Hyvää yötä.

Hyvää yötä kaikille yksinäisille sieluille. Oman tiensä vaeltajille. Jos tarvitset hetkellistä turvasatamaa majakan kupeessa, aallonmurtajan suojassa. Niin pysähdy hetkeksi vastaanottamaan tiukka halaus, lempeä paijaus ja hiusten silitys ennen kuin kutsu unimaailmaan käypi.

Levollista, mukavaa ja rauhallista yötä.

44

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V.ttu miten imelää... 😂

      On täällä nähty kukkahattutätejä, mutta osalla on pikkuisen sentään suodatinta, etteivät ihan kaikkea laita...

      Nuoletko varpaatkin, jos ne tarvitsisi sen? Sama onko miehen tai naisen? 😁

      • Outo pyyntö mutta jos sä sitä oikein kauniisti pyydät. 😘


      • Anonyymi

        Olet kateellinen, koska et itse osaa tai uskalla olla imelä. ☝️

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kateellinen, koska et itse osaa tai uskalla olla imelä. ☝️

        🦄

        Uskaltsmisestako se kiinni on? 😂


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Outo pyyntö mutta jos sä sitä oikein kauniisti pyydät. 😘

        No mun sandaaleissa työmatlan ajsn varpaat tuli vähän nahkeeksi...olis hyvä kun joku nuolisi niisä sellaise semikivat, kun käyn vasta aamulla suihkussa... ehkä ne ois kivemmat yöllä pussilakanssa? 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kateellinen, koska et itse osaa tai uskalla olla imelä. ☝️

        🦄

        Se on ihan ok. Jotkut ihmiset eivät ole sinut oman "miehisyytensä" kanssa, ja heidän pitää myös muille ilmoittaa tämä kyseinen seikka. Antaa Dussen pitää hauskaa muiden kustannuksella, ehkä hän tuntee olonsa paremmaksi siitä.


    • Sinun tekstit on jotenkin tosi rauhoittavia.

      • Kiitos. Se on kiva kuulla.


      • Anonyymi

        Tehän voisitte olla hyvä pari. Just a thought.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehän voisitte olla hyvä pari. Just a thought.

        Kiitos ajatuksesta, mutta en usko nettiromansseihin. Enkä edes tiedä kumpaa sukupuolta Peruna edustaa.


    • Anonyymi

      Oi kiitos, sanoistasi tuli hyvä olo. Nuo mainitsemasi halaus, paijaus ja silitys olisivat juuri sellaisia jotka minulle riittäisivät läheisyydeksi, jos sattuisi käymään niin että löytyisi samalla tavalla ajatteleva ikäiseni mies.

      • Kiitos itsellesi. Se on mukava kuulla.

        Ei sitä koskaan tiedä. Ihmisiä on maailma pullollaan. Varmasti joku niistä on etsimäsi henkilö. Mutta ei kannata väkisin etsimällä etsiä, silloin saattaa mennä huomaamattasi ohitse juurikin se oikea.


    • Kumpa pääsisinkin hyvään uneen. Se olisi kivaa.

      Kieltäydyn kohteliaasti halista ja paijauksesta.. en ole yksinäinen sielu. Siirrän nuo niille yksinäisille, jotka oikeasti noiden tarpeessa.

      Mutta juu, hyvää yötä. Yritän taas saada unenpäästä kiinni.

      • Noh, mikäs Pikkuista Pirpanaa valvoittaa?


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Noh, mikäs Pikkuista Pirpanaa valvoittaa?

        Hammassärky.. halkesi hammas perjantai-iltana. Kyllä se tästä. Pääsen huomenna hoivattavaksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hammassärky.. halkesi hammas perjantai-iltana. Kyllä se tästä. Pääsen huomenna hoivattavaksi.

        Ai samperi. Se kyllä valvottaa varmastikin. Pahaa hammassärkyä en toivo kenellekään. Onneksi pääset huomenna korjattavaksi. Sympatiat ja tsemppiä!


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Ai samperi. Se kyllä valvottaa varmastikin. Pahaa hammassärkyä en toivo kenellekään. Onneksi pääset huomenna korjattavaksi. Sympatiat ja tsemppiä!

        Tanks. Kyllä tässä sitkutella saa..


    • Anonyymi

      Hah ha haa 😄 Tämä oli mahti tasajalkaloikka viime yönä aamusoiton virittelyn jälkeen suoraan hunajaan. Kyllä näitä tassuja kelpaa nuoleskella 😋😘

      Huvitti tuo dissen parahdus. Taitaa kuulua heihin, joita ei lapsena juuri sylissä hyviteltu. Hällä ei oikein onnistunut luonteva laskeutuminen suoraan hunajaan 😂

      🐾

      • Tänään on kieltämättä sen verran kankea aamu. Että pitää kysyä tarkennusta tuohon ensimmäiseen lauseeseen. Nyt ei oikein taivu tuo päässäni mihinkään asiayhteyteen tai muotoon. 🙈

        Töissäkin eräs neito ilmeisesti yritti aamulla kommunikoida kanssani jakamalla kiinnostuksensa satunnaisiin true crime juttuihin, kun kuuntelin puhelimesta Dark Somniumin tarinoita työn ohella. Nyökkäsin vaan lievällä hymyllä varustettuna, ja totesin "Juu, okei." samalla kun pidin ovea auki.

        En tiedä, menikö sulta muuten se yksi vastaus ohitse loppuviikosta. Siinä tiedustelin, mitä hyviä sarjoja se ystäväsi suositteli?

        Mukavaa maanantaita, siitä se taas lähtee.


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Tänään on kieltämättä sen verran kankea aamu. Että pitää kysyä tarkennusta tuohon ensimmäiseen lauseeseen. Nyt ei oikein taivu tuo päässäni mihinkään asiayhteyteen tai muotoon. 🙈

        Töissäkin eräs neito ilmeisesti yritti aamulla kommunikoida kanssani jakamalla kiinnostuksensa satunnaisiin true crime juttuihin, kun kuuntelin puhelimesta Dark Somniumin tarinoita työn ohella. Nyökkäsin vaan lievällä hymyllä varustettuna, ja totesin "Juu, okei." samalla kun pidin ovea auki.

        En tiedä, menikö sulta muuten se yksi vastaus ohitse loppuviikosta. Siinä tiedustelin, mitä hyviä sarjoja se ystäväsi suositteli?

        Mukavaa maanantaita, siitä se taas lähtee.

        Mukavaa maanantaita vaan itsellesi 😀

        Ai tuo, kun kissa loikkasi palstalle 😸? 🤭 No eipä taida olla sellaista asiayhteyttä, vaan tapa millä liikua ja seikkailla tuhannessa ja yhdessä elämässä jossakin muualla😅💦😀 Oma elämä kun on niiiiin tylsää, niiiiin tylsää ja pitkästyttävää 🥱😄

        Ai ne ohjelmat 😄. Minun pitää vilkaista tarkemmin edellisiä aiheita, mutta jätin ne tarkoituksella kertomatta, sillä ihmeen tavoin rikoksia tehtaileva rikollinen yms. eivät välttämättä vastaa kaikkien odotuksi hyvästä sarjasta. Kaikesta huolimatta vauhtia ja varallisia tilanteita ei puuttunut ja osa rooleista oli oikein viihdyttäviä, joten "the catch" oli lopun viimein mukavan letkeää kesäkatsottavaa 😀

        Jäänkin tänne mielenkiinnolla odottamaan, kuinka hyvin sarja onnistui viihdyttämään sinun iltaasi!😀

        + yritän etsiä muut esiin jostain muistiinpanoistani,
        tzau! :)

        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa maanantaita vaan itsellesi 😀

        Ai tuo, kun kissa loikkasi palstalle 😸? 🤭 No eipä taida olla sellaista asiayhteyttä, vaan tapa millä liikua ja seikkailla tuhannessa ja yhdessä elämässä jossakin muualla😅💦😀 Oma elämä kun on niiiiin tylsää, niiiiin tylsää ja pitkästyttävää 🥱😄

        Ai ne ohjelmat 😄. Minun pitää vilkaista tarkemmin edellisiä aiheita, mutta jätin ne tarkoituksella kertomatta, sillä ihmeen tavoin rikoksia tehtaileva rikollinen yms. eivät välttämättä vastaa kaikkien odotuksi hyvästä sarjasta. Kaikesta huolimatta vauhtia ja varallisia tilanteita ei puuttunut ja osa rooleista oli oikein viihdyttäviä, joten "the catch" oli lopun viimein mukavan letkeää kesäkatsottavaa 😀

        Jäänkin tänne mielenkiinnolla odottamaan, kuinka hyvin sarja onnistui viihdyttämään sinun iltaasi!😀

        yritän etsiä muut esiin jostain muistiinpanoistani,
        tzau! :)

        🐾

        Aaah. Aivan. Se oli vain perus kisuliinin loikka ja hännän huiskaus? Mikäs omasta elämästä niin tylsän tekee?

        Pitää vilkaista kyseistä sarjaa, mutta vasta huomenna. Olen siirtynyt jo vaakatasoon, valinnut uuden kirjan aloitukseen. Alienista siirryn... yllätys: Alieniin.

        Kaikkea pitää kokeilla paitsi omaa äitiä. Niinhän se sanontakin menee. Koskaan ei kannata tuomita suoralta kädeltä mitään. Ei sitä muuten tiedä mistä pitää.

        Kiitos! Ja mukavaa iltaa!


      • Aika väärä oletus. Äitini varsinkin hoivasi psljon, sekä isäni sen mitä osasi... hänellä kun oli vanhemmat, jotka eivät kietoneet syliin ja lohduttaneet. 🙄

        Aloitus taas on imelää siksi, että ei kukaan mitään tuollaista ole pyytänyt... tarjotaan jotain mitä kukaan ei ole tarviamassa...

        Minulle vanhemmat antoi lohtua, mutta ei ne tulleet tarjoamaan sitä, jos en tarvinnut...se tekee tästä imelää...


      • Disseisback kirjoitti:

        Aika väärä oletus. Äitini varsinkin hoivasi psljon, sekä isäni sen mitä osasi... hänellä kun oli vanhemmat, jotka eivät kietoneet syliin ja lohduttaneet. 🙄

        Aloitus taas on imelää siksi, että ei kukaan mitään tuollaista ole pyytänyt... tarjotaan jotain mitä kukaan ei ole tarviamassa...

        Minulle vanhemmat antoi lohtua, mutta ei ne tulleet tarjoamaan sitä, jos en tarvinnut...se tekee tästä imelää...

        Ei kukaan sinuakaan pyytänyt, eikä sinuakaan kukaan tarvinnut. Silti siinä se vaan piipitää. 🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Aika väärä oletus. Äitini varsinkin hoivasi psljon, sekä isäni sen mitä osasi... hänellä kun oli vanhemmat, jotka eivät kietoneet syliin ja lohduttaneet. 🙄

        Aloitus taas on imelää siksi, että ei kukaan mitään tuollaista ole pyytänyt... tarjotaan jotain mitä kukaan ei ole tarviamassa...

        Minulle vanhemmat antoi lohtua, mutta ei ne tulleet tarjoamaan sitä, jos en tarvinnut...se tekee tästä imelää...

        No mutta huomenta disse 😀 Ei se kuitenkaan ihan tapaistasi ollut, vai kuinka? Ja sitten vielä tämä, että tulet vielä puolustelemaan asiaa. Jossakin kohtaa sinua täytyy olla joku pehmeä piste, missä muutut muikusta haikalaksi 😄

        🐾


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Aaah. Aivan. Se oli vain perus kisuliinin loikka ja hännän huiskaus? Mikäs omasta elämästä niin tylsän tekee?

        Pitää vilkaista kyseistä sarjaa, mutta vasta huomenna. Olen siirtynyt jo vaakatasoon, valinnut uuden kirjan aloitukseen. Alienista siirryn... yllätys: Alieniin.

        Kaikkea pitää kokeilla paitsi omaa äitiä. Niinhän se sanontakin menee. Koskaan ei kannata tuomita suoralta kädeltä mitään. Ei sitä muuten tiedä mistä pitää.

        Kiitos! Ja mukavaa iltaa!

        Hyvää huomenta 😀

        Juu, juuri niin . Se oli vain perusloikka palstalle :) Elämästä tekee tylsän kesäloma, mutta palstalla tai muillakin saatan olla enemmän heijastus muista maailmoista, kuin kuvauksesi tuhannesta unesta.

        Mutta nyt olen myöhässä jo kampaajalta. Uppouduin liikaa Dark Somniuminua juttuja tutkimaan 😱

        Mukavan helteistä päivää toivotellen!

        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta 😀

        Juu, juuri niin . Se oli vain perusloikka palstalle :) Elämästä tekee tylsän kesäloma, mutta palstalla tai muillakin saatan olla enemmän heijastus muista maailmoista, kuin kuvauksesi tuhannesta unesta.

        Mutta nyt olen myöhässä jo kampaajalta. Uppouduin liikaa Dark Somniuminua juttuja tutkimaan 😱

        Mukavan helteistä päivää toivotellen!

        🐾

        No hyvää huomenta. 😊 Ah, se voi välillä käydä aika pitkäksi, jos ei vielä keksi mitään tekemistä. Itsellä se aina menee turhankin nopeasti ohitse, vaikka ei oikein mitään tekisikään. 😅

        Se Dark Somnium on yksi suosikeistani, toinen aika hyvä on Scare You To Sleep. Sitten on niitä joitakin YouTube kanavia myös. Top5s, LazyMasquerade yms.

        Nautinnollista kampaamoreissua sekä mukavaa päivää myös sinne!


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        No hyvää huomenta. 😊 Ah, se voi välillä käydä aika pitkäksi, jos ei vielä keksi mitään tekemistä. Itsellä se aina menee turhankin nopeasti ohitse, vaikka ei oikein mitään tekisikään. 😅

        Se Dark Somnium on yksi suosikeistani, toinen aika hyvä on Scare You To Sleep. Sitten on niitä joitakin YouTube kanavia myös. Top5s, LazyMasquerade yms.

        Nautinnollista kampaamoreissua sekä mukavaa päivää myös sinne!

        Hyvää myöhäisiltaa ja kiitos, ja päivä oli mukava 😀 Aktiviteettia oli sen verran, että pienet päiväunet makkarin ihan viileässä pimeydessä venähtivät hieman pitkiksi...

        Aamupäivä oli ehdottomasta parasta. Tuuli oli lempeä, ilma raikasta kaupungin laitamilla, eikä aurinko paahtanut vielä liian kuumasti. Kuljin jalan hissukseen ja katselin kulkiessani kortteleita, joista kesä loihi esiin uusia kulmia ja aikaisemmin näkemättömiä asioita. Tuntui aivan kuin olisin nähnyt ne ensimmäistä kertaa 😍

        Mutta Dark Somniumiun oli siis todella hyvä. Kun Avasin YouTuben, tiesin heti ensi kuulemalta, että se koukuttaisi minut välittömästi 🙃😀 Laitan tuon toisenkin muistiin ☺️

        >Ah, se voi välillä käydä aika pitkäksi, jos ei vielä keksi mitään tekemistä. Itsellä se aina menee turhankin nopeasti ohitse, vaikka ei oikein mitään tekisikään. <- siis tunnistan itsessäni niin tuon 🤣

        Saatan pitkästyä helposti, mutta saatan myös uppotua liiaksi lukemaan ja tutkimaan nettiin, kirjoittamaan ja omiin ajatuksiini. Ajan hallinta on haastavaa ja olen helposti kaikkialta myöhässä, ellen yrittäisi tsempata itseäni koko ajan. Voi vain ihailla ja ihmettellä ihmisiä, jotka pystyvät siihen luonnostaan 😅

        Mutta anyway, päätin kirjata lomaksi itselleni sellaisia tehtäviä, jotka olevinaan ajan puutteen takia jääneet vuosikausiksi tekemättä. Täytyy sanoa, että viivan vetäminen valmiiden päälle tuottaa outoa iloa, vaikka alkuperäinen syy tälle olikin se, että lomaviikkojani rytmittää fysioterapeutin treeniohjelma, jonka läpivieminen työaikana olisi ollut liian stressaavaa, vaikkakin se estää nyt muut lomailut 😕

        Mutta nyt ainakin tuntuu siltä, että ensi kesänä voisin tehdä jotain samaa, tai jotain vielä parempaa. Tahtoisin liittyä mukaan niihin itämaisiin, jotka aamuisin puistikossa huitovat ja kääntyilevät ihmeellisiin asentoihin 🧘🤸. Ainakin se näytti tosi hienolta 😀

        Oh, mutta näyttääkin kello taas kiirehtineen. Nyt jos en käy yöhön valmistumaan, en aamulla ole ajoissa hereillä😦💦

        Varmaankin olet jo unessa, mutta oikein hyvät huomenet sinulle silloin 😀

        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää myöhäisiltaa ja kiitos, ja päivä oli mukava 😀 Aktiviteettia oli sen verran, että pienet päiväunet makkarin ihan viileässä pimeydessä venähtivät hieman pitkiksi...

        Aamupäivä oli ehdottomasta parasta. Tuuli oli lempeä, ilma raikasta kaupungin laitamilla, eikä aurinko paahtanut vielä liian kuumasti. Kuljin jalan hissukseen ja katselin kulkiessani kortteleita, joista kesä loihi esiin uusia kulmia ja aikaisemmin näkemättömiä asioita. Tuntui aivan kuin olisin nähnyt ne ensimmäistä kertaa 😍

        Mutta Dark Somniumiun oli siis todella hyvä. Kun Avasin YouTuben, tiesin heti ensi kuulemalta, että se koukuttaisi minut välittömästi 🙃😀 Laitan tuon toisenkin muistiin ☺️

        >Ah, se voi välillä käydä aika pitkäksi, jos ei vielä keksi mitään tekemistä. Itsellä se aina menee turhankin nopeasti ohitse, vaikka ei oikein mitään tekisikään. <- siis tunnistan itsessäni niin tuon 🤣

        Saatan pitkästyä helposti, mutta saatan myös uppotua liiaksi lukemaan ja tutkimaan nettiin, kirjoittamaan ja omiin ajatuksiini. Ajan hallinta on haastavaa ja olen helposti kaikkialta myöhässä, ellen yrittäisi tsempata itseäni koko ajan. Voi vain ihailla ja ihmettellä ihmisiä, jotka pystyvät siihen luonnostaan 😅

        Mutta anyway, päätin kirjata lomaksi itselleni sellaisia tehtäviä, jotka olevinaan ajan puutteen takia jääneet vuosikausiksi tekemättä. Täytyy sanoa, että viivan vetäminen valmiiden päälle tuottaa outoa iloa, vaikka alkuperäinen syy tälle olikin se, että lomaviikkojani rytmittää fysioterapeutin treeniohjelma, jonka läpivieminen työaikana olisi ollut liian stressaavaa, vaikkakin se estää nyt muut lomailut 😕

        Mutta nyt ainakin tuntuu siltä, että ensi kesänä voisin tehdä jotain samaa, tai jotain vielä parempaa. Tahtoisin liittyä mukaan niihin itämaisiin, jotka aamuisin puistikossa huitovat ja kääntyilevät ihmeellisiin asentoihin 🧘🤸. Ainakin se näytti tosi hienolta 😀

        Oh, mutta näyttääkin kello taas kiirehtineen. Nyt jos en käy yöhön valmistumaan, en aamulla ole ajoissa hereillä😦💦

        Varmaankin olet jo unessa, mutta oikein hyvät huomenet sinulle silloin 😀

        🐾

        Heipä hei! Koitin eilen vastata viestiisi, mutta olikin tämä keskustelupalsta nurin. Noh, tässä se tulee. Siis se viesti. Miten muuten on sujunut?

        Noo, lomalla saa nukkua. 😉 Ja miksei muulloinkin. Se on mukava kuulla että meni kivasti päivä.

        Joo, se Somnium on hyvin tehty ja heillä on miellyttävä ääni. Olen aika monta eri tekijää käynyt läpi, mutta yleensä kanavaa kohtaa mielenkiinto loppuu huonon tai epämiellyttävän kuuloiseen puhujaan. Jos satut törmäämään hyvään kauhu-scifi kanavaan, niin hihkaise ihmeessä.

        Tuohan on hienoa että saat tehtyä rästiin jääneitä asioita! 👍 Kyllä niitä lomia tulee sitten vielä. Nyt kun hoitaa itseään ja asioita. On se sitten mukavampi olla töissäkin, kun ei tarvitse ylimääräisiä stressata / ihmetellä.

        Meinaatko puistojoogaa? Mun pitäis sitä joogaa ruveta harrastamaan. Olen kankea kuin rautakanki, ja sen kyllä huomaa tuolla kun kaksinkerroin huonekaluja putsailee. 😄 Mutta toisaalta siinähän sitä vetreytyy samalla. Ainoa huono puoli on tuo niskan särkeentyminen siitä. Mikä takuttaa ajatuksenjuoksua sitten taas. Varmaan pitää hierojalla mennä käymään vaiheessa.

        Se on mukavaa ja kisumaista päivää! 😸

        PS. Oletko se muuten sinä tuolla toisella puolella? Kissasta ja koirasta ainakin mainitsit muistaakseni. 🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Varjoperuna kirjoitti:

        Heipä hei! Koitin eilen vastata viestiisi, mutta olikin tämä keskustelupalsta nurin. Noh, tässä se tulee. Siis se viesti. Miten muuten on sujunut?

        Noo, lomalla saa nukkua. 😉 Ja miksei muulloinkin. Se on mukava kuulla että meni kivasti päivä.

        Joo, se Somnium on hyvin tehty ja heillä on miellyttävä ääni. Olen aika monta eri tekijää käynyt läpi, mutta yleensä kanavaa kohtaa mielenkiinto loppuu huonon tai epämiellyttävän kuuloiseen puhujaan. Jos satut törmäämään hyvään kauhu-scifi kanavaan, niin hihkaise ihmeessä.

        Tuohan on hienoa että saat tehtyä rästiin jääneitä asioita! 👍 Kyllä niitä lomia tulee sitten vielä. Nyt kun hoitaa itseään ja asioita. On se sitten mukavampi olla töissäkin, kun ei tarvitse ylimääräisiä stressata / ihmetellä.

        Meinaatko puistojoogaa? Mun pitäis sitä joogaa ruveta harrastamaan. Olen kankea kuin rautakanki, ja sen kyllä huomaa tuolla kun kaksinkerroin huonekaluja putsailee. 😄 Mutta toisaalta siinähän sitä vetreytyy samalla. Ainoa huono puoli on tuo niskan särkeentyminen siitä. Mikä takuttaa ajatuksenjuoksua sitten taas. Varmaan pitää hierojalla mennä käymään vaiheessa.

        Se on mukavaa ja kisumaista päivää! 😸

        PS. Oletko se muuten sinä tuolla toisella puolella? Kissasta ja koirasta ainakin mainitsit muistaakseni. 🤔

        Hyvää Perjantai-iltaa 😀 Huomasin ihmetellä vasta eilen aamulla, miksi kello näyttää samaa aikaa viimeisessä viestissä.

        Viikko on sujunut hienosti, vaikka kaikkia suunnitelmiani en ole ehtinyt. Mutta miten sinne, velvoittaako tunnustus vielä suurempaan taipumiseen töissä vai tarjoaako kesäaika jotain keveämpää päiviin?😀

        En muuten tiedä /tiennyt yhtään kauhu-scifi kanavaa. Jotain salaliittokanavia olen joskus kuunnellut, mutta ne eivät ole ollenkaan niin kiinnostavia. Kertojan äänellä on tosi suuri merkitys.Vaikka kuten jotkut vanhat film noir elokuvat, joissa kertojan laiskalla äänellä pääsee just siihen hämyisen rikosdekkarin tunnelmaan 😙😀

        Sitä puistojooga tarkoitin ja taisi sillä lajills olla joku oma nimikin, mutta en millään muista..🙄

        Tarkoitatko Ikäväpalstaa? 🙄 Olen ollut joskus siellä jonkun aikaa, mutta harvakseen nykyään, en mitenkään päivittäin tai viikkoihinkaan. En oikein pitänyt siitä, että tällä palstalla sanomani asiat alkoivat kuin elää toista elämää siellä. Ihan kuin joku olisi napannut täältä ajatuksia ja käynnyt ilakoimaan niillä siellä. Siitä tuli tosi outo ja huonokin fiilis😐🤢😑, vaikka voikin olla omaa mielikuvitusta ja sattumaa. Ja eikähän siinä mitään, että joku saa omia ideoitaan muiden kirjoituksista. Mutta itse en ole edes kissasta ja koirastani siellä koskaan puhunut. Lähinnä välttelen, mutta joskus en voi uteliaisuuttani olla vilkaisematta sinne, silläkään uhalla että naama kävisi punoittamaan 😳😡, mutta jotkut kirjoitukset ovat niin kauniita, että käy melkein kurkkua kuristamaan ja alahuuli väpättämään 🥺 ...kunnes tulee vuorostaan rajusti kakkaa niskaan, niin että no niin, "mitähä tämä nyt taas olikaan" 😅

        Mutta vieläkin olen tässä ketjussa, vaikka ne muutkin piti vilkaista, enkä tänäänkään ehdi, vaan etanavauhdillani saat ne ehkä jo ensivuonna vaatanneeksi🤣😀

        Jaa, mutta millainen suhde sinulla itselläsi on tuohon toiseen palstaan, vai tarkoititko sittenkin jotakin ihan toista? 😀

        Mukavaa viikonloppua toivotellen :)

        🐾


    • Anonyymi

      Oletko hametta käyttävä mies?

      • Kiitos kiinnostuksestasi. Olen otettu. Mutta valitettavasti olen hetero. Toivottavasti löydät etsimäsi.


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Kiitos kiinnostuksestasi. Olen otettu. Mutta valitettavasti olen hetero. Toivottavasti löydät etsimäsi.

        Siirappisia juttuja suoltava mies ei vaikuta kovin heterolta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siirappisia juttuja suoltava mies ei vaikuta kovin heterolta.

        Älkäähän nyt, ei aloitus ole liian siirappinen.. vaan oikeastaan aika kaunis! Ajatella yön yksinäiset sielut.. olisin varmasti itsekin kommentoinut. Mutta en koe olevani yksinäinen sielu. Viihdyn toki seurassa, mutta viihdyn hyvin itsekseni, enkä koe olevani yksin.

        Kauniisti kirjoitettu🙄


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Älkäähän nyt, ei aloitus ole liian siirappinen.. vaan oikeastaan aika kaunis! Ajatella yön yksinäiset sielut.. olisin varmasti itsekin kommentoinut. Mutta en koe olevani yksinäinen sielu. Viihdyn toki seurassa, mutta viihdyn hyvin itsekseni, enkä koe olevani yksin.

        Kauniisti kirjoitettu🙄

        Kiitos palautteesta ja mukavaa maanantaita.

        Eipä nämä random ulisijat haittaa. Sinänsä ne ovat välillä hyvää viihdettäkin. Ulisija on kuin luolamies joka keksii tulen nykypäivänä, hakkaamalla kiukuissaan huomionhakuisena kahta kiveä yhteen, ja pitää sitä oman maailmankuvansa teknologisena huippusaavutuksena.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Älkäähän nyt, ei aloitus ole liian siirappinen.. vaan oikeastaan aika kaunis! Ajatella yön yksinäiset sielut.. olisin varmasti itsekin kommentoinut. Mutta en koe olevani yksinäinen sielu. Viihdyn toki seurassa, mutta viihdyn hyvin itsekseni, enkä koe olevani yksin.

        Kauniisti kirjoitettu🙄

        Herkkä ja tunteellinen setämies?


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Kiitos palautteesta ja mukavaa maanantaita.

        Eipä nämä random ulisijat haittaa. Sinänsä ne ovat välillä hyvää viihdettäkin. Ulisija on kuin luolamies joka keksii tulen nykypäivänä, hakkaamalla kiukuissaan huomionhakuisena kahta kiveä yhteen, ja pitää sitä oman maailmankuvansa teknologisena huippusaavutuksena.

        Kiitos, samoin myös sulle🤗

        Hyvin sanottu😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkä ja tunteellinen setämies?

        Vähän niin kuin minä. ☺️

        🦄


    • Anonyymi

      talvi tulee, ei tule enää lämpöennätyksiä +53 ulkona on ennätyd tänään enää vain +49.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Imelletty varjoperunalaatikko.

      • Okei. Tää oli ihan hauska. 😄


    • Hyvää yötä myös täältä jostain...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe