Milloin sitä pitsaa tulee?

Anonyymi-ap

Raamatussa aina uhotaan, että sitä ja tätä tapahtuu pasuunoiden soidessa. Mitä hemmettiä :O Harppuahan siellä taivaassa kuulemma soitetaan!!!

Asiallisesti kuolleet eivät kyllä vinguta edes viulua. Näinon nääs!!!
Jeesus ei osaa soittaa edes ovikelloa, vaikka jehovat osaavatkin.
Milloin jehovat alkavat tuoda sitä pitsaa tullessaan ovelle?

20

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus ei osannut tehdä pitsa koska tomaatti ja ananas ei kasvanut Vanhassa maailmassa eikä niitä ollut vielä löydetty.

      • Anonyymi

        Mitä hemmettiä he sitten söivät pysyäkseen elossa :O
        Ei silloin vissiin vielä sikanautasäilykettä ollut sitäkään?


      • Anonyymi

        No ei mikään ihme, että niillä eväillä rupes aasitkin puhumaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmettiä he sitten söivät pysyäkseen elossa :O
        Ei silloin vissiin vielä sikanautasäilykettä ollut sitäkään?

        Söivät Jeesuksen nuotiolla paistamia kaloja ja fanien antamia leipiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söivät Jeesuksen nuotiolla paistamia kaloja ja fanien antamia leipiä.

        Jeesus oli siis grilliyrittäjä :O


      • Anonyymi

        Jeesus ei osannut tehdä pitsa koska tomaatti ja ananas ei kasvanut Vanhassa maailmassa eikä niitä ollut vielä löydetty.

        Silti sinä osasit vetää käteen:)
        Et tiennyt ananaksesta tai tomaatista mutta omasta munasta miten sitä vedellä:)
        Nero oot !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söivät Jeesuksen nuotiolla paistamia kaloja ja fanien antamia leipiä.

        Söivät Jeesuksen nuotiolla paistamia kaloja ja fanien antamia leipiä.

        Silti osasitte näplä kiveksiänne ja anusta ananaksen kansaa:)
        Te olettekin viisaita anus tietäjiä..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli siis grilliyrittäjä :O

        Jeesus oli siis grilliyrittäjä :O

        Parempi sekin kun hanskaa vetäjä kuin sinä..


    • Anonyymi

      Jehovat ei tunnusta Jeesusta.
      Soittamisesta taas niin sinulle soittaa jäätelöannos joten ole tarkkana. Rahat mukaan ja ostamaan jäätelöä.

      • Anonyymi

        Jäätelö on hyvää, nam! Ihme, etteivät he Raamatun kirjoittamisen aikaan syöneet sitä ollenkaan. Vettä vain muutettiin viiniksi, jota juotiin verenä ja leipää syötiin ihmislihana. YÖKS! Hyi pyhä yrjö sentään! Ehkä pitsakin on oikesti keksitty jostain oksennuksesta, koska se näyttää samalta kuin laatoitukselle ruikahtanut vatsan sisältö.


      • Anonyymi

        Jehovat ei tunnusta Jeesusta.

        Ei tunnusta,vaan alistamisen ja perinnön viemisen roska säätiölle !
        Ovelta ovelle rotat lamppaa !


    • Anonyymi

      Kun Jeesus hakee omansa seritsemäksi vuodeksi taivaaseen turvaan, sen pasuunan kyllä kuullee vain uskovat. Muut kuulevat jonkin kovan äänen, ehkä ukkosen jyrinää tai pamauksen. 'Trump of God' saattaa tarkoittaa myös Jeesuksen pasuunamaista ääntä. Ihmeellistä, että Jeesus tulee itse omalla äänellään kutsumaan luultavasti ihan nimeltä jokaista uskovaa. Hän ei tällä kertaa lähetä sanansaattajiaan, vaan tulee itse. Aivan kuin hän todella rakastaisi meitä.

      Jos Israel hyväksyy rauhansopimuksen seitsemäksi vuodeksi, se taitaa jo olla se antikristus, joka sen sai aikaan. Ehkä sitä ennen tulee ne psalmin 83 tapahtumat ja Damaskoksen täysi tuho. Kun Jumala lyö Israelia ympäröivät vihollisjoukkiot, Israel saa hetken hengähdysaikaa. Se voi rakentaa temppelinsä vihollisistaan vapautuneelle Temppelivuorelle.

      • Anonyymi

        Sun pitäisi alkaa fiktio kirjailjaksi. Tuli sen verran sakeaa tekstiä.


      • Anonyymi

        Persiistäs sulla kuuluu pasunoiden ääntä. Ja muut voihkivat: "Voi jeesus sentään!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäisi alkaa fiktio kirjailjaksi. Tuli sen verran sakeaa tekstiä.

        Ei ole minun keksimääni, vaan omin sanoin kerrottua siitä, mitä Raamattu lupaa. Robert Breaker ja Geoffrey Grider osaavat kertoa sen paremmin.

        Sinä ja muut tänne ahdistuksen aikaan jäävät näette sitten, oliko tämä fiktiota. Voitte mahdollisesti vielä silloinkin pelastua, mutta siinä ajassa ei enää pelastu yksin armosta yksin uskon kautta Jeesuksen sovintovereen, vaan silloin vaaditaan myös omia tekoja. Jos otat pedon merkin, tuomitset itsesi helvettiin. Jos et ota, sinut mestataan tai kuolet nälkään. Älä pelkää kuolemista silloin, niin saat ikuisen elämän. Anna kunnia Jumalalle ja auta juutalaisia. En tiedä, pitääkö noudattaa kaikkia kymmentä käskyä onnistuneesti vai riittääkö paras yritys. Nyt pelastumme teoistamme huolimatta, ajattele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun keksimääni, vaan omin sanoin kerrottua siitä, mitä Raamattu lupaa. Robert Breaker ja Geoffrey Grider osaavat kertoa sen paremmin.

        Sinä ja muut tänne ahdistuksen aikaan jäävät näette sitten, oliko tämä fiktiota. Voitte mahdollisesti vielä silloinkin pelastua, mutta siinä ajassa ei enää pelastu yksin armosta yksin uskon kautta Jeesuksen sovintovereen, vaan silloin vaaditaan myös omia tekoja. Jos otat pedon merkin, tuomitset itsesi helvettiin. Jos et ota, sinut mestataan tai kuolet nälkään. Älä pelkää kuolemista silloin, niin saat ikuisen elämän. Anna kunnia Jumalalle ja auta juutalaisia. En tiedä, pitääkö noudattaa kaikkia kymmentä käskyä onnistuneesti vai riittääkö paras yritys. Nyt pelastumme teoistamme huolimatta, ajattele!

        omin sanoin kerrottua siitä, mitä Raamattu lupaa

        - Raamatussa mainitaan Jeesus, Israel, Jumala, Temppelivuori, Damasko ja pasuunan törähdys ja keksit näistä tarinan. Eihän Raamattua niin lueta!


    • Anonyymi

      Jeesus ajaa jäätelöautoa 🤣🤣🤣
      jehovat soittaisi ovikelloa , olisi pitsaa ja jäätelöä mukana , saammeko tulla keskustelemaan 🤔
      silloin siitä olisi jotain hyötyä , vaikka aina kiistäisi jeesuksen 🤣
      Sama kun kauppaavat niitä lomaosakkeita , tule kuuntelemaan 2tuntia niin saat ilmaisen hotelliyöpymisen

      • Anonyymi

        Joo, jäätelöllä Jeesus menee paremmin perille.


    • Anonyymi

      Tulee kuumaa pitsaa kun kuolet..:)
      Varaudu,osta palopuku !

      • Anonyymi

        Kun on kuollut, on kuollut :)
        Varaudu käsittämään tämä, osta arkku jo tänään!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe