Ajan puute liikuntaan työssä käyvällä ja kotikuntoilu

Anonyymi-ap

Ajantuute liikuntaan on oikeasti suurin syy lihomiseen.Tähän on yksi hyvä konsti joka on kotikuntoilu.
Paras laite kotikuntoiluun ON kokoontaitettava pieneen tilaan menevä juoksumatto.
Sitä on olemassa kaikenlaisia rimpuloita joilla ei tee käytännössä yhtään mitään.

Kuntoilun etu on siinä että SAA syödä paljon ja SAA syödä myös herkkujakin eikä liho vaikka niitä syökin.😁

Silloin kun kuntoilee kotona jää pois kaikki esim pukeutumiset ja matkoihin kuluva aika.

Kuntoilun aikana pitää huolehtia hyvästä tuuletuksesta ja ilmanvaihdosta eli parvekkeen ovi auki ja puhallin. Päälle.

82

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko taas ahminut karkkia?

      • Anonyymi

        Nyt on mennyt noin 100- 150 grammaa päivässä.
        Pitää vähentää 50-70 grammaan.
        Syön myös kermajäätelöäkin melkein joka päivä ainakin yhden jäätelötikun kun on nämä helteet.
        Leikkaan litran paketista pienen siivun ja pistän tikun siihen pystyyn.Ei ole mitään järkeä maksaa jäätelöstä 27 euroa kilo kun samaa saa litran paketeissa 3,5 euroa kilo.
        Eli hinta on noin 8 kertaa halvempi kun ostaa litran paketeissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on mennyt noin 100- 150 grammaa päivässä.
        Pitää vähentää 50-70 grammaan.
        Syön myös kermajäätelöäkin melkein joka päivä ainakin yhden jäätelötikun kun on nämä helteet.
        Leikkaan litran paketista pienen siivun ja pistän tikun siihen pystyyn.Ei ole mitään järkeä maksaa jäätelöstä 27 euroa kilo kun samaa saa litran paketeissa 3,5 euroa kilo.
        Eli hinta on noin 8 kertaa halvempi kun ostaa litran paketeissa .

        S-ryhmän kaupoissa Rainbow-tuutit eivät maksa paljoa https://www.s-kaupat.fi/tuote/rainbow-415g-toffeetuutit-6kpl/6414893188075 . Saa ostettua yksitellen tai 6:n pakkauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on mennyt noin 100- 150 grammaa päivässä.
        Pitää vähentää 50-70 grammaan.
        Syön myös kermajäätelöäkin melkein joka päivä ainakin yhden jäätelötikun kun on nämä helteet.
        Leikkaan litran paketista pienen siivun ja pistän tikun siihen pystyyn.Ei ole mitään järkeä maksaa jäätelöstä 27 euroa kilo kun samaa saa litran paketeissa 3,5 euroa kilo.
        Eli hinta on noin 8 kertaa halvempi kun ostaa litran paketeissa .

        "Syön myös kermajäätelöäkin melkein joka päivä ainakin yhden jäätelötikun kun on nämä helteet"

        Hellettäpä hellettä, melkein 14 astetta näkyy olevan mittarissa. Mutta kyllä sitä voi syödä jäätelöä kylmällä ilmalla yöllä kellarissa niin se ei lihota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-ryhmän kaupoissa Rainbow-tuutit eivät maksa paljoa https://www.s-kaupat.fi/tuote/rainbow-415g-toffeetuutit-6kpl/6414893188075 . Saa ostettua yksitellen tai 6:n pakkauksessa.

        "S-ryhmän kaupoissa Rainbow-tuutit eivät maksa paljoa https://www.s-kaupat.fi/tuote/rainbow-415g-toffeetuutit-6kpl/6414893188075 . Saa ostettua yksitellen tai 6:n pakkauksessa."

        Laihdutuksessa tosi tärkeää että jäätelöä SAA halvalla ja PALJON laihdutuksen aikana. MUUTEN ei laihdu. 😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on mennyt noin 100- 150 grammaa päivässä.
        Pitää vähentää 50-70 grammaan.
        Syön myös kermajäätelöäkin melkein joka päivä ainakin yhden jäätelötikun kun on nämä helteet.
        Leikkaan litran paketista pienen siivun ja pistän tikun siihen pystyyn.Ei ole mitään järkeä maksaa jäätelöstä 27 euroa kilo kun samaa saa litran paketeissa 3,5 euroa kilo.
        Eli hinta on noin 8 kertaa halvempi kun ostaa litran paketeissa .

        Kahvikakkuakin kuluu aika paljon tällä dietillä,kohta saa alkaa isontamaan kakun palasia,nyt kakkuna
        https://www.foodie.fi/entry/frodinge-480g-prinsessakakku/7310890601687

        Kakkukahvit NYT neljästi päivässä.


    • Anonyymi

      "Paras laite kotikuntoiluun ON kokoontaitettava pieneen tilaan menevä juoksumatto."

      Eikö hiihto ja pyöräily olekaan enää ne parhaat? Kävellä voi ulkonakin, saa vielä happeakin. Käytätkö juoksumatolla mononlämmittimiä

      • Anonyymi

        Se on VAIN kotikuntoiluun.Alan kyllä käymään pyöräilemässäkin.

        Tämä kotikuntoilu on tosiaan VAIN silloin kun kuntoiluun ei ole aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on VAIN kotikuntoiluun.Alan kyllä käymään pyöräilemässäkin.

        Tämä kotikuntoilu on tosiaan VAIN silloin kun kuntoiluun ei ole aikaa.

        "Tämä kotikuntoilu on tosiaan VAIN silloin kun kuntoiluun ei ole aikaa."

        Eikö siis juoksumatolla mene aikaa? Mystistä! Eli katselet juoksumattoa samalla kun syöt karkkia kiska se ei vie aikaa kotona? Itsellä on kotona crosstrainer, ja kyllä ainakin sen päällä kuluu aika ihan niin kuin poissa crossarin päältäkin. Vai imeekö sulla juoksumatto tai mononlämmittimet aikaa eli toimii kuin joku käänteinen aika-avaruus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on VAIN kotikuntoiluun.Alan kyllä käymään pyöräilemässäkin.

        Tämä kotikuntoilu on tosiaan VAIN silloin kun kuntoiluun ei ole aikaa.

        "Tämä kotikuntoilu on tosiaan VAIN silloin kun kuntoiluun ei ole aikaa."

        Kyllä kotonakin kuntoiluun menee aikaa. Ihan tavallinen kävely tunnin päivässä riittää, pari lihaskuntoharjoittelukertaa viikossa omalla painolla ja vastuskuminauhoilla lisäksi. Jos on siis tavallinen keski-ikäinen laihduttaja eikä huippu-urheilija jolla valmentajan ohjelmat. Ei he lihavia olekaan. Minusta aika paha tilanne kyllä, eri kuntolaitteiden vuorotellen hankinta ja oletus että laitteet hoitaa pois jonkun asian mikä vaatii lääkärin hoitoa. Jos olet oikea ihminen etkä mikään trolli, niin kysyn oletko käynyt mittauttamassa verensokerit ja lääkärintarkastuksessa muutenkin? Keho on tuolla elämäntyylillä äärimmäisessä stressi- ja tulehdustilassa jonka aiheuttaa sokerin syöminen kunnollisen sapuskan sijasta, jatkuva rasitus ja palautumisen puute. Toki jos tarkoituksenasi on infarkti ja liikuntakyvyttömyys niin silloin sulla oikea tapa elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on VAIN kotikuntoiluun.Alan kyllä käymään pyöräilemässäkin.

        Tämä kotikuntoilu on tosiaan VAIN silloin kun kuntoiluun ei ole aikaa.

        "Tämä kotikuntoilu on tosiaan VAIN silloin kun kuntoiluun ei ole aikaa."

        Missä muualla käyt kuntoilemassa kuin kotona? Onko työn puolesta mitään liikuntaa tarjolla? Miksei sinulla ole aikaa ulkoilla mutta sisällä juoksumatolla aikaa on? Pysähtyykö aika matolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämä kotikuntoilu on tosiaan VAIN silloin kun kuntoiluun ei ole aikaa."

        Kyllä kotonakin kuntoiluun menee aikaa. Ihan tavallinen kävely tunnin päivässä riittää, pari lihaskuntoharjoittelukertaa viikossa omalla painolla ja vastuskuminauhoilla lisäksi. Jos on siis tavallinen keski-ikäinen laihduttaja eikä huippu-urheilija jolla valmentajan ohjelmat. Ei he lihavia olekaan. Minusta aika paha tilanne kyllä, eri kuntolaitteiden vuorotellen hankinta ja oletus että laitteet hoitaa pois jonkun asian mikä vaatii lääkärin hoitoa. Jos olet oikea ihminen etkä mikään trolli, niin kysyn oletko käynyt mittauttamassa verensokerit ja lääkärintarkastuksessa muutenkin? Keho on tuolla elämäntyylillä äärimmäisessä stressi- ja tulehdustilassa jonka aiheuttaa sokerin syöminen kunnollisen sapuskan sijasta, jatkuva rasitus ja palautumisen puute. Toki jos tarkoituksenasi on infarkti ja liikuntakyvyttömyys niin silloin sulla oikea tapa elää.

        Ei se vastaa vaikeisiin kysymyksiin terveydestä.


    • Anonyymi

      Eihän sulla mitään ajan puutetta ole.

    • Anonyymi

      Vuoteen alle mahtuva soutulaite on monipuolisempi!
      Tosin ratkaisevaa on mitä suuhunsa tunkee, miten paljon ja milloin.
      Sapuskan säätely on tehokas painon hallinnassa mutta tehoton lihas- ja aerobisen kunnon kehittämisessä tai ylläpidossa.

      Kalorinikkareille lihaskunnosta. Reilu 10 vuotta sitten oli InBodyn analyysin mukaan perusaineenvaihduntani kulutus 2230 kcal/vrk.
      Kaksi vuotta sitten sama laite ja operaattori antoi tulokseksi 1872 kcal/vrk.
      Miksi? Ikääntyvä ukko kuihtuu ja ikävä kyllä, etupäässä lihaksista.

      • Anonyymi

        Kyllä ne soutulaitteetkin on niitä rimpuloita,juoksumatto on ainakin 100 kertaa parempi koska kävely on huomattavasti miellyttävämpi laji.
        Malli jota käytän on kallistuksen säätö ja kokoontaivutettuna vie tilaa vain 33 cm.
        Nostan sen pystyyn ja pukkaan nurkkaan joka käytön jälkeen
        Kävelen siinä monesti aamulla 30-60 min ja työn jälkeen saman verran.Alan tekemään sillä lisäksi vielä illalla lyhyempiä treenejä.
        Minulla on ollut ostos TV stä ostettu orbitkrek elite reilu 10 vuotta pesuhuoneessa käyttämättömänä,se on hiihtolaite.
        On minulla ollut joskus soutulaitekkin ja porrasnousulaite sekä kuntopyörä ei niillä tosiaan mitään tehnyt.
        Niitä käytti alussa vain muutaman kerran ja siihen se sitten jäikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne soutulaitteetkin on niitä rimpuloita,juoksumatto on ainakin 100 kertaa parempi koska kävely on huomattavasti miellyttävämpi laji.
        Malli jota käytän on kallistuksen säätö ja kokoontaivutettuna vie tilaa vain 33 cm.
        Nostan sen pystyyn ja pukkaan nurkkaan joka käytön jälkeen
        Kävelen siinä monesti aamulla 30-60 min ja työn jälkeen saman verran.Alan tekemään sillä lisäksi vielä illalla lyhyempiä treenejä.
        Minulla on ollut ostos TV stä ostettu orbitkrek elite reilu 10 vuotta pesuhuoneessa käyttämättömänä,se on hiihtolaite.
        On minulla ollut joskus soutulaitekkin ja porrasnousulaite sekä kuntopyörä ei niillä tosiaan mitään tehnyt.
        Niitä käytti alussa vain muutaman kerran ja siihen se sitten jäikin.

        "Kävelen siinä monesti aamulla 30-60 min ja työn jälkeen saman verran."

        Mitä työtä teet? Viimeksi sanoit että olet työkyvytön ja hiihdät ja pyöräilet yhdellä kädellä. Työhön voi kans kävellä, oletko miettiny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne soutulaitteetkin on niitä rimpuloita,juoksumatto on ainakin 100 kertaa parempi koska kävely on huomattavasti miellyttävämpi laji.
        Malli jota käytän on kallistuksen säätö ja kokoontaivutettuna vie tilaa vain 33 cm.
        Nostan sen pystyyn ja pukkaan nurkkaan joka käytön jälkeen
        Kävelen siinä monesti aamulla 30-60 min ja työn jälkeen saman verran.Alan tekemään sillä lisäksi vielä illalla lyhyempiä treenejä.
        Minulla on ollut ostos TV stä ostettu orbitkrek elite reilu 10 vuotta pesuhuoneessa käyttämättömänä,se on hiihtolaite.
        On minulla ollut joskus soutulaitekkin ja porrasnousulaite sekä kuntopyörä ei niillä tosiaan mitään tehnyt.
        Niitä käytti alussa vain muutaman kerran ja siihen se sitten jäikin.

        "Minulla on ollut ostos TV stä ostettu orbitkrek elite reilu 10 vuotta pesuhuoneessa käyttämättömänä,se on hiihtolaite."

        Kaikkeen naurettavaan rojuun sinä tuhlaatkin, sehän oli se ostos-teeveen crosstrainer -vitsituoterimpula jolla jotkut luuli laihduttavansa kuin seinään. 😆 Vai hiihtolaite? Apua!!! 🤣
        Minä ihmettelin että kuka tyhmä niitä onnettomia kuntolaitteita ostaa kotiin koristeeksi ja sängyn alle. Niitä on kirppareilla ja kierrätyskeskuksissa kympillä myytävänä ollut heti vuosi sen jälkeen kun niitä telkkarissa mainostettiin. Kukaan ei huoli.

        Mulla ollut 10 vuotta Tunturi etuveto Crossari ja vieläkin käytössä eikä mitään vikaa. Rasvaa välill pultit ja laakerit niin taas mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kävelen siinä monesti aamulla 30-60 min ja työn jälkeen saman verran."

        Mitä työtä teet? Viimeksi sanoit että olet työkyvytön ja hiihdät ja pyöräilet yhdellä kädellä. Työhön voi kans kävellä, oletko miettiny?

        Kyllä minä kevyttä työtä voin tehdä,mutta en raskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä kevyttä työtä voin tehdä,mutta en raskasta.

        Mikä olikaan työsi ja kuinka pitkä työmatka? Eikö kannata suorittaa työmatka kävellen niin ei tarvi mitään juoksumattoja. Pitäähän sun pukeutua töihinkin vai....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne soutulaitteetkin on niitä rimpuloita,juoksumatto on ainakin 100 kertaa parempi koska kävely on huomattavasti miellyttävämpi laji.
        Malli jota käytän on kallistuksen säätö ja kokoontaivutettuna vie tilaa vain 33 cm.
        Nostan sen pystyyn ja pukkaan nurkkaan joka käytön jälkeen
        Kävelen siinä monesti aamulla 30-60 min ja työn jälkeen saman verran.Alan tekemään sillä lisäksi vielä illalla lyhyempiä treenejä.
        Minulla on ollut ostos TV stä ostettu orbitkrek elite reilu 10 vuotta pesuhuoneessa käyttämättömänä,se on hiihtolaite.
        On minulla ollut joskus soutulaitekkin ja porrasnousulaite sekä kuntopyörä ei niillä tosiaan mitään tehnyt.
        Niitä käytti alussa vain muutaman kerran ja siihen se sitten jäikin.

        Keljuahan se soutelu on. Paitsi jalkoja, niin siinä on käytettävä myös selkää ja käsien koukistajia ja törkeyden huippu on se, että eri lihasryhmien keskinäisten kuormitusten suhteita voi vaihdella.
        Tietysti kävellessäkin voi ottaa lyhyempiä ja pitempiä askelia eri taajuudella. Harrastaa myös kääpiökäyntiä. Voisihan siinä steputtaessa heilutella käsiäkin. Voi käyttää raskaita jalkineita tai nilkkapainoja. Myös rannepeinoja voi heilutella. Selän kuormittaminen onkin hankalampaa.
        Soutuvekottimia, kuten useita muitakin, on eri tasoisia.

        Kotilaitteilla ei todellakaan mitään tee jos ei tee mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla on ollut ostos TV stä ostettu orbitkrek elite reilu 10 vuotta pesuhuoneessa käyttämättömänä,se on hiihtolaite."

        Kaikkeen naurettavaan rojuun sinä tuhlaatkin, sehän oli se ostos-teeveen crosstrainer -vitsituoterimpula jolla jotkut luuli laihduttavansa kuin seinään. 😆 Vai hiihtolaite? Apua!!! 🤣
        Minä ihmettelin että kuka tyhmä niitä onnettomia kuntolaitteita ostaa kotiin koristeeksi ja sängyn alle. Niitä on kirppareilla ja kierrätyskeskuksissa kympillä myytävänä ollut heti vuosi sen jälkeen kun niitä telkkarissa mainostettiin. Kukaan ei huoli.

        Mulla ollut 10 vuotta Tunturi etuveto Crossari ja vieläkin käytössä eikä mitään vikaa. Rasvaa välill pultit ja laakerit niin taas mennään.

        Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa.Minä siis kävelen pelkkää ylämäkikävelyä ja se vastaa hyvin kevyttä hölkkää.
        Voin jossain välissä kokeilla jopa juoksuakin.

        Hyvä ilmanvaihto on erittäin tärkeä ja parvekkeen ovi pitää olla kokonaan auki sekä tuuletin päällä.

        Kokemusta on tästäkin asiasta,JOS ajaa hihnavetoisella kuntopyörällä huonosti ilmastoidussa huoneessa,jo 5 minuttiakin tuntuu silloin ikuisuudelta.
        Ei se voi mitenkään toimia.
        Juoksumatolla kuluu hyvin aika kun katselee samalla jotain hyvää ohjelmaa tai erillaisia tubefilmejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa.Minä siis kävelen pelkkää ylämäkikävelyä ja se vastaa hyvin kevyttä hölkkää.
        Voin jossain välissä kokeilla jopa juoksuakin.

        Hyvä ilmanvaihto on erittäin tärkeä ja parvekkeen ovi pitää olla kokonaan auki sekä tuuletin päällä.

        Kokemusta on tästäkin asiasta,JOS ajaa hihnavetoisella kuntopyörällä huonosti ilmastoidussa huoneessa,jo 5 minuttiakin tuntuu silloin ikuisuudelta.
        Ei se voi mitenkään toimia.
        Juoksumatolla kuluu hyvin aika kun katselee samalla jotain hyvää ohjelmaa tai erillaisia tubefilmejä.

        "Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa."

        Aiemmin olit kyllä sitä mieltä ettei kävelystä ole mitään hyötyä vaan ainut tehokas liikunta on suolla painot jaloissa rämpiminen tai pyöräily vetopainoilla. Ehdotettiin kyllä että kävely on hyvä mutta tyrmäsit koko ajatuksen. Nytkö se on paras? 😏 Hehhehh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa."

        Aiemmin olit kyllä sitä mieltä ettei kävelystä ole mitään hyötyä vaan ainut tehokas liikunta on suolla painot jaloissa rämpiminen tai pyöräily vetopainoilla. Ehdotettiin kyllä että kävely on hyvä mutta tyrmäsit koko ajatuksen. Nytkö se on paras? 😏 Hehhehh.

        Ylämäkikävely ON huomattavasti tehokkaampaa kuin ulkona kävely tasaisella maalla.
        Se vastaa TÄYSIN kevyttä hölkkää.Alan harrastamaan vielä lisäksi pyöräilyä aina kun on aikaa.

        Tämä kotikuntoilu on siis silloin kun ei ole aikaa tai esim ulkona sataa kaatamalla vettä tai pakkasta on -30 astetta.
        Raskautta saa lisää käyttämällä kävelyssä nilkkapainoja ja painoliivejä,itse en niitä käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne soutulaitteetkin on niitä rimpuloita,juoksumatto on ainakin 100 kertaa parempi koska kävely on huomattavasti miellyttävämpi laji.
        Malli jota käytän on kallistuksen säätö ja kokoontaivutettuna vie tilaa vain 33 cm.
        Nostan sen pystyyn ja pukkaan nurkkaan joka käytön jälkeen
        Kävelen siinä monesti aamulla 30-60 min ja työn jälkeen saman verran.Alan tekemään sillä lisäksi vielä illalla lyhyempiä treenejä.
        Minulla on ollut ostos TV stä ostettu orbitkrek elite reilu 10 vuotta pesuhuoneessa käyttämättömänä,se on hiihtolaite.
        On minulla ollut joskus soutulaitekkin ja porrasnousulaite sekä kuntopyörä ei niillä tosiaan mitään tehnyt.
        Niitä käytti alussa vain muutaman kerran ja siihen se sitten jäikin.

        "Minulla on ollut ostos TV stä ostettu orbitkrek elite reilu 10 vuotta pesuhuoneessa käyttämättömänä"

        Käyttämättömäksi ne kaikilla muillakin taisi jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylämäkikävely ON huomattavasti tehokkaampaa kuin ulkona kävely tasaisella maalla.
        Se vastaa TÄYSIN kevyttä hölkkää.Alan harrastamaan vielä lisäksi pyöräilyä aina kun on aikaa.

        Tämä kotikuntoilu on siis silloin kun ei ole aikaa tai esim ulkona sataa kaatamalla vettä tai pakkasta on -30 astetta.
        Raskautta saa lisää käyttämällä kävelyssä nilkkapainoja ja painoliivejä,itse en niitä käytä.

        "Ylämäkikävely ON huomattavasti tehokkaampaa kuin ulkona kävely tasaisella maalla."

        On niitä ylämäkiä maastossakin. Paljon tehokkaampaa kävellä maastossa, jaloillekin parempi kuin tasainen kova juoksumatto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa.Minä siis kävelen pelkkää ylämäkikävelyä ja se vastaa hyvin kevyttä hölkkää.
        Voin jossain välissä kokeilla jopa juoksuakin.

        Hyvä ilmanvaihto on erittäin tärkeä ja parvekkeen ovi pitää olla kokonaan auki sekä tuuletin päällä.

        Kokemusta on tästäkin asiasta,JOS ajaa hihnavetoisella kuntopyörällä huonosti ilmastoidussa huoneessa,jo 5 minuttiakin tuntuu silloin ikuisuudelta.
        Ei se voi mitenkään toimia.
        Juoksumatolla kuluu hyvin aika kun katselee samalla jotain hyvää ohjelmaa tai erillaisia tubefilmejä.

        "Juoksumatolla kuluu hyvin aika"

        Ööh, taisit kehua kuinka säästyy aikaa kun on juoksumatto. Nytkö aikaa on tarkoitus kuluttaa kun sitä on ylenmäärin? Ei taidakaan olla kiire mihinkään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa.Minä siis kävelen pelkkää ylämäkikävelyä ja se vastaa hyvin kevyttä hölkkää.
        Voin jossain välissä kokeilla jopa juoksuakin.

        Hyvä ilmanvaihto on erittäin tärkeä ja parvekkeen ovi pitää olla kokonaan auki sekä tuuletin päällä.

        Kokemusta on tästäkin asiasta,JOS ajaa hihnavetoisella kuntopyörällä huonosti ilmastoidussa huoneessa,jo 5 minuttiakin tuntuu silloin ikuisuudelta.
        Ei se voi mitenkään toimia.
        Juoksumatolla kuluu hyvin aika kun katselee samalla jotain hyvää ohjelmaa tai erillaisia tubefilmejä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17776923/pyoraily-on-paras-liikuntamuoto-laihdutukseen-ja-painonhallintaan

        Tässä väität ettei polvet kestä juoksemista.... Ja että ulkona voi pyöräillä ympäri vuoden.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne soutulaitteetkin on niitä rimpuloita,juoksumatto on ainakin 100 kertaa parempi koska kävely on huomattavasti miellyttävämpi laji.
        Malli jota käytän on kallistuksen säätö ja kokoontaivutettuna vie tilaa vain 33 cm.
        Nostan sen pystyyn ja pukkaan nurkkaan joka käytön jälkeen
        Kävelen siinä monesti aamulla 30-60 min ja työn jälkeen saman verran.Alan tekemään sillä lisäksi vielä illalla lyhyempiä treenejä.
        Minulla on ollut ostos TV stä ostettu orbitkrek elite reilu 10 vuotta pesuhuoneessa käyttämättömänä,se on hiihtolaite.
        On minulla ollut joskus soutulaitekkin ja porrasnousulaite sekä kuntopyörä ei niillä tosiaan mitään tehnyt.
        Niitä käytti alussa vain muutaman kerran ja siihen se sitten jäikin.

        "On minulla ollut joskus soutulaitekkin ja porrasnousulaite sekä kuntopyörä ei niillä tosiaan mitään tehnyt.
        Niitä käytti alussa vain muutaman kerran ja siihen se sitten jäikin."

        Näin se taitaa taas mennä juoksumatonkin kanssa. Juoksumattokaan kun ei tuo veitsenteräviä vatsalihaksia. Mikään laite ei tuo sinulle 25-vuotiaan kehoa, mutta stressi ja sokeriin perustuva elintapa kuluttaa sen ikääntyvänkin pikemmin loppuun.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa.Minä siis kävelen pelkkää ylämäkikävelyä ja se vastaa hyvin kevyttä hölkkää.
        Voin jossain välissä kokeilla jopa juoksuakin.

        Hyvä ilmanvaihto on erittäin tärkeä ja parvekkeen ovi pitää olla kokonaan auki sekä tuuletin päällä.

        Kokemusta on tästäkin asiasta,JOS ajaa hihnavetoisella kuntopyörällä huonosti ilmastoidussa huoneessa,jo 5 minuttiakin tuntuu silloin ikuisuudelta.
        Ei se voi mitenkään toimia.
        Juoksumatolla kuluu hyvin aika kun katselee samalla jotain hyvää ohjelmaa tai erillaisia tubefilmejä.

        "Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa."

        Tähän mennessä olet väittäny ettei miellyttävä liikunta laihduta vaan liikunta pitää olla raskasta mieluummin painot niskassa ja jaloissa. Kävely kovan tason päällä on yhtä huono vaihtoehto kuin kävely tai juoksu asfaltilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa.Minä siis kävelen pelkkää ylämäkikävelyä ja se vastaa hyvin kevyttä hölkkää.
        Voin jossain välissä kokeilla jopa juoksuakin.

        Hyvä ilmanvaihto on erittäin tärkeä ja parvekkeen ovi pitää olla kokonaan auki sekä tuuletin päällä.

        Kokemusta on tästäkin asiasta,JOS ajaa hihnavetoisella kuntopyörällä huonosti ilmastoidussa huoneessa,jo 5 minuttiakin tuntuu silloin ikuisuudelta.
        Ei se voi mitenkään toimia.
        Juoksumatolla kuluu hyvin aika kun katselee samalla jotain hyvää ohjelmaa tai erillaisia tubefilmejä.

        "Hyvä ilmanvaihto on erittäin tärkeä ja parvekkeen ovi pitää olla kokonaan auki sekä tuuletin päällä."

        30 asteen pakkasella parvekkeen ovi auki ja tuuletin päällä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksumatto on siis siinä mielessä paras koska kävely on miellyttävää liikuntaa.Minä siis kävelen pelkkää ylämäkikävelyä ja se vastaa hyvin kevyttä hölkkää.
        Voin jossain välissä kokeilla jopa juoksuakin.

        Hyvä ilmanvaihto on erittäin tärkeä ja parvekkeen ovi pitää olla kokonaan auki sekä tuuletin päällä.

        Kokemusta on tästäkin asiasta,JOS ajaa hihnavetoisella kuntopyörällä huonosti ilmastoidussa huoneessa,jo 5 minuttiakin tuntuu silloin ikuisuudelta.
        Ei se voi mitenkään toimia.
        Juoksumatolla kuluu hyvin aika kun katselee samalla jotain hyvää ohjelmaa tai erillaisia tubefilmejä.

        "Kokemusta on tästäkin asiasta,JOS ajaa hihnavetoisella kuntopyörällä huonosti ilmastoidussa huoneessa,jo 5 minuttiakin tuntuu silloin ikuisuudelta.
        Ei se voi mitenkään toimia.
        Juoksumatolla kuluu hyvin aika kun katselee samalla jotain hyvää ohjelmaa tai erillaisia tubefilmejä"


        Ei voi toimia? Niin riippuuko se hyvyys ja toimivuus kuntovälineestä, ilmastoinnista vai siitä että pystyy katselemaan nettiä tai telkkaria liikkuessaan?

        Mikä estää järjestämästä kunnollista ilmastointia kuntopyöränkin kanssa. Tai katsomasta videoita? Juoksumatolla pomppii keho niin ettei katsomisesta taida tulla suurta nautintoa. Kuntopyörä on paras jos videoiden katselu on kuntoilussa tärkeintä.

        Mutta sulla ajatuksena on nyt kai yrittää löytää joku uusi rimpula joka toisi sulle veitsenterävät vatsalihakset, iästä pois 30 vuotta ja erektiot vai kuin se oli? Kun mikään entinen ei toimi.

        Vatsalihaksia kannattaisi treenata painoilla/omalla painolla mutta ei nekään mitään ihmeitä tee. Minusta ihan hassua että joku voi olla niin pihalla kun kuvittelee että yksipuolinen juoksumatto korvaa lihaskuntotreenin tai kaiken muun liikunnan. Oikea paikka olis punttisali ja karkkien mässyttäminen pois. On ihan absurdi juttu että nykyaikana kun ravitsemustietous saavuttaa jokaisen, voi joku aikaihminen pilata kehoaan valtavalla sokerimäärällä ja selittää muille että se on normaalia syömistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä ilmanvaihto on erittäin tärkeä ja parvekkeen ovi pitää olla kokonaan auki sekä tuuletin päällä."

        30 asteen pakkasella parvekkeen ovi auki ja tuuletin päällä....

        Toi on totta. Jos joku hankkii juoksumaton siksi että voi pakkasella kuntoilla, pitäisi sitten pitää parvekkeen ovi auki just pakkasella ja tuuletin päällä. Ja sitten taas tuo pelle ilmoittaa että ulkona voikin liikkua pakkasella kum pukee hyvin. No miksi sitten hankkii juoksumaton kun kelillä ei ole mitään väliä?


    • Anonyymi

      "Ajantuute liikuntaan on oikeasti suurin syy lihomiseen"

      Ei ole vaan liiallinen syönti.

    • Anonyymi

      "Ajan puute liikuntaan työssä käyvällä ja kotikuntoilu"

      Työssä käyvä ei ehdi olla kotona kuntoilemassa.

      Ei sua ajanpuute tähänkään mennessä vaivannut kun olit koko päivän pyöräilemässä ja hiihtämässä sen ajan mitä karkinsyömiseltä olet ehtiny.

      Miksi larppaat jotain kiireistä työntekijää? Jos sulla olis työpaikka niin olisit kehumassa "parasta tapaa liikkua työmatka".

      Työmatkan voi taittaa pyörällä tai kävellen. Siis sitä mitä teet hikisessä kämpässä muka kiireisenä 😂. On niin hellekin että pitää syödä jäätelöä? Jos on pitkä matka niin osan matkaa voi mennä julkisilla.

      Naurettavuuden huippu on kun joku kerää kämppänsä täyteen kirpputorilta hylättyä "laihdutus"kamaa ja luulee että ne on lääke karkkirippuvuuteen. Paljon maksoit orbitrek elitestä? Niitähän oli ilmaiseksi kierrätyksessä 10 v sitten. Ootko vielä kokeillut muita tv-shop ihmeitä kuten sauna pantseja tai abtronicia? Yhtä tehokkaasti niilläkin karkkihimot lähtee.

      Youtubessa on näitä mainoksia viihteenä. Jopa yks suomalainen missi mainosti laastareita, joilla lähtee läski 40 minuutissa paikallisesti. Sitä luulee itse että nää on vitsi mutta kyllä ihmiset on olleet vaan höyniä kun luulee että oikotie on olemassa. Kaikkea muuta olet jo kokeillut paitsi karkkien lopettamista ja hakeutumista hoitoon syömishäiriöyksikköön. Jotka on ne toimivat keinot.

      • Anonyymi

        Nämä mainokset on tehty niin että ihmiset saadaan uskomaan asioita mitkä ei pidä todellisuudessa paikkansa.
        Jos ne totta puhuisivat mikään ei menisi kaupaksi,pääasia on siis saada ihmisiltä rahat pois.

        https://youtu.be/r-eRGi9M-DI?si=HRi-hULt66lnkU39


      • Anonyymi

        Ei työmatkaoyöräuly muuten riitä liikunnaksi JOS se on vain muutamia kilometrejä.
        Se pitää pyöräillä vähintään 60 kilometriä joka päivä JOS haluaa kuluttaa paljon energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työmatkaoyöräuly muuten riitä liikunnaksi JOS se on vain muutamia kilometrejä.
        Se pitää pyöräillä vähintään 60 kilometriä joka päivä JOS haluaa kuluttaa paljon energiaa.

        "Ei työmatkaoyöräuly muuten riitä liikunnaksi JOS se on vain muutamia kilometrejä."

        Kävely sopii. Jos ei kulu energiaa niin kävele takaperin tai käsillä. Pukeudutko töihin vai menetkö kalsareilla/munasillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työmatkaoyöräuly muuten riitä liikunnaksi JOS se on vain muutamia kilometrejä.
        Se pitää pyöräillä vähintään 60 kilometriä joka päivä JOS haluaa kuluttaa paljon energiaa.

        "Se pitää pyöräillä vähintään 60 kilometriä joka päivä JOS haluaa kuluttaa paljon energiaa."

        Eli sulla on kuitenki aikaa pyöräillä 60 km päivässä? No kerkiätkö missä välissä sinne töihin? Juoksumatolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä mainokset on tehty niin että ihmiset saadaan uskomaan asioita mitkä ei pidä todellisuudessa paikkansa.
        Jos ne totta puhuisivat mikään ei menisi kaupaksi,pääasia on siis saada ihmisiltä rahat pois.

        https://youtu.be/r-eRGi9M-DI?si=HRi-hULt66lnkU39

        Ai saakeli sentäs, 🤣 voi kuvitella että karkkimässyttäjä on kattonu mainoksen ja tuumannu että noi samat veitsenterävät vatsalihakset saa itelle kun ostaa tuon halvan rimpulan. Muistan kuinka ne jotka oli erehtyneet ostamaan kertoi ettei se pysy pystyssä, olisee ja paukkuu ja nitisee eikä oo nimeksikään vastusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se pitää pyöräillä vähintään 60 kilometriä joka päivä JOS haluaa kuluttaa paljon energiaa."

        Eli sulla on kuitenki aikaa pyöräillä 60 km päivässä? No kerkiätkö missä välissä sinne töihin? Juoksumatolta?

        En ole nyt pyöräillyt ainakaan 8 kuukauteen ollenkaan kuntoilu mielessä kun siihen ei ole ollut muka aikaa.
        ainoastaan kauppareissut ja työmatkat olen pyöräillyt.

        Lihomiseni AINOA syy onkin se että en ole liikkunut tarpeeksi.Kyllä sitä syödä saa mutta ne kalorit PITÄÄ kuluttaa pois,muuten ne muuttuu läskiksi.

        Herkuttelua en siis lopeta,mutta sitä PITÄÄ vähentää ja samaan aikaan lisätä liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nyt pyöräillyt ainakaan 8 kuukauteen ollenkaan kuntoilu mielessä kun siihen ei ole ollut muka aikaa.
        ainoastaan kauppareissut ja työmatkat olen pyöräillyt.

        Lihomiseni AINOA syy onkin se että en ole liikkunut tarpeeksi.Kyllä sitä syödä saa mutta ne kalorit PITÄÄ kuluttaa pois,muuten ne muuttuu läskiksi.

        Herkuttelua en siis lopeta,mutta sitä PITÄÄ vähentää ja samaan aikaan lisätä liikuntaa.

        "Herkuttelua en siis lopeta"

        Tuo on se lihomisen syy. Ihminen ei liho liikunnan puutteesta vaan siitä mitä suuhun menee. Tämä on niin vanhaa tietoa että kaikki muu on kyllä vaan tyhjää selittelyä. Ihminen tulee känniinkin viinasta, vaikka juoppo selittäisi että kotona ollessa ei viina mene päähän, kunnei tarvi pukeutua pubiin mennäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai saakeli sentäs, 🤣 voi kuvitella että karkkimässyttäjä on kattonu mainoksen ja tuumannu että noi samat veitsenterävät vatsalihakset saa itelle kun ostaa tuon halvan rimpulan. Muistan kuinka ne jotka oli erehtyneet ostamaan kertoi ettei se pysy pystyssä, olisee ja paukkuu ja nitisee eikä oo nimeksikään vastusta.

        Mainoksessa oli 7 kertainen kultamitali-olympiauimari Mark Spitz. Voitti vissiin kaikki mahdolliset matkat. Oli komea mies ja viikset tuolloin, uuh. Eikä pahan näköinen vieläkään vaikka olikin tv-shopissa jo harmaa herra. Nyt on jo vanhus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainoksessa oli 7 kertainen kultamitali-olympiauimari Mark Spitz. Voitti vissiin kaikki mahdolliset matkat. Oli komea mies ja viikset tuolloin, uuh. Eikä pahan näköinen vieläkään vaikka olikin tv-shopissa jo harmaa herra. Nyt on jo vanhus.

        Samoissa olympialaisissa 7 kultaa, edellisissä 2. Hauska nykyuimareiden outfittiä seuratessa on entinen uintivarustus. Spitzin viikset, ilman uimalakkia ja laseja uinti. Ja uimahousut oli uimahousut eikä hihallinen/lahkeellinen haalari. Piti olla tiukat että pysyi vauhdissa päällä. 😏

        Komea mies ollut.


    • Anonyymi

      "Kuntoilun etu on siinä että SAA syödä paljon ja SAA syödä myös herkkujakin eikä liho vaikka niitä syökin."

      Sulla ei konsepti toimi etkä siltikään muuta sitä. 🙄

      • Anonyymi

        Onko perinteinen hiihtäminen puusuksilla kuntoilua. Kuntoilulla tarkoitan sykettä nostavaa, hengästyttävää liikuntaa enkä pelkkää ulkoilua.
        Tuollaisesta minulla on päinvastainen kokemus.
        Muinainen talvilomaviikko. Jokainen aamupäivä ladulle ja 6:na aamuna hiki päässä 30km ja sunnuntaina 60km.
        Pihistin syömisestä koska tarkoitukseni oli hieman ohentaa laardikerrosta. Tietenkin aika liian lyhyt mutta edes oikeaan suuntaan.
        Viimeiset 5 km "veren maku suussa". Kotona suihku ja janoon vissyä. Puolen päivän aikaan ei ruoka oikein maistunut lounaallakaan mutta myöhemmin iltapäivällä iski nälkä.
        Ei mitään sokerihöttöjä vaan jääkaapista levitettä ruisleivän päälle lisänä leikkeleitä. Rasvatonta maitoa. Leikkeleitä mukana myös juustoja, käsipaloina.
        Viikon aikana painoni nousi noin 2 kiloa.

        Joskus laskin kävelyn tehon laihdutuskeinona. Syömättä ja nauttimatta mitään energiapitoista pitäisi steputtaa sikamaisen monta tuntia kuluttaakseen yhden laardikilon energiasisällön.
        Ravinnon säätel.y on ylivoimaisen verran tehokkaampaa ja helpompaa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ainoa joka ei tossa laihdutuksessa oo muuttunut on karkin, herkkujen ja jäätelön ahmiminen. 🤔


      • Anonyymi

        Ylämäkikävely laihduttaa KOSKA se on raskasta liikuntaa.
        Tavallinen kevyt kävely ei laihdutan jos ei paina paljon.

        Jos toinen painaa 70 kiloa ja toinen 170 kiloa painavampi KULUTTAA enemmän energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylämäkikävely laihduttaa KOSKA se on raskasta liikuntaa.
        Tavallinen kevyt kävely ei laihdutan jos ei paina paljon.

        Jos toinen painaa 70 kiloa ja toinen 170 kiloa painavampi KULUTTAA enemmän energiaa.

        "Tavallinen kevyt kävely ei laihdutan jos ei paina paljon"

        Tässä on nyt joku omituinen juttu....

        Miksi kenenkään, joka ei paina paljon, pitäisi edes laihduttaa? Oletko näitä anorektikkotyttöjä?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lihova ihminen keksii aina verukkeita sille ettei tarvitse lähtä lenkille.Silloin kun kotona ON toimiva kuntoilulaite näitä kuntoilusuorituksia ei tarvitse jättää pois.

      Olen ennen ennaltaehkäisyyn liikunnalla lihomista vuodessa jopa 30 kiloa.
      Lihomisen ainoa syy on siis liikunnan puute,normaalit syömiset pystyy todellakin kuluttamaan pois liikunnalla.
      Eli jos syöt kaloreita päivässä KESKIMÄÄRIN
      noin 3000-3200

      • Anonyymi

        "Lihova ihminen keksii aina verukkeita sille ettei tarvitse lähtä lenkille"

        Ei vaan sinä keksit verukkeita sille että voit jatkaa riippuvuuskäyttäytymistä. Liikunta ei paranna syömishäiriötä.


      • Anonyymi

        Jos kulutus on vain 2300 kaloria päivässä niinkuin keskiraskasta työtä tekevällä ja syö 3200 kaloria lihoo kuukaudessa 3 kiloa OIKEAA läskiä.

        Esim jo yksi kotipitsan pitsa sisältää noin 1000 kaloria

        Tämä on vielä normaalia syömistä
        Jos syöt esim ylimääräisesti vaikka kaksi pikkupullaa 500 kal+karkki 150g600 kal+kaakauvanukas 300 kal+kanamunaleipiä 600 kal
        Ylimääräiset kalorit 2000 ja siihen muu terveellinen ruoka 1500 kal
        Kalorit yht 3500 JOS harrastat liikuntaa et liho vaikka syöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kulutus on vain 2300 kaloria päivässä niinkuin keskiraskasta työtä tekevällä ja syö 3200 kaloria lihoo kuukaudessa 3 kiloa OIKEAA läskiä.

        Esim jo yksi kotipitsan pitsa sisältää noin 1000 kaloria

        Tämä on vielä normaalia syömistä
        Jos syöt esim ylimääräisesti vaikka kaksi pikkupullaa 500 kal karkki 150g600 kal kaakauvanukas 300 kal kanamunaleipiä 600 kal
        Ylimääräiset kalorit 2000 ja siihen muu terveellinen ruoka 1500 kal
        Kalorit yht 3500 JOS harrastat liikuntaa et liho vaikka syöt

        Ei ole normaalia mikään sulla.


      • Anonyymi

        Sinä haalit rimpuloita kotiin tekosyynä sille että saat syödä päivät ja yöt. Ja sen päälle väität että se on normaalia. Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lihova ihminen keksii aina verukkeita sille ettei tarvitse lähtä lenkille"

        Ei vaan sinä keksit verukkeita sille että voit jatkaa riippuvuuskäyttäytymistä. Liikunta ei paranna syömishäiriötä.

        Ei se mitään syömähäiriö ole jos syö hyvin.Kyllä sitä jokainen tietää ettei niin saisi syödä,mutta syö kuitenkin .Ainut konsti estää lihomista on siis liikunta koska jokatapauksessa syöt herkkuja vaikka ei saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään syömähäiriö ole jos syö hyvin.Kyllä sitä jokainen tietää ettei niin saisi syödä,mutta syö kuitenkin .Ainut konsti estää lihomista on siis liikunta koska jokatapauksessa syöt herkkuja vaikka ei saisi.

        "Ainut konsti estää lihomista on siis liikunta koska jokatapauksessa syöt herkkuja vaikka ei saisi.'

        Ei vaan sinä teet niin. Jokainen normaali älyllä varustettu ihminen ymmärtää että kannattaa rajoittaa syömisensä tavalla tai toisella. Jossain vaiheessa tulee se hetki: loukkaantuminen, sydäri, ylirasitustila, tai sairaus, lääkärin kielto, joka estää liikkumasta pienetkin liikkumiset, saati koko päivän juoksumatolla tai romupyörän päällä rynkyttäminen. Siinä vaiheessa olet 300- kiloinen jos et ole laitoksessa ja letkuruokinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään syömähäiriö ole jos syö hyvin.Kyllä sitä jokainen tietää ettei niin saisi syödä,mutta syö kuitenkin .Ainut konsti estää lihomista on siis liikunta koska jokatapauksessa syöt herkkuja vaikka ei saisi.

        "Ei se mitään syömähäiriö ole jos syö hyvin"

        Ravitsemusasiantuntijalla voisi olla sinun syömisten "hyvyydestä" ja satojen päivittäisten sokerigrammojen syömisestä suht napakka näkemys.

        Eikö se ollut korkeintaan 10g päivässä Suomessa ja 5 g muualla maailmassa?


      • Anonyymi

        "Olen ennen ennaltaehkäisyyn liikunnalla lihomista vuodessa jopa 30 kiloa.
        Lihomisen ainoa syy on siis liikunnan puute,normaalit syömiset pystyy todellakin kuluttamaan pois liikunnalla."

        Olisit ehkäissyt jättämällä valtavat kalori määrät syömättä. Se on lihomisen ainut syy muuten terveellä ihmisellä. Normaalia ei ole ikääntyvän syödä 4000 kcal päivässä ja sekin koostuu enimmäkseen sokerista.


      • Anonyymi

        "Lihova ihminen keksii aina verukkeita sille ettei tarvitse lähtä lenkille."

        Niinjän sinäkin jo kerroit että lenkille voi lähteä kun pukeutuu sään mukaan vaikka 30 asteen pakkasella. Niin keksit tekosyyn että voikin katsella päivän videoita ja syödä karkkia ja jäätelöä kun on taas yksi halpa rimpula olohuoneessa.


    • Anonyymi

      "Rasva palaa tehokkaasti vain voimaharjoittelulla,siihen ei tarvitse ollenkaan kuntosalia,harjoitukset pystyy ja on parempi tehdä ulkona raittiissa ilmassa,eikä maksa mitään."

      Näin väitit jokin aika sitten. 😀

      • Anonyymi

        Mitähän se tehokas ulkona tehty voimaharjoittelu on?
        Ensin on tiedettävä suurten lihasryhmien harjoitteiden TODELLISET maksimiykköset ja sitten mukautettava voimaharjoitteet niiden mukaan.
        Hyvin yleisesti voimaharjoittelu on todellisuudessa "voimalutkuttelua" mukavuusalueella!


      • Anonyymi

        Se on totta ettei siihen mitään kuntosalin tarvitse ja KAIKKI harjoitukset VOI tehdä ulkona.
        Tässä on kyse nyt vain siitä että JOS ei ole aikaa liikunnalle,ne suoritukset PYSTYY tekemään aivan hyvin kotona.
        Kun tulee töistä 8 tunnin työpäivän jälkeen niin ei sitä tule lähdettyä mihinkään lenkille,ja sitten kun tulee vapaapäivät sitä ajattelee että ei se kannata koska niin pienellä ei ole mitään merkitystä.
        Nyt minulla on sellainen ohjelma että kävelen ja välillä hölkkää juoksumatolla heti töitten jälkeen noin 45 min ja kun aamulla herään toistan saman uudestaan.
        Voi olla että käytän sitä vielä uudestaan toisen kerran illalla.
        Ainakin minulle liikunta vaikuttaa niin että ajattelen tarkemmin mitä syön,liikunta on silloin turhaa laihdutusta ajatellen jos syö liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta ettei siihen mitään kuntosalin tarvitse ja KAIKKI harjoitukset VOI tehdä ulkona.
        Tässä on kyse nyt vain siitä että JOS ei ole aikaa liikunnalle,ne suoritukset PYSTYY tekemään aivan hyvin kotona.
        Kun tulee töistä 8 tunnin työpäivän jälkeen niin ei sitä tule lähdettyä mihinkään lenkille,ja sitten kun tulee vapaapäivät sitä ajattelee että ei se kannata koska niin pienellä ei ole mitään merkitystä.
        Nyt minulla on sellainen ohjelma että kävelen ja välillä hölkkää juoksumatolla heti töitten jälkeen noin 45 min ja kun aamulla herään toistan saman uudestaan.
        Voi olla että käytän sitä vielä uudestaan toisen kerran illalla.
        Ainakin minulle liikunta vaikuttaa niin että ajattelen tarkemmin mitä syön,liikunta on silloin turhaa laihdutusta ajatellen jos syö liikaa.

        Kävely ei ole voimaharjoittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta ettei siihen mitään kuntosalin tarvitse ja KAIKKI harjoitukset VOI tehdä ulkona.
        Tässä on kyse nyt vain siitä että JOS ei ole aikaa liikunnalle,ne suoritukset PYSTYY tekemään aivan hyvin kotona.
        Kun tulee töistä 8 tunnin työpäivän jälkeen niin ei sitä tule lähdettyä mihinkään lenkille,ja sitten kun tulee vapaapäivät sitä ajattelee että ei se kannata koska niin pienellä ei ole mitään merkitystä.
        Nyt minulla on sellainen ohjelma että kävelen ja välillä hölkkää juoksumatolla heti töitten jälkeen noin 45 min ja kun aamulla herään toistan saman uudestaan.
        Voi olla että käytän sitä vielä uudestaan toisen kerran illalla.
        Ainakin minulle liikunta vaikuttaa niin että ajattelen tarkemmin mitä syön,liikunta on silloin turhaa laihdutusta ajatellen jos syö liikaa.

        "Tässä on kyse nyt vain siitä että JOS ei ole aikaa liikunnalle,ne suoritukset PYSTYY tekemään aivan hyvin kotona."

        Eikö liikunta kotona kuluta aikaa? 😲 Ja mikä olikaan työsi? Aiemmin kerroit että olet työkyvytön koska olet saanut työstä niin kovat vammat. Onhan psyykkisetkin syyt nykyään työkyvyttömyyden peruste.


    • Anonyymi

      Aloitus on taas sen pilailian tekemä. Minä olen ihan muu.

    • Anonyymi

      "Kalorit nousi koska ostin kaupasta viinerin,ylimääräistä karkkia ja join yhdet ylimääräiset kakkukahvit nyt kahvilla käytän tiramisua,leivoksia,fasupaloja
      Yleensä syön jälkiruokana lidin hedelmätoffeta ja maradou suklaata.(nyt näillä isommilla kaloreilla syön niitä 3 kertaa enemmän)"

      (Poimittu sun aiemmasta ketjusta joka tuotu tänne)

      Kyllä näillä pitäisi tosiaan laihtua ja veitsenterävät vatsalihakset on ihan just. 🤔 Pitäiskö sun kuitenkin pistää naamariin vielä parit kakkukahvit varmuuden vuoksi jos noilla ei vaan meinaa laihtua tarpeeksi nopeasti?

      • Anonyymi

        Eikä tässä vielä kaikki!

        "Kaloreita en MISSÄÄN NIMESSÄ vähennä.Nytkin menen ostamaan lidistä 10 kpl 400g hedelätoffeepussia ja 8kpl 200g maradousuklaalevyä.Pussitan ne ja vien kellariin mitä haen niitä kerran päivässä.(muuten niitä syö liikaa JA LIHOO jos ne on samassa oleskelutilassa)"

        (Nauraa lattialla)


      • Anonyymi

        Kyllä minulla olikin melkein veitsenterävät vatsalihakset.
        Heti kun lopetin liikunnan harrastamisen aloin lihomaan.😦


    • Anonyymi

      Silloin kun suuri rasvanpoltto on päällä se myös tuntuu.Minulla tulee se olo illalla puolen tunnin kävelyn jälkeen.Se tuntuu kipuna selässä ehkä maksa munuainen tai joku muu myös päähän tulee kova paine.Tuntuu kun mahassa oikein kiertää se tunne kun on syönyt karkkia.

    • Anonyymi

      Ajan puute syynä lihomiseen? 😂 On tämä viihdyttävää. Sarjassa "teorioita kansan syvistä riveistä". Jokainen koulujakäymätön takametsien pälli on (omasta mielestään) suuri yleisnero ja tietäjä näillä keskustelupalstoilla.

    • Anonyymi

      "Silloin kun kuntoilee kotona jää pois kaikki esim pukeutumiset ja matkoihin kuluva aika."

      Etkö pue päälle sinne kevyisiin töihin mennessäkään? 😂

    • Anonyymi

      "Otin nyt käyttöön myös hiihtolaitteen jonka olen ostanut noin 8 vuotta sitten.Pistin sen hyvin esille pesuhuoneeseen.Täytyy nyt alkaa katselemaan youtude filmit siellä polkien laitetta eikä sohvassa maaten."

      Tämä aiemmasta ketjusta samasta veitsenterävästä älystä.

      • Anonyymi

        Pesuhuoneessa lienee parveke ja hyvä tuuletus?


    • Anonyymi

      Nyt ollut alussa pientä säätöä monessa asiassa.
      Tämä harrastus on nyt vasta alussa,kohta näkee miten se läski lähtee.
      Kävelin nytkin puoli tuntia ennen TÖIHIN menoa,ja sama uudestaan töitten jälkeen ainakin tunti.
      Piti ostaa pienempi puhallin ja ostan vielä pienen ilmanviilentimen kovia helteitä varten.

      • Anonyymi

        "Kävelin nytkin puoli tuntia ennen TÖIHIN menoa,ja sama uudestaan töitten jälkeen ainakin tunti."

        Sulla erikoinen työaika. Klo 9:41 olet tehny juoksumattolenkin, mennyt töihin ja tullut jo takaisinkin. 😲


    • Anonyymi

      Liikunta, syketaso, rasvan poltto.
      Tehokkainta poltto on pitkäkestoisessa liikunnassa syketasolla +-70% todellisesta maksimista. Jos ei ole käynyt oikeassa rasituskokeessa tai vastaavassa niin hyvin harva tietää maksiminsa.
      Käytettävissä on yleinen, ikäsidonnainen laskenta mutta se on YLEINEN.
      52 vuotisena laskenta antoi maksimiksi 168 mutta rasituskokeessa poljin 198 ja 200 olisi ollut todella maksimi.
      75 vuotisena tarkistin millä alueella liikuin. 50kg:lla kympin sarjoja maasta > rinnalle > ylös > maahan maksiminopeudella ja tauottomina sarjoina
      Minuutin palautus ja sama uusiksi.
      Kuudennen sarjan jälkeen oli tunne, että maksimi on lähellä.
      Seurasin sykettä ranteesta seuraten sitä seinäkellosta. Pystyin laskemaan 15 sukunnin jaksoja vasta kun syke oli laskenut alle 180:n Siis ei tiedä maksimia mutta jotain sinne päin.
      Laskennan antama maksimi oli 145!
      Nyt 8-kymppisenä liikun jossakin 160 - 170 tuntumassa.
      Oikeassa testissä noihin omamittauksiin pitäisi lisätä jotain mutta minulle riittää tuntumakin.

      Rasvan "jälkipoltto". Ollessani työelämässä asuin viikot työpaikkakunnalla. Kävin paikallisen urheiluopiston kuntosalilla jossa vedon kolmesti viikossa tiukat perustreenit. Submaksimi > maksimialueella 3 - 5:n toiston sarjoja maastavedossa, rinnallevedossa, raakoja tempauksia, etukyykkyjä, vauhtipunnerruksia, lisäpainoleukoja ja tietenkin vaihtelevasti vatsaa.
      Tein sarjat +-3 minuutin palautuksilla.
      Asunnolle 19 -20 tienoissa. Naamaan hedelmiä ja kanamunia/kokolihaa.
      Univaikeuksia. Pumppu ei ymmärtänyt, että pitäisi nukkua.
      Sain unen päästä kiinni vasta puolen yön aikaan ja sittenkin havahduin usein joskus aamuyöllä ilman muuta syytä kuin levoton olo.
      Elimistö oli jäänyt ylikierroksille ja kuvittelisin noiden jälkikierrosten tarvitsevan myös energiaa. Illan omena ja rasvaton kokoliha kylmänä lienee ollut niukka ja eiköhän rasvaakin lähtenyt vaikka ei puntaroinutkaan.

      Myönnän! Käsitykseni lihaskuntoilusta ja voimailusta saattaa hieman poiketa yleisestä käsitteestä.
      Jos kuntoilette niin tehkää se kunnolla! Itselle sopivassa muodossa. Tavoitteen mukaisella syketasolla riittävän pitkään ja riittävän usein.
      Ulkoilukaan ei ole pahitteeksi mutta se muuttuu kuntoiluksi vasta kierrosten noustessa riittävästi ja riittävän pitkäksi ajaksi.

      • Anonyymi

        Nyt saatiin oikea asiantuntija paikalle.

        Kiinnostaa kuulla että oliko sinulla noilla treeneillä ja syömisillä tai onko tänä päivänä veitsenterävät vatsalihakset? Olet siis 80 vee?

        Siis olet vetänyt kovaa treeniä. 1) Saako yleensä millaisella treenillä yli 60 v ja 60 kiloa 175 cm veitsenterävät vatsalihakset, 2) pysyykö ne kun treenin lopettaa, 3) tai jos vain kävelee juoksumatolla niin ettei ole edes ikinä ollut kummoisia lihaksia. Oikeasti kiinnostaa tämä sokerimässyttäjän vatsalihasten epätoivoinen metsästys. Että riittääkö hänen jäljellä oleva elinaikansa siihen että hän saa ilmoittaa että on päässyt tavoitteeseensa. Eli painaa 59 liloa ja on veitsenterävät vatsalihakset.

        N. 5 vuotta on palstahistorian perusteella mennyt parin kilon laihduttamiseen ja ilmeisen pitkä aika vaaditaan vielä lihasten kasvattamiseen kunnollisella treenillä ja varsinkin muulla ravinnolla kuin sokerilla ja täytekakuilla.

        Mitä oli ylilaudalle itsestään kuvia laittanut niin oli joku ämpäri päässä ja kalsarit jalassa esittelemässä löysää roikkuvaa mahareppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt saatiin oikea asiantuntija paikalle.

        Kiinnostaa kuulla että oliko sinulla noilla treeneillä ja syömisillä tai onko tänä päivänä veitsenterävät vatsalihakset? Olet siis 80 vee?

        Siis olet vetänyt kovaa treeniä. 1) Saako yleensä millaisella treenillä yli 60 v ja 60 kiloa 175 cm veitsenterävät vatsalihakset, 2) pysyykö ne kun treenin lopettaa, 3) tai jos vain kävelee juoksumatolla niin ettei ole edes ikinä ollut kummoisia lihaksia. Oikeasti kiinnostaa tämä sokerimässyttäjän vatsalihasten epätoivoinen metsästys. Että riittääkö hänen jäljellä oleva elinaikansa siihen että hän saa ilmoittaa että on päässyt tavoitteeseensa. Eli painaa 59 liloa ja on veitsenterävät vatsalihakset.

        N. 5 vuotta on palstahistorian perusteella mennyt parin kilon laihduttamiseen ja ilmeisen pitkä aika vaaditaan vielä lihasten kasvattamiseen kunnollisella treenillä ja varsinkin muulla ravinnolla kuin sokerilla ja täytekakuilla.

        Mitä oli ylilaudalle itsestään kuvia laittanut niin oli joku ämpäri päässä ja kalsarit jalassa esittelemässä löysää roikkuvaa mahareppua.

        En tiedä veitsenterävistä mutta rakenne erottuu kuitenkin.
        Minulle on tärkeintä toimintakyky.
        Jokamiehen vatsatreenejä. Rockia rauhallisesti 10:n sarjoina. Älä lintsaa vartalon suoruudessa! Rekillä riippuen suorien jalkojen rauhallisia nostoja ilman alkurekua nilkat rekkiin. Samaa leuanvetoina koivet koko ajan suorina edessä vaakatasossa tai hieman yli.
        Miesten lankkua. Lattialle päinmakuulle. Jalat suorina ja käsivarret edessä. Kropan paino kämmenille ja päkiöille ja kropan nosto päkiöiden ja kämmenien varaan ILMAN kyynärpäiden tai polvien avustusta. Suoraan päkiöille ja kämmenille ja pitoja siinä asennossa tai pummppauksia ilman polvia tai kyynärpäitä.
        Lattialla istumaan nousut polvet koukussa, vapain nilkoin, kädet niskan takana tuntuvat monelle olevan riittävän rankkoja.

        Selkälihasten ohella vatsalihasten kunto on paras vakuutus selän kipuilua vastaan.,
        Selkä? Tangolla + levyt hyviä huomenia ja maastavetoja suorin jaloin noin niinkuin alkuun.
        Suuremmilla raudoilla voi tietenkin tehdä oikeitakin maastavetoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä veitsenterävistä mutta rakenne erottuu kuitenkin.
        Minulle on tärkeintä toimintakyky.
        Jokamiehen vatsatreenejä. Rockia rauhallisesti 10:n sarjoina. Älä lintsaa vartalon suoruudessa! Rekillä riippuen suorien jalkojen rauhallisia nostoja ilman alkurekua nilkat rekkiin. Samaa leuanvetoina koivet koko ajan suorina edessä vaakatasossa tai hieman yli.
        Miesten lankkua. Lattialle päinmakuulle. Jalat suorina ja käsivarret edessä. Kropan paino kämmenille ja päkiöille ja kropan nosto päkiöiden ja kämmenien varaan ILMAN kyynärpäiden tai polvien avustusta. Suoraan päkiöille ja kämmenille ja pitoja siinä asennossa tai pummppauksia ilman polvia tai kyynärpäitä.
        Lattialla istumaan nousut polvet koukussa, vapain nilkoin, kädet niskan takana tuntuvat monelle olevan riittävän rankkoja.

        Selkälihasten ohella vatsalihasten kunto on paras vakuutus selän kipuilua vastaan.,
        Selkä? Tangolla levyt hyviä huomenia ja maastavetoja suorin jaloin noin niinkuin alkuun.
        Suuremmilla raudoilla voi tietenkin tehdä oikeitakin maastavetoja.

        Tämä olis karkkihiihtäjälle sopivaa treeniä lihaskuntoon. Vois saada vatsalihaksetkin minttiin Kun söis vielä sitä roteeniä, eikä karkkia joka veltostuttaa sekä lihakset, erektiot että mielen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe