Hyvää kesää

Anonyymi-ap

Kaikille sinkuille ja suhteessa oleville.

16

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos samoin 🙂

• Anonyymi

hyvää kesää, hyvää kesää 🦜

• Toivottavasti lämpöä piisaa koko kesäksi kaikille yhtäläisesti. Hellettä.

• Toivotaan. Nyt on ollut hyvät ilmat. Hyvin on aika menny kattotöitä tehdessä. Kun pysys nää lämmöt täällä, niin ois etelä Euroopassakin siedettävät ilmat. Nyt olleet siellä alta 30. Mutta heti kun menee täällä koleeks, niin siellä pamahtaa 40 asteeseen ja se on hirvee lämpötila.

• JeroP kirjoitti:

Toivotaan. Nyt on ollut hyvät ilmat. Hyvin on aika menny kattotöitä tehdessä. Kun pysys nää lämmöt täällä, niin ois etelä Euroopassakin siedettävät ilmat. Nyt olleet siellä alta 30. Mutta heti kun menee täällä koleeks, niin siellä pamahtaa 40 asteeseen ja se on hirvee lämpötila.

Olen ollut etelänmatkoilla 46-48° helteissä ja se on ihan tappohelle. Todella pakahduttavaa.
        Se on niin kuumaa, ettei talojen rakenteetkaan aina kestä sitä.

Ei tuo lämpö niin haittaa jos välillä muistaisi sataakin. Muuten ei hyvä heilu.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Olen ollut etelänmatkoilla 46-48° helteissä ja se on ihan tappohelle. Todella pakahduttavaa.
        Se on niin kuumaa, ettei talojen rakenteetkaan aina kestä sitä.

Ei tuo lämpö niin haittaa jos välillä muistaisi sataakin. Muuten ei hyvä heilu.

Täällä onneks sato tänään. Mä tykkään lämmöstä, mutta 40 on liikaa. Noi 30 helteet menee ihan hyvin, kun oon ulkotöihin tottunut.

• JeroP kirjoitti:

Täällä onneks sato tänään. Mä tykkään lämmöstä, mutta 40 on liikaa. Noi 30 helteet menee ihan hyvin, kun oon ulkotöihin tottunut.

Hyvä jos pärjäät helteillä. Toisille tekee tiukkaa.

• Anonyymi

Kaikki parisuhteessa olevat ulos sinkku-palstalta!

• Ja umpiot pois palstailemasta..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja umpiot pois palstailemasta..

Ja alle 150-senttiset.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja alle 150-senttiset.

Olipas umpiomainen kommentti.. :)

• Kiitos samoin. Vaikuttaa aika lämpöiselle kesä. 🙂

• Anonyymi

Lambo 17 ulko näyttää nyt laisteoni... tänään voi tulla uusi lämpöennätys jälleenkin.

Jos lähtee pyöräilemään, viilentää sen aikaa kun vauhdilla viiilettää, mutta sitten jos pysähtyy tulee lämmin olo.

• Loistava kesä. Olo on ihan seksikäs, jos ei peiliin katso.

• Anonyymi

jer'som ett' ,ol' ohme r'k'hdys-juttu.. vatmaan ukkosen salama iski lähistölle herän että mitähän....

Nukkujmassa vielä niin että ajattelemassa jotain tyttöjuttuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      251
      2294
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1349
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      776
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe