Tulin pitkästä aikaa täällä piipahtamaan ja olis kiva tietää mitä kaikille kuuluu?
Jokainen voi tietysti vastata selkosuomella oman tarpeensa mukaisesti vähän tai kattavasti.
Ikävä hyviä tyyppejä ja keskusteluja täällä. Biisejäkin saa linkkailla... onkohan täällä enää ketään talvella paikalla olleita?
Mitä kuuluu?
82
564
Vastaukset
- Anonyymi
Pari viikkoa sitten olin vihdoin siinä sormileikkauksessa, kun se oli ihan vinokoukussa.
Päiväkirurgisessa leikattin ja parin tunnin päästä istuin jo bussipysäkillä lähdössä kotiin. On ne kirurgit vaan tehokkaita. Ihmisiä leikeltiin liukuhihnalta. 😁
Eipä tässä nyt sen ihmeempää. Toki hallitus ärsyttää, kun on niin osaamaton.
>simiti< Perjantai perjantai, pienestä on ilo joskus otettava, kuten musiikista.
Dua Lipa / Training season
https://m.youtube.com/watch?v=ZjBZ8MUnB0E&pp=ygUYZHVhIGxpcGEgdHJhaW5pbmcgc2Vhc29u#bottom-sheet- Anonyymi
Voi pahus. Unohdin ihan sen musiikin.
Tässä olisi Jennifer Lopez- on the floor
https://youtu.be/t4H_Zoh7G5A?si=8d9GZ2FBtfKxTBEK- Anonyymi
Nyt unohdin nimimerkin >simiti< On tämä aivovammaisena mönkiminen hassua verrattuna silloin "terveenä" olemiseen.
Silloin ei tarvinnut jännittää esim. portaissa kävelemistä edes joka kerta.
>simiti<
- Anonyymi
Sitä kuuluu mitämilloinkin kuulokkeista kuuntelee, älä kysy tyhmiä...
- Anonyymi
Ei ihmeempiä, mutta Suomessa kai on menossa jokin ulkomaalaisten invaasio jota ei nyt hyvin tiedoteta?
Olen ohjeistanut eri kansakuntien edustajia, aika usein.
Määrä on lisääntynyt hälyttävästi, ei riko uutisoinnin tasoa?
Silti, jotain kansanvälistä kun nuorisokin jo on:) PUMPUM.
Tämä kun näyttää ihan Suomelta:)
https://www.youtube.com/watch?v=zFMYL0XQ3lA
AV- Anonyymi
Persut hallituksessa?
- Anonyymi
Mitä kuuluu marjaleena vieläkö on ihastunut korkeastikoulutettuihin jännämiehiin
Enpä ole ihastunut keneenkään tällä hetkellä, kiitos kysymästä. Elämä on tarjoillut sen verran kylmää kyytiä...
Mu5tasydän kirjoitti:
Enpä ole ihastunut keneenkään tällä hetkellä, kiitos kysymästä. Elämä on tarjoillut sen verran kylmää kyytiä...
Lisään kuitenkin yhden lauseen, jonka joku kirjoitti tänne joskus jollekin naiselle (ei itselleni)
"Mä en koskaan satuttaisi sitä naista."
Minusta tuohon yhteen lauseeseen kiteytyi se, joka ihmissuhteeseen kuuluisi, puolin ja toisin.
- Anonyymi
Joku musiikilevy on aika nostalginenkin vanha kevyt rock: Whitesnake - 1987, on levyn nimi
Kiitos ihan hyvää kuuluu, aurinkoinen viikonloppu aluillaan 🌞
Palstalla on ollut hieman hiljaisempaa keskustelujen suhteen. Ehkä porukka nauttii upeista loppukesän säistä tai muuten vaan saaneet tarpeeksi palstailusta. Onneksi ainakin muutama tuttu nimi näkyy aina silloin tällöin 😊
Ai niin, biisi.. Olen viime aikoina lämmennyt Billie Eilishille, joten laitetaan Billietä 😊
https://youtu.be/d5gf9dXbPi0?si=NKJsmK8KGBAxqbFdMu5tasydän kirjoitti:
Kiitos musiikista, kaunis kappale.
