Jankkaavat ja kärkevät keskustelijat

Anonyymi-ap

Mitä he oikein hakevat?
Todennäköisin vastaus on: Provosoimalla lisää keskustelua.
Heillä on joko tylsää tai sitten ovat vaan yksinkertaisia. Häipyvän pieni mahdollisuus on, että he ovat jollakin tavalla kiinnostuneita toisesta keskustelijasta, mutta eivät osaa osoittaa sitä muuten.

Aiempia viestejä ei selvästikään lueta, niitä ei ymmärretä tai sitten ne ymmärretään väärin (tahallaan). Tämä tulee selvästi ilmi tällä(kin) palstalla.

Miten suhtaudut? Onko paras antaa mennä vaan toisesta silmäkulmasta sisään ja toisesta ulos? Vai jankkaatko koko illan?

80

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noissa jankkaavissa keskusteluissa ulkopuolinen huomaa myös usein, että keskustelussa on selvästi enemmän kuin kaksi henkilöä.

• Anonyymi

Näin on. Ja se pahin jankkaaja ei edes ymmärrä että hän kommentoi ainakin kahdelle tai kolmelle eri tyypille.
        Lukutaidon taso on sellainen.

• Anonyymi

Kolmas kertoo väliin kaiken mielestään tietämänsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmas kertoo väliin kaiken mielestään tietämänsä?

Kolmat tai vaikka viideskin. Monesti voi tulla myöhemmin katsomaan vaikka jotain itse käymäänsä keskustelua ja siellä se on jatkunut "kiihkeänä" vielä tunteja sen jälkeen kun itse on poistunut.

• Tulit sitten palstalle vain riitaa haastamaan?

• Anonyymi

Tässä käydään asiallista keskustelua jankkaajista.

• Anonyymi

Jankuti jankuti... 😄

xLiner

• En minä pidä jankkaamisesta. En kyllä myöskään pidä vastajankkaajista. Kun yksi jankkaa, niin pitääkö toisten mennä mukaan siihen..?
      Mitä järkeä? Ja sit vielä valittaa perään toisen jankkaamisesta?

Äly hoi.

• Tämä. Pata kattilaa soimaa. Aloittaja voisi aloittaa muutoksen itsestään.

• Anonyymi

Kuitenkin käyt multinikkimies eritoten itsesi eli hahmojesi kanssa intensiivistä keskustelua?

• Anonyymi

Valitusoikeus pitää aina olla. Juurihan minä tässä nyt valitan niistä jankkaajista.

Huomaan että se riippuu itselläkin paljon mielentilasta ja tylsyyden asteesta, että jaksaako jankata takaisin. Hyödytöntä hommaahan se on, mutta joskus huvittavaa kun on esim. töissä tosi tylsää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin käyt multinikkimies eritoten itsesi eli hahmojesi kanssa intensiivistä keskustelua?

Vai oikein multinikkimies. Tuollaista vainoharhaisuutta esiintyy yllättävän paljon.

Ei ihme, että suoli24 suosio on romahtanut.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitusoikeus pitää aina olla. Juurihan minä tässä nyt valitan niistä jankkaajista.

Huomaan että se riippuu itselläkin paljon mielentilasta ja tylsyyden asteesta, että jaksaako jankata takaisin. Hyödytöntä hommaahan se on, mutta joskus huvittavaa kun on esim. töissä tosi tylsää.

Onko sinulla sellainen työ, että saa urputtaa aina kun siltä tuntuu?

• Anonyymi kirjoitti:

Diih.. eli valitat omasta toiminnastasi. Ei kukaan.. tai juurikaan kukaan jankkaa yksinään. Tangoon tarvitaan kaksi ja letkajenkkaan vähintään kolme...

• Anonyymi kirjoitti:

Vai oikein multinikkimies. Tuollaista vainoharhaisuutta esiintyy yllättävän paljon.

Ei ihme, että suoli24 suosio on romahtanut.

>simiti<

Ihana Simiti.. olen jo niin lopen kyllästynyt edes vastaamaan tuolle idarille joka väittää minun multinikkeilevän.
        Puhdasta vaino(harhaa)ahan tuo on.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ihana Simiti.. olen jo niin lopen kyllästynyt edes vastaamaan tuolle idarille joka väittää minun multinikkeilevän.
        Puhdasta vaino(harhaa)ahan tuo on.

Nahistunut palstahahmo olet.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Diih.. eli valitat omasta toiminnastasi. Ei kukaan.. tai juurikaan kukaan jankkaa yksinään. Tangoon tarvitaan kaksi ja letkajenkkaan vähintään kolme...

Puolustuksekseni mainitsen että minä lopetin ensin ja poistuin siitä ketjusta.

Sinkkumies 34v (tai joku sellainen nimimerkki) jankkaa kyllä itsekseenkin samoista aiheista, mutta se jankkaus on sellaista että tehdään aina uusi aloitus samasta asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkkumies 34v (tai joku sellainen nimimerkki) jankkaa kyllä itsekseenkin samoista aiheista, mutta se jankkaus on sellaista että tehdään aina uusi aloitus samasta asiasta.

34v. ei ole päästään terve.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei sun ja toukohousunkaan dialogi mitään keskustelun ilotulitusta ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sanotaan välikseksi, koska ennen ei käyttänyt välimerkkejä. Ollut täällä ainakin 10v. Ilmeisesti äiti pitää huolta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sun ja toukohousunkaan dialogi mitään keskustelun ilotulitusta ole.

Jaa.. se ilotulitus käydäänkin privana. Tympeää kun olet tuommoinen. Vali,vali ja uli,uli.

Mutta toki sinunkaltaisia umpioitakin on maailma pullollaan. Haette rikkaa ettekä huomaa omaa malkaa.

Kertonee sinusta paljon, ettet kykene keskusteluun omista lähtökohdistasi vaan pitää olla syytetty tai syntipukki aiheessa kuin aiheessa.

Saan sinusta sellaiset vibat, että olet kova arvostelemaan muita ja omanarvontuntosi on vääristänyt koko maailmankuvasi. Sinä ja sinä.

Tajunnet, ettei sun mielipiteelläsi ole paskan arvoa täällä. Ihan kuten ei minunkaan.

Haluat väitellä, et keskustella. Siinä vissi ero.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jaa.. se ilotulitus käydäänkin privana. Tympeää kun olet tuommoinen. Vali,vali ja uli,uli.

Mutta toki sinunkaltaisia umpioitakin on maailma pullollaan. Haette rikkaa ettekä huomaa omaa malkaa.

Kertonee sinusta paljon, ettet kykene keskusteluun omista lähtökohdistasi vaan pitää olla syytetty tai syntipukki aiheessa kuin aiheessa.

Saan sinusta sellaiset vibat, että olet kova arvostelemaan muita ja omanarvontuntosi on vääristänyt koko maailmankuvasi. Sinä ja sinä.

Tajunnet, ettei sun mielipiteelläsi ole paskan arvoa täällä. Ihan kuten ei minunkaan.

Haluat väitellä, et keskustella. Siinä vissi ero.

niin meitä on kaikkia eri kukkia ja joka lähttöön. Tärkeintä se, ettei loukkaa toista. Jos sanoo mielipitteen niin se pittää ilmaista rakentavasti eikä toisia loukaten.

• Anonyymi kirjoitti:

niin meitä on kaikkia eri kukkia ja joka lähttöön. Tärkeintä se, ettei loukkaa toista. Jos sanoo mielipitteen niin se pittää ilmaista rakentavasti eikä toisia loukaten.

No.. tuostakin voidaan olla eri mieltä...

• Anonyymi

Kärkevyydessä en itse sinällään näe mitään väärää, kunhan se kärki osuu kohdalleen. Toisinaan on ihan mukavaa, kun puhutaan napakastikin.

• Anonyymi

Sama. Ei muakaan kärkevyyt haittaa, jos sillä on jokin pointtikin. Sen sijaan sellainen tyhjän rääpiminen ärsyttää.

Lisäksi mua kyllä ärsyttää sellainen toisten keskusteluun väliinmeneminen, jonka ainoa pointti tuntuu olevan "mä olen samaa mieltä kuin äx äx". Sellaisessa ei vain oikein ole mitään järkeä noin keskustelun kannalta. Ei se tietenkään kielletty ole, mutta minusta se on vähän sellaista rinkirunkkausta, johon mä en viitsisi edes vastata. Jos toisten kinastelu häiritsee, niin ei sitä ole mikään pakko lukea.

• Anonyymi

Täällä kaakattaa pääasiassa ikä- ja wanhusnaiset, joista suuri osa on femakkoja. Ne usein "keskustelevat" myös omien hahmojensa kanssa, niitä kompaten. Ovat täällä lähes 24/7, ehkä vahainkodissa kököttävät, joten vaikea on saada tilanteeseen korjausta. Otsikot/aiheet toistuvat samoina, viikon tai kuukauden välein, ne ovat pääasiassa miehen sättimistä, tasa-arvo-utopiaa ja myrkyllistä feminismiä.

• Anonyymi

Katos vaan itse sovinisti oksentamassa

• Joskushan entiseen aikaan täällä provoajat ja jankkaajat allekirjoitti jankkaamisensa, mutta nyt ei tarvitse.

Pikkuisen muokkaa jotain tekstissä, niin saa ainakin itse kuvitelman, että joku muu kirjoittaisi sen...samasta ongelmasta saadaan hetkessä "yleinen...

Ja tyyppi on onnessaan, kun voi jankata samaa...

• Anonyymi

Kaikki on aina ollut paremmin entisinä hyvinä aikoina. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Joo... oli joku nikki laitettava edes... usein siitä jo huomas, mikä oli pointti.

Saattoihan silloinkin sama tyyppi vastata useammallakin nikillä, mutta sentään pitivät kiinni sen ko. nikin agendasta. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Joo... oli joku nikki laitettava edes... usein siitä jo huomas, mikä oli pointti.

Saattoihan silloinkin sama tyyppi vastata useammallakin nikillä, mutta sentään pitivät kiinni sen ko. nikin agendasta. 😄

Meillä on tyystin eri muistikuvat siitä ajasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa...

Minä tulinkin joku -16 tänne noviisiksi... ja sit joku -18 ehkä alkoi tulla vaikka miyä uudistuksia, millä tää on tullut vain huonommaksi kokoajsn...

Viimeisimmäksi toi etsi-juttu mrnetti merkityksenfä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun muistikuva on väärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun muistikuva on väärä.

Muiden muistikuvat ovat aina vääriä.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Jaa...

Minä tulinkin joku -16 tänne noviisiksi... ja sit joku -18 ehkä alkoi tulla vaikka miyä uudistuksia, millä tää on tullut vain huonommaksi kokoajsn...

Onhan täällä muutoksia tullut. en itse tosin ole kokenut niiden vaikuttvan noin. Ehkä se suurin ero meidän kokemuksista tulee siitä, että sinä sanoin, että oli laitettava ja minä taas koin sen niin, että sai laittaa. Tuosta tulee jo tyystin erilainen mielikuva ja muistikuva koko asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan täällä muutoksia tullut. en itse tosin ole kokenut niiden vaikuttvan noin. Ehkä se suurin ero meidän kokemuksista tulee siitä, että sinä sanoin, että oli laitettava ja minä taas koin sen niin, että sai laittaa. Tuosta tulee jo tyystin erilainen mielikuva ja muistikuva koko asiasta.

Sivusta ... mä koin ton ihan samoin. Siis että silloin SAI laittaa sen jonkin nimimerkin lähettäjäksi. En minäkään kokenut sitä niin, että olisi pitänyt laittaa tai ollut pakko laittaa, vaan sen nimenomaan sai laittaa. Silloin kun se mahdollisuus poistettiin, niin tuntui, että yrittävät pakottaa rekisteröitymään. Minähän en periaatteestakaan sitä tee. Enkä mä myöskään muista vaikka nyt jossain keskustelussa allekirjottaa viestejäni. En siis mitenkään tahallani ole puskissa, niin kuin osa täällä yrittää sen vääntää. Se ei vain ole luontevaa, että alkaisin mitään allekirjoitusta lisäämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ... mä koin ton ihan samoin. Siis että silloin SAI laittaa sen jonkin nimimerkin lähettäjäksi. En minäkään kokenut sitä niin, että olisi pitänyt laittaa tai ollut pakko laittaa, vaan sen nimenomaan sai laittaa. Silloin kun se mahdollisuus poistettiin, niin tuntui, että yrittävät pakottaa rekisteröitymään. Minähän en periaatteestakaan sitä tee. Enkä mä myöskään muista vaikka nyt jossain keskustelussa allekirjottaa viestejäni. En siis mitenkään tahallani ole puskissa, niin kuin osa täällä yrittää sen vääntää. Se ei vain ole luontevaa, että alkaisin mitään allekirjoitusta lisäämään.

No jos tuon olisi kirjoittanut vaikka xlineri allekirjoituksella, voisin vilpittömästi uskoa, mutta kyllä minä koen, että kyllä se edes jotenkin identifioiminen tietynlaisissa viesteissä on joillekin ollut joskus pakkorako.

• Anonyymi

Niin. Nimimerkit ei mitään kirjoita ilman nimimerkkiä?
        Pidätkö sä ihmisiä tyhminä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Jaa...

Mitä sä sitten täällä Teet? Kerta on niin huono paikka. Uliset ja purat pahaa oloa?

• Anonyymi kirjoitti:

Häh?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä sitten täällä Teet? Kerta on niin huono paikka. Uliset ja purat pahaa oloa?

No ihminen on vaan ihmeellinen...varsinkin täällä Suomessa. Täällä saa huonontaa kaikkea kokoajan ja laittaa makssmaankin enempi, niin eikun vaan jatketaan.

Tosin trendihän tuppaa olemaan, että muut mediat kiinnostaa enempi...ehkä munkin ois syytä opetella joku muu vastaava...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin on kymmeniä nimimerkkejä, ja lisäksi kirjoittavat anonyyminäkin, kkirjoittamalla tekstinsä alle erilaisia hahmonimiä.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No jos tuon olisi kirjoittanut vaikka xlineri allekirjoituksella, voisin vilpittömästi uskoa, mutta kyllä minä koen, että kyllä se edes jotenkin identifioiminen tietynlaisissa viesteissä on joillekin ollut joskus pakkorako.

Sinällään se lienee ihan sama uskotko sinä vai et. Ei se muuta mun kokemustani mihinkään. Minä en periaatteestakaan tule laittamaan koskaan mitään allekirjoitusta. En ole silloinkaan kirjoittanut mitään yhtenäistä allekirjoitusta, jolla kirjoittaidun aina ja kaikissa ketjuissa. Jos tekisin noin, niin sittenhän olisi ihan sama rekisteröityä ja sitä tosiaan ei tule täällä kuuna kullan valkeana tapahtumaa. Sen sijaan olen käyttänyt jotain tiettyä aiheeseen sopivaa kirjoittajanimeä aina ketjussa, ketjun lukemisen helpottamiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinällään se lienee ihan sama uskotko sinä vai et. Ei se muuta mun kokemustani mihinkään. Minä en periaatteestakaan tule laittamaan koskaan mitään allekirjoitusta. En ole silloinkaan kirjoittanut mitään yhtenäistä allekirjoitusta, jolla kirjoittaidun aina ja kaikissa ketjuissa. Jos tekisin noin, niin sittenhän olisi ihan sama rekisteröityä ja sitä tosiaan ei tule täällä kuuna kullan valkeana tapahtumaa. Sen sijaan olen käyttänyt jotain tiettyä aiheeseen sopivaa kirjoittajanimeä aina ketjussa, ketjun lukemisen helpottamiseksi.

Niin, no se vaikka sanotaanko aloituskohtainen merkkikin olisi jo hyvä. Tietäisi että on edellytys, että kirjoittaja olisi sama.

Minä ymmärrän, ettei joku halua identifioitua millään tavalla, se on ok. Mutta silti se vie minulta jokatapsuksessa kokemuksien perusteella jotsin uskottavuutta pois, varsinkin jos joku viestissä pistää johonkin hermoon. Se pistäminen on vaan hyvä jyttu, kun tietää, että se on tehty välittävästi, eikä satuttavasti.

Nykyään satuttavasti ei oikein onnistukaan, mutta siinä pesuveden mukana saattaa mennä vaikka sun välittäväkin pisto.... ja se on vaan totuus...en voi sille mitään. 🙄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Niin, no se vaikka sanotaanko aloituskohtainen merkkikin olisi jo hyvä. Tietäisi että on edellytys, että kirjoittaja olisi sama.

Minä ymmärrän, ettei joku halua identifioitua millään tavalla, se on ok. Mutta silti se vie minulta jokatapsuksessa kokemuksien perusteella jotsin uskottavuutta pois, varsinkin jos joku viestissä pistää johonkin hermoon. Se pistäminen on vaan hyvä jyttu, kun tietää, että se on tehty välittävästi, eikä satuttavasti.

Nykyään satuttavasti ei oikein onnistukaan, mutta siinä pesuveden mukana saattaa mennä vaikka sun välittäväkin pisto.... ja se on vaan totuus...en voi sille mitään. 🙄

Mä ajattelen, että se on ihan oma mokansa, jos jollakulla menee joku hyväkin juttu ohitse tuollaisen takia. Mä en koe menettäväni sellaisessa ihmisessä mitään, joka toimii noin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä ajattelen, että se on ihan oma mokansa, jos jollakulla menee joku hyväkin juttu ohitse tuollaisen takia. Mä en koe menettäväni sellaisessa ihmisessä mitään, joka toimii noin.

No hyvä. 🙂

Kyllä minä tiedän, että menetän paljonkin kaikenlaista elämässä, vaan oman ajatusmaailmani ja tunteiden vuoksi, mutta uskon, että jossainmäärin myös säästän itseäni. 🙂

Itseasiassa juuri tällähetkellä mietin erästä tapausta, että minun pitäisi ottaa taka-askelia hänen kohdallaan, ihan oman jaksamisen vuoksi. Se olisi fiksua...🙂

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Minä en kirjoittanut tuota.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en kirjoittanut tuota.

xLiner

Tiesin ilmankin...😃

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Tiesin ilmankin...😃

Tietenkin tiesit sen, koska käytät sitä. Mutta etpä tiedä kuka sen kirjoitti.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin tiesit sen, koska käytät sitä. Mutta etpä tiedä kuka sen kirjoitti.

Eipä väliä. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Eipä väliä. 😄

Onhan sillä väliä kun xLiner ei kirjoittanut sitä mikä oli allekirjoitettu xLiner:n kirjoittamaksi.

• Kerrohan itse asiantuntijana mielipiteesi, niin tarkistetaan virheet.

• Anonyymi

Minulla ei ole mielipiteitä. On vain oman näkökulmani totuuksia :)

• Mitenkö suhtaudun? Aika usein viittaan kintaalla, jankkaamista saa kokea duunissa viisi päivää viikossa, niin ei sitä paljon enempää halua harjoitella. Sitten toisinaan jään vänkäämään ihan vain vänkäämisen ilosta, mutta ne jää aika vähiin, on parempaakin tekemistä. Tai no ei ole, mutta vähät siitä.

• Anonyymi

Jännää, että joillekin palstoille ilmestyy jossain vaiheessa määräilijöitä, miten ja mitä.
      Onko sellaisessa jotain vikaa, vikaa, vikaa, joka näkee ja kuulee jankkaamista.
      Kun minust on.
      Kiitäjä

• Niin.. aina löytyy niitä jotka ovat aina oikeassa. Omasta mielestään...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin.. aina löytyy niitä jotka ovat aina oikeassa. Omasta mielestään...

kaikissa meissä on vikoja eli toiset luulee olevansa oikiassa, kun toiset on kärkkäitä ja taas toiset on itsekkäitä ja taas toiset on valittajia ja taas toiset on semmosia jokta ei puutu epäkohtiin (hiljaisia hyväksyjöitä) ja taas toiset on laiskoja ja toiset sitä ja tätä =)
        Meitä on niin moneen lähtöön ja kaikissa vahvuudet ja heikkoudet. Yritän itse ainaki ymmärtää mahdollisimman hyvin kaikkia eri ihmistyyppejä hyvine ja huonoine puolineen. Välillä tuo haasteita kun oma isä on niin nipottava ja pilkuntarkka ja mikään paikka ei saa olla epäsiisti että häntä melkein vaivaa sekin jos kahvikuppi on pöydällä väärinpäin, mut toimeen pitää tulla ja etenkin siksi kun on oma isäni =)

rtärkeintä on se, ettei riistä henkeä toiselta ihmiseltä eikä kiusaa eli nuo asiat pitäs aina välttää, muuten ihminen on ok vikoineen ja vahvuuksineen.

Enkä mä väitä että mä olisin oikeassa kun sanoin nää asiat.

• Anonyymi

Ei mua jankkaaminen ihan hirveästi haittaa, mutta sellainen nimittely ja syyttely ei ole kivaa.

• Anonyymi

Just näin. Ja täällä sitä on harvinaisen paljon.

• Anonyymi

Luin ketjun uudestaan.
      Tuli vaikutelma, että ketju olikin järjestysmiesten kokoontumisajot.
      Jännää, että ilmeisesti useillekin palstoille tulee eräänlainen järjestysmiesklikki, joka yrittää hallita. Eipä keskustelu noin mene.
      Keskusteluhan rönsyilee, menee sivupoluille, nousee ja lätsähtääkin. Sellaista.
      Ja onpa hassua yrittää käydä jotain kahdenkeskistä neuvonpitoa täällä ja siistiä muut siitä pois.
      Aikuiset hei! Mitä välii?
      Kiitäjä

• Anonyymi

Niin. Sana on vapaa. Se on mielestäni paikan idea. Myötähäpeä noista viisikymppisistä naisista, jotka laittavat epämääräisen hämäräkuvan tai piirroksen, josta saa vaikutelman että ovat parikymppisiä.

• Anonyymi

jooh jos on miljoonia nimettömiä puhwlinliirrymiäkin nimwrrömisasä nimiassä...

dna-liirrymällä ruokin hauska nokia, wei dna = dIRECT mEMORY aCCESS CHANNEL..

• Anonyymi

Jankkaa kuion Jamppa TRuominewn?

• Anonyymi

Jumppaa kuin JaMPP Tuominen.

• Anonyymi

Minä ainakin jankkaan, koska olen ikivanha.

>simiti<

• Anonyymi

ei varmaan tulisi mitään jos opetrtaa jotain dirextrx-peliohjwelmoinria minihametyröille... pippweli

• Anonyymi

Voisin vannoa, että mikäli tänne tulisi kunnon kirjoittajia takaisin, jankkaaja tyyppi kävisi taas kuumana.

• Anonyymi

Tämän takia kaikki kunnon kirjoittajat ovat häipyneet täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän takia kaikki kunnon kirjoittajat ovat häipyneet täältä.

Samaa mieltä. Saivat jankkaajasta tarpeekseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Saivat jankkaajasta tarpeekseen.

Tarkoitatte varmaan välistä? Se on jotenkin sairas, en tiedä miten. Joku häiriö sillä on, ilmeisesti äiti pitää huolta, eikä sillä ole muuta elämää kuin tämä. Ei sitä varmaan saa normaalimpaan suuntaan.

• Anonyymi

Jankkaajaa voi myös huudattaa.

• Anonyymi

Jankkaajapelleä voi myös huudattaa.

• Anonyymi

jos joku roche-lääkefirma tee tosi herkullisia piew3niä c-vitamiiniini-tabletteja niin kymmeniä tonneja ei siltikään kannattaisia ahmiaa.

• Anonyymi

Periaatteessa jankkaajista ja höpöttäjistä ei pitäisi olla ongelmaa, ellei olisi niin paljon vertaisia, eli
      jankkaajat eivät saisi vastakaikua.
      Kärkeväkin voi olla, jos siinä on jokin perusteltu pointti. Toki jankkaajatkin varmaan heräisivät, mutta heille tulisi
      kommentteja vain minimaalisesti. Tämä olisi palstan ideaali.
      Ehkä miellyttäisikin, kun nykyään ihmiset eivät jaksa pitkiä sisällöllisiä ketjuja.
      Tavallaan paradoksaalista kun hömppäsisältöiset taas venyvät joskus rajattomiin.

• Anonyymi

I can’t stand it i know you planned it imma set straight this watergate

• Anonyymi

Mikä todennäköisyys olisi sille että palstalla olisi kolme toisiaan nopeasti tukevaa (eri)kirjoittajaa. Se on nolla.
      Tämä tulee pitää mielessä.

AV

• Oletkos tutkaillut ikävä puolen ketjuja koskaan 😂, siellä toisiaan tukevia ilmaisijoita löytyy putkeen enemmänkin kuin kolme ihan varmasti, kaikki tosin ovat siitä pihalla mitä aihetta milloinkin käsittelevät mutta hyvinkin yhtenäiseen tyyliin 😁

• Anonyymi

Eivät totuutta vastaan jankkaavat jankkaajat mitään hae. He vain jankkaavat ja julistavat omaa valhettaan loputtomiin. Heikon päättelykyvyn takia heillä ei ole kykyä ymmärtää totuutta. pj

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      309
      3984
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2515
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      300
      2471
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2210
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      78
      1851
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      406
      1597
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1381
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1232
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1186
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1182
    Aihe