Miksi tähtitiede käyttää mittayksikkönään yhä juliaanista kalenterivuotta vaikka se ei ole muualla ollut enää käytössä satoihin vuosiin..?
Nykyinen gregoriaaninen kalenterikin on valetta.
Tässä teille pohdittavaa aiheeseen liittyen:
https://www.tietopiste.com/vuosien-pituus-tahtitiede-opettaa/
Valaiskaa minua hyvät tähtihöhlät..!
11
223
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako tosiaan tuhlata elämäänsä uskomalla
litteään maahan, kuten tuossa aloituksen linkissä.
Luulisi että melkein mikä vaan muu olisi parempi harrastus.- Anonyymi
On olemassa tiedemiehiä jotka kuluttavat koko elämänsä jonkun kirpun kuseman analysointiin.
Itse annan esimerkin Esko Valtaojasta joka on hankkinut itselleen hienon toimeentulon kertomalla typeriä satuja. Varmasti itsekseen hihittelee pölvästeille jotka häntä ovat elättäneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa tiedemiehiä jotka kuluttavat koko elämänsä jonkun kirpun kuseman analysointiin.
Itse annan esimerkin Esko Valtaojasta joka on hankkinut itselleen hienon toimeentulon kertomalla typeriä satuja. Varmasti itsekseen hihittelee pölvästeille jotka häntä ovat elättäneet.Voithan aina kumota Eskon kertomat. En pidättele hengitystäni sitä odotellessa.
- Anonyymi
Höhlä! koska taivaan kappaleiden liikeet ei tunne karkauspäivää!
Ja uuden oikean kalenterin luominen on mahdollista mutta siihen siirtyminen olisi kamalan kallis juttu!- Anonyymi
Karkauspäivä aiheuttaisi ratalaskentaa ongelmia.
Eikö salaliittopalstalla kukaan enää vastaa trollauksiisi?
- Anonyymi
Vihtori ei enää uskalla mennä sinne kun tylytettiin niin paljon pazkanjauhannasta...
- Anonyymi
Mistäs te pöljät voisitte tietää mikä tuossa vuoden pituudessa on totta ja mikä ei?
- Anonyymi
onko lättymaa pyöreä, niinkuin kaikissa kuvissa, vai kolmio.
- Anonyymi
"onko lättymaa pyöreä, niinkuin kaikissa kuvissa, vai kolmio."
Älä viitsi antaa 'hupsulle' ruokaa ajateltavaksi.
- Anonyymi
Tähtitiede käyttää mittayksikkönä valovuotta ! Kyllä persekärpänen tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994