Antispywaren beetakausi jatkuu
Microsoft on talvesta lähtien jakanut ilmaiseen beetatestaukseen vakoiluohjelmia torjuvaa Antispywarea. Beetastatuksestaan huolimatta se on vakaa ja valmis tuote. Microsoft osti hyväksi havaittua vakoojankukistajaa valmistaneen Giantin ja nimesi sen tuotteen uudelleen.
Antispywaren beetakausi loppuu heinäkuussa 2005.
Tulossa on uusi beeta. Lopullinen tuote tulee siten, kun se on valmis. Se pysyy silloinkin ilmaisena, Suomen Microsoftin tietoturvajohtaja Kimmo Bergius lupaa.
Hänen mukaansa Antispywaresta on tulossa myös yrityskäyttöön tarkoitettu versio (näillä näkymin siitä on tulossa maksullinen tuote), joka sisältää muun muassa keskitetyn hallinnan.
Lähde:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=24208
MS AntiSpywaresta uusi beta-versio
6
1014
Vastaukset
- lisäys
MS AntiSpyware ohjelmaan tulee syksyllä myös suomenkieli.
- Alkuperäinen Vesku
>MS AntiSpyware ohjelmaan tulee syksyllä myös suomenkieli<
Mistä tieto peräisin?
Miksi kirjoitat samalla nimimerkillä?
T: Alkuperäinen viestin kirjoittaja - täsmennän,lisäys
Alkuperäinen Vesku kirjoitti:
>MS AntiSpyware ohjelmaan tulee syksyllä myös suomenkieli<
Mistä tieto peräisin?
Miksi kirjoitat samalla nimimerkillä?
T: Alkuperäinen viestin kirjoittajaTieto on peräisin microsoftilta.
>Miksi kirjoitat samalla nimimerkillä?<
-Höh, Taidat sekoittaa Otsikon ja Nimimerkin,
etummainen se vasemmanpuoleinen on Otsikko eli se kenelle haluan vastata ja oikeanpuoleinen on nimerkki ja minun nimimerkki=lisäys!
Halusin vastata nimimerkille Vesku, minun nimimerkki on lisäys, en käyttänyt sinun nimimerkiäsi. - Sekoittaja Vesku
täsmennän,lisäys kirjoitti:
Tieto on peräisin microsoftilta.
>Miksi kirjoitat samalla nimimerkillä?<
-Höh, Taidat sekoittaa Otsikon ja Nimimerkin,
etummainen se vasemmanpuoleinen on Otsikko eli se kenelle haluan vastata ja oikeanpuoleinen on nimerkki ja minun nimimerkki=lisäys!
Halusin vastata nimimerkille Vesku, minun nimimerkki on lisäys, en käyttänyt sinun nimimerkiäsi.>Taidat sekoittaa Otsikon ja Nimimerkin<
Sorry, tosiaan sekoitin:-(
>Tulossa on uusi beeta. Lopullinen tuote tulee siten, kun se on valmis. Se pysyy silloinkin ilmaisena<
Jopas jotakin - pyörrän pyhät sanani tuossa hieman alempana olevassa ketjussa! Että lopullinen versio(kin) pysyy ilmaisena. Hyvä toki näin - ettei aina kaikki mene maksulliseksi!
Terveisin, MM.- hyvä uutinen
Kerrankinjotain positiivista. Mutta kai Microsoft pilaa tämänkin ohjelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663