Nuorena sai kuulla, kuinka loppu on nurkan takana, eikä ehdi mitään tehdä. Sen mukaan sitten jäin vain oleilemaan. En tehmyt myöskään uskonnollisessa mielessä mitään. Jin vain tuuliajoille. Niin on koko elämä mennyt. Tuuliajoilla oleilemista.
Loppu nurkan takana
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän mikään kannattanut. Loppu oli koko ajan lähellä.
- Anonyymi
Vaikka maailmassa on tapahtunut mitä tahansa, ei se loppua ole tuonut.
- Anonyymi
Mua auttoi pois tuuliajolta Viisain Kuningas Salomo . Hän ilmestyi ja kutsui 1994 Israeliin rukoilemaan ainoaa tosi Jumalaa.
Hän sanoi EI SUOMESSA OLE JUMALAA, JOKA KUULEE RUKOUKSET VAAN ISRAELISSA AINOASTAAN.
Kävin Israelissa 1996 mikä mullisti elämäni. Koin sen jälkeen VIISI ilmestystä ja sain tietoa siitä missä nyt mennään. Enää ei tarvitse olla tuuliajolla.
Pitää sun ymmärtää että Jumala on etelässä eikä täällä pohjoisessa, jossa pedot luikkaa. Jos aiot selvitä tuuliajolla olemisesta sun pitää olla hyvin rohkea ja tutustua vieraisiin uskontoihin.
Imaami Mahdi, Profeetta Isa ja Elia ovat tulossa mutta 1998 taivaasta alas syöstyt demonit ja saatana ovat muodostaneet maan päälle voimakkaan järjestön joka kykenee sumuttamaan kaikki. Et ehdi enää mukaan täysin parhaaseen Mahdiin. Saatana on jo väärentänyt internetissä olevia dokumentteja hänestä. Ja puuhaa myös VÄÄRÄÄ MAHDIA.
Viisasta oli valita Mahdi jo 2011 jolloin merkit hänestä alkoivat tiivistyä. Nyt on niin paljon liikkeellä tietoa ja disinformaatiota hänestä että aidon Mahdin tunnistaminen on vaikeaa.
Mihin jokainen vielä ehtii mukaan on Brahman joka tulee 2780 jkr odotus. Tuo ensimmäinen ELÄVÄ OLENTO on Jehovan juuri ajallaan valmistama. Hän on nelipäinen mutta muuta en hänestä tiedä. Hänen odotukseensa jokainen ehtii vielä mukaan.
2024 Mahdi
2100 Vyasadeva
2400 Elia eli Narada
Nämä ovat jo aika lailla kovaa menossa ja saaneet paljon kannattajia. Niihin et pääse enää ensimmäisten joukkoon.
Aina ei tarvitse olla ensimmäinen, mutta kesken kaiken joukkoon tullut ei ehdi kaikkea omaksua puhtaana.
Siunausta! No se on kyllä omaa tyhmyyttä, jos edes Peräilman päästelyä ei ole opiskellut. Jo sillä olisi pelastunut, ja olisihan se hauskaakin ollut.
Sillä sanoihan jeesus lapsille Kolkattalla, laskekaa Peräilmaa niin että hippulat vinkuu. Mutta varokaa, ettei sentään turahda housuun. Kohtuus kaikessa, jopa Peräilmassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513