Koraani!

IHME!

30

1830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allah-natsisaatana

Tämä on todiste kuvamanipulaatiosta, jota muslimit ovat aiemminkin harjoittaneet.

Valehtelulla ei ole rajoja silloin kun muslimit yrittävät "kutsua" ihmisiä "takaisin" islamiin.

• uskomatonta!

TAA ON IHAN TOSI TAPAHTUMA!!!! USKO TAI ALA, MIKSI VALEHTELISIN MOISESTA???

• akk.

Ihan selvästi muslimien kokeiluja kloonata muhammed.

• akk.

Herpaannuin laskemaan leikkiä.

Jos tuo on tosikuva,on järkyttävä.

Mutta sitä en usko,että tyttö olisi koraanin maahan heitettyään muuttunut tuommoiseksi.

Joten lopettakoon muslimit tyhjänpäiväisen propakandansa levittämisen,ja tehkööt parannuksen.

• väärennös

Kuva on väärennös. Valon varjot väärissä paikoissa.

• viper

Tuo kuva on todellakin melko tökerö väärennös. jos kyseessä olisikin aito "otus", niin todennäköisesti kyseessä olisi Tshernobylin seurannaisvaikutuksista kärsivä epäsikiö. Jos tuo olisi elävä, niin se pitäisi ampua samantien ettei pääse vahingossakaan lisääntymään.

Etova ötökkä joka tapauksessa. Tuon tapaisia epäsikiöitä hirviöitä syntyi jonkin aikaa tshernobylin jälkeen. Hyi hitto. Luoti päähän ja polttouuniin sanon minä.

• Jake Waits

vain sen, että olet herkkäuskoinen hölmö.

Katsopa mihin ovat kadonneet tyttömonsterin varjot lattiassa?

Myöskin tarkastelemalla lähemmin "nenää"/kuonoa näkyy, että kyse on kuvamanipulaatiosta.

• Autajaa!

Jumala on sinetillä sulkenut sydämesi ja korviasi, ja sinun silmiääsi peitaa verho. En voi sille mitään, Jumala autakoon sinua!

• viper

Tätähän minäkin sanoin. Feikki mikä feikki. Ja vaikka tuo otus olisikin joku aito löydös, niin kyseessä ei taatusti ole ainakaan tuntemassamme muodossa ihminen. Säteilyn pilaama epäsikiö mahdollisesti. Kaukaa haettuna hakuammuntana tuota iljetystä voisi myös pitää vieraana avaruudesta, tosin ötökkä on sittenkin liian ihmismäinen. Lähdemme siis siitä, että kyseessä on kuvamanipulaatio.

Tälle "tieteen alalle" on olemassa muuten nimikin: Kryptozoologia. Ko. tieteenala on jo palvellut sen verran hyvin, että mm. kuuluisa video jonka _pitäisi esittää Roswellin ufo aluksen vainajien ruumiinavauksia_, on tunnistettu kokonaisuudessaan väärennökseksi. Leikkauspöydällä kyllä todellakin makaa ruumis, nimittäin hajoamisen tietyssä vaiheessa oleva Aasialais peräisen naisen ruumis, jota on silvottu sieltä sun täältä ja ruumiin raajoja on käsitelty kirurgisesti. Pöhötys johtuu mätänemiskaasuista. USA:ssa videosta ollaan vihdoin tekemässä rikosilmoitusta vaikka tapaus on jo vuodelta -47.

Nykyisen kryptozoologian ongelma elukoita ovat lähinnä "jeti" ja USA:ssa melskaava Sasquactsh, eli "big foot". Siinä on biologeille tekemistä kun selvittävät näiden isojen apinoiden alkuperän ja tunnistavat lajit. Ja ongelmia riittää... Loch ness, Mogelemembe, Irlantia silloin tällöin piinaava musta kissa ja niin edelleen...

• Jake Waits
        Autajaa! kirjoitti:

Jumala on sinetillä sulkenut sydämesi ja korviasi, ja sinun silmiääsi peitaa verho. En voi sille mitään, Jumala autakoon sinua!

Lehmän suura 2:7. "Jumala on sinetillä sulkenut heidän sydämensä ja korvansa, ja heidän silmiään peittää verho; niin, heitä kohtaa kammottava rangaistus."

Oletko se sinä? Yakup!
        Kemisti, joka mm. uskoo, että on olemassa juutalaisten maailmanlaajuinen salaliitto, jossa ovat mukana ..ketä ne oli..vapaamuurarit ja illuminaatit... ja että Turkissa on heidän hautausmaansa? Että varkaan käsi pitää sahata poikki? Että aviorikoksesta pitää antaa 80 raipaniskua?

;D

Yakup:
        http://www.yakupyilmaz.com/

Jake (Bysantti) Waits:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000002328183

• Jake Waits
        viper kirjoitti:

Tätähän minäkin sanoin. Feikki mikä feikki. Ja vaikka tuo otus olisikin joku aito löydös, niin kyseessä ei taatusti ole ainakaan tuntemassamme muodossa ihminen. Säteilyn pilaama epäsikiö mahdollisesti. Kaukaa haettuna hakuammuntana tuota iljetystä voisi myös pitää vieraana avaruudesta, tosin ötökkä on sittenkin liian ihmismäinen. Lähdemme siis siitä, että kyseessä on kuvamanipulaatio.

Tälle "tieteen alalle" on olemassa muuten nimikin: Kryptozoologia. Ko. tieteenala on jo palvellut sen verran hyvin, että mm. kuuluisa video jonka _pitäisi esittää Roswellin ufo aluksen vainajien ruumiinavauksia_, on tunnistettu kokonaisuudessaan väärennökseksi. Leikkauspöydällä kyllä todellakin makaa ruumis, nimittäin hajoamisen tietyssä vaiheessa oleva Aasialais peräisen naisen ruumis, jota on silvottu sieltä sun täältä ja ruumiin raajoja on käsitelty kirurgisesti. Pöhötys johtuu mätänemiskaasuista. USA:ssa videosta ollaan vihdoin tekemässä rikosilmoitusta vaikka tapaus on jo vuodelta -47.

Nykyisen kryptozoologian ongelma elukoita ovat lähinnä "jeti" ja USA:ssa melskaava Sasquactsh, eli "big foot". Siinä on biologeille tekemistä kun selvittävät näiden isojen apinoiden alkuperän ja tunnistavat lajit. Ja ongelmia riittää... Loch ness, Mogelemembe, Irlantia silloin tällöin piinaava musta kissa ja niin edelleen...

luulet, että rekkaamasi 'nimimerkki' säilyy?

;D

• voi sua!
        Jake Waits kirjoitti:

;D

En ole, henkilo jonka luutet mun olevan heheee!

• viper
        Jake Waits kirjoitti:

;D

Itse asiassa nimimerkin ei tarvitsekaan säilyä, enkä edes ole rekisteröinyt tätä nicciä. Suunnittelen kaksinkertaista katoamistemppua, joista toinen tapahtuu internetissä ja toinen ihan valtiotasolla, nimeä ja sosiaaliturvatunnusta myöten - vieläpä laillisesti. Suomeksi: aion hankkia uuden henkilöllisyyden ja pyydän poliisia järjestämään lehteen kuolinilmoituksen.
        Kolmas katoamistemppu on sitten jossain vaiheessa maasta poistuminen ja sen aion edelleen suorittaa huomaamattomasti, laillista rajanylityspaikkaa käyttämättä.

• viper kirjoitti:

Itse asiassa nimimerkin ei tarvitsekaan säilyä, enkä edes ole rekisteröinyt tätä nicciä. Suunnittelen kaksinkertaista katoamistemppua, joista toinen tapahtuu internetissä ja toinen ihan valtiotasolla, nimeä ja sosiaaliturvatunnusta myöten - vieläpä laillisesti. Suomeksi: aion hankkia uuden henkilöllisyyden ja pyydän poliisia järjestämään lehteen kuolinilmoituksen.
        Kolmas katoamistemppu on sitten jossain vaiheessa maasta poistuminen ja sen aion edelleen suorittaa huomaamattomasti, laillista rajanylityspaikkaa käyttämättä.

meinasit mennä?

• viper
        karvapää kirjoitti:

meinasit mennä?

Ensin kävellen rajan yli Ruotsiin. Sitten Tukholmaan, sieltä jatkan Göteorgiin. Hyppään laivaan, matkaan Lontooseen tai Liverpooliin ja edelleen lentokoneella tai laivalla USA:han. Yhdysvalloissa asetun jonnekin Arizonan ja Wyomingin osavaltioiden välimaastoon/ tai jompaan kumpaan osavaltioon. Toinen mahdollinen kohdemaa on Argentiina ja kolmas vaihtehto on Kuuba.

Ruotsin rajan aion edelleen ylittää yön pimeyden turvin kuuttomana yönä ja ilman kännykkää, jotta tunnistussignaalia ei voitaisi seurata Suomesta käsin. Yövyn maastossa kunnes pääsen rajan jälkeen lähimpään pikkukaupunkiin Ruotsin puolella. Sitten menen bussilla/junalla Tukholmaan ja niin edes päin. Reittiä Ruotsin rajan yli en ole täysin loppuun saakka suunnitellut, mutta vanhoja hahmotelmia olen säilönyt muutaman. Tornio on yksi mahdollinen paikka ylittää raja, toinen on pohjoisempana Norjan rajan tuntumassa.

• ei onnistu
        viper kirjoitti:

Ensin kävellen rajan yli Ruotsiin. Sitten Tukholmaan, sieltä jatkan Göteorgiin. Hyppään laivaan, matkaan Lontooseen tai Liverpooliin ja edelleen lentokoneella tai laivalla USA:han. Yhdysvalloissa asetun jonnekin Arizonan ja Wyomingin osavaltioiden välimaastoon/ tai jompaan kumpaan osavaltioon. Toinen mahdollinen kohdemaa on Argentiina ja kolmas vaihtehto on Kuuba.

Ruotsin rajan aion edelleen ylittää yön pimeyden turvin kuuttomana yönä ja ilman kännykkää, jotta tunnistussignaalia ei voitaisi seurata Suomesta käsin. Yövyn maastossa kunnes pääsen rajan jälkeen lähimpään pikkukaupunkiin Ruotsin puolella. Sitten menen bussilla/junalla Tukholmaan ja niin edes päin. Reittiä Ruotsin rajan yli en ole täysin loppuun saakka suunnitellut, mutta vanhoja hahmotelmia olen säilönyt muutaman. Tornio on yksi mahdollinen paikka ylittää raja, toinen on pohjoisempana Norjan rajan tuntumassa.

Sinä et voi elää ilman jotain henkilöllisyyttä USAssa. Nykyään taitavat tutkia entistä tarkemmin terrorismin takia. Pitää antaa sormenjäljetkin. Kyllä ne sinun henkilöllisyytesi selvittää.

• viper
        ei onnistu kirjoitti:

Sinä et voi elää ilman jotain henkilöllisyyttä USAssa. Nykyään taitavat tutkia entistä tarkemmin terrorismin takia. Pitää antaa sormenjäljetkin. Kyllä ne sinun henkilöllisyytesi selvittää.

ajattelin kyllä ihan ottaa henkilöllisyyspaperit mukaan. Se vain, että aion hakea suomessa ollessani uuden henkilöllisyyden. Eli nykyinen meikeläisen sosiaaliturvatunnus ja koko nimi katoaa ja vaihdun uudeksi henkilöksi, siis papereissa. Temppu karistaa tehokkaasti menneisyyden pois harteilta, samoin kuin harhauttaa vihollista.

• viper kirjoitti:

ajattelin kyllä ihan ottaa henkilöllisyyspaperit mukaan. Se vain, että aion hakea suomessa ollessani uuden henkilöllisyyden. Eli nykyinen meikeläisen sosiaaliturvatunnus ja koko nimi katoaa ja vaihdun uudeksi henkilöksi, siis papereissa. Temppu karistaa tehokkaasti menneisyyden pois harteilta, samoin kuin harhauttaa vihollista.

a) Et saa Suomessa uutta henkilöllisyyttä ja sosiaaliturvatunusta.

b) On kyseenalaista, saatko USAssa pysyvää oleskelulupaa.

• jake_waits
        Aabra-ham kirjoitti:

a) Et saa Suomessa uutta henkilöllisyyttä ja sosiaaliturvatunusta.

b) On kyseenalaista, saatko USAssa pysyvää oleskelulupaa.

Eihän se oleskeluluvan puuttuminen ole ollut mikään ongelma miljoonille maahanmuuttajille Meksikosta, jotka vastaavat lähes yksinään koko Kalifornian viinirypäletuotannon kannattavuudesta.

• Allah-natsisaatana
      • heheee

Mikä vitsi! etko pysty parempaan???

• Allah-natsisaatana
        heheee kirjoitti:

Mikä vitsi! etko pysty parempaan???

Sorry, vitsi ei ollut parhaasta päästä, kun se oli kiireessä väsätty. Mutta voit keskiä itse paremman.

Allahin tiet ovat tuntemattomia. Mikäköhän sai muslimimiehen muuttumaan tuoksi olioksi?

• meimoona

Olen lukenut naita viesteja ja aika typeria ovat.Olisi mukavaa lukea edes yksi asiallinen viesti Islamista,haukkuminen ja solvaamien ei todista muuta kuin alhaita jarjenjuoksua.
      Islam on yksi maailman paauskonnoista,mita se opettaa ja uskoo kuka teista oikeasti tietaa jotakin,olisi kiva keskustella,olen kiinnostnut eri uskoinnoista.

• terve!

Pysy palstalla, niin kyllä saat vastattavaa. Olet suunnilleen ainoa, joka haluaa vastata kysymyksiin.
        Musliminainen on vastaillut jonkinverran, mutta hän väistää tiukemmat tarkastelut. Aabra-ham ei ole mikään vastaaja, vaan levittää propagandaa.

>>Olisi mukavaa lukea edes yksi asiallinen viesti..

Et varmasti ole lukenut viestejä parin viime vuoden ajalta. Sieltä löytyy edelleen samat kysymykset, joihin joudut vastaamaan.

>>Islamista,haukkuminen ja solvaamien ei todista muuta kuin alhaita jarjenjuoksua.

Haukkuminen ja solvaaminen todistaa tunteista ja myös tietojen puutteesta. Ne tunteet voi olla aivan hyviä tarkasteltavan asian suhteen, mutta kirjoittaja ei osaa selittää asiaansa taitavasti.
        Silti tunteet voi olla terveet.

Kesän aikaan pitää olla ulkona aika paljon, eikä tietokoneella aina istuta. Niitä kysymyksiä tulee kyllä myöhemmin, kun seuraat palstaa.

Eräs asia on palstan voimakas sensurointi. Kaikki osuvat ja hyvät mielipiteet poistetaan nopeasti. Siitä syystä kirjoittajien kiinnostus on laimentunut.

Eräät kirjoittajat tahallaan roskaa hyviin ketjuihin, että voivat sitten vaatia koko ketjua poistettavaksi. Saastan syytäminen tälle palstalle on hyvin edullista muslimien kannalta.
        Tämä palsta halutaan lakkauttaa häiriköinnin keinoilla. Katso vaan kuka nimittää palstaa likaviemäriksi.

Kyllä tämäkin viesti luultavasti poistetaan. Viestit täytyy aina tallentaa nopeasti.

• Ulama

On tärkeää, että luet Koraania ja haditheja, jotta alat ymmärtää islamia.

Se ei riitä, mitä olet nähnyt muslimien tekevän. Suurin osa muslimeista on teeskentelijöitä, jotka eivät noudata sunnaa.

Oikeat muslimit ottavat Koraanin todesta ja pitävät Muhammadia esimerkkinään.

• meimoona
        terve! kirjoitti:

Pysy palstalla, niin kyllä saat vastattavaa. Olet suunnilleen ainoa, joka haluaa vastata kysymyksiin.
        Musliminainen on vastaillut jonkinverran, mutta hän väistää tiukemmat tarkastelut. Aabra-ham ei ole mikään vastaaja, vaan levittää propagandaa.

>>Olisi mukavaa lukea edes yksi asiallinen viesti..

Et varmasti ole lukenut viestejä parin viime vuoden ajalta. Sieltä löytyy edelleen samat kysymykset, joihin joudut vastaamaan.

>>Islamista,haukkuminen ja solvaamien ei todista muuta kuin alhaita jarjenjuoksua.

Haukkuminen ja solvaaminen todistaa tunteista ja myös tietojen puutteesta. Ne tunteet voi olla aivan hyviä tarkasteltavan asian suhteen, mutta kirjoittaja ei osaa selittää asiaansa taitavasti.
        Silti tunteet voi olla terveet.

Kesän aikaan pitää olla ulkona aika paljon, eikä tietokoneella aina istuta. Niitä kysymyksiä tulee kyllä myöhemmin, kun seuraat palstaa.

Eräs asia on palstan voimakas sensurointi. Kaikki osuvat ja hyvät mielipiteet poistetaan nopeasti. Siitä syystä kirjoittajien kiinnostus on laimentunut.

Eräät kirjoittajat tahallaan roskaa hyviin ketjuihin, että voivat sitten vaatia koko ketjua poistettavaksi. Saastan syytäminen tälle palstalle on hyvin edullista muslimien kannalta.
        Tämä palsta halutaan lakkauttaa häiriköinnin keinoilla. Katso vaan kuka nimittää palstaa likaviemäriksi.

Kyllä tämäkin viesti luultavasti poistetaan. Viestit täytyy aina tallentaa nopeasti.

Olen aivan uusi palstan kayttaja.Olen asunut vuosia muslimi maassa,en ole muslimi itse vaikka lapseni ovatkin,olen vapaa ajattelia,en halua minkaanlaista labelia selkaani,yritan olla rehellinen etsia.Mika minua huvitta ihmisten pelko,ei tavallinen muslimi ole sen kummallisempi kuin mikaan muukaan uskovainen,yrittaa tulla toimeen paivasta toiseen.
        Kaikissa uskonnoissa on aari ihmisia,ei suvaita toisin ajattelioita,pitaa paasta niista eroon tavalla tai toisella.Suuri osa muslimeista ei itse tieda mita koraanissa on, koska se opetetaan lapsuudesta asti arabiaksi,esm.suurimissa islamilaisissa valtioissa kuten Indonesia,Bangladesh ja Pakistan.

• täällä
        meimoona kirjoitti:

Olen aivan uusi palstan kayttaja.Olen asunut vuosia muslimi maassa,en ole muslimi itse vaikka lapseni ovatkin,olen vapaa ajattelia,en halua minkaanlaista labelia selkaani,yritan olla rehellinen etsia.Mika minua huvitta ihmisten pelko,ei tavallinen muslimi ole sen kummallisempi kuin mikaan muukaan uskovainen,yrittaa tulla toimeen paivasta toiseen.
        Kaikissa uskonnoissa on aari ihmisia,ei suvaita toisin ajattelioita,pitaa paasta niista eroon tavalla tai toisella.Suuri osa muslimeista ei itse tieda mita koraanissa on, koska se opetetaan lapsuudesta asti arabiaksi,esm.suurimissa islamilaisissa valtioissa kuten Indonesia,Bangladesh ja Pakistan.

Täytyy selittää eräs asia heti alkuun. Palstan nimi on islam palsta. Tämä ei siis ole muslimi palsta. Täällä pitäisi tehdä ero uskonnon ja ihmisten välillä. Myöskään pitäisi keskustella toisista keskustelijoista.

Itse asiassa jonkun muslimin käytös ei merkitse paljon mitään, koska muslimeja on 1.2 miljardia.

Lisäksi on niin, että ihmisryhmistä keskustelu on melkein lailla kielletty. Syytteet on heti uhkaamassa, jos sanoo jotain negatiivistä ihmisistä. Sensijaan uskontoja ja politiikkaa saa tarkastella.

Keskustelu tällä palstalla pitäisi siis olla Koraanin ja hadithien ja sharian teoreettista tarkastelua. Tietysti myös tavallisista uutisasioista voidaan keskustella.

Herjojen heittäjät on parasta jättää omiin oloihinsa.

• IHME!
    • söpö otus

Eikö raamatun paiskaaminen auta?

• IHME!

Tosi hyva vitsi he he heeeee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      73
      3350
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      46
      3112
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2351
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1999
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1759
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1575
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      12
      1432
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1269
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1204
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1120
    Aihe