Tästä MS Antispywaresta kyselisin. Pysyykö se ilmaisena? Ja kun avaan ohjelman, niin siinähän lukee esim. tänään näin: "This version expires in 46 days" ja "Please contact Microsoft for an updatet version". Eli onko siellä olemassa joku uudempi versio kuin tämä hankkimani beta-versio ja onko sekin ilmainen? Normaalit päivitykset tietenkin olen hakenut. No, entäs sitten kun tuo koeaika loppuu, voinko hakea uuden ilmaiseksi? Kai se vanha pitää ensin poistaa?
MS Antispywaren päivitetty versio ...
6
810
Vastaukset
- Make 1.2
Esimerkiksi minulla on ilmoitus että loppuu heinäkuun lopussa/2005.
Kyllä sinä käytät ihan toimivaa versiota.
Eipä nuo taida tietää oikein siellä päämajassakaan että aletaanko rahastamaan vai ei.
Tietävämmät varmaan tarkentaa,mutta minun mielestäni tilanne avoin,eli odotellaan,käytä vaan edelleen hyvää ohjelmaa.- HurLum
Niin, viimeksi kuukausi, pari sitten sain sen käsityksen, että ainakin toistaiseksi pysyisi maksuttomana, mikä olisin aivan oikein, kun kerran ovat rakentaneetkin sellaisen virusimurin. Olishan se aivan väärin jos he alkaisivat vielä rahastamaan siitä, että toiset joutuvat puhdistelemaan heidän luomustaan.
Onhan tässä vielä melkein 2 kk aikaa, ennen kuin tää beta vanhenee. Kai sitä ennen tulee se varsinainen Antispyware-versio julkisuuteen, tietenkin siihen on ympätty jotain mikkiksen omia vakoiluohjelmia mukaan. saas nähdä. - Jussi
HurLum kirjoitti:
Niin, viimeksi kuukausi, pari sitten sain sen käsityksen, että ainakin toistaiseksi pysyisi maksuttomana, mikä olisin aivan oikein, kun kerran ovat rakentaneetkin sellaisen virusimurin. Olishan se aivan väärin jos he alkaisivat vielä rahastamaan siitä, että toiset joutuvat puhdistelemaan heidän luomustaan.
Onhan tässä vielä melkein 2 kk aikaa, ennen kuin tää beta vanhenee. Kai sitä ennen tulee se varsinainen Antispyware-versio julkisuuteen, tietenkin siihen on ympätty jotain mikkiksen omia vakoiluohjelmia mukaan. saas nähdä.ja päivittää huomattavasti enemmän kuin tämä MS:n vastaava kapistus.
- tiedoksi sinulle
Jussi kirjoitti:
ja päivittää huomattavasti enemmän kuin tämä MS:n vastaava kapistus.
- rehellinen
tiedoksi sinulle kirjoitti:
tiedote Mikkiseltä, kerrankin. Se on sitten goodbye hyvälle ohjelmalle. Tais olla liiankin hyvä Gatesin mielestä. Minulla oli kokeiluversio ja voi että löyti Billin ohjelmasta poistettavaa.
>Tästä MS Antispywaresta kyselisin. Pysyykö se ilmaisena?<
- eipä taida pysyä, eli sille käy kuten Lavasoftin Ad-Aware Plus- ja Pro-versioille, joiden käyttö muuttuu (vai onko jo muuttunut?) maksulliseksi niin, että maksat ns. lisenssimaksun esim. vuodeksi kerrallaan.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan.............
Terveisin, MM.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663