Minunkin mielestäni tuo on kaunis kappale. En ole aina pitänyt Billien laulutyylistä, mutta muutamissa uudemmissa biiseissä hänen äänensä tulee mielestäni upeasti esiin. Hänen äänensä on saanut tietynlaista kypsyyttä ja voimaa, mutta edelleen ääni on pehmeän kaunis, jopa eroottinen.
Aletheias kirjoitti:
Minunkin mielestäni tuo on kaunis kappale. En ole aina pitänyt Billien laulutyylistä, mutta muutamissa uudemmissa biiseissä hänen äänensä tulee mielestäni upeasti esiin. Hänen äänensä on saanut tietynlaista kypsyyttä ja voimaa, mutta edelleen ääni on pehmeän kaunis, jopa eroottinen.
Niin on saanut ja tuossakin on hienot sanat.
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin on saanut ja tuossakin on hienot sanat.
Niin, sanoissa on paljon läsellaista, mikä liikuttaa..
Aletheias kirjoitti:
Niin, sanoissa on paljon läsellaista, mikä liikuttaa..
Puhuitko juuri läskistä?
Mu5tasydän kirjoitti:
Puhuitko juuri läskistä?
En 😅 Mikä lie liikalyönti tullut puhelimen näppikseltä. Sana on siis "sellaista".
Pitäisi aina oikolukea huolella viestit ennen lähettämistä. Joskus automaattinen korjaus muuttaa sanoja hassusti ja joskus sitä ihan vain kirjoittaa huolimattomasti.Aletheias kirjoitti:
En 😅 Mikä lie liikalyönti tullut puhelimen näppikseltä. Sana on siis "sellaista".
Pitäisi aina oikolukea huolella viestit ennen lähettämistä. Joskus automaattinen korjaus muuttaa sanoja hassusti ja joskus sitä ihan vain kirjoittaa huolimattomasti.Kiitos tiedosta, vaikka läskikommentit eivät enää jaksaisikaan satuttaa, tässä vaiheessa elämää kun ei jaksa enää turhista välittää.
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos tiedosta, vaikka läskikommentit eivät enää jaksaisikaan satuttaa, tässä vaiheessa elämää kun ei jaksa enää turhista välittää.
Oi ei, en koskaan sano kenellekään minkäänlaisia negatiivisia kommentteja kehoon kohdistuen.
Ikävää, jos olet saanut osaksesi satuttavia kommentteja. Kenenkään ei pitäisi joutua sellaista kokemaan. Muista, että ikävät kommentit ovat aina heijastus sanojan omasta mielenmaisemasta. Sinussa ei ole mitään vikaa.Aletheias kirjoitti:
Oi ei, en koskaan sano kenellekään minkäänlaisia negatiivisia kommentteja kehoon kohdistuen.
Ikävää, jos olet saanut osaksesi satuttavia kommentteja. Kenenkään ei pitäisi joutua sellaista kokemaan. Muista, että ikävät kommentit ovat aina heijastus sanojan omasta mielenmaisemasta. Sinussa ei ole mitään vikaa.Hyvä ja pahoittelut skeptisestä suhtautumisesta, ei se ole sinun syysi, että olen nykyisin hieman negatiivisuuteen taipuvainen.
Mukavaa lauantaita sulle! 🫶Mu5tasydän kirjoitti:
Hyvä ja pahoittelut skeptisestä suhtautumisesta, ei se ole sinun syysi, että olen nykyisin hieman negatiivisuuteen taipuvainen.
Mukavaa lauantaita sulle! 🫶Kiitos samoin oikein mukavaa lauantaita sinulle! 🌞 Toivottavasti löydät positiivisen vireen elämääsi uudelleen.
Aletheias kirjoitti:
Kiitos samoin oikein mukavaa lauantaita sinulle! 🌞 Toivottavasti löydät positiivisen vireen elämääsi uudelleen.
Kiitos, eiköhän se löydy, kun saa asiat kuntoon.
- Anonyymi
hyppäsi vähän toiselle kaistallekin, mutta niin joh että mitä kuuluu kuukokkista niin no löytämäni turvakopio Whitesnake -1987 -levystä....
Pitää tutustua tuotantoon. En halua lukea näitä käärmehommia vattuiluna itselleni, koska en ole kenellekään päin naamaa vattuillut ja mikäli mun itsekseen puhumani asiat päätyvät toisten ihmisten tietoon, niin sillehän minä en voi yhtään mitään.
- Anonyymi
,isoollokitiosta moom mpstaögosoa lim akeötoom Cprvette vipso,aööoa sel' pontiac uudempi firebir autoilla olin apukuskina ja kaverina.... heh
- Anonyymi
Kato käynyt palstalla.
https://youtu.be/aZqEqWFcVgU?si=mm5TGMnWlOHGgCmp
Halu kirjoittaa, keskustella loppuu hiljaa....jää tynnyrin paukuttajat js siihen kannustavat...- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos kappaleesta, hienot sanat tässäkin, kun aiheuttivat voimakasta silmien vuotamista.
Aika aikaansa kutakin...
https://youtu.be/QmM4wU5IXPw?si=xcLXG7eWy-9aPMqp
Kaipaus jostain "mitä koskaan ei ole ollut olemassakaan".
Ei ole paikkaa, mitä ihminen ei voisi sotkea, hajoittaa ja pilata. Jos ei itse osaa nauttia siitä, se pitää hajoittaa, ettei kukaan muukaan nauttisi. Anonyymi kirjoitti:
Aika aikaansa kutakin...
https://youtu.be/QmM4wU5IXPw?si=xcLXG7eWy-9aPMqp
Kaipaus jostain "mitä koskaan ei ole ollut olemassakaan".
Ei ole paikkaa, mitä ihminen ei voisi sotkea, hajoittaa ja pilata. Jos ei itse osaa nauttia siitä, se pitää hajoittaa, ettei kukaan muukaan nauttisi.Niinhän se voi mennä. Tuossakin kappaleessa oli koskettavat sanat, kiitos tästä.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Niinhän se voi mennä. Tuossakin kappaleessa oli koskettavat sanat, kiitos tästä.
Mutta ei vaivuta synkkyyteen...
https://youtu.be/ow5YSgkMKEc?si=9g-4O2ZLzNDLw0p2
Näin mä aion miettiä kaikesta...🙂 Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei vaivuta synkkyyteen...
https://youtu.be/ow5YSgkMKEc?si=9g-4O2ZLzNDLw0p2
Näin mä aion miettiä kaikesta...🙂Jos menettää kaiken on helpompi vaipua synkkyyteen ja negaatioon, mutta yritän iloita pienistä hetkistä. Yritä sinäkin anonyymi. 🫶
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Jos menettää kaiken on helpompi vaipua synkkyyteen ja negaatioon, mutta yritän iloita pienistä hetkistä. Yritä sinäkin anonyymi. 🫶
Toi oli Disse... selkeesti.
Sivusta.
Vetäytynyt puskiin...luulisin. Anonyymi kirjoitti:
Toi oli Disse... selkeesti.
Sivusta.
Vetäytynyt puskiin...luulisin.No ei voi häntä syyttää. Toivottavasti puskassa ei ole piikkejä.
- Anonyymi
Täällä kukaan enää käy. Persujen vajakkiäänestäjät pilasi tämänkin palstan.
Hiton lestapersut!Aika pitkä tauko oli itselläkin tässä ja ilmeisesti hyvä niin. Ihminen kuitenkin kaipaa hyväksyntää kanssakulkijoilta, ehkä sympatiaa, empatiaa ja se on normaalia.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aika pitkä tauko oli itselläkin tässä ja ilmeisesti hyvä niin. Ihminen kuitenkin kaipaa hyväksyntää kanssakulkijoilta, ehkä sympatiaa, empatiaa ja se on normaalia.
Laittaisiko joku Tehosekottimen "Hetken tie on kevyt...."
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Laittaisiko joku Tehosekottimen "Hetken tie on kevyt...."
VilmaTuo on kaunis kappale ja erityinen, koska soi taustalla, kun esikoisen sain.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tuo on kaunis kappale ja erityinen, koska soi taustalla, kun esikoisen sain.
Sinulla kappale liittyy syntymään, minulla poislähtöön.
Elämät ja vaiheet ovat eri.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla kappale liittyy syntymään, minulla poislähtöön.
Elämät ja vaiheet ovat eri.
VilmaTämä..
https://youtu.be/yxywIMKODc8?si=ePDFmNLJWdv_bOTE
Mulla tämä biisi liittyy naiseen jonka isoveli minusta tