Vastaukset
Joo seksihelteitä kovasti sinnekin.
- Anonyymi
Kiitos samoin 🙂
- Anonyymi
hyvää kesää, hyvää kesää 🦜
Toivottavasti lämpöä piisaa koko kesäksi kaikille yhtäläisesti. Hellettä.
Toivotaan. Nyt on ollut hyvät ilmat. Hyvin on aika menny kattotöitä tehdessä. Kun pysys nää lämmöt täällä, niin ois etelä Euroopassakin siedettävät ilmat. Nyt olleet siellä alta 30. Mutta heti kun menee täällä koleeks, niin siellä pamahtaa 40 asteeseen ja se on hirvee lämpötila.
JeroP kirjoitti:
Toivotaan. Nyt on ollut hyvät ilmat. Hyvin on aika menny kattotöitä tehdessä. Kun pysys nää lämmöt täällä, niin ois etelä Euroopassakin siedettävät ilmat. Nyt olleet siellä alta 30. Mutta heti kun menee täällä koleeks, niin siellä pamahtaa 40 asteeseen ja se on hirvee lämpötila.
Olen ollut etelänmatkoilla 46-48° helteissä ja se on ihan tappohelle. Todella pakahduttavaa.
Se on niin kuumaa, ettei talojen rakenteetkaan aina kestä sitä.
Ei tuo lämpö niin haittaa jos välillä muistaisi sataakin. Muuten ei hyvä heilu.Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen ollut etelänmatkoilla 46-48° helteissä ja se on ihan tappohelle. Todella pakahduttavaa.
Se on niin kuumaa, ettei talojen rakenteetkaan aina kestä sitä.
Ei tuo lämpö niin haittaa jos välillä muistaisi sataakin. Muuten ei hyvä heilu.Täällä onneks sato tänään. Mä tykkään lämmöstä, mutta 40 on liikaa. Noi 30 helteet menee ihan hyvin, kun oon ulkotöihin tottunut.
JeroP kirjoitti:
Täällä onneks sato tänään. Mä tykkään lämmöstä, mutta 40 on liikaa. Noi 30 helteet menee ihan hyvin, kun oon ulkotöihin tottunut.
Hyvä jos pärjäät helteillä. Toisille tekee tiukkaa.
- Anonyymi
Kaikki parisuhteessa olevat ulos sinkku-palstalta!
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja umpiot pois palstailemasta..
Ja alle 150-senttiset.
Kiitos samoin. Vaikuttaa aika lämpöiselle kesä. 🙂
- Anonyymi
Lambo 17 ulko näyttää nyt laisteoni... tänään voi tulla uusi lämpöennätys jälleenkin.
Jos lähtee pyöräilemään, viilentää sen aikaa kun vauhdilla viiilettää, mutta sitten jos pysähtyy tulee lämmin olo. Loistava kesä. Olo on ihan seksikäs, jos ei peiliin katso.
- Anonyymi
jer'som ett' ,ol' ohme r'k'hdys-juttu.. vatmaan ukkosen salama iski lähistölle herän että mitähän....
Nukkujmassa vielä niin että ajattelemassa jotain tyttöjuttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 382594
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175- 272161
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 651678
- 181619