Kesäjuhlissa:
A) Seurustelet ja sosialisoit kaikkien kanssa iloisesti
B) Hyökkäät kahvipöytään ensimmäisenä ja suurimmalla kakkulapiolla
C) Vetäydyt nurkkaan flyygelin viereen (alle tai taakse)
D) Pidät kovaäänisen puheen juhlakalulle paidanhelma sepalusaukosta retkottaen?
Miten käyttäydyt
60
522
Vastaukset
E) katoan massaan..
- Anonyymi
Mitäpä naisena esiintyvä höntti muuta?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä naisena esiintyvä höntti muuta?
Heh.. hönttihän minä olen .. ei käy kieltäminen.
- Anonyymi
Kerran oli juhlissa sellainen perinnekeinu mitä ennen aikaan aina juhannusjuhlilla näki. Otin siinä niin kovat vauhdit, että se meni ympäri.
- Anonyymi
Olen kyllästynyt näihin juhliin. En mene ollenkaan.
- Anonyymi
Pakko.
- Anonyymi
Etkö tajua, että illemmalla se tunnelma vasta niinku irtoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko.
Sitten kännään hostien viinakaapin tyhjiin ilmaiseksi. Siinä ovat ehtoni. - sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kännään hostien viinakaapin tyhjiin ilmaiseksi. Siinä ovat ehtoni. - sivusta.
Pitäähän juhlissa ainakin yksi ohjelmanumero olla. Kyllä se tuosta tulee.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En itsekkään mene.💁🏻♀️
Niin sulla on ne yhdeksän lasta kaitsettavana naisina esiintyvä mies ”rose pitkät hiukset puoliväliin pakaroita”
Anonyymi kirjoitti:
Niin sulla on ne yhdeksän lasta kaitsettavana naisina esiintyvä mies ”rose pitkät hiukset puoliväliin pakaroita”
Olet hyvin selkeästi katkera hiuksistani, sukupuolestani mutta olen näyttänyt kuvankin hiuksistani. Ja on minun ulla kuva nähty jossa on näkynyt rintojani osittain myös imetyskuva ja sain siitäkin erikseen ikävää. Kuvani oli otettu leuan kohdalta juurikin sen vuoksi että näkee sukupuoleni näkökulmastani ja olin toppi päällä 🤔 en ottanut sitä varten että olisin halunnut tyrkytellä tissejäni josta sain syytteetkin. Onhan se imartelevaan että haluaisit minun muuttavan kuvaustani mutta miten sitten selitän kuinka pitkät hiukseni minulla on?
Ja ylpeänä kannan hiukseni.Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollut asiaton kuva minustakin hyvin taiteellinen ja hyvästä kuvakulmasta kuin sanoin joilla on puhelin voi liittää kehonsa siihen ja kokea minun näkökulmasta . Mutta kehoa ei saa näkyä, eikä se mitään katkeria sora ääniä saan kuin sinäkin väännät minua mieheksi. Ehkä sinultakin jäi näkemättä kaunis kuva.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16412003/valtakunnan-pullanleipomiskuvatAnonyymi kirjoitti:
Kirjoitus virheitä el saa edes muuttaa ne poistetaan mutta pulla kuva nähty minusta
” Ja on minun pulla kuva nähty jossa on näkynyt rintojani osittain myös imetyskuva ja sain siitäkin erikseen ikävää. Kuvani oli otettu leuan kohdalta juurikin sen vuoksi että näkee sukupuoleni näkökulmastani ja olin toppi päällä ”
Soraääniä kuin kuului ja paljon. Näkeehän ne katkerat äänet keskustelusta.Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kohdella minua kuin kuuluu jos olisin täällä ihmisiä tavannut. olisi ne varmasti noin 20vuoden aikana nähty.
Mutta ketään en ole nähnyt, voisit sen puoleen olla ylpeä.
Riippuu hyvin paljon siitä, miten hyvin tunnen ihmisiä, mikä tunnelma juhlissa on jne. Olen joskus karannut ihmisten seurasta boolin ääreen ja sieltä jonnekin takaterassille piiloon hengailemaan, jossa olen sitten käynyt mukavia keskusteluja jonkun toisen saman tempun tehneen kanssa 😁
Useimmiten kuitenkin jutustelen kaikkien kanssa iloisesti, juhlathan ovat mukavia tapahtumia 🤗- Anonyymi
Noo sinähän tunnut osaavan.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Osaavan jutustella vai karata? 😄
Niinku sopivasti kaikkea.
Melkein joka juhlissa on tullut tehtyä jossain vaiheessa takaterassitempaus, pieni hengähdystauko 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Melkein joka juhlissa on tullut tehtyä jossain vaiheessa takaterassitempaus, pieni hengähdystauko 🙂
Se on ihan tervettä tiedostaa, missä vaiheessa kaipaa pientä etäisyyttä ihmisiin 😁
Harvemmin olen juhlissa, joissa en viihdy, mutta joskus on sellaisiinkin eksynyt. Eräät juhlat on jäänyt erityisen hyvin mieleen. Siellä oli sellainen pintaliito-meininki että pahaa teki. Naiset keskenään kehuskeli, minkä auton heidän miehensä on ostanut, missä viettivät talviloman jne.. Tuolloin löysin itseni talon isännän seurasta keskustelemasta armeijasta, josta en tiedä mitään, mutta sekin oli parempi aihe kuin kotirouvien kehuskelut 😄Aletheias kirjoitti:
Se on ihan tervettä tiedostaa, missä vaiheessa kaipaa pientä etäisyyttä ihmisiin 😁
Harvemmin olen juhlissa, joissa en viihdy, mutta joskus on sellaisiinkin eksynyt. Eräät juhlat on jäänyt erityisen hyvin mieleen. Siellä oli sellainen pintaliito-meininki että pahaa teki. Naiset keskenään kehuskeli, minkä auton heidän miehensä on ostanut, missä viettivät talviloman jne.. Tuolloin löysin itseni talon isännän seurasta keskustelemasta armeijasta, josta en tiedä mitään, mutta sekin oli parempi aihe kuin kotirouvien kehuskelut 😄🤔 olen tainnut tuotakin harrastaa eli keskustella aiheesta asiantuntevasti mistä en niin sanotusti ole ollut perillä...joo hmm kyllä ehdottomasti jne...😁 nyökyttelyä unohtamatta
E-Lukka kirjoitti:
🤔 olen tainnut tuotakin harrastaa eli keskustella aiheesta asiantuntevasti mistä en niin sanotusti ole ollut perillä...joo hmm kyllä ehdottomasti jne...😁 nyökyttelyä unohtamatta
Armeijasta keskusteleminen onnistui yllättävän hyvin, vaikkei minulla omakohtaista kokemusta olekaan. Vähän ehkä tuli nyökyteltyä 😄 Talon isäntä on kuitenkin sen tyyppinen, että keskustelu aiheesta kuin aiheesta on helppoa. Olen aina muutenkin tullut tuon miehen kanssa hyvin toimeen, jostain syystä tunnen aina hänen seurassaan olevani pidetty. Enkä tarkoita missään nimessä romanttisessa mielessä, hän on hyvän ystäväni aviomies, mutta hän on aina kohdellut minua todella ystävällisesti.
Joidenkin ihmisten kanssa juttu vaan luistaa, kun taas toisten kanssa keskustelu on jotenkin kiusallista heti alkuun.Aletheias kirjoitti:
Armeijasta keskusteleminen onnistui yllättävän hyvin, vaikkei minulla omakohtaista kokemusta olekaan. Vähän ehkä tuli nyökyteltyä 😄 Talon isäntä on kuitenkin sen tyyppinen, että keskustelu aiheesta kuin aiheesta on helppoa. Olen aina muutenkin tullut tuon miehen kanssa hyvin toimeen, jostain syystä tunnen aina hänen seurassaan olevani pidetty. Enkä tarkoita missään nimessä romanttisessa mielessä, hän on hyvän ystäväni aviomies, mutta hän on aina kohdellut minua todella ystävällisesti.
Joidenkin ihmisten kanssa juttu vaan luistaa, kun taas toisten kanssa keskustelu on jotenkin kiusallista heti alkuun.Aivan ja joskus on parempi pelkästään kuunnella, puheliaasta puolisosta oli myös aikoinaan paljon apua kun tuli tarve luikahtaa jonnekin sivummalle 😇.
Jos joku on vilustunut matkallaan Dubaissa liian hyvin ilmastoidussa ostoskeskuksessa niin aihe ei kyllä kosketa kovin syvästi 😂
- Anonyymi
Ensin b sitten c ja hyvin viihtyy
- Anonyymi
:).
Kerran minua on huijattu lähtemään kesäjuhliin. Kerrottiin, että siellä olisi tarkoitus juoda juopua ja vähän tanssia. Otin jo kotona pohjia ja päällä oli kova meno.
Kauhukseni huomasin joutuneeni serkuntyttären YO-juhliin. Paikalla olikin varttunutta väkeä (70+) ja juomana lasillinen kuohuviiniä.
Tuhannen tuiterissa häpesin tilaani ja yritin olla näkymätön.- Anonyymi
Menit tietysti vielä sen tulppaanin kanssa. Heh.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
😊Vaimo piteli kukkasia.
Ei sitä tiedä.
- Anonyymi
E) Jos juhlissa on tuntemattomia niin esittäydyn lyhyesti ja siirryn taustalle tarkkailemaan ja anna muiden hoidella kevyen jutustelun. En ole juhlissa oikein kotonani, varsinkaan vähänkään isommissa.
-Pietari Taitaa toi C olla lähimpänä. Juttelen toki ihmistenkin kanssa, jos jotakuta jutteluttaa. Yleensä aina joku tykkää käydä juttusille. En muista, että olisin juhlissa saanut olla ikinä ihan ihmisiltä rauhassa.
Voin sanoa koen juhlat turhaksi nykypäivänä ja riittää ihan oman perheen kanssa juhlia ne normaalit muistamalla kyseinä päivänä esim vappuna munkkia ja juhannuksena uusia pottuja, pihviä ja raikasta tuoretta salaattia. Eli ei missään kesäjuhlissa tarvitse käydä.
Ei luultavasti mikään noista. Seurustelen ja sosialisoin luultavasti vain tutuimpien kanssa. Isossa seurueessa ja vieraampien ihmisten seurassa saatan oleskella, mutta olen aika hiljaa. Todennäköisesti vetäytyen välillä esim. naistenhuoneeseen keräilemään itseäni.
Sosiaaliset tapahtumat on mulle usein pitemmän päälle kuormittavia.E. Ei ole koko kutsuja kesäjuhliin. Kyllä niissä tulee juteltua aika monen kanssa niitä näitä.
- Anonyymi
Vetäydyn heti kun mahdollista maistelemaan omia virvokkeita pihamaalle.
- Anonyymi
En kovin mielelläni osallistu mihinkään juhliin tai pippaloihin. Joskus on kohteliaisuussyistä vähän niin kuin pakko. Olen sen aikaa, mitä hyvien tapojen mukaan toivottavasti kuuluu ainakin vähintään olla ja sitten -huh- omaan rauhaan, omaan kotiin.
Vaihtoehdoista kiinnostaa eniten flyygelin takunen. Mutta kyllä minä juttelen -tai ennemminkin sujuvasti kuuntelen ja kannustan muita juttelemaan. Ihmiset tykkäävät kertoa omia asioitaan, ei niitä mun juttuni edes kiinnostaisi 😅 Sillä tavalla aika kuluu sen verran että kehtaa jo poistua.
xLiner - Anonyymi
Menen vessaan pakoon/ piiloon.🤣🤭
- Anonyymi
taitaa olla tuo C. 😥💔 todennäköisesti en ees uskalla tulla paikalle 😌
-Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki ✨ - Anonyymi
B:llä lähdetään liikkeelle, boolimaljaa unohtamatta. Se edesauttaa A-toimintoja. Jossain vaiheessa D-puhe on paikoillaan. En tiedä sepaluksesta, mutta saattaa vaikka vessapaperi roikkua jostain paidan alta. Lähestulkoon kaikkien jo siirryttyä jonnekin muualle, saatan löytää itseni C-moodissa. Kenties jopa flyygelin päällä vähän mahdollisesta seurasta riippuen. Toki ensisijainen toive olisi musiikkikulttuurin tuottaminen nelikätisesti flyygelillä sekä ihmismäisellä äänenmuodostuksella, mutta tilanteet saattavat valoisassa kesäyössä eskaloitua.
Semmosia ne kesäjuhlat tuppaaolemaan. Onneksi juuri kukaan ei muista mitään.
Vai muistaakohan ne, mutta kukaan ei vain puhu mitään.... A siinä tapauksessa että joudun toimimaan isäntänä, muutoin ehkä tuo C tai jotain sinne päin 🤔
Mikä on kesäjuhla, siis joku uskonnollinen. Vai juhannusjuhla, ei mun mielestä oo mitään kesäjuhlaa, ellei kesällä oo syntynny. Valmistujaisetkin meni jo. Häät, hautajaiset, niihin nyt kukaan halua.
- Anonyymi
Kyllä lörpottelen juhlissa sinne tänne tutuille, en tietenkään vieraille, jos kukaan ei esittele minua.
Inhoa kursailua, eli menen kahvipöytään jos en esimmäisenä niin ensimmäisten joukossa. En kuitenkaan kahmi mitään, yleensä ei edes kelpaa raskaasta rasvaisesta kaakaomassasta tehdyt mokkapalat, eikä moni muukaan rähmäleivos mutta en tietenkään sitä kerro. Riippuu pippaloista ja muusta porukasta. Mutta noin geeerisesti voin aivan hyvin ottaa drinksun handuun ja hiipiä flyygelin kannelle köllöttelemään.
Riippuu kesäjuhlista. Isommissa c, mutta itse järjestämissäni vain hyviä ystäviä sisältävissä a..
- Anonyymi
Kiltisti ja kunnollisesti tietenkin. Odotan, että sinkkunaiset tulevat tarjoamaan itseään.
- Anonyymi
Phah! :D
Yleensä järjestys on c->b->a
Yleensä tervehdysten jälkeen olen jakanut porukan kolmeen osaan. Tutut, tuntemattomat sekä henkilöt jotka ovat jotenkin tutun oloisia mutta ei muista mistä yhteydestä.
Kahvipöytään ei rynnitä ekana vaan enemmänkin loppupäässä ja annos on kohtuullinen. Siinä tarjoilusta nauttiessa pitää lähistölle kehua jotakin tarjottavaa ja sen perusteella voi lähteä santsikierrokselle.
Myöhemmin porukat alkaa ryhmäytymään ja kyllä sieltä sellainen porukka löytyy jonka keskusteluun pääsee mukaan joko ihan asallistumalla tai vaan kuuntelemalla.- Anonyymi
Nuolaisen huomiota herättävällä tavalla kakkua. Kätevästi saa syödä koko kakun yksin. Jos ei jaksa kaikkea, niin saa loput mukaan.
Sitten juon talon viinat. Kysymättä lupaa tietenkin.
Miksihän minua ei nykyään kutsuta enää mihinkään? 🤔
>simiti< - Anonyymi
Hyppään paljuun.
- Anonyymi
Olemme me kummallista juhlakansaa.
- Anonyymi
Tämä
A) Seurustelet ja sosialisoit kaikkien kanssa iloisesti - Anonyymi
Entinen aviopuoliso oli varsinainen showmies, ja piti aina huolen siitä, että oli huomion keskipiste ja ihmiset nauroivat hänen jutuilleen. Itse olen introvertti, niin tämähän sopi minulle.
- Anonyymi
Onpa ollut ihana mies! Noin sitä pitää!
- Anonyymi
E) jos mahdollista jätän menemättä
jos ei mahdollista niin
F) juttelen ja sosialisoin niiden kanssa, joiden kanssa minua kiinnostaa jutella ja sosialisoida (joka joukko on luultavasti hyvin pieni) - Anonyymi
Kaikki ovat toteutuneet sopivassa järjestyksessä :)
- Anonyymi
A ja B. Sosialisoin ja syön paljon kakkua jos se sattuu olemaan mansikkakermakakku.
"A) Seurustelet ja sosialisoit kaikkien kanssa iloisesti"
Mikäli viitsin lähteä kesäjuhliin, on asenne oltava kohdallaan. Mielelläni juttelen ja tutustun uusiin ihmisiin. Mutta kevyellä tavalla.
Nuo tilaisuudet eivät ole syvällisiä keskusteluja varten. Vain parin tunnin huoleton pyörähdys ja kotimatkalle.A;n ja D;n välimaastossa mennään.
Joskus kaverin häissä kaaso ja bestmanni oli jotenkin vähän hinesti hoitanut ohjelmaa. Lisäksi kukaan ei pitänyt puheita ja meininki oli silmiinpistävän latteaa.
Kilistinkin lasia jossainvaiheessa ja pistelin sellaisen muistelopuheen juhlaparista huumorityyliin. Ja olin muuten ihan selvinpäin, eikä paita römpsöttänyt. Jotenkin tunnelma vapautui ja porukka osasi jo naureskella. Kumpikin juhlakalu tuli kiittämään puheesta.
Ois ollut kiva itsekin jäädä loppukarkeloihin, kun meno alkoi olla jo kivaa, mutta silloin muksut olivat pieniä ja mukana, sekä exä ei tuntenut oloaan siinä porukassa rennoksi ikinä. Siispä mentiin aikaisin kotiin.
Tuo vaihe mun elämästä oli ankeaa. Silloin olisi pitänyt nauttia tuollaisista hetkistä, mutta vierellä eli täysi jurprlo, jonka pillin mukaan joutui koko sakki elämään. Lapset olisi saaneet tädiltä kyydin kotiin ja kaitsennan. Olisivat päässeet häihin kuitenkin ja itse oltais voitu ottaa hotskuhuone ja nauttia samanikäisten kanssa juhlien loppugeimeistä...mutta kun exällä oli joku alemmuuskompleksi, ei onnistunut...
Olipahan tarina...😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768502Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593271- 382614
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619