Nainen humalassa baarissa niin se antaa helpoiten.

Anonyymi-ap

Juottakaa siis nainen humalaan niin flaksi käy varmasti.

17

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ..ja ne baarin humalaiset naiset on ihania! Naisen pitää olla helppo ja iloluontoinen. Ei kiinnosta mitkään tiukkapipoiset nyhveröt.

    • Anonyymi

      Helpoiten saa ainakin baarinpitäjä itselleen rikosilmoituksen pahoinpitelystä,vanha kaljamaha.

    • Anonyymi

      Humalainen nainen kusee ja oksentaa sänkyyn.
      Suosittelen marisätkää mieluummin niin pysyy sänky puhtaana.

      • Anonyymi

        Saa siitä psykoosin ja joutuu hoitoon. Sekö oli hyvä idea. Saa myös sakot huumeiden käytöstä ja lapset otetaan huostaan. Niin oli hyvä idea. Ei toimi Suomessa.


    • Sitten tulee sen muijan jätkäkaveri takavasemmalta ja vetää dunkkuun. Vie sen muijan mennessään.

    • UUSI

      Tuo kyllä päti ainaki mun yhteen ex muijaani. Vaikka meil meni hyvin seksin ym suhteen ni se ei voinu näköjää mitään itselleen kun yksin lähti viihteelle. Eipä sil rahaa ainakaa kulunut kun miehet tarjos juomat. Tiedän kyllä et sitä oli nussittu kaikkiin reikiin ja porukallakin monesti. Oli ain pahoillaan ja halus kertoo. Sit käskinkin sen tuomaan miehen tai miehet kotiimme.

    • Anonyymi
      UUSI

      Juu, ei päde kaikkiin naisiin. Selvin päin on tullut joskus miehen mukaan lähdettuäkin. Humalassa taas olen aina lähtenyt baarista kotiin, yksinäni. 😂

    • Anonyymi
      UUSI

      nainen humalassa bllackjack-pöydässä plaamassa helposti rahat pois

      • Anonyymi
        UUSI

        Mutta kenen rahat ne o?


    • UUSI

      Mä en kyllä kännissä anna pimpulaa
      🙃

      • Anonyymi
        UUSI

        Pimpeli pompeli. Tyyne kyllä antaa kun on juotettu kymmenen kaljan pimpeli pompeli kuntoon. Jännämiehet saa vaan kiltit ja kunnolliset miehet ovat passeé.


      • Anonyymi
        UUSI

        Jotkut ei kysy sitä kun huumaavat


      • Anonyymi
        UUSI

        Kiva että olet suoraselkäinen naisena esiintyvä setämies


    • Anonyymi
      UUSI

      voi ryrröjwn miwlwaeä euneua on kaunia ainänaä ku nuuehewilukipaipuissakin...

    • Anonyymi
      UUSI

      Musta tulee kyllä pienessä hiprakassa tavallaan enemmän tietoisempi siitä että nyt voi "helpommin" ajautua väärille poluille jos ei ole varuillaan, joten en kyllä lähtisi ikinä humalassa kenenkään matkaan. Humalatila on aina eräänlainen vaaravyöhyke, enkä siihen ikinä hakeudukaan. En itseasiassa tiedä millainen edes olisin varsinaisessa humalassa, koska kovin kummoisessa päihtymyksessä en oo koskaan ollutkaan. Tai no, ehkä teininä kun tasan kaksi juomaa aiheutti jo sen että pystyssä pysymiseen piti kunnolla keskittyä 🤣
      N

    • Anonyymi
      UUSI

      Minusta humalainen nainen on kamala joka vonkaa miestä. En ole tykännyt kun nainen on baarissa ehdotellut jatkoja sen luona ja en periaatteessa harrasta seksiä humalaisen naisen kanssa koska se ei välttämättä muista aamulla mitään sitten.

    • Anonyymi
      UUSI

      Saattaa olla totta, mutta itseäni ei keino kiehdo.

      Se on kuin öljynmerkkivalo-varoituksen teippaisi pois kojetaulusta...

      Olen vienyt syyntakeettomia naisia kotiin ja tiedän, että he eivät kännin ja jonkun "vitutuksen" tunnemylläkässä tajua mistään mitään...

      "P.lluahan" saa mies kun mies, jos väenvängällä sitä haluaa. Mutta aidosti "haluamista" ei tarjota rahallakaan. Ja sitä oikeasti mies kuin mies janoaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe