Työhakemuksien yhteydestä, jossa "toivomme hakemuksia eri-ikäisiltä ja -taustaisilta hakijoilta." Kun se ei kuitenkaan toteudu käytännössä, tehtävään valitaan aina alle 40-vuotias ja mieluiten vielä alle 35-vuotias.
Muut ovat "liian vanhoja" eikä kutsua haastatteluun tule.
Helsingin Kaupunki voisi ottaa pois sen lauseen
Anonyymi-ap
3
431
Vastaukset
No, eihän siinä työpaikkaa luvata. Toivotaan vain hakemuksia.
- Anonyymi
Toivotaan, toivotaan ja yli 50 vuotiaiden hakemukset lukemattomina roskiin.
Juu, ei.
- Anonyymi
Näinhän se on. Samoin valtio on lähtenyt tuohon valkopesuun. Ammatista näkee, että valittu on 20-30 v. Koska koko kyseistä koulutusta ei ollut 90-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022