Miten nainen reagoisit, jos ovikello soi klo 21.00 ja oven takana on
pallomahainen mies lehmänkello kaulassa, oranssi reppu, punainen pesuvati ja kyltti:
"Hieromapalvelun mies, suoritetaan jalkahierontaa 40€/30 min / 20€/20 min"
Minkä palvelun nainen ottaisi ja kysyisikö nainen muunlaistakin hierontaa ja mihin hintaan!
Hieromapalvelumies naisen oven takana kolkuttaa
13
199
Vastaukset
En ottaisi mitään palveluita, sanoisin ei kiitos ja laitan oven kiinni.
- Anonyymi
No, mutta jos pallomahaisen miehen pallomaha ja lehmänkello on ovenraossa, eikä ovea saisi kiinni, niin miten sitten?
Anonyymi kirjoitti:
No, mutta jos pallomahaisen miehen pallomaha ja lehmänkello on ovenraossa, eikä ovea saisi kiinni, niin miten sitten?
Jos ei itse ymmärrä siirtyä taaksepäin, sanoisin varmaan että menehän nyt että saan tämän oven kiinni.
- Anonyymi
Minulta pääsisi varsin äänekäs hihitys.
Kohteliaasti sanoisin, että ei kiitos tällä kertaa.
Vilma - Anonyymi
Vilkaisisin ikkunasta ja jättäisin oven avaamatta. Melko törkeä kellonaika tulla kaupustelemaan mitään.
- Anonyymi
Eikö tuo ole juuri sopiva aika jalkahieronnalle, naiselle tulisi siinä rento olo ja nukkumatti sulkis naisen silmät...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo ole juuri sopiva aika jalkahieronnalle, naiselle tulisi siinä rento olo ja nukkumatti sulkis naisen silmät...
Tuo on törkeä aika tulla kaupustelemaan yhtään mitään. Johan sen sanoin. Mieheltä ilmeisesti puuttuvat kokonaan käytöstavat. Klo 21 voi olla sopiva aika, mutta vain jos se aika on sovittu etukäteen. Klo 21 ei todellakaan mennä soittelemaan ovikelloja kaupustelumielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on törkeä aika tulla kaupustelemaan yhtään mitään. Johan sen sanoin. Mieheltä ilmeisesti puuttuvat kokonaan käytöstavat. Klo 21 voi olla sopiva aika, mutta vain jos se aika on sovittu etukäteen. Klo 21 ei todellakaan mennä soittelemaan ovikelloja kaupustelumielessä.
Entä, jos joku myisi luutia?
Millaiset releet edistäisivät myyntiä?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä, jos joku myisi luutia?
Millaiset releet edistäisivät myyntiä?
VilmaTuohon kellonaikaan ei mikään edistä.
- Anonyymi
hyvä hieronta voi olla edootisenpi kokemus kuin seksi,
Noin myöhään ei ventovieraat saa tulla rimputtamaan ovikelloa. En avaa.
Soitan ja ilmoitan häiriöstä naapurin Pirkolle. Se ajaa ylimääräiset matkoihinsa. On se vaan sen verran Justiina. 😁- Anonyymi
En avaa lainkaan enkä mihinkään aikaan ovea kuin tutuille, niin että yllättäen soittava hieromamies jäisi oven taakse. Sen sijaan jos saisin etukäteen kortin jossa kertoisi tulostaan, se sopisi mainiosti. Hinta olisi ok. Siellä sitten odottaisin joku pyytämäni henkilö turvanani. Yksin en päästäisi vierasta kotiini vaikka olisi etukäteen sovittu. Sen verran varovainen olen.
- Anonyymi
Niin muu hieronta ei sopisi lainkaan, käyn vain naishierojalla. Mieshierojalla olen käynyt elämässäni kaksi kertaa, enkä vaan osaa rentoutua, tunnen vastenmielisyyttä vieraan miehen käpälöinnistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873715
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661889
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698