Mitä tekisit? Mitä sanoisit?
Jos olisit jonkun heikkous
35
472
Vastaukset
Ei vaaraa, ei tartte pohtia. 😅👍
Ei siinä ole paljon tehtävissä, jos toinen on jo käymässä huulille.
Pieni torjuva ele riittää niin toiselle tulee morkkis. Sitten kellään ei ole enää kivaa.
Kotona pysymällä välttää nämäkin vaaratilanteet.Kotona todellakin saa olla rauhassa, muuallakin kun valitsee sanansa niin, ettei kukaan kiinnostu. Korkeintaan loukkaantuu ja ajattelee, miten ikävä ihminen. Näihin asioihin aina lääke löytyy. 🙂👍
- Anonyymi
Riippuu valtavasti kenen heikkous ja millaista laatuaan, ja onko minullakin jokin heikkous tätä jokua kohtaan.
- Sheena En oikein käsitä, mitä tällä haetaan. Millä tavalla olisin heikkous jollekin? siis joku ei pysty pitämään itseään kasassa mun kanssa, vai? hyvässä vai pahassa?
- Anonyymi
Se tarkoittaa että joku on tosi heikkona suhun. Eli on ihastunut elikkä oikein rakastunut.
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa että joku on tosi heikkona suhun. Eli on ihastunut elikkä oikein rakastunut.
Se riippuu mun omista tunteistani ja muutenkin suhtautumisestani kyseiseen henkilöön. Jos en pidä hänestä, pyydän häntä jättämään minut rauhaan. Ahdistun.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se riippuu mun omista tunteistani ja muutenkin suhtautumisestani kyseiseen henkilöön. Jos en pidä hänestä, pyydän häntä jättämään minut rauhaan. Ahdistun.
Entä jos pidät ja toivot tosiaan toivot pussais se sinua ja antais kikkeliä olet aivan lääpälläsi siihen ja rakastunut ja mies sinuun ja tiedät siinä se nyt on elämäsi rakkaus ja mies
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos pidät ja toivot tosiaan toivot pussais se sinua ja antais kikkeliä olet aivan lääpälläsi siihen ja rakastunut ja mies sinuun ja tiedät siinä se nyt on elämäsi rakkaus ja mies
Jos tunteet ovat molemminpuoliset, sitten ei ole ongelmaa.
- Anonyymi
Varmaan esittelisin itseni. En tiedä.
- Anonyymi
Olisin täysin sanaton.
- Anonyymi
Ymmärtäisin, että se on asia mihin hän ei itse oikein voi vaikuttaa. Joten olisin ystävällinen, mutta en antaisi luulla liikpja, jos en itse tuntisi samoin. Onhan noita tilanteita ollut ja itsekkin joskus ihastunut ihmiseen, jota ei voi saada syystä tai toisesta.
- Anonyymi
Jos mies olis kaupungin tunnetuin rikkain ja varakkain mies ja se haluis panna sinua niin pystytkö sanomaan ei jos se panon jälkeen valitseekin sinut naisekseen niin pääsisit raha rakkauteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies olis kaupungin tunnetuin rikkain ja varakkain mies ja se haluis panna sinua niin pystytkö sanomaan ei jos se panon jälkeen valitseekin sinut naisekseen niin pääsisit raha rakkauteen
Valitsen aidon molemminpuolisen rakkauden. Raha ei sitä tuo, eikä kuuluisuuskaan. Lähinnä olisi ahdistavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta,
Pystyisin ja oon pystynytkin...
Siks kai mä oon... yksin :D
Kun ei kuka vaan kiinnosta.
Mutta niin, mulle on ihan hitsin yhdentekevää onko joku täysin varaton vai maailman varakkain kunhan on aitoa välittämistä, ja olen ainoa.
- Anonyymi
No eipä oo pitkään aikaan noin käynyt. Jos olisi kiinnostava henkilö, tutustuisin paremmin. Muuten tulisi ymmärtäväinen torjunta.
Ei huolta niin ei käy💁🏻♀️
- Anonyymi
Ei beibe, mä oon tulta.
- Anonyymi
Paranee itsestään, kun ei tee mitään, eikä sano sanaakaan.
- Anonyymi
Yleensä kyllä näin, mutta ensirakkaus pysyy ainakin minulla heikkoutena. En kyllä halua häiritä häntä enää, mutta voi pyhä jysäys sentään, miten hän nainen saa jalat heikoksi vuodesta toiseen ihan vaan olemalla olemassa. No joskus vielä kysyn häntä treffeille ja saan pakit. - joku sivusta
- Anonyymi
Just niin, on kerran ollut näin. Ei siihen ole mitään sanomista. Olimme molemmat tahoillamme naimisissa. Ohi se menee, ei tarvitse mihinkään suorituksiin ryhtyä.
Jos se olisi sellainen ihana, niin antautuisin.
Että hommaas äkkiä mulle 50 cm koivuhalkoja 20...eiku 30....40 mottia. 😁
- Anonyymi
Sanoisin:
Älä sekoile. Terästä selkärankaan ja järki päähän nyt! Sehän riippuu täysin siitä, miten tämä toinen ihminen toisi heikkoutensa ilmi minulle.
Kastemadon selkärangalla ja sakaalin moraalilla varustettuna ihmisenä luultavasti syyllistyisin hyväksikäyttöön 😁
- Anonyymi
Oot mun heikkous!
Anonyymi kirjoitti:
Oot mun heikkous!
Haa 😋, siirrytäänkö heti vaiheeseen kaksi 😘 hyödyntämään heikkouksia 🙂
- Anonyymi
Voimia ♥️
Valo olkoon kanssasi 😉
🐾- Anonyymi
Ei valo auta mitenkään nyt tarvii ihmisen 😢😭💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valo auta mitenkään nyt tarvii ihmisen 😢😭💔
No höps. Ei tottakaan, oliko juuri pakko minulle vastata! 😆🤣😀
Tämä oli vaan joku kysely 😅☝️ Mutta olen heikkona kyynelihtiin ihmisiin ja tunnen vuositolkulla tunnontuskia ajattelemattomuuksistani 😂
🐾 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höps. Ei tottakaan, oliko juuri pakko minulle vastata! 😆🤣😀
Tämä oli vaan joku kysely 😅☝️ Mutta olen heikkona kyynelihtiin ihmisiin ja tunnen vuositolkulla tunnontuskia ajattelemattomuuksistani 😂
🐾Oli pakko vastata just tohon koska oli pakko 😢
Se on se tunne mille ei voi mitään ja noi 🐾
- Anonyymi
Miksi heikkous enkä vahvuus?
Voisi kai joku vahvistaakin olemassa olollaan toista. 🤷🏼♂️
Sikäli joo. Itse tykkään ajatella, etten ole kelleen mitään. Näin on helpompi elää. Eikä ole tunnetta, että pitäisi olla kenellekkään yhtään mitään.EivorCreed kirjoitti:
Voisi kai joku vahvistaakin olemassa olollaan toista. 🤷🏼♂️
Sikäli joo. Itse tykkään ajatella, etten ole kelleen mitään. Näin on helpompi elää. Eikä ole tunnetta, että pitäisi olla kenellekkään yhtään mitään.Ihmisen yksinäisyys tulee pitkälti siitä, että haluaa olla merkityksellinen ja tärkeä jollekin. Minäkin joskus halusin, sitten hokasin että pärjään paremmin, kun en halua moista. Ei pety, ei satu, eikä oo ikinä yksinäistäkään. Ja vahvuuskin tulee itsestä, eikä muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768582Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593281- 382634
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272181
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629