Noin kylmiä ne naiset on

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/palat/f2dff60d-23db-4192-9541-51f47fac2a20
"Mies päätti kosia Pariisissa – Sitten tapahtui jotain sydäntä­särkevää."

Sydäntä särkevää videolla on naisen kylmä ja tyly käytös miestä kohtaan, joka on
panostanut ja osoittaa suurta rohkeutta kosia naista, vaikka ympärillä on paljon väkeä.
Ei väkijoukolla ole merkitystä asiaan, nainen käyttäytyisi samoin, vaikkei ketään muita olisi paikalla.
Jos nainen rakastaa miestä, niin ei ole väliä, vaikka koko maapallollinen ihmisiä olisi läsnä, niin ei tuolla tavalla silloin käyttäytyisi.
Kyseinen nainen ei ollut miehestä kiinnostunut, eikä halunut viettää perhe-elämää kyseisen miehen kanssa.
Naiset vaatii meistä tekemään aloitteita ja kosimaan, mutta sitten kun mies tekee aloitteen tai kosii, niin käyttäydytään kylmästi suhtautuen, että mitä v*ttua mies oikein yrität ja annetaan miehelle pakit ja lompsitaan pois, noin kylmiä ja tunteettomia voivat naiset olla.

42

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja niin palstasetä myötäpahoitti mielensä nuorien pränkistä. :oD

• Anonyymi

Täh,,,, mikä pränkestin, kyllä tuossa oli aito tilanne.
        Minä oli paikalla todistamassa ja näin kaiken!

• Anonyymi kirjoitti:

Täh,,,, mikä pränkestin, kyllä tuossa oli aito tilanne.
        Minä oli paikalla todistamassa ja näin kaiken!

Niin, on tuiki tavallista tehdä kaikenlaista provoavaa, että saa sopivasti sosiaaliseen mediaan katselukertoja ja julkisuutta.
        Tuokin luultavasti oli vain sitä...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Niin, on tuiki tavallista tehdä kaikenlaista provoavaa, että saa sopivasti sosiaaliseen mediaan katselukertoja ja julkisuutta.
        Tuokin luultavasti oli vain sitä...

Pränkit on niitä gold digger juttuja, joissa nainen on miehen omaisuuden perään.
        Mies esim. saapuu ja istuutuu naisen viereen, kysyy, että lähtisi nainen lounaalle,kahville, niin nainen heti vastaa, että ei kiitos, hänellä on poikaystävä, jota tässä odottelee.
        No mies poistuu ja kävelee hienon urheiluauton luo ja tämä nainen huomaa tilanteen.
        Kun mies avaa auton ovea, niin nainen ilmestyy, kuin liukas luikero ja kysyy, että onko tämä sinun auto, johon mies vastaa, että on.
        Mies totetaa, että sinullahan on poikaystävä, mene hänen luokseen, mitä sinä tässä olet.
        Nainen selittää, ettei hänellä olekaan poikaystävää ja voidaan lähteä kahville.
        Mies on jo autossa ja käynnistänyt auton, toteaa naiselle, että häntä eivät Gold digger naiset kiinnosta, HÄIVY ja mies kaasuttaa urheiluautollaan pois.
        Nainen reagoi: jää suu auki tuijottamaan ja alkaa vihaisena syyttämään miestä petturiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Pränkit on niitä gold digger juttuja, joissa nainen on miehen omaisuuden perään.
        Mies esim. saapuu ja istuutuu naisen viereen, kysyy, että lähtisi nainen lounaalle,kahville, niin nainen heti vastaa, että ei kiitos, hänellä on poikaystävä, jota tässä odottelee.
        No mies poistuu ja kävelee hienon urheiluauton luo ja tämä nainen huomaa tilanteen.
        Kun mies avaa auton ovea, niin nainen ilmestyy, kuin liukas luikero ja kysyy, että onko tämä sinun auto, johon mies vastaa, että on.
        Mies totetaa, että sinullahan on poikaystävä, mene hänen luokseen, mitä sinä tässä olet.
        Nainen selittää, ettei hänellä olekaan poikaystävää ja voidaan lähteä kahville.
        Mies on jo autossa ja käynnistänyt auton, toteaa naiselle, että häntä eivät Gold digger naiset kiinnosta, HÄIVY ja mies kaasuttaa urheiluautollaan pois.
        Nainen reagoi: jää suu auki tuijottamaan ja alkaa vihaisena syyttämään miestä petturiksi.

Nekin voi olla niitä... Jonkun pikkusisko suostuu esittämään naista ja saa siitä hyvästä viikonloppuviinat hönöltä veljeltään, joka haluaa tehdä golddiggervideon.

• Anonyymi

Miehenä totean, etten uskaltaisi kosintaa tehdä, jollei nainen ole käyttäytynyt siten, että hänkin olisi valmis syventämään suhdetta. Yhdessä olo, keskustelut ovat yleensä niitä tekijöitä, joilla pystyy tällaiset tilanteet minimoimaan? Sitä voi tunnustellen kysellä etukäteen ja katsoa, miten toinen asioihin reakoi ja sen pohjalta päätellä, onko kosinnalle minkälaiset edellytykset onnistua?

Oletan, että mies otti tietoisen riskin, tietämättä minkälaista arkea elivät? Oletan niin kuin on monissa suhteissa, että asioista ei paljon puhuta ja siten toisen tunteminen kuin voi olla vaillinaista? Vaikutti videon katsomalla heti, että nainen ei ollut yhtään valmis etenemään suhteessa vielä avioon. Ilmeisesti eivät tunteneet toisia vielä riittävästi?

Itse olen ainakin tällä hetkellä aika negatiivisesti naimisiin menoon suhtautuva ja siksi olen sinkkukin. Sitä en tiedä onko minun lailla ajattelevia naisia olemassa tämän asian suhteen, mutta sen tiedän, että kaikki ei tykkää tällaisista yllätyksistä ja ensireaktio voi olla silloin videon kaltainen?

• Jos mies on tyhmä -miksei naiset voi käytä kuin Aasi
      Aasi on aasi vaikka via kuu
      Miehet ovat sama

• Anonyymi

Karsein tilanne, johon voisin kuvitella joutuvani, julkinen kosinta. Erittäin ikävää varmasti kosijallekin, mutta tuo olisi niin helppo välttää, kun vähän käyttää järkeään. Miehet, pieni pyyntö: opetelkaa tuntemaan sitä kumppanianne edes sen verran, että tiedätte haluaako hän joutua tuollaisen kohteeksi. Kaikki ihmiset eivät halua tuollaista.

• Anonyymi

Väkijoukolla ehdottomasti on väliä. Tuollainen olisi minusta järkyttävän nöyryyttävää. Mies, joka toimisi noin, osoittaisi, ettei tiedä minusta edes perusasioita. Mä häpeäisin silmät päästäni tuollaista ja haluaisin vain pois pois POIS tuollaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väkijoukolla ehdottomasti on väliä. Tuollainen olisi minusta järkyttävän nöyryyttävää. Mies, joka toimisi noin, osoittaisi, ettei tiedä minusta edes perusasioita. Mä häpeäisin silmät päästäni tuollaista ja haluaisin vain pois pois POIS tuollaisesta.

Ehkä luotti vääriin asioihin, kuten pelkoon, ettei toinen uskalla lähteä paikalta, kun on monta todistajaa näkemässä tilannetta? Tällaisia suhteita taitaa olla paljon, jossa yhdessäolo ei perustu kovin terveelle pohjalle? Tiedän kulissi liittoja. Täälläkin tulee jonkun verran julki niitä epäterveitä liittoja, joissa yhdessä olo ei perustu hyviin asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä luotti vääriin asioihin, kuten pelkoon, ettei toinen uskalla lähteä paikalta, kun on monta todistajaa näkemässä tilannetta? Tällaisia suhteita taitaa olla paljon, jossa yhdessäolo ei perustu kovin terveelle pohjalle? Tiedän kulissi liittoja. Täälläkin tulee jonkun verran julki niitä epäterveitä liittoja, joissa yhdessä olo ei perustu hyviin asioihin.

No siis noin minä sen nimenomaan kokisin, että mua yritetään ryhmäpaineella ja sillä ihmisjoukolla painostaa ja aiheuttaa ahdistusta, jotta saisi varmemmin haluamansa vastauksen. Mä kokisin tuollaisen kosinnan sataprosenttisen negatiivisena kokemuksena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni on kerran kosittu niin, että mies oli jutellut siitä aikeestaan mun ystävilleni etukäteen. Pyytänyt apua mm. sormuksen valintaan ja neuvoa miten kosia. Mä koin sen valtavaksi petokseksi, että hän oli mennyt siitä puhumaan, ilman että oli edes ottanut selvää minun kannastani. Vielä vetänyt mun ystäviäni mukaan siihen. Se tuntui ehdottomasti painostukselta, että miten muka voisin kieltäytyä ja lisäksi multa oli siinä viety mahdollisuus kertoa asia omille ystävilleni jne. Se oli kaikkilla tasoilla äärimmäisen huono kosinta ja idea mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni on kerran kosittu niin, että mies oli jutellut siitä aikeestaan mun ystävilleni etukäteen. Pyytänyt apua mm. sormuksen valintaan ja neuvoa miten kosia. Mä koin sen valtavaksi petokseksi, että hän oli mennyt siitä puhumaan, ilman että oli edes ottanut selvää minun kannastani. Vielä vetänyt mun ystäviäni mukaan siihen. Se tuntui ehdottomasti painostukselta, että miten muka voisin kieltäytyä ja lisäksi multa oli siinä viety mahdollisuus kertoa asia omille ystävilleni jne. Se oli kaikkilla tasoilla äärimmäisen huono kosinta ja idea mieheltä.

Toiki olis kyllä ihan kamalaa. Mä olisi ihan järkyttyny, jos toinen toimis noin tökerösti kosinnassaan. Ei mun lähipiiriäni vedetä siihen mukaan, jollei multa ole edes kysytty. Tollasella suhteella ei olisi tulevaisuutta.

• Anonyymi

Näytti siltä, että nainen teki oikean ratkaisun.

Turha miehen on itkeä.
      Mies on polvillaan ja sormuskin on valmiina. Siitä vaan kosimaan ympärillä olevia naisia.

Ei ne kaikki kehtaa karata.

• Anonyymi

Huomasitko, että ainoat, jotka naisen pakkien jälkeen miestä lohduttivat olivat paikalla olleet miehet, ei ykiskään nainen mennyt lohduttamaan tuota miestä.
        Se kertoo jo naisten kylmyyden asteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasitko, että ainoat, jotka naisen pakkien jälkeen miestä lohduttivat olivat paikalla olleet miehet, ei ykiskään nainen mennyt lohduttamaan tuota miestä.

Kerro ihmeessä miten ja millä sanoin nainen tuossa menisi lohduttamaan? Itse kuvittelen, että se nyt olisi pahin mitä voisi tehdä, mennä naisena tyrkyttämään lohtua ( joka kuitenkin tulkitaan sääliksi). Väitätkö, että olen muka ihan väärässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin, naisilla on hyvä empatiakyky.
        Kahlitsevan miehen kynsistä paennut nainen sai muut naiset varuilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no. Mä henkilökohtaisesti pitäidin miehen valintaa julkikosia sen verran tökerönä, että en kokisi voivani kauheasti lohduttaa. Ymmärrän, että tuntuisi varmasti pahalta, mutta jättäisin sen jonkun vaikka nyt mieshenkilön hommaksi, joka ehkä osaisi siinä enemmän sympata. Itse kun tosiaan jattelisin vain, että huono idea ja mitähän sä kuvittelit, että tapahtuisi.

• Siis kamala tapa kosia, anteeksi nyt vaan. Ennemmin intiimi yksityinen tilanne. Saattaisin itse myös häipyä paikalta jos tuollaisessa ympäristössä kositaan. En muutenkaan halua olla parrasvaloissa ja tuo olisi sitä pahimmillaan.. 😱

• Anonyymi

Sama. Mä vihaan tollasia julkisia juttuja. Mä luultavasti kivettyisin, katsoisin vain epäuskoisena sitä miestä ja sitten jos en saisi aikaiseksi paeta, niin mulla olis vain paska olo koko loppuloman ja olisin ihan saatanallisen huonoa seuraa. Ikävä kyllä mun kanssani tuollaisesta kosinnasta seurais luultavasti ero.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama. Mä vihaan tollasia julkisia juttuja. Mä luultavasti kivettyisin, katsoisin vain epäuskoisena sitä miestä ja sitten jos en saisi aikaiseksi paeta, niin mulla olis vain paska olo koko loppuloman ja olisin ihan saatanallisen huonoa seuraa. Ikävä kyllä mun kanssani tuollaisesta kosinnasta seurais luultavasti ero.

Kyllä siinä olisi loma piloilla…

• Anonyymi

Höpö juttuja.

• Anonyymi

Video ja sen tilanne voi hyvin olla lavastettu, mutta ikävä kyllä noita tapahtuu myös oikeasti. Vaikka kyse olisikin vain lavastuksesta, niin tuosta kannattaa ottaa sen verran onkeensa, että selvittää ennen kosintaa mistä se kosittava pitää.

• Anonyymi

onko tilaisuus tehnyt teistä varkaan, joka pätee varsinkin syrjä hypyissä,

• Videon aitoutta ei ole pystytty todistamaan. No, itse olen kerran kosinut miestä ja ihan kotisohvalla. Ei lähteny karkuun, mutta myhäili kaiketi tyytyväisenä. Säästin hänet vaivalta.

En ehkä itsekkään kosisi ketään julkisesti noin, koska siinä on se vaara että toinen hämmentyy, menee paniikkiin, ei halua tulla julkikosituksi. Pitää kosintaa intiiminä ja kahdenkeskisenäkin ehkä.

Ja minua ei ole kosittu, kun leikisti kerran. Senkin teki avomies hotrod sipsirenkaalla.

Vastaus tiiettiin kumpikin, joo ei naimisiin. 🙂

Miksihän ihmiset julkikosii?

• Anonyymi

"Miksihän ihmiset julkikosii?"

Mun on mahdoton keksiä siihen yhtään positiivista syytä, joten jätän nyt luettelematta kaikki ne negatiiviset oketukset, joita mieleeni tulee. Kai siitä joku jotain hyvääkin löytää, kun sitä kerta tehdään.

• Anonyymi kirjoitti:

"Miksihän ihmiset julkikosii?"

Mun on mahdoton keksiä siihen yhtään positiivista syytä, joten jätän nyt luettelematta kaikki ne negatiiviset oketukset, joita mieleeni tulee. Kai siitä joku jotain hyvääkin löytää, kun sitä kerta tehdään.

Mulla tulee mieleen, että ajatteleeko he jotenkin niin, kun on yleisöä se olisi ikään kuin jotenkin vakuuttavampaa ja suurempaa se rakkaus, josta kosinta tulee? Kun kaikkien edessä kehtaa todistaa rakkauttaan? Tai sitten se on jotain huomionhakua myös. Mahtipontisempaa?

En tiiä, kunhan veikkailen.

• EivorCreed kirjoitti:

Mulla tulee mieleen, että ajatteleeko he jotenkin niin, kun on yleisöä se olisi ikään kuin jotenkin vakuuttavampaa ja suurempaa se rakkaus, josta kosinta tulee? Kun kaikkien edessä kehtaa todistaa rakkauttaan? Tai sitten se on jotain huomionhakua myös. Mahtipontisempaa?

Mä olen sanonut nykyiselle kumppanille jo etukäteen, että jollen minä itse kosi voit olla varma etten ole menossa naimisiin, eikä minua kannata kosia näin ollen.

Säästyy noilta tempuilta.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Ehkä jotain tollasta. Kirjottihab alottajakin, että:"osoittaa suurta rohkeutta kosia naista, vaikka ympärillä on paljon väkeä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jotain tollasta. Kirjottihab alottajakin, että:"osoittaa suurta rohkeutta kosia naista, vaikka ympärillä on paljon väkeä".

Mä taas koen, että osoitti naiselta rohkeutta kyetä poistumaan, eikä jäätyä paikalleen ja suostua paineen alla. Me ihmiset ollaan niin kauhean erilaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Nojoo, tosiaan niin kirjoittikin. Nyt kun samoit, totta. En kiinnittänyt huomiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä taas koen, että osoitti naiselta rohkeutta kyetä poistumaan, eikä jäätyä paikalleen ja suostua paineen alla. Me ihmiset ollaan niin kauhean erilaisia.

Joo, saattoi joutua vähän paniikkiinkin tuossa, jos oli tosi tilanne.

Jotenkin ap loukkaantui kosija miehen puolesta. Omasta puolesta sanosin, että en ole mies mutta silti jotenkin aina aatellu, että minä kosin. Ja jos kosintaani ei suostuta, niin ei sitten. Jatketaan kosimatta. Ei siinä nyt hepulia kannata ottaa.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Mä olen sanonut nykyiselle kumppanille jo etukäteen, että jollen minä itse kosi voit olla varma etten ole menossa naimisiin, eikä minua kannata kosia näin ollen.

Säästyy noilta tempuilta.

Jotenkin mä ymmärtäidin tollasen paremmin, jos se ei kuitenkaan ole se ihan ensimmäinen kerta kun se kysymys esitetään. Jos se on vähän niin kuin jo sovittu ja toi olis pikemmin teatteria, tyyliin "tässä olis nyt tämä sormus". Ite tosin vihaisin silloinkin, mutta joku varmasti tykkäis.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Nojoo, tosiaan niin kirjoittikin. Nyt kun samoit, totta. En kiinnittänyt huomiota.

Mä ite kokisin julkikosinnan taktiikaksi saada varmemmin myöntyvä vastaus. Mä henkilökohtaisesti koen sen siis jopa pelkurin ratkaisuksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin mä ymmärtäidin tollasen paremmin, jos se ei kuitenkaan ole se ihan ensimmäinen kerta kun se kysymys esitetään. Jos se on vähän niin kuin jo sovittu ja toi olis pikemmin teatteria, tyyliin "tässä olis nyt tämä sormus". Ite tosin vihaisin silloinkin, mutta joku varmasti tykkäis.

Juu, mielummin kahden kesken, molemmille muutenkin semmonen mukava hetki ja olotila. Itse muutenkin puhuisin asiasta pikemminkin, kun mitään sormus suoraan kouraan juttuja. Ellei toinen sitten siinä asiasta puhuttaessa esittäisi toivetta jotta olisi mukava saada kosinta sormuksen kera.

Itse lähinnä kysyin mieheltäni, että mentäiskö naimisiin? Haluisin mennä sun kanssa avioon. Ja se kosinta oli siinä. Mentiin naimisiin sitten vuoden päästä.

• EivorCreed kirjoitti:

Juu, mielummin kahden kesken, molemmille muutenkin semmonen mukava hetki ja olotila. Itse muutenkin puhuisin asiasta pikemminkin, kun mitään sormus suoraan kouraan juttuja. Ellei toinen sitten siinä asiasta puhuttaessa esittäisi toivetta jotta olisi mukava saada kosinta sormuksen kera.

Itse lähinnä kysyin mieheltäni, että mentäiskö naimisiin? Haluisin mennä sun kanssa avioon. Ja se kosinta oli siinä. Mentiin naimisiin sitten vuoden päästä.

Ja silloin tosiaan ajattelin eläväni elämäni loppuun asti yhdessä kanssaan. Oli hyvä olla hänen kanssa, olin onnellinen.

• EivorCreed kirjoitti:

Ja silloin tosiaan ajattelin eläväni elämäni loppuun asti yhdessä kanssaan. Oli hyvä olla hänen kanssa, olin onnellinen.

Ja jotkut ihmetteli miksi miehellänikin on kaksi sormusta, kihlasormus ja vihkisormus. No koska tasa-arvon ihmisenä halusin vihkitilaisuudessa pujottaa hänellekin vihkisormuksen ja eihän hän se huonommalle saanut sormuksissa jäädä. Oli identtiset molemmilla sormukset. Sileät, leveät ja kultaiset. Kivosormuksia en edes huolisi.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

En mäkään ole tajunnut, että miksi siinä pitää olla se sormus mukana. Mä en oikeastaan itse ymmärrä koko sormusta, mutta en varsinkaan sitä, etteikö sitä saisi edes itse valita.

Mä kerroin tuolla ylempänä, että mua on kerran kosittu ystäväni valitseman sormuksen kera. Se oli (minun mielestäni) kamala sormus, kaikin tavoin sellainen, josta en tykännyt. Vielä kamalampaa oli, kun en voinut sanoa miten kamala se oli, loukkaamatta kahta ihmistä. Se oli kosinta oli kaikin tavoin hirveä ja vähän traumaattinenkin kokemus.

• Ei koskaan julkista kosintaa. Tuo on joku jenkeistä lähtöisin oleva tapa, jolla haetaan väkijoukon hurrauksia ja suurta spektaakkelia, vaikka kyse on kahden ihmisen intiimistä hetkestä.

Minua on kosittu Azoreilla upean järven rannalla kahden kesken. Mielestäni se oli ihana tapa kosia, vaikka tarinalla ei sitten niin kaunista loppua ollutkaan.

• Mikä paikka toi oli? Näyttää jotenkin tutulta, kävin Pariisissa melkein 30 vuotta sitten ja sitä ennen 50 vuotta sitten vähän pidemmän aikaa, mutta en ollu syntyny vielä. Mutta kuulemma sikiöaikanakin jotakin aistii.

Mutta mun mielestä kosinta on yleensäkin typerää ja vanhanaikaista. Ei se sovi nykyaikaiseen neuvottelevaan yhteiskuntaan.

• Anonyymi

Olisko Sacre Coeur? Pikaisella viljaisulla tuli se mieleen, mutta en nyt jaksa alkaa tarkistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko Sacre Coeur? Pikaisella viljaisulla tuli se mieleen, mutta en nyt jaksa alkaa tarkistaa.

Tai ei taida olla riittävän korkealla ollakseen tuo. Ei taida ainakaan olla ihan siitä sen edestä. Sinä aluella kuitenkin on niitä portaista ja tasanteita vaikka kuinka ja paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1194
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      623
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      554
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe