No oletteko keksineet hyvän syyn olla sinkku?

Anonyymi-ap

Mikäs hyvä se on?

140

830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos haluaa olla sinkku, niin se on riittävän hyvä syy.

• Anonyymi

Näin on. Ei tarvetta selitellä asioita. Vapaus olla ja mennä, oma rauha, riidaton arki ja juhla "hiljaisuuteen tottuu ja siitä oppii nauttimaan". Olet oman onnesi seppä.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Ei tarvetta selitellä asioita. Vapaus olla ja mennä, oma rauha, riidaton arki ja juhla "hiljaisuuteen tottuu ja siitä oppii nauttimaan". Olet oman onnesi seppä.

Niin kunnes osuu kohdalle joku jonka kanssa klikkaa kunnolla hyvin yhteen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

saa olla netan näköinen ja oloinen

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Optimisti uskoo aina hyvään, joten ... yksi hyvä kaiken muuttaa voi?

• Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko näin, että mielellään. Silloin on suuri mahdollisuus että ihastun uudelleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Optimisti uskoo aina hyvään, joten ... yksi hyvä kaiken muuttaa voi?

Niin. Aikaikkuna vaan sulkeutuu itsellä jo kovaa vauhtia...

• mustasusi kirjoitti:

Niin. Aikaikkuna vaan sulkeutuu itsellä jo kovaa vauhtia...

Taikka sitten se on jo kiinni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sanotaanko näin, että mielellään. Silloin on suuri mahdollisuus että ihastun uudelleen.

Sä et voi ikinä löytää. Kun netta on 30 v niin pitääkö olla netan näköinen 30 v vai 17 v.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä et voi ikinä löytää. Kun netta on 30 v niin pitääkö olla netan näköinen 30 v vai 17 v.

No tietenkin 30v silloin....

• Anonyymi kirjoitti:

En mä mitään sellaista aktiivisesti etsikään. Ei se ole mikään pointti. Tulee vastaan mitä tulee. Jos ei ole tarkoitettu mulle ketään niin sitten ei ole.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No tietenkin 30v silloin....

eli sä oot sitten 62 v. luuletko että kelpaat jollekin 30 vuotiaalle silloin

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En mä mitään sellaista aktiivisesti etsikään. Ei se ole mikään pointti. Tulee vastaan mitä tulee. Jos ei ole tarkoitettu mulle ketään niin sitten ei ole.

ei ole tarkoitettu. Jos löytyis joku netan näköinen jolla on huono luonne niin se kelpaa sulle.

• Anonyymi kirjoitti:

eli sä oot sitten 62 v. luuletko että kelpaat jollekin 30 vuotiaalle silloin

En luule mitään. Enkä ajattele koko asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

ei ole tarkoitettu. Jos löytyis joku netan näköinen jolla on huono luonne niin se kelpaa sulle.

En ole missään kohtaa väittänyt että huono luonne kelpaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En luule mitään. Enkä ajattele koko asiaa.

Kannatais ajatella. Johan sä oot nyt ollut 13 vuotta ilman niin jakasatko toiset 13 vuotta olla ilman netan näköistä tyttöä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole missään kohtaa väittänyt että huono luonne kelpaa.

Eipä sillä netalla kaunis luonne ole kun ei rakasta sua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannatais ajatella. Johan sä oot nyt ollut 13 vuotta ilman niin jakasatko toiset 13 vuotta olla ilman netan näköistä tyttöä.

Onhan se pakko jaksaa olla ilman. Mitäs vaihtoehtoja tässä muka on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja ikäinen, tai hieman nuorempi

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä sillä netalla kaunis luonne ole kun ei rakasta sua.

....

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onhan se pakko jaksaa olla ilman. Mitäs vaihtoehtoja tässä muka on?

Nostaa sitä ikärajaa siitä teini-iästä. Sä jotenkin haluat uskoa että tulee päivä jolloin 18 v netan näköinen sanoo sulle että haluu seurustella sun kaa. eipä sulla ole vaihtoehtoja . Sulla kun on todellisuudentaju heikentynyt niin minkäs sille voi. Sä olit 13 vuotta sitten alle 40 ja luulis että olis ollut paremmat mahdollisuudet saada teini sänkyyn

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

....

Nyt en Jani ymmärrä

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt en Jani ymmärrä

Mä en tiedä mitä vastaisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Nostaa sitä ikärajaa siitä teini-iästä. Sä jotenkin haluat uskoa että tulee päivä jolloin 18 v netan näköinen sanoo sulle että haluu seurustella sun kaa. eipä sulla ole vaihtoehtoja . Sulla kun on todellisuudentaju heikentynyt niin minkäs sille voi. Sä olit 13 vuotta sitten alle 40 ja luulis että olis ollut paremmat mahdollisuudet saada teini sänkyyn

Juu voin nostaa vaikka 20-30 vuotiaisiin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en tiedä mitä vastaisin.

Sä meinaat että nyt 51 vuotiaana sulla on paremmat mahdollisuudet kuin alle 40 vuotiaana. Miksi näin ajattelet että nyt kelpaat kun alle 40 v et kelvannut. Mikä on muuttunut 13 vuodessa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Juu voin nostaa vaikka 20-30 vuotiaisiin.

ja milloin ajattelit saada sen naisen. 20 v on edelleen sua 32 vuotta nuorempi

• Anonyymi kirjoitti:

ja milloin ajattelit saada sen naisen. 20 v on edelleen sua 32 vuotta nuorempi

Sitä ei voi tietää milloin sen saa. Ei se ole niin ku menis autoa ostamaan. Jollekin voi olla mutta ei minulle. Ja ihan sama sitten jos en ketään ikinä saakaan... Pääsenpähän helpommalla. Ens elämässä sitten parempi onni.

• Anonyymi

No kun tuohon en usko että kukaan pohjimmiltaan haluaa varsinkaan jos elämässä ei ole mitään muut kun sitä materiqq mitä on ympärilleen keränny hääs kattokaas kun se yksinjäämisen pelkokin on niin kauhia ikään kun siihenkään ny vittu kuolis

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sun kohdalla todennäköisyys on pakkasen puolella osaisitko edes arvostaa ihmistä joka on omaitsensä kun et osaa edes itsestäsi välittää voisin tähän perustella montakin syytä miksi olen tuota mieltä mu päällimmäisenä syynä pidän sitä että kuka vittu oikeasti on noin idiootti että itsestään tekee täällä jos kun kerran aidosti muka yrittää seuraa etsiä siitä pääsemmekin aasinsillalla siihen miksi minä niin teen ensinnäkään ei ollu teini-iän jälkeen mainetta mitä menettääukki hommas suvulle sen naisten miehen maineen ja iskä ne loput ns väitetysti haitalliset isäni tosin ollu pikkurikollista kummempi mu suvun kun suvun maine on mennyttä kun suvusta löytyy yksikin joka on istunut vankilass miksi niitä sukututkimuksia ei tehdä no siksi että niille haukkujille paljastuisi itselleenkin että joka ainoasta suvusta jostain haarasta löytyy joka joka on joutunut kärsimään vankeusrangaistuksen

• Anonyymi kirjoitti:

Sun kohdalla todennäköisyys on pakkasen puolella osaisitko edes arvostaa ihmistä joka on omaitsensä kun et osaa edes itsestäsi välittää voisin tähän perustella montakin syytä miksi olen tuota mieltä mu päällimmäisenä syynä pidän sitä että kuka vittu oikeasti on noin idiootti että itsestään tekee täällä jos kun kerran aidosti muka yrittää seuraa etsiä siitä pääsemmekin aasinsillalla siihen miksi minä niin teen ensinnäkään ei ollu teini-iän jälkeen mainetta mitä menettääukki hommas suvulle sen naisten miehen maineen ja iskä ne loput ns väitetysti haitalliset isäni tosin ollu pikkurikollista kummempi mu suvun kun suvun maine on mennyttä kun suvusta löytyy yksikin joka on istunut vankilass miksi niitä sukututkimuksia ei tehdä no siksi että niille haukkujille paljastuisi itselleenkin että joka ainoasta suvusta jostain haarasta löytyy joka joka on joutunut kärsimään vankeusrangaistuksen

Sä et ole edes kouluja käynyt, ku puuttuu pilkut ja pisteet. Ei tollasta yhteen pötköön kirjotettua pökälettä jaksa edes lukea. Soromnoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vitsi, kuulostaa siltä, että olet todella turhautunut ja pettynyt. On selvää, että tämä viesti on herättänyt sinussa paljon tunteita. On todella tärkeää, että ihmiset kohtelevat toisiaan kunnioittavasti ja ymmärtäväisesti. On ymmärrettävää, että joskus voi olla vaikeaa löytää yhteistä säveltä toisten kanssa, mutta se ei millään tavoin oikeuta loukkaavaan tai epäkunnioittavaan käytökseen. Jokaisella on oikeus tuntea olonsa arvostetuksi ja kunnioitetuksi.

• Anonyymi

Itsestäjohtuvat syyt mielenterveys ongelmat korkeakoulu vanhapiikuus vammaisuus ja miehillä tahtomattomaan köyhyys matalapalkkaisuus ei oo rahaa eli on köyhä työläispoika

• Anonyymi

Ja tinderi eli kerran alan ammattilainen aina ammattilainen siin tienaa rahaa helpolla

• Anonyymi

turha miettiä kun elämässä tärkeät asiat vain tapahtuu ja etenee..
      jos etenee.

ei väkisin hyvä tule.

toki sitten rikkaana voisi joskus ajatella että lopulta voisin toimia
      tunteiden perusteella vain, rakenne kestävä
      mutta onko tietoa?

• Tää on myös totta. Asiat tapahtuvat jos on tapahtuakseen. Mutta kyllä joskus turhautuu siihen kun mitään ei tapahdu vuosiin!

• Anonyymi

Oletkos sinä sitten keksinyt hyvän syyn pariutua? Itse olen sinkku, sillä tykkään olla sinkku ja elämä on helpompaa ja mukavampaa. Jään odottamaan sitä hyvää syytä pariutua, jos se vaikka olisi parempi. 🙂

• Anonyymi

Mielenterveys ongelmia ja aika pahoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinulla vai? Minulla ei ole minkäänlaisia mielenterveysongelmia. En tarvitse mitään lääkkeitä, olen perustyytyväinen elämääni, rakastan työtäni, mulla on hyvät välit perheeseeni, mulla on ystäviä ja mielekkäitä harrastuksia, minulla on hyvin energiaa ja jaksan hyvin, en koe masennusta enkä ahdistusta jne.

Jään edelleen odottamaan sitä hyvää syytä pariutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinulla vai? Minulla ei ole minkäänlaisia mielenterveysongelmia. En tarvitse mitään lääkkeitä, olen perustyytyväinen elämääni, rakastan työtäni, mulla on hyvät välit perheeseeni, mulla on ystäviä ja mielekkäitä harrastuksia, minulla on hyvin energiaa ja jaksan hyvin, en koe masennusta enkä ahdistusta jne.

Mielenterveys ongelmia mutta hyvä että sinulla on vahva tukiverkko ja hyvä ja rakastava perhe eli isä äiti ja sisarukset ja saat olla hyväksytty ja ystävät tukena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenterveys ongelmia mutta hyvä että sinulla on vahva tukiverkko ja hyvä ja rakastava perhe eli isä äiti ja sisarukset ja saat olla hyväksytty ja ystävät tukena

Olen pahoillani, jos sinulle on ongelmia mielenterveytesi kanssa. Se on varmasit rankkaa. Minulla sellaisia ei ole. Tiedän, että mä olen erittäin hyvässä asemassa siinä mielessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se todellinen riippumattomuus tulee vasta sitten, kun ei ole parisuhdetta eikä työsuhdetta, vaan jonkinlainen freelance juttu. Mulle ideaali ois tehdä töitä, että just ja just tulee toimeen. Joku tuntiopettajuus yhdistettynä johonkin käsityöhommaan. Työsuhde on kuitenkin aina yrityksen etu, ellei sitten oo muksuja, joille kerätä perintöö, mutta ei sekään oo välttämätöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jään edelleen odottamaan sitä hyvää syytä pariutua 🙂

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Se todellinen riippumattomuus tulee vasta sitten, kun ei ole parisuhdetta eikä työsuhdetta, vaan jonkinlainen freelance juttu. Mulle ideaali ois tehdä töitä, että just ja just tulee toimeen. Joku tuntiopettajuus yhdistettynä johonkin käsityöhommaan. Työsuhde on kuitenkin aina yrityksen etu, ellei sitten oo muksuja, joille kerätä perintöö, mutta ei sekään oo välttämätöntä.

En koe mitään tarvetta olla täydellisen riippumaton, mutta jokainen tietysti tavoittelee itselleen tärkeitä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oma kulta ja aarteesi puuttuu eli kaikkein tärkein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo saa tietysti olla sinulle tärkein juttu, mutta ei ole toimivaa logiikkaa yrittää kertoa, että minulta puuttuu jotian mikä on sinulle maailman tärkein juttu. Jollekin voi tärkeää olle vaikka kesämökki, mutta minä en tee sellaisella mitään, enkä halua sellaista, vaikka ilmaiseksi saisin.

Mä odotan edelleen sitä syytä, jos kykenet sellaisen keksimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jään edelleen odottamaan sitä hyvää syytä pariutua 🙂

En usko että sinulla ulkonäössäsi ongelmia eli mielenterveydelliset syyt etkä vammainenkaan koska vammaisetkin haluu kumppaninsa ja rakkauden he ovat ihmisiä mutta miksi et halua omaa kumppania

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on muuten varmasti aika rankaa, jos määrittää jonkun toisen ihmisen (jota et ilmeisesti edes vielä tunne) kaikkein tärkeimmäksi. Tuollainen ajattelu tosiaan hyvin todennäköisesti tuottaa mielenterveysongelmia. Jos nyt satut sen tärkempäsi löytämään ja sitten hän sairastuu ja kuolee, niin sinulle ei jää mitään. Rankkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että sinulla ulkonäössäsi ongelmia eli mielenterveydelliset syyt etkä vammainenkaan koska vammaisetkin haluu kumppaninsa ja rakkauden he ovat ihmisiä mutta miksi et halua omaa kumppania

Ulkonäössäni ei tosian ole mitään vikaa ja kuten jo kerroin niin mielenterveyteni on erinomaisessa kunnossa. Mä itseasiassa kävin viimeksi pari kuukautta sitten työterveyden tarkastuksessa ja siellä käytiin myös näitä mielenterveyspuolen, jaksamisen ja voimavarojen juttuja läpi, Kaikki on erinomaisessa kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole muuten missään sanonut, että en halua kumppania. En ole mitenkään erityisesti sitä vastaan, mutta ei minulla ole myöskään tarvetta sille. Täysin eri juttu, kuin olla haluamatta. Olen täysin neutraali tuon asian suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo saa tietysti olla sinulle tärkein juttu, mutta ei ole toimivaa logiikkaa yrittää kertoa, että minulta puuttuu jotian mikä on sinulle maailman tärkein juttu. Jollekin voi tärkeää olle vaikka kesämökki, mutta minä en tee sellaisella mitään, enkä halua sellaista, vaikka ilmaiseksi saisin.

Mä odotan edelleen sitä syytä, jos kykenet sellaisen keksimään.

On sinullakin elämä ei koskaan kumppania ja rakkautta aivan yksin mutta onneksi perheesi eli vanhemmat isovanhemmat sisarukset työkaverit naapurit tukee sinua mutta toivovat löytäisit iki oman rakkaasi mutta ymmärtävät sairautesi eli mielenterveys ongelmasi mut entäs jos löydät toisen samanlaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan jolla sama mielenterveys ongelma ja ootte samiksii eli tuutte juttuun ja toimeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sinullakin elämä ei koskaan kumppania ja rakkautta aivan yksin mutta onneksi perheesi eli vanhemmat isovanhemmat sisarukset työkaverit naapurit tukee sinua mutta toivovat löytäisit iki oman rakkaasi mutta ymmärtävät sairautesi eli mielenterveys ongelmasi mut entäs jos löydät toisen samanlaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan jolla sama mielenterveys ongelma ja ootte samiksii eli tuutte juttuun ja toimeen

Mistä keksit tuon ei koskaan kumppania tai rakkautta? Olen ollut parisuhteessa ja voin todeta, että eipä se kumppani sen kummoisempi ole olemassa, mutta tietysti sinä saat sellaista kaivata. Kumppani ei varsinaisesti tuota yhtään sellaista lisäarvoa, jota hyvä ystäväpiiri ei kykene tuottamaan. Kumppani ei myöskään takaa rakkautta, ei kumppanittomuus tarkoita, etteikö rakkautta olisi. tosin mä olen kyllä lukenut sen verran sun juttujasi, että tiedostan rakkauden olevan sulle vain ja ainoastaan yhtäkuin seksi.

Keksitkö edelleenkään edes sitä yhtä syytä, vai jäitkö jumiin kuvitelmalliseen mielenterveysongelmaan. Minusta vaikuttaa kovasti, että minun mielenterveyteni on paljon paremmissa kantimissa kuin sinun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkonäössäni ei tosian ole mitään vikaa ja kuten jo kerroin niin mielenterveyteni on erinomaisessa kunnossa. Mä itseasiassa kävin viimeksi pari kuukautta sitten työterveyden tarkastuksessa ja siellä käytiin myös näitä mielenterveyspuolen, jaksamisen ja voimavarojen juttuja läpi, Kaikki on erinomaisessa kunnossa.

Eli lääkäri huomasi mielenterveydessäsi ongelmia ja ei muuten jaksamisista voimavaroista ja mielenterveydestä puhella saitko sairaslomaa niin lääkäri näki että pahoja vaikeita ongelmia ei halua kumppania ei perhettä ei kotia ei rakkautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli lääkäri huomasi mielenterveydessäsi ongelmia ja ei muuten jaksamisista voimavaroista ja mielenterveydestä puhella saitko sairaslomaa niin lääkäri näki että pahoja vaikeita ongelmia ei halua kumppania ei perhettä ei kotia ei rakkautta

Sinulla näköjään ainakin on hyvin pahoja mielenterveysongelmia ja jäät jumittamaan omiin kuvitelmiisi. Oletko koskaan harkinnut, että kävisti testauttamassa missä kohtaa kirjolla mahdat olla. Tuollainen jumittaminen on usein oire jostain nepsyonglemasta. Minun mielenterveyteni on suorastaan harinaisen hyvässä kunnossa.

Miksi muuten kuvittelet, että minulla ei ole kotia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja oliko sinulla edelleenkään tarjota sitä syytä pariutua? Se, että sinä haluat pariutua, ei ole kovin kummoinen syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä keksit tuon ei koskaan kumppania tai rakkautta? Olen ollut parisuhteessa ja voin todeta, että eipä se kumppani sen kummoisempi ole olemassa, mutta tietysti sinä saat sellaista kaivata. Kumppani ei varsinaisesti tuota yhtään sellaista lisäarvoa, jota hyvä ystäväpiiri ei kykene tuottamaan. Kumppani ei myöskään takaa rakkautta, ei kumppanittomuus tarkoita, etteikö rakkautta olisi. tosin mä olen kyllä lukenut sen verran sun juttujasi, että tiedostan rakkauden olevan sulle vain ja ainoastaan yhtäkuin seksi.

Keksitkö edelleenkään edes sitä yhtä syytä, vai jäitkö jumiin kuvitelmalliseen mielenterveysongelmaan. Minusta vaikuttaa kovasti, että minun mielenterveyteni on paljon paremmissa kantimissa kuin sinun.

Mene lääkärin puheille ei minun tehtävä ole keksiä ja miettiä mikä on syysi tai mikä mielenterveys ongelma sinulla on mut en piinaa sinua enempää eli elät tämän elämän elämääsi ja seuraavassa elämässä etsit kumppanin itsellesi vähän paha mieli puolestasi ei oo omaa pussaus kaveria ja rakasta no se on sinun elämääsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene lääkärin puheille ei minun tehtävä ole keksiä ja miettiä mikä on syysi tai mikä mielenterveys ongelma sinulla on mut en piinaa sinua enempää eli elät tämän elämän elämääsi ja seuraavassa elämässä etsit kumppanin itsellesi vähän paha mieli puolestasi ei oo omaa pussaus kaveria ja rakasta no se on sinun elämääsi

Olen käynyt jo ja minulla on kaikki erittäin hyvin. Sinä olet tässä se, joka jumitat itse keksimiisi juttuihin.

Oliko sinulla olemassa hyvää syytä pariutua? En muuttaisi vaikka nyt Ruotsiin, vain jos sinä nyt sattuisi haluamaan muuttaa sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskityt vain noihin omiin kuvitelmiisi sen sijaan, että olisit vieläkään anntanut yhtään ainoaa syytä pariutua. Ilmeisesti sinullakaan ei sitten ole olemassa yhtään ainoaa syytä suositella sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei muuten tarvitse kokea lainkaan pahaa mieltä minun puolestani. Minulla on kaikki erinomaisesti. Meistä kahdesta on syytä kokea pahaa mieltä sinun puolestasi, sillä sinä selvästi haluasit parisuhteen, mutta et saa sellaista. Se on tietysti surullista, kun jollakulla on noin kova parsiuhteen kaipuu, mutta sopivaa kumppania ei löydy. Mä olen pahoillani sun puolestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskityt vain noihin omiin kuvitelmiisi sen sijaan, että olisit vieläkään anntanut yhtään ainoaa syytä pariutua. Ilmeisesti sinullakaan ei sitten ole olemassa yhtään ainoaa syytä suositella sitä.

Minun täytyy nyt käydä tupakilla mutta jokainen ihminen eläin kasvi siis kaikki haluaa oman parinsa luontoäiti niin on tehnyt jokainen ihminen tarvii rakkautta jota vanhemmat sisarukset ystävät tutut työkaverit ei pysty antamaan jokainen ihminen haluaa aidon rakkauden ja yhden yön panot panokaverit ei pysty antamaan aitoa oikeaa rakkautta ja välittämistä niin sitä ei pysty antamaan kuin se oma rakas ja omalle rakkaalle antaa oman rakkautensa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun täytyy nyt käydä tupakilla mutta jokainen ihminen eläin kasvi siis kaikki haluaa oman parinsa luontoäiti niin on tehnyt jokainen ihminen tarvii rakkautta jota vanhemmat sisarukset ystävät tutut työkaverit ei pysty antamaan jokainen ihminen haluaa aidon rakkauden ja yhden yön panot panokaverit ei pysty antamaan aitoa oikeaa rakkautta ja välittämistä niin sitä ei pysty antamaan kuin se oma rakas ja omalle rakkaalle antaa oman rakkautensa

Sen kun käyt. Ei se minulle kuulu mitä sinä kropallesi teet.

Minulla on paljon rakkautta ja rakkaita ihmisiä elämässäni. Rakkaus on tärkeää, siinä olet oikeassa. Mä toivon, että sinäkin löydät rakkautta, sillä sä selvästi kaipaat sitä kovasti. En tosiaan suosittele noita yhden yön juttuja, jos kerta harrastat niitä. En ole kuullut kenenkään sanovan sellaisista mitään hyvää. Itselläin ei ole kokemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jään muuten edelleen odottamaan, jos kykenet keksimään sen syyn pariutumiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jään muuten edelleen odottamaan, jos kykenet keksimään sen syyn pariutumiselle.

Kaikki haluaa pariutua ja oman kumppanin mutta jos mielenterveydellisiä ongelmia niin he ei no kyllä suurin osa mielenterveys ongelmaisistakin haluaa pariutua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki haluaa pariutua ja oman kumppanin mutta jos mielenterveydellisiä ongelmia niin he ei no kyllä suurin osa mielenterveys ongelmaisistakin haluaa pariutua

Tuo on melkoisen käpänen syy, eikä lainkaan toimiva. Se on yhtä huono kuin sanoisit, että osta jäätelö, koska kaikki tykkäävät jäätelöstä ja jatkaisit tuon jankuttamista, vaikka toinen ei tykkäisi jäätelöstä. Tuo on looginen virhepäätelmä.

Keksitkö sä yhtään oikeaa syytä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä, minä olen jo tajunnut, että sinä haluaisit ihan hirveästi löytää kumppani ja se on suurin tavoite sun elämässäsi. Se ei kuitenkaan liity mitenkään minuun, eikä kenenkään muuhunkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on melkoisen käpänen syy, eikä lainkaan toimiva. Se on yhtä huono kuin sanoisit, että osta jäätelö, koska kaikki tykkäävät jäätelöstä ja jatkaisit tuon jankuttamista, vaikka toinen ei tykkäisi jäätelöstä. Tuo on looginen virhepäätelmä.

Keksitkö sä yhtään oikeaa syytä?

Nyt rupee sinulla vähän vipottamaan ota lääkkeesi biologialle ja luonnolle ei voi mitään ja mees jutteleen aiheesta vanhemmillesi sisaruksillesi ja heidän kumppaneilleen ja ystävillesi työkavereillesi naapureillesi niin sinä olet nyt yksin mielenterveytesi kanssa ei sinulla hyvin nyt mene etkä ole onnellinen sinulta puuttuu jotain tärkeää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt rupee sinulla vähän vipottamaan ota lääkkeesi biologialle ja luonnolle ei voi mitään ja mees jutteleen aiheesta vanhemmillesi sisaruksillesi ja heidän kumppaneilleen ja ystävillesi työkavereillesi naapureillesi niin sinä olet nyt yksin mielenterveytesi kanssa ei sinulla hyvin nyt mene etkä ole onnellinen sinulta puuttuu jotain tärkeää

Sä olet nyt yrittänyt niin Ad hominem argumentointia, red herringiä, olkinukkea, hätäisiä yleityksiä, auktoriteettiin vetoamista (tavallaan), ristiriidan vääristelyä kuin syyperäistä virhepäätelmääkin. Tietenkin sulla on vielä muutama virheelisen logiikan ryhmä käyttämättä, mutta löytyykö sulta yhään oikeaa syytä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä osoitit sen, että sulla ei ole mitään järjellistä ja oikeaa annettavaa omaan keskusteluusi jo siinä kohtaa, kun aloit ensimmäisen kerran selittää keksimästäsi mielenterveysongelmasta. Tietysti on hieman yllättävää, että se oli ainoa asia mihin ylipäänsä kykenit vetoamaan, että sulta ei löydy yhtään ainoaa muuta syytä, jolla voisit edes yrittää pariutumisvaatimustasi tukea. Kyllä ihmisiltä nyt yleensä des yksi heikkosti perusteltu syy löytyy, mutta sulla ei ole edes sitä. Lienee syytä päätellä, että tämänkin koko aloituksen pointti on sinulle tyypillinen halu päästä yrittämään haukkua muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet nyt yrittänyt niin Ad hominem argumentointia, red herringiä, olkinukkea, hätäisiä yleityksiä, auktoriteettiin vetoamista (tavallaan), ristiriidan vääristelyä kuin syyperäistä virhepäätelmääkin. Tietenkin sulla on vielä muutama virheelisen logiikan ryhmä käyttämättä, mutta löytyykö sulta yhään oikeaa syytä?

Mees nyt nukkumaan ja nukut pääsi selväksi ja keskustelet vanhempiesi ja sisaruksiesi kanssa ja työkavereiden kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mees nyt nukkumaan ja nukut pääsi selväksi ja keskustelet vanhempiesi ja sisaruksiesi kanssa ja työkavereiden kanssa

Taas tuli Ad Hominem agrumentti ja siihen sivuun sitten vähän "auktoriteetteihin" vetoamista. Odotan edelleen sitä, että saisin edes sen yhden syyn miksi pariutua. Loogiset virhepäätelmät ja provokaatioyritykset eivät toimi. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä osoitit sen, että sulla ei ole mitään järjellistä ja oikeaa annettavaa omaan keskusteluusi jo siinä kohtaa, kun aloit ensimmäisen kerran selittää keksimästäsi mielenterveysongelmasta. Tietysti on hieman yllättävää, että se oli ainoa asia mihin ylipäänsä kykenit vetoamaan, että sulta ei löydy yhtään ainoaa muuta syytä, jolla voisit edes yrittää pariutumisvaatimustasi tukea. Kyllä ihmisiltä nyt yleensä des yksi heikkosti perusteltu syy löytyy, mutta sulla ei ole edes sitä. Lienee syytä päätellä, että tämänkin koko aloituksen pointti on sinulle tyypillinen halu päästä yrittämään haukkua muita.

Aatella jos sinulla olis nyt se iki oma kumppani niin sen kanssa saisit jutella aiheesta vaik yö myöhään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli nyt olen siis sinunn logiikkasi mukaan paitsi mielenterveysongelmainen, niin myös humalassa ja väsynyt. LIsäksi minun pitäisi ilmeisesti mennä hautausmaalle juttelemaan hautakiville yms. Nämä ovat sinun perustelusi sille, että pariutuminen kannattaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatella jos sinulla olis nyt se iki oma kumppani niin sen kanssa saisit jutella aiheesta vaik yö myöhään

Juttuseuraa löytää aina halutessaan, mutta mä mielummin nukun yöllä, sillä huomenna on työpäivä. Keksitkö muita syitä kuin yölliset keskustelut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tuli Ad Hominem agrumentti ja siihen sivuun sitten vähän "auktoriteetteihin" vetoamista. Odotan edelleen sitä, että saisin edes sen yhden syyn miksi pariutua. Loogiset virhepäätelmät ja provokaatioyritykset eivät toimi. 🙂

Kysy heiltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy heiltä

Tämä on sinun aloituksesi, ei heidän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on sinun aloituksesi, ei heidän.

Niin jos sinulla olis nyt oma kumppani niin alkaisitte tehdä sovintoa ja pussaillen tekisitte iltapalaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos sinulla olis nyt oma kumppani niin alkaisitte tehdä sovintoa ja pussaillen tekisitte iltapalaa

Sovintoa mistä? Ei ole mitään mitä tarvitsisi sopia. Sitäpaitsi mä olen syönyt jo iltapalani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo syy pariutua, niin eihän se toimi ollenkaan. Kun ei ole kumppania, niin ei ole myöskään mitään tarvetta sopia mitään, sillä ei ole ollut kiistaakaan. Iltapalankaan tekemiseen ei tarvita seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan oli yksi hyvä syy olla pariutumatta. Kun ei pariudu, ei tarvitse myöskään ikinä riidellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo syy pariutua, niin eihän se toimi ollenkaan. Kun ei ole kumppania, niin ei ole myöskään mitään tarvetta sopia mitään, sillä ei ole ollut kiistaakaan. Iltapalankaan tekemiseen ei tarvita seuraa.

Vaikutat nyt piintyneeltä vanhaltapiialta osaisitko edes olla miehen kanssa joko mielenterveys ongelma tai luonteesi on mikä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat nyt piintyneeltä vanhaltapiialta osaisitko edes olla miehen kanssa joko mielenterveys ongelma tai luonteesi on mikä on

Taas ad hominem. Sulla ei tosiaan taida olla olemassa yhtään ainoaa kunnollista syytä. Hassua, sillä jopa minä keksisin muutaman ihan varteenotettavan syyn, mutta sinä et kykene mihinkään muuhun kuin heikkolaatuiseen haukkumiseen. Keksisit nyt edes kunnollista haukkumista ja verevämpiä haukkumissanoja kuin "vanhapiika". 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinut muuten saa jatkuvasti haukkumaan ja herjaamaan muita? Onko kyse mielenterveysongelmistasi, vai oletko muuten vain luonteeltasi tuollainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas ad hominem. Sulla ei tosiaan taida olla olemassa yhtään ainoaa kunnollista syytä. Hassua, sillä jopa minä keksisin muutaman ihan varteenotettavan syyn, mutta sinä et kykene mihinkään muuhun kuin heikkolaatuiseen haukkumiseen. Keksisit nyt edes kunnollista haukkumista ja verevämpiä haukkumissanoja kuin "vanhapiika". 😂

Totta. Vanhapiika on niin ikivanha, pölyinen ja rutikuiva haukkumissana, että sitä piikaa ei enää saa henkiin vaikka upottaisi vuodeksi vesisaaviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Vanhapiika on niin ikivanha, pölyinen ja rutikuiva haukkumissana, että sitä piikaa ei enää saa henkiin vaikka upottaisi vuodeksi vesisaaviin.

Noinhan se on. Ongelma on myös se, että vanhapiika on auttamattomasti toimimaton haukkumisyritys. Eronnut ei muutu vanhaksipiiaksi, ei sitten millään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on. Ongelma on myös se, että vanhapiika on auttamattomasti toimimaton haukkumisyritys. Eronnut ei muutu vanhaksipiiaksi, ei sitten millään.

Ei o vanhapiika on miehet nainen eli nainen joka ei koskaan ole ollu miehen kanssa eikä koskaan tule olemaankaan eli ei se ole haukkuma sana vaan kaikki tietää mitä se tarkoittaa miksi vanhapiika on sinusta haukkuma sana jos et miestä kaipaa etkä halua olisit ylpeä siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei o vanhapiika on miehet nainen eli nainen joka ei koskaan ole ollu miehen kanssa eikä koskaan tule olemaankaan eli ei se ole haukkuma sana vaan kaikki tietää mitä se tarkoittaa miksi vanhapiika on sinusta haukkuma sana jos et miestä kaipaa etkä halua olisit ylpeä siitä

Totesit juuri itsekin, että eronnut ole vanhapiika. Hyvä, että olemme tästä samaa mieltä. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinut muuten saa jatkuvasti haukkumaan ja herjaamaan muita? Onko kyse mielenterveysongelmistasi, vai oletko muuten vain luonteeltasi tuollainen?

Ei vaan yritän että ymmärrät et puhut tyhmiä ja haluat korjata tilanteen eli haluat hankkia oman miehesi eli näin ystävät ja kaverit yrittää auttaa eli hankit oman miehen ja olet onnellinen sitä haluan sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan yritän että ymmärrät et puhut tyhmiä ja haluat korjata tilanteen eli haluat hankkia oman miehesi eli näin ystävät ja kaverit yrittää auttaa eli hankit oman miehen ja olet onnellinen sitä haluan sinulle

Ethän sinä ole tässäkään tehnyt mitään muuta kuin haukkunut ja herjannut. Odotan edelleen sitä syytä pariutua, mutta et kykene antamaan edes yhtä syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli keksi siis toimivampi haukkumissana, sillä kerroit juuri ihan itse, että käytät sitä väärässä paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totesit juuri itsekin, että eronnut ole vanhapiika. Hyvä, että olemme tästä samaa mieltä. 😂

Anteeksi vaan mutta jotenkin saan sinusta kuvan että olet kaunis kuin mikä ja erittäin seksikäs nainen mutta et ole koskaan ollu miehen kanssa suhteessa ja olet vanhempiesi ainoa lapsi mutta saisit koskavaan miehen omaksesi jos vaan haluaisit ja olisit sosiaalisempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi vaan mutta jotenkin saan sinusta kuvan että olet kaunis kuin mikä ja erittäin seksikäs nainen mutta et ole koskaan ollu miehen kanssa suhteessa ja olet vanhempiesi ainoa lapsi mutta saisit koskavaan miehen omaksesi jos vaan haluaisit ja olisit sosiaalisempi

Itse en pidä itseäni kovin kummoisen näköisenä, mutta kyllähän nuo muut minua kauniiksi väittävät. Tosin se nyt ei liity tähän mitenkään. Kauneus ei ole mikään syy pariutua.

Mistä keksit, että en ole koskaan ollut miehen kanssa? Mä olen itseasiassa kirjoittanut jo pariinkin otteeseen ihan muuta. No toisaalta kerroin sulle senkin, että mielentereveydessäni ei ole mitään vikaa, mutta et sä näy kykenevät tajuamaan sitäkään, joten ei kai se nyt niin hirveän yllättävää ole, että et kykene tajuamaan, että olen ollut parisuhteessa.

Entä mistä ihmeestä olet keksinyt, että olisin vanhempieni ainoa lapsi? Tai sen, että en olisi sosiaalinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa, joka tuossa meni oikein on, että kyllä saisin miehen tuosta vaan, jos kiinnostaisi. No en nyt kuitenkaan ole vieläkään saanut selville yhtään syytä miksi pariutua. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli keksi siis toimivampi haukkumissana, sillä kerroit juuri ihan itse, että käytät sitä väärässä paikassa.

En sinua haukkunu ole vaan yritin leikkimielisesti keljuillen opastaa eli ihminen kyllä tajuaa mut tietysti jos oikeasti on mielenterveys ongelmia niin ehkä sit otti tosissaan ja itse otin tämän leikkimielisenä kinasteluna ja nyt haluan että ollaan taas kavereita ja ystävii eli sopua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en pidä itseäni kovin kummoisen näköisenä, mutta kyllähän nuo muut minua kauniiksi väittävät. Tosin se nyt ei liity tähän mitenkään. Kauneus ei ole mikään syy pariutua.

Mistä keksit, että en ole koskaan ollut miehen kanssa? Mä olen itseasiassa kirjoittanut jo pariinkin otteeseen ihan muuta. No toisaalta kerroin sulle senkin, että mielentereveydessäni ei ole mitään vikaa, mutta et sä näy kykenevät tajuamaan sitäkään, joten ei kai se nyt niin hirveän yllättävää ole, että et kykene tajuamaan, että olen ollut parisuhteessa.

Entä mistä ihmeestä olet keksinyt, että olisin vanhempieni ainoa lapsi? Tai sen, että en olisi sosiaalinen?

Olet aika vaikea luonne tai sit me ollaan vaan kuin yö ja päivä ehkä se on niin että olemme vaan niin erilaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sinua haukkunu ole vaan yritin leikkimielisesti keljuillen opastaa eli ihminen kyllä tajuaa mut tietysti jos oikeasti on mielenterveys ongelmia niin ehkä sit otti tosissaan ja itse otin tämän leikkimielisenä kinasteluna ja nyt haluan että ollaan taas kavereita ja ystävii eli sopua

Jep, sehän se sun tekosyysi aina on noille haukkumisillesi, että kännissä ja läpällä. Mä olen sanonut sinulle jo monet kerrat, että mielenterveyteni on erinomaisessa kunnossa. Vain jotenkin mieleltään viallinen jatkaa tuollaista tyhjän jankuttamista. Yleensä tuollaista käytötä näkee vain pienillä lapsilla. Oletko sä ehkä jotenkin jälkeenjäänyt? Tai sitten sun tosiaan kannattaisi käydä selvittelemässä oletko jotenkin neuroepänormaali. Aivan normaalin ihmisen käytöstähän tuo sun käytöksesi ei todellakaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aika vaikea luonne tai sit me ollaan vaan kuin yö ja päivä ehkä se on niin että olemme vaan niin erilaisia

Tai sinä olet viisaampi ja tulet viisaampien kanssa juttuun ja minä tyhmä ja tulen tyhmien kanssa juttuun eli me emme tule juttuun joskus on näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti se on ihan mahdollista, että sä et vain itse aidosti tajua haukkuvasi ja herjaavasi täällä muita jatkuvalla syötöllä. Kyllä se tietysti ihan mahdollista on, varsinkin jos sulla on noita nepsyjuttuja ja sosiaalisia ongelmia. Nuo voivat tietysti olla syinä käytökseesi, mutta ei sekään tuota käytöstä varsinaisesti oikeuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun on aivan turha yrittää väittää minua vaikeaksi, kun se olet sinä, joka kinastelet täällä jatkuvasti ihmisten kanssa ja haukut ja herjaat muita likipitäen joka päivä. Sä olet selvästi "erilainen" oikeastaan ihan kaikkien kanssa, onhan se nyt nähty jo moneen kertaan. Sä olet hankala tai sulla on jotain sosiaalisia ongelmia, mutta ei se muiden syy ole, että sinä haukut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sinä olet viisaampi ja tulet viisaampien kanssa juttuun ja minä tyhmä ja tulen tyhmien kanssa juttuun eli me emme tule juttuun joskus on näin

Lähinnä olen oikeudenmukainen ja reilu, enkä pidä ilkeistä ihmisistä, jotka haukkuvat muita. Mä en tiedä mitä ihmettä sä saat irti näitä ketjuistasi, joissa tarkoituksesi tuntuu olevan vain päästä yrittämään kiusata muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä olen oikeudenmukainen ja reilu, enkä pidä ilkeistä ihmisistä, jotka haukkuvat muita. Mä en tiedä mitä ihmettä sä saat irti näitä ketjuistasi, joissa tarkoituksesi tuntuu olevan vain päästä yrittämään kiusata muita.

Ketä muita enhän ole kirjoittanut muille kun vain sinulle ja oikeasti pyydän anteeksi eli anteeksi ja tehdäänkö sovinto eli ollaan kavereita ja taisin kirjoittaa tyhmästi eli saanko anteeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä muita enhän ole kirjoittanut muille kun vain sinulle ja oikeasti pyydän anteeksi eli anteeksi ja tehdäänkö sovinto eli ollaan kavereita ja taisin kirjoittaa tyhmästi eli saanko anteeksi

Jatkuvastihan sä olet täällä ihmisiä haukkumassa ja herjaamassa, milloin ketäkin. Mä en näe mitään syytä antaa anteeksi, kun en usko sekuntiakaan anteeksipyynnön aitouteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuvastihan sä olet täällä ihmisiä haukkumassa ja herjaamassa, milloin ketäkin. Mä en näe mitään syytä antaa anteeksi, kun en usko sekuntiakaan anteeksipyynnön aitouteen.

Sitten ei voi mitään mutta hyvää yötä toivotan sinulle silti moikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ei voi mitään mutta hyvää yötä toivotan sinulle silti moikka

Niinhän se on. Anteeksipyynnöiltä menee uskottavuus, kun tekee jatkuvasti samoja asioitaa ja sitten "pyytelee anteeksi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta todettua ... Siis täh? Mikä syy tuo nyt muka on. Eli siis käytännössä sä sanot, että jos ei pariudu, niin luullaan mielenterveysongelmaiseksi tai jotain muuta vastaavaa? Toisinsanoen ainoa sun keksimäs syy parisuhteelle on sosiaalinen paine? Et oo tosissas.

• Anonyymi

Ite tykkään olla sinkku. Tarvitsen aika paljon omaa tilaa. Mulla on sosiaalista väsymystä niin mä en pystyis olee jatkuvasti jonkun seurana. Ystäviä näen ja on ihan tarpeeksi jos haluan sosiaalista elämää. Kumppania en tarvitse.

• Anonyymi

Rahan säästö.

• Anonyymi

Ihan täysin sivusta kysyn, että mihin sä sitä rahaa säästät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan täysin sivusta kysyn, että mihin sä sitä rahaa säästät?

Aiheellinen kysymys nyt odottakaamme hyvää vastausta

• Niin kauan on hyvä olla kunnes tapaa sen oikean🤗

• 😀 tarkoitatko että väistöliike on oikea manööveri ennen karilleajoa, saatat olla oikeassa 😂

• Anonyymi

Niin kauan on muutenkin hyvä olla, kunnes törmää johonkin kuka vie mielenrauhan!!
        Sellasta voi sattua muillekin kuin sinkuille...😍💋

• E-Lukka kirjoitti:

😀 tarkoitatko että väistöliike on oikea manööveri ennen karilleajoa, saatat olla oikeassa 😂

Niin joo, tuosta letkautuksestani voi ajatella hyvinkin kaksimielisesti🤔 vin vin tilanne😂

• Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan on muutenkin hyvä olla, kunnes törmää johonkin kuka vie mielenrauhan!!
        Sellasta voi sattua muillekin kuin sinkuille...😍💋

No sulla sitä mielenrauhaa ei kyllä oo hetkeen ollu.. puhutaanko jo ainakin parista kk..(?!?)🤪😳

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No sulla sitä mielenrauhaa ei kyllä oo hetkeen ollu.. puhutaanko jo ainakin parista kk..(?!?)🤪😳

Eipä oo ei, kattelehan vaan peiliin ja sitä rataa, ketä on kiittäminen!!😍💋

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä oo ei, kattelehan vaan peiliin ja sitä rataa, ketä on kiittäminen!!😍💋

Niin en edes yhtään tiedä mikä herätti mielenkiinnon… hymm.. Se oli varmaan tää mun ihan älyttömän huono huumorintaju?!?🤔

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Niin en edes yhtään tiedä mikä herätti mielenkiinnon… hymm.. Se oli varmaan tää mun ihan älyttömän huono huumorintaju?!?🤔

Huomenta!
        Sanotaan nyt näin että ei se ainakaan oo mua kauemmas tuuppinu! Joku siinä nyt vaan kilkattaa ja sillä mennään! Ja haaveillaan, yhdestä ja toisesta asiasta!
        Joskus sitä toivoo että ois edes vähän nuorempi, toisaalta taas ei....
        Muuttuuko sun rytmi aamuisin nyt kun koulut lähtee kesälomalle, saanu vahtimiset järjestettyä?? Kuitenkin aika hulina sulla....
        Minäpä hetken mietin jatkuisko tarina tänään, ajattelin hetken vaikka mitä ennen nukahtamista ja sen aamulla huomas, kiitos vaan!!😍
        Hyvää työpäivää vaan sitte kun meet ahertamaan!!💋💋

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta!
        Sanotaan nyt näin että ei se ainakaan oo mua kauemmas tuuppinu! Joku siinä nyt vaan kilkattaa ja sillä mennään! Ja haaveillaan, yhdestä ja toisesta asiasta!
        Joskus sitä toivoo että ois edes vähän nuorempi, toisaalta taas ei....
        Muuttuuko sun rytmi aamuisin nyt kun koulut lähtee kesälomalle, saanu vahtimiset järjestettyä?? Kuitenkin aika hulina sulla....
        Minäpä hetken mietin jatkuisko tarina tänään, ajattelin hetken vaikka mitä ennen nukahtamista ja sen aamulla huomas, kiitos vaan!!😍
        Hyvää työpäivää vaan sitte kun meet ahertamaan!!💋💋

Pikkuset on päikyssä ja vanhin menee isovanhempien mukana arkipäivät.. saattaa päästä mökkeilemään niiden kanssa.. Isosisko tulee myös viihdyttämään meitä.. saattavat mennä sitten myös isänsä puolen sukulaisia moikkaamaan.🤗 mutta hulinaa tosiaan on. Kiitosta vaan.😇

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Pikkuset on päikyssä ja vanhin menee isovanhempien mukana arkipäivät.. saattaa päästä mökkeilemään niiden kanssa.. Isosisko tulee myös viihdyttämään meitä.. saattavat mennä sitten myös isänsä puolen sukulaisia moikkaamaan.🤗 mutta hulinaa tosiaan on. Kiitosta vaan.😇

Huomenta muru!! Aamupusu ja pieni puristus......arvaat varmaan mistä!!💋💋

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta muru!! Aamupusu ja pieni puristus......arvaat varmaan mistä!!💋💋

Huomenet sairastuvalta..🤒🤧

• Anonyymi

Minulla se, etten keksi mitään hyvää syytä olla ei-sinkku. :D

• Anonyymi

Kerro ihmeessä mikä sinun omma syysi on. Sekö, että et vain löydä kumppania? Sun kannattaisi alkaa nyt pian noudattaa kaikkia niitä omia neuvojasi, että tarjoat jätskiä ohikulkijoille ja pussailet tuntemattomia jne. Sähän väität niiden olevan toimivia keinoja, joten anna palaa. Sullahan täällä selvästikin on se suuri kaipuu parisuhteeseen, joten olisi vain järkevää, että alkaisit jo viimein tehdä ongelmallesi jotain.

• Anonyymi

Sinkkuna oleminen voi tarjota monia hyviä puolia ja mahdollisuuksia, vaikka yhteiskunnassa joskus painotetaan parisuhteen tärkeyttä. Tässä muutamia syitä, miksi sinkkuus voi olla positiivinen asia:

1. **Itsenäisyys ja vapaus**: Sinkkuna voit tehdä omat päätökset ilman, että tarvitsee ottaa huomioon toisen ihmisen mielipiteitä tai aikatauluja. Tämä antaa sinulle mahdollisuuden elää juuri sellaista elämää kuin haluat.

2. **Itsetuntemus**: Sinkkuus tarjoaa tilaisuuden tutustua itseensä paremmin ja selvittää, mitä oikeasti haluat elämältä ja ihmissuhteilta. Voit käyttää tämän ajan kehittääksesi itseäsi ja omia kiinnostuksen kohteitasi.

3. **Sosiaaliset suhteet**: Sinkkuna voit panostaa enemmän ystävyyssuhteisiin ja perhesuhteisiin. Voit myös tavata uusia ihmisiä ja rakentaa laajempaa sosiaalista verkostoa.

4. **Uran ja henkilökohtaisten tavoitteiden saavuttaminen**: Ilman parisuhteen tuomia velvoitteita voit keskittyä paremmin uraasi, koulutukseesi tai muihin henkilökohtaisiin tavoitteisiin.

5. **Taloudellinen itsenäisyys**: Sinulla on täysi hallinta omista taloudellisista resursseistasi, mikä voi helpottaa säästämistä ja taloudellista suunnittelua.

6. **Seikkailu ja itsensä kehittäminen**: Sinkkuna sinulla on enemmän mahdollisuuksia matkustaa, kokeilla uusia asioita ja kehittää itseäsi ilman rajoituksia.

On tärkeää muistaa, että sinkkuus ei ole parempi tai huonompi kuin parisuhteessa oleminen – ne ovat vain erilaisia elämäntapoja, joilla molemmilla on omat etunsa ja haasteensa. Tärkeintä on löytää tasapaino ja elämänmuoto, joka tekee sinut onnelliseksi.

• Juu, se riittäisi syyksi ettei vaan jaksa ottaa enää toista ihmistä kumppanina huomioon. On antanu kaikkensa aiemmin ja sitten riittää.

• No sen eteen ei tarvitse tehdä mitään erityistä. Helppous. Siinä se. :o)

• Anonyymi

N eikö tuo riittänne sotapojalle. minkä rynkyn tulleen sitäkuollee.
      479o /per minutti

• Anonyymi

50% mahdollisuus avioeroon. Valtio kannustaa eroon, ja avioliitto instituutiona on vanhentunut. Ei siinä huvita rakentaa tulevaisuutta ja kotia, kun toinen voi tuhota kaiken, koska on kyllästynyt.

• Anonyymi

Ne toiset on kadee.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suurin osa ihmisistä on pskoja elukoita.

• Anonyymi

Vapaus, aikaa ystäville & lapsille & itselle, ei tarvitse kokata kenellekään lapsivapailla, jää enemmän rahaa käyttöön, saa orgasmin aina kun ryhtyy hommiin, vähemmän yksinäisiä oloja kun kukaan ei käännä selkää, ei tarvitse pidätellä pieruja tai miettiä kuuluuko äänet vessasta kun käy kakalla.

• Anonyymi

En halua olla sinkku. Kaipaan halaamista ja yhdessä elämistä. Haluan löytää sellaisen kumppanin jonka kanssa olisimme yhdessä loppuelämän ajan.

• Anonyymi

Olen ei tartti välittää yhtään mistään muusta kun itsestä ja omista lapsista itsestäkään muutoin kun just sen verran et vähä jotain edes yrittää et on katto edes piän piäl ja josai välisä mahdollisuuksien mukaan jopa työllistyskin

• Kyllä se on tämä sinkkupalstan ihanuus, joka jatkuvasti houkuttelee sinkkuuteen.
      Valitettavasti ukkomiehenä en voi osallistua täysipainoisesti keskusteluihin.

Parisuhdepalstalla en viihtyisi hetkeäkään. Siellä kaikilla tuntuu olevan ongelmia.

• Sinkut haluaa parisuhteeseen ja parisuhteessa olevat haluais taas sinkkuuteen. Eikö olekin jännää?

• mustasusi kirjoitti:

Sinkut haluaa parisuhteeseen ja parisuhteessa olevat haluais taas sinkkuuteen. Eikö olekin jännää?

Niinpä, kesä ja sinkkuus kuulostaa seikkailulta.
        Se on varmaan jännempää kuin vaimo ja telkkari.

• Gattino kirjoitti:

Niinpä, kesä ja sinkkuus kuulostaa seikkailulta.
        Se on varmaan jännempää kuin vaimo ja telkkari.

Oi että, no todellakin on. Mulle on kauhistus tuo, että pitäis jonku kanssa istua töllön äärellä koko ilta tuijottamassa jotain hömppäohjelmia. 😅

• mustasusi kirjoitti:

Sinkut haluaa parisuhteeseen ja parisuhteessa olevat haluais taas sinkkuuteen. Eikö olekin jännää?

Heh, siinä se nähdäön. Ikinä ei ole ihminen tyytyväinen. 😅

Mä kyllä oikeasti nauttisin sinkkuudessa siitä, ettei tartte ratakiskoa kun ei ole kumppania jolle vääntää. Mutta koska tykkään lapsilla olevan isä, jota ei nähdä vain joskus niin meneehän tuo kaverina tuossa vierellä murisemassakin. 😄

• Anonyymi

Viinimie s on Viskimies ja Vesimieskin

hamjamies on pahin.

• Anonyymi

En ole sinkku. Ei ole mitään hyvää syytä olla sinkku. Naisen kanssa asuessa elämä tuntuu hyvältä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En kelvannut ja nyt en enää huoli toisten jämiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8462
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3261
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2604
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2171
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2149
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1723
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      66
      1686
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18