https://www.ksml.fi/paikalliset/6880452
Syytti sitten kuskia valheellisesti, mutta koko juttu tallentui kameralle.
Nainen maksoi taxin luonnossa
46
885
Vastaukset
- Anonyymi
23-v nainen ja 60-v mies, HUH
- Anonyymi
Pitäiskö ruveta taxikuskiksi?
- Anonyymi
Hyvä ammatti ätmeille.
- Anonyymi
En koskaan maksa luonnossa mitään, mikään ei ole sen arvoista. Vaikka taksikuskit sitä välillä odottavat (saa**nan ahdistelevat mulkerot) . Lievästi sanottuna jurppii moinen käytös. Yksi meni niin pitkälle, ettei meinannut sanoa hintaa, mulkoili vaan peiliin ja virnuili. Vasta kun poistuin autosta "no jos raha ei kelpaa", alkoi naureskella että testasi vain aionko todella maksaa rahalla.
- SheenaSiis yök!!!🫣🤮
Mulle ollaan myös ehdotettu, että jos taksikuski vois tulla mun luo tauolle. Olin kyllä niin hämmentynyt tästä. Kaikkea me naiset saakin kestää. Nykyään kun on niin villinlännen viidakko tuo takseilla ajelu. Etten edes tiedä uskaltaisinko itsekseni mennä..😬- Anonyymi
No miten lopulta maksoit olikin kiva taksi matka ja vakkari taksi löytyi
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis yök!!!🫣🤮
Mulle ollaan myös ehdotettu, että jos taksikuski vois tulla mun luo tauolle. Olin kyllä niin hämmentynyt tästä. Kaikkea me naiset saakin kestää. Nykyään kun on niin villinlännen viidakko tuo takseilla ajelu. Etten edes tiedä uskaltaisinko itsekseni mennä..😬No pääsikö kuski luoksesi tauolle ja saitko hyvää seksii eli kivaa oli
Anonyymi kirjoitti:
No pääsikö kuski luoksesi tauolle ja saitko hyvää seksii eli kivaa oli
No kotona olis odottanut poikaystävä. 😬
Ei ole tapani lähteä vieraan matkaan vaikka olisinkin ollut sinkku. Varsinkaan taksikuskin… vaikka siis taksikuski oli kyllä ihan menevän näköinen nuori mies..- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis yök!!!🫣🤮
Mulle ollaan myös ehdotettu, että jos taksikuski vois tulla mun luo tauolle. Olin kyllä niin hämmentynyt tästä. Kaikkea me naiset saakin kestää. Nykyään kun on niin villinlännen viidakko tuo takseilla ajelu. Etten edes tiedä uskaltaisinko itsekseni mennä..😬Hyi yök! Kaikkea tosiaan.
Enää käytän vain kahta taksifirmaa, jos on pakko ajella taksilla. Ja jos käytös on epäasiallista, lähtee valitus firmaan hetimmiten.
- Sheena - Anonyymi
Jos palvelun tarjoaja esim. taksi ei kerro hintaa, ei asiakkaan tehtävä ole sitä vaatia.
Jos hintaa ei kerrota, voi todeta, että kiitos ja näkemiin! Poistut sinne, minne ikinä oletkin menossa. :D
Ihmeellisesti taksikuskit itsepintaisesti ja jääräpäisesti ehdottelevat nahkakukkaron käyttöä vaikka kukaan ei ikinä ole suostunut.
- Anonyymi
Tämä oli asiallinen kysymys
- Anonyymi
Mikä on tarinoissa totta, nyt kamerat pelasti taksikuskin, ilman kameraa olisi varmaan menettänyt taksilupansa? Uhriutuminen onnistuu paremmin, kun on sana sanaa vastaan, eikä ole minkäänlaista todistusaineistoa, väittää muuta? Nainen maksoi nyt kovan hinnan kokemastaan. Ehkä oppi samalla jotain?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tarinoissa totta, nyt kamerat pelasti taksikuskin, ilman kameraa olisi varmaan menettänyt taksilupansa? Uhriutuminen onnistuu paremmin, kun on sana sanaa vastaan, eikä ole minkäänlaista todistusaineistoa, väittää muuta? Nainen maksoi nyt kovan hinnan kokemastaan. Ehkä oppi samalla jotain?
Siis toi oli niin törkeätä!! olisi vaan suoraan sanonut miehellensä että maksoi homman luonnossa. Epäreilua tuolle taksikuskille, varmasti meni maine.. vaikka ei ollut syyllinen..😔
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis toi oli niin törkeätä!! olisi vaan suoraan sanonut miehellensä että maksoi homman luonnossa. Epäreilua tuolle taksikuskille, varmasti meni maine.. vaikka ei ollut syyllinen..😔
Ehkä kotona oli raha rakkaus ja nainen tiesi menettää rahaa ja rikkaan elämän eli jännäjenna yritti et raiskattiin naista jurppii vieläkin menetti rikkaan miehen jännillä jännät touhut
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Eikä ollu varmaankaan ensimmäinen kerta taksi suharit tunsi tytön se ajeli usein takseilla se oli suharien oma tyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman videota mies olisi teljetty vankilaan vuosikausiksi, ja olisi joutunut maksamaan kymppitonneja kärsimyskorvausta sekä lisäksi muita maksuja, ja olisi menettänyt taksiliikennelupansa.
- Anonyymi
Se ei ole nahkasta.
- Anonyymi
Onko koskaan lukenut et mies petti naistaan siis tavismiehistä korkeastikoulutetut jännämiehet on eri juttu mut entä tavis miehet mut aina naiset pettää miksi
- Anonyymi
Nähnyt olen ja sivusta seurannut. Ei kukaan tavallisten ihmisten pettämisistä mihinkään lehtiin kirjottele.
Muuten... jos maksaa summan käteisellä jossain pusikossa, niin tekeekö se homman laittomaksi?
Saa kai sitä asiakkaana valita missä maksaa homman? Luonnon ympäröimänä vai kälysessä taksissa?😁- Anonyymi
Vesitätkö pieleen mennyttä #metoo yritystä?
Mä muuten joskus otan jonkun tutun toimijan kanssa kuvan, että maksan luonnossa. 😄
Ja ehkäpä väännän jonkun jutun niinkin, että maksan luonnolla... vaikka tarjoon jotain pottuja palkkioksi tai puuta. 😄Anonyymi kirjoitti:
Vesitätkö pieleen mennyttä #metoo yritystä?
Vesitän huonoa sanontaa...
Epätäsmällistä...jonkun enoukon keksintä kännipäissään. 😄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Vesitän huonoa sanontaa...
Epätäsmällistä...jonkun enoukon keksintä kännipäissään. 😄Eikö se ole #metoo tapaus kun munasarjakas valehtelee raiskauksen rikosilmoitukseen?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole #metoo tapaus kun munasarjakas valehtelee raiskauksen rikosilmoitukseen?
No voihan senkin tehdä...miksipäs ei?
- Anonyymi
Ihmettelen vaan miksei mies hakannut naista perättömästä jutusta. Itse olisin hakannut naisen kostoksi.
- Anonyymi
Ois kyllä ansainnut sen.
Tämä on kova Suomen media
Suomi halpaa media puolesta naisia -katsota onko nyt puolesta taxi kuski- Anonyymi
En ymmärrä mitään, lainkaan - tässäkö on se syy miksi tytöt joukolla rakastuvat teikäläisiin?
- Anonyymi
Tässäkin v2021 tapauksessa nauhoitus pelasti kuskin: "Taksikuskia raiskauksen yrityksestä syyttänyt nainen tuomittiin väärästä ilmiannosta" https://www.hs.fi/suomi/art-2000010389302.html
- Anonyymi
Joko löytyy sieniä ja ovatko mustikat kypsiä?
- Anonyymi
En ole etsinyt..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole etsinyt..
Nehän ovat luonnosta saatavia...
- Anonyymi
No mitä sille äijälle tuli siitä että kuppaa työnantajan hilloa vonkaamalla? Mitä inceli haet tällä uutisoinnilla
- Anonyymi
Kaiken #metoon ja feminismin sekaan on hyvä laittaa vähän totuuttakin. Tässä toinen vastaavanlainen tapaus:
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010542514.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken #metoon ja feminismin sekaan on hyvä laittaa vähän totuuttakin. Tässä toinen vastaavanlainen tapaus:
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010542514.htmlMitäpä pienistä, kaksi miestä kökötti vain 9 kuukautta syyttömänä linnassa, tärkeintä on naisten ja tyttöjen oikeudet.
Nyt olisi tärkeää selvittää ja julkaista kaikki vastaavat tapaukset. Niitä ilmeisesti on kasapäin. Niitä tapauksia joissa valheet jäävät voimaan ei varmaankaan voi mitenkään selvittää, luultavimmin niitä on paljon suurempi määrä.
- Anonyymi
Muistakaa että mies oli kuusikymppinen ja nainen alle 25-vuotias ja vielä ihan kivan näköinen. Muistakaa se silloin kun joku kehottaa teitä tyytymään ikäisiinne täteihin.
Parhaita paloja:
Sitten hän tuli sisään, laittoi turvavyön ja kertoi osoitteen, minne on menossa. Lähdimme
liikkeelle. Matkan aikana keskusteltiin. Hän kysyi, että olenko Afrikasta ja siihen minä vastasin kyllä. Hän kertoi tykkäävänsä afrikkalaisista ja minä sanoin kiitos. Olin huomaavinani, että hän on ollut aikaisemmin tekemisissä afrikkalaisten kanssa.
Meillä oli normaalia keskustelua ja välillä hän heitteli minulle ”Olet komea mies”, ”Tykkään
kropastasi” ja niin edelleen. Minäkin sanoin hänelle, että hän on söpö. Sitten kysyin häneltä ”Oletko kännissä?” ja hän vastasi minulle ”En”. Minä kuljetin siis inva-taksia ja tämä
asiakas istui apukuljettajan puolella ja hän alkoi koskettelemaan minua jalalta. Minä kysyin siis häneltä ”Oletko kännissä?” ja hän vastasi ”Ei”.
Sitten, kun hän poistui asunnosta ja auton ovi oli vielä auki ja hän oli ulkopuolella. Kysyin,
että onko ketään kotona, niin hän vastasi minulle ”Valitettavasti minulla on poikaystävä
kotona ja hän odottaa minua”, hän sanoi sen hymyillen. Hän siis sanoi sen engalnniksi ”i
am very sorry, my boyfriend is home, i am very sorry”.
Tämä on vain minun ajatukseni asiasta. Minulle tuli heti mieleen sen jälkeen, kun kuulin,
että poikaystävä odottaa, että hän on pettänyt poikaystäväänsä. Se tuli minulla vain mieleen.
K: Onko rikosilmoitus raiskauksesta mielestäsi väärä?
V: Kyllä, se on väärin, mitään raiskausta ei tapahtunut. Kaikki tapahtui yhteisymmärryksessä.
K: Olet kuulustelussa kertonut yrittäneesi kieltäytyä, kun mies pyysi sinua riisuutumaan. Mitä lausut tähän?
V: Valehtelin, kun en muistanut, että suostuin siihen tai heitin itse vaatteet pois.
K: Olet kuulustelussa kertonut sanoneesi ”ei, en halua”. Kerro tästä.
V: Valehtelin senkin. Kuvittelin, että olisin sanonut niin. Kun en muista siitä illasta, niin kuvittelin, että mut on raiskattu ja sitten ajattelin, että olisin sanonut noin.
K: Olet kuulustelussa kertonut, että mies nykäisi sinua hiuksista alaviistoon, jolloin
horjahdit lattialla. Mitä lausut tähän?
V: Valehtelin, kun en muistanut, miten päädyin sinne lattialle. Muistan kuitenkin olleeni
siellä lattialla.
K: Olet kuulustelussa kertonut miehen olleen uhkaava. Mitä lausut tähän?
V: Valehtelin senkin.
K: Olet kuulustelussa kertonut vaativasi tekijälle rangaistusta ja myöhemmin ilmoitettavia mahdollisia korvauksia. Mitä lausut tähän?
V: Mulle sanottiin kuulustelussa, että niin kannattaa tehdä.
Myönnän syyllistyneeni väärään ilmiantoon, antamalla poliisille sellaisia vääriä tietoja,
jotka johtivat siihen, että toinen henkilö joutui epäillyksi perusteetta. Poliisin kertoman mukaan tämä henkilö joutui myös poliisin toimenpiteiden kohteeksi, antamieni väärien tietojen perusteella.
Annoin poliisille vääriä tietoja ilmoituksen tekohetkellä ja kuulustelussa asianomistajana.
Tiesin, että olen silloin muutenkin totuusvelvollinen kertomistani asioista. En ole myöskään korjannut poliisille tietoja tapahtuneesta, vaikka aikaa on kulunut noin puoli vuotta.
Olisin ehkä kertonut poliisille totuuden toisessa kuulustelussa, mutta sitä ei ole ollut. En
tiedä olisiko asia edennyt käräjäoikeuteen, vai olisinko kertonut totuuden.
Minulla ei ole muuta lausuttavaa asiaan liittyen. - Anonyymi
"MERKITÄÄN: Kuultavalle esitetään asian 5680/R/23867/22 löytyneet taksin valvontaka-
meran tallenteet ajankohdalta 16.6.2022 kello 03:41-04:02 (näyte 4).
Olen yllättynyt nähtyäni nuo videot, että olen suostunut itse tuohon ja ollut vapaaehtoinen.
En oikein muistanut tapahtuneesta mitään - Anonyymi
Sain joskus 1980-luvulla nuorena miehenä taksia ajaessani turpaan naiselta, joka tarjosi maksua luonnossa.
Nainen takapenkiltä leväytti sulonsa näkyviin penkkien välistä ja kysyi: "Käyhän tämä sulle maksuksi?".
Vastasin "Sori, mulla ei ole antaa noin isosta takaisin".
Nainen: "Ootsä joku homo vai mitä kun ei pillu kelpaa miehelle"
Minä vastasin: "Ruotsin raha ei kelpaa ollenkaan"
Muija perkele suuttui ja tempaisi nyrkillä oikeaan korvaani ja lähti maksamatta....
Jätin kyllä sikseen, sen verran nauratti koko tapaus... - Anonyymi
Mites palstan naiset, ootteko maksanut mitään luonnossa?
- Anonyymi
maksoi luonnossa eli perunoilla?
- Anonyymi
montako perunaa maksaa joku Ferrari F40 aquto tai Lamborghinin Diablo, maksaa ekologisesti luonnossa
2 vai kolme
mutta jooh hyvin tulee uni sitten jos on aqjatuksissa jotain haquskojaq naqqisia - Anonyymi
Oli miten tahansa. Niin ei tuo ole eetistä käytöstä kuskiltakaan. Tiedä mikä toisen ymmärryksen taso on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501