On pirun kylmää, mutta kuumuus tulee lähelle

Anonyymi-ap

21

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se hyvä että hellerajaa on siirretty. Muuten ei 20 C olisi alarmistien toivomaa hellettä.

    • Anonyymi

      Tuo on väärälle palstalle tungettu sääuutinen jossa ei edes mainita sanaa ilmasto. Hihupelle kaapii jo laarin pohjalta.

      • Anonyymi

        Hihhuli = alarmisti. Termit kohdalleen.


      • Anonyymi

        Nämä hempat tutustuvat tieteeseen mm. iltapäivälehtien avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä hempat tutustuvat tieteeseen mm. iltapäivälehtien avulla.

        Ei, vaan näin lehdistö syöttää meille vasemmiston agendaa.


      • Anonyymi

        Jokainen medialukutaitoinen ymmärtää että näillä otsikoilla yritetään puffata suosionsa menettänyttä ilmastonmuutossaagaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen medialukutaitoinen ymmärtää että näillä otsikoilla yritetään puffata suosionsa menettänyttä ilmastonmuutossaagaa.

        Jokainen medialukutaitoinen ymmärtää olla lukematta noita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan näin lehdistö syöttää meille vasemmiston agendaa.

        Ja sinä avaat suusi kiltisti.


      • Anonyymi

        Toukokuun helteetpä olivat ihan meteorologienkin mukaan ilmastonmuutosta. Politiikkaa vai tiedettä? Vaikea ottaa todesta näitä ilmastonmuutosasiantuntijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toukokuun helteetpä olivat ihan meteorologienkin mukaan ilmastonmuutosta. Politiikkaa vai tiedettä? Vaikea ottaa todesta näitä ilmastonmuutosasiantuntijoita.

        ... mutta aloituksen sääuutinen ei siihen liity. Eikä siinä mainittu ilmastoa kertaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhuli = alarmisti. Termit kohdalleen.

        Hihhulilla tarkoitit alarmistihihhulia. Itse olen lyhentänyt denialistihihhulin, denialistimummon ja tieteenkiistäjän hihupelleksi, kun melkoista pelleilyä ja tahallista trollausta tuo tieteenkiistäjien kirjoittelu on täällä viime aikoina ollut.

        Termit siis kohdalleen. Alarmistihihhuli (alarmisti) ja hihupelle (denialisti).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhulilla tarkoitit alarmistihihhulia. Itse olen lyhentänyt denialistihihhulin, denialistimummon ja tieteenkiistäjän hihupelleksi, kun melkoista pelleilyä ja tahallista trollausta tuo tieteenkiistäjien kirjoittelu on täällä viime aikoina ollut.

        Termit siis kohdalleen. Alarmistihihhuli (alarmisti) ja hihupelle (denialisti).

        Viherhihhuleista puhumattakaan. Euroopan vihatuin aate tätä nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhulilla tarkoitit alarmistihihhulia. Itse olen lyhentänyt denialistihihhulin, denialistimummon ja tieteenkiistäjän hihupelleksi, kun melkoista pelleilyä ja tahallista trollausta tuo tieteenkiistäjien kirjoittelu on täällä viime aikoina ollut.

        Termit siis kohdalleen. Alarmistihihhuli (alarmisti) ja hihupelle (denialisti).

        Huuhaapelle on alarmistihihhuli joka jankuttaa jostain tieteenkiistämisestä vaikka ei tiedettä tunnistaisi jos semmoinen kadulla kävelisi vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuhaapelle on alarmistihihhuli joka jankuttaa jostain tieteenkiistämisestä vaikka ei tiedettä tunnistaisi jos semmoinen kadulla kävelisi vastaan.

        Räkänauru on terve suhtautumistapa alarmistihihhulien ilmastonlämpenemistieteeseen joka on samantasoinen huuhaatiede kuin astrologia ja homeopatia yhdistettynä.


    • Anonyymi

      Ennen oli lämmintä, nykyään on kuumaa. Näin meitä johdatellaan ja aivan liian moneen tuo propaganda uppoaakin.

    • Anonyymi

      Gauheeta, on jo kuumenemaisillaan!

    • Anonyymi

      Säähupiukko tieteitä. Ennustetaan sitä mistä saa eniten rahaa.

    • Anonyymi

      Tulee ennätyskuuma kesäkuu Suomessa 🥵

      • Anonyymi

        Minne se Suomessa tulee? Kyöpelinvuorelle ehkä?


      • Anonyymi

        Mittaushistorian kuumin.


    • Anonyymi

      Punavihreä lehdistö keskittyy nyt kirjoittamaan etelän helteistä, kun Suomessa on viileää. Aina jostain päin maailmaa löytyy käristyskupoli tai tuomiopäivän helle, jolla voi mässäillä. Täysin järjetöntä aivopesua, jonka kulut koituvat lopulta sosialistien itsensä maksettavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe