Naiset ei voi oikein lyhyen miehen kanssa näyttäytyä.

Anonyymi-ap

Sara forsberg tuli ihan julkisuuteen kertomaan että on löytänyt pitkän miehen. on se hienoa kun nyt on komea pitkä mies poikaystävä. Ei ne 160 cm naisetkaan tyydy alle 180 cm miehiin.

36

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleistäen: heteromiehet pitää pienistä naisista ja heteronaiset pitää isoista miehistä. Elä sen kanssa.

• Anonyymi

hyvä joo tämä miinun bluray juttukun "ignoreall erroes" ... niin niin jatka v siinä njostain naaruoismpal huolimarraa..

• Anonyymi

pitkänä naisena en halua itseäni lyhyempää miestä. semmonen mies et pystyy pakittaan kivasti haha.

• Anonyymi

Eikö hän itsekin ole melko pitkä?

• Anonyymi

hän on tyyliin yli 180 -sivusta

• Anonyymi

Sitäpaitsi eikä hän ole intersukupuolinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi eikä hän ole intersukupuolinen?

on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on.

Sitten en tajua lainkaan mikä aloittajan ongelma on.

• Anonyymi

Nyt Whitesnake 1987- levyä kun noita omia ... niin hyvät kuulokkeet kun oikein Herrman KOSS, kuuluu mukavasti.

• Anonyymi

nrach voplley pitää olla pitkät sääret ja timmi vartalo... muka siten nukkua jalat lomittainkin on kokemusta.... jatkatkan Cd--pelastussoperaariotaqni whitesnaqke 187 vuorossq

• Anonyymi

Minä olen lyhyt nainen ja haluan ystäväksi lyhyen miehen.

• Anonyymi

jokenkin kaipaisdin nukkuakin jalatlomittain pehmoiset naisen pitkät sääret seksin jälkeen nukkuaaq viilentävän pehmoisesti..

• Anonyymi

välttämättä ei tartitsisi olla edes jotkut Philiphs-LadyShave sääret..

• Eikä moni mies voi näyttäytyä pitkän naisen kanssa.

• Anonyymi

Minun itsetunto kyllä kestäis.
        Ihailen aina komeita pitkiä naisia, oikeita sporttisia amatsoneja :)

• Anonyymi kirjoitti:

Minun itsetunto kyllä kestäis.
        Ihailen aina komeita pitkiä naisia, oikeita sporttisia amatsoneja :)

Hienoa 👏 On aina mieltä lämmittävää kuulla, ettei joku anna sellaisen asian, kuin pituus, olla se ratkaiseva asia.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Hienoa 👏 On aina mieltä lämmittävää kuulla, ettei joku anna sellaisen asian, kuin pituus, olla se ratkaiseva asia.

Toki se on ratkaiseva tekijä, jos haluaa pitkää ja voimakasta naista ihailla :)

• Pitkät tai lyhyet jalat naisella, aivan yhdentekevää, sivulle ne käännetään kuitenkin.

• Anonyymi

Oon keskivertoa pidempi nainen.
      Tukka pystyssä ja sekaisin.

Eikä kukaan uskalla tykätä musta.

Naiset joskus ehdottelee, mutta ei sytytä.

• Anonyymi

kalsaei-jalmaei.

• Anonyymi

Mielestäni pituus ei tee ihmisestä vaikuttavaa vaan kuinka kehonsa kantaa. Katsokaa vaikka maailman supertähtiä ja näyttelijöitä. Esim. lyhyt mutta vaikuttava mies ei näytä lyhyelle, koska muut asiat vievät huomion.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Hyvänä esimerkkinä tästä on Ukrainan presidentti Zelenskyi joka on 170 cm.

• Anonyymi

En v'öot' pöko pippwlin pwenru...

Mutta niin kesti joskus 3kk kunnes tuli joku lecy minkä tilqswin Atlqantix Rexoersilraq ruli joo. laicalla....

• Anonyymi

--rajyoöaobassa yiörr dr örvudo jrj hhaha

• Anonyymi

Pelkkä naisen pituus ei lisää hänen viehättävyyttään.
      Pitkän naisen vartalo pitää olla myös kevyt ja kauniisti liikkuva.

Pitkä massiivinen nainen vaikuttaa jyrältä, jonka alle joutuu, ellei pidä varansa.

-Teppo

• Ei naisen pidä olla mitään, mitä nainen ei itse halua olla. Pitkä nainen voi olla myös vaikkapa lihaksikas ja kookas, jopa massiivinen. Jos sinusta tuntuu, että jäät jyrän alle, astu sivuun.

• Anonyymi

Mieheni on 170. Mahtuu pieneen tilaan, syö vähän liikkuu näppärästi mukana. Itse 160. Edellinen oli 169.5, hän painotti että se puoli senttiä on tärkeä mainita. Onneksi ei ole liikaa pyrkijöitä että minullekin löytyy rakas.

• Anonyymi

kokeile menme istumaan hammaslääkärin tuoliin, erikoinen... kun itse kerran tervrystietoja piti ottaa hampilääkärille kone-tiedolta niin oma henkilökortti jotta näkee niin hitto mikä ruoli... oma henk.kortti jotta omakanta näkee mitä tehty viimeksi hampioille...

Tuoli hoh... miten istut kun... vähän kuin optikollakin niimpä...

• Anonyymi

joskus menee jotain voi ollajotain tyttöjä siskoksia hauskaa kuulostaa olevan vähän samantyyppiset puvutkin ja heleä ääni kun keskenään juttelevat joain keskenään.. kävelee tai polkupyörilläkin menee joskus..

• Anonyymi

Ranskan tuo Macron on joo kun esiintyy niin onko hyvännäkäiknen solmio onko erilainenn nyt... itsellä oli solmio mistä kaveri sanoi: täynnä pieniä kullanvärisiä nato-merkkejä ja tummansininen...

• Anonyymi

minä yritän aina pukeutua säätilanteenkin mukaan mutta aina kuitenkin kauluspaita sentään... jotta ei aivan lusmulle näytä h

Macronin solmiot joo hauskaaa..

• Anonyymi

ei tuotesijoittelua vaan niin naisille joku philips ladyshave- kone ja KOSS-kuulokkeet niin hoon kpartakoneena... joooooo pidän Braun miesren malli ;)

• Anonyymi

Sara on itse poikkeuksellisen pitkä nainen. Googlaappa se kuva missä hän on Anna Abreun kanssa. Anna kun on 150 cm :D

• Anonyymi

joskus jos nukkuu huonossa asennossa käsi taiq jalka coi puurua tavallaan... muttalla läh

• Anonyymi

No mitä isompi kikkeli niin naiset tykkää mut raha rakkautta tai raha kikkelii niin sitä ei voita mikään raha on aito rakkaus

• Anonyymi

iranilainen mies kirjoitti badoossa että on 170cm, mutta olikin 155cm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe