Rakastutaanko siuhu

Anonyymi-ap

helpolla vai miten?

25

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei rakastuta naiset sanoo oot niin köyhä ei yhtään rahaa ei rakkautta eli köyhäks olen syntynyt ei oo rahaa eikä omaisuutta

• Anonyymi

ei miehet rakastu minuun

• Anonyymi

Naiset juoksee minnuu karkuun siinä vaiheessa kun minä tajuan.

• Olen ruma, joten ei. Mutta toisaalta tykkään olla juuri tällainen millaiseksi Luoja on minut luonut.

• Ei, en usko. Kokemukseni mukaan minusta ehkä pidetään ihmisenä kyllä, mun kanssa on helppo tulla juttuun ja toimeen erilaisten ihmisten. En ole tuomitsija, mikä tekee helpoksi kanssakäymisen.

Mutta rakastuminen, niin luulen olevani liian vaikea tunnetasolla saavuttaa ja ylläpitää. Mulla on omanlaiseni maailmankuva, mikä ei ihmisiä ihastuta jopa vihastuttaa.

Enkä ole ulkoisestikkaan prototyyppiä mikä saisi sydämet sykkimään pelkästä näkemisestä. 🙂

• Kun ajattelee tuttavapiiriä, siellä ei ole ketään joka olisi edes ihastunut minuun.
      Keski-ikäiset naiset sortuvat harvoin sentimentaaliseen haihatteluun.

• Anonyymi

Ja näin sanoo itse vaatimattomuus 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Ja näin sanoo itse vaatimattomuus 🤭

😊No nuorena oli aika hyvä suksee.
        Mutta tässä iässä voi vain toivoa, että vaatimattomuus kaunistaa.

• Anonyymi

En usko että rakastuvat mutta miehet ihastuvat helposti minuun. On kirjoiteltu runoja, joita olen säästänytkin. Ehkä olen ensi tutustumiselta kiva. Avioliitossa rakkaus loppui mieheltä. Muissa on ollut muut syyt.

• Enpä usko. Tuskin minussa mitään sen erityisempää on, joka vauhdittaisi minuun rakastumista.

• Anonyymi

Ei enää nykyään. Olen jo vanha.
      Nuorena ollessani miehet ainakin ihastuivat minuun helposti. Toiset rakaåstuivatkin.

• Anonyymi

Miehet ihastuu naiset vihastuu.

• Anonyymi

Kannattaa olla Salaa Sinkku, Salainen Sinkku eli SS.

• Anonyymi

On rakastuttu aika helpolla.

Rakastaminen onkin sitten ollut vaikeampaa.

xLiner

• Anonyymi

Se on aina niin ja kaikkien kohdalla.
        Tiukkaa tekee että muistaa rakastaa itseään.

• Anonyymi

Calll of Kthulhu... onkin joku mussikappelikkin, voisi suomentaa: demonin kutsuhuuto.

Meteoriitti yle uutissää, kuin joku yöpuku päällä unohtunut vihreä.

Välillä jos tulisi välillä ukkosta vesikuuroja, pieniä välillä ja seuraavana tuntina jo hellettä.

• Anonyymi

Öitä höpöttäjä

• Anonyymi

Lambo-tiloja. Lamborghini Countach lämpötiloja... katon nappia painan kone näyttää 19.2 nyt

• Anonyymi

Rakastuin sun murteeseen. ❤️🙂

• Anonyymi

Joo, jos annan siihen mahdollisuuden. Joskus silloinkin kun en anna.

• Anonyymi

Minä olen näkymätön. Jokin mentaalinen yliluonnollinen kyky. Naiset ei voi rakastua siihen mitä eivät näe.

• Anonyymi

Kyllä varmasti, eivät vaan tunnusta 😀 Täytyisi ehkä vähän koviatella 😂
      🐾

• Varmaan se toinen vaihtoehto "vai miten" on todennäköisempi 🤔 näin äkkiseltään arvioiden 🙂. Aika epätodennäköinen tapahtuma joka tapauksessa

• Ei todellakaan, en anna siihen mahdollisuutta, olen sen verran k-pää ja ihan tietoisesti. Jos joku sen kestää, niin sitten voidaan ehkä jutustella. Hilijaasta on ollunna, which is nice.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      251
      2294
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1349
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      776
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe