Hahaa. Söin iltapalaksi sangen kermaista papu-muu suikale keittoa. Pavut on vain niin hyviä. Varsinkin cayennepavut tomaattichilikastiikkessa.
>simiti<
Illtapalanne?
14
203
Vastaukset
Ruisleipää ja jogurttia söin iltapalaksi. Kinkkua ja juustoa leipien päälle ja lämmitin mikrossa, on lämmin ruisleipä vain hyvää täytteineen. Tomaattisiivuja laitoin päälle. Mustikkajogurtti kylkiäiseksi.
- Anonyymi
Oletko kokeillut paahtaa ruisleipää? Se on toooooosi hyvää juuston kanssa!
Nyt tuli ongelma. 61 metrinen erikoiskuljetus lähti liikkeelle.
Onneksi näin myöhään.
Kerran ajelin Saabillani kauppaan, niin tuli eteen erikoiskuljetus jossa oli tuulivoimalan 80 metriset ropellit.
>simiti< - Anonyymi
Prinsessa, haluisin kysyä mitä juustoa laitoit siihen? Kuulostaa hyvältä toi mikrotus niin haluisin koittaa itsekin 🥰🐰
Anonyymi kirjoitti:
Prinsessa, haluisin kysyä mitä juustoa laitoit siihen? Kuulostaa hyvältä toi mikrotus niin haluisin koittaa itsekin 🥰🐰
https://www.arla.fi/tuotteet/arla-tolkuttomat-juustot/loputon-kermajuusto-17-pct-1kg-661788/
Se oli tuota noin 🤭 sopi kyllä hyvin tuohon ainakin tämä, luulen että mikä tahansa juusto käy siihen😇🧀- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
https://www.arla.fi/tuotteet/arla-tolkuttomat-juustot/loputon-kermajuusto-17-pct-1kg-661788/
Se oli tuota noin 🤭 sopi kyllä hyvin tuohon ainakin tämä, luulen että mikä tahansa juusto käy siihen😇🧀Joo kokeilen tehdä noita 😋😋
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se oli tuota noin 🤭 sopi kyllä hyvin tuohon ainakin tämä, luulen että mikä tahansa juusto käy siihen😇🧀Kermajuustoa, niin papu kasvaa. Miten hemmetissä mä olenkin näin voimakas lihaskimppu?
Niin no joo. Ehkä 35 vuotta voimanostoakin vaikuttaa.
>simiti<
On nälkä... Taidan tehdä tonnikalaleivät.
- Anonyymi
Toki teet keltaevästä?
- Anonyymi
No eilen tuli päähän pisto ja join 7 puolen litran 8% olut tölkkiä ja söin ranskalaisia wilhelm makkaralla mutta 8% olut täytyy olla tarkkana ettei juo ihan samaan tahtiin kuin keskiolutta tai tulee nukkumatti äkkiä
- Anonyymi
Aika vähän joit. Mutta tuo ranskisannos kuulostaa hyvältä. Oliko leuhkasti valkosipuli Wilhelmiä? Öky olisi laittanut siihen kylkeen sinappikurkku salaattia.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vähän joit. Mutta tuo ranskisannos kuulostaa hyvältä. Oliko leuhkasti valkosipuli Wilhelmiä? Öky olisi laittanut siihen kylkeen sinappikurkku salaattia.
>simiti<Ehkä mut kyllä päähän nousi ja tavis wilhelmiä oli
Puikula-leivän puolikas, kinkkuleikettä, tomaattiviipaleita ja vihreetä teetä. Iltaisin en voi syödä paljoa, tulee ähky ja se vaikuttaa negatiivisesti rauhoittumiseen/ nukahtamiseen.
Six pack ohrasmoothieta, ei ole liian raskas iltapala 😂
Jugurtti ja näkkileipä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126851Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35806Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus49671Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e25618Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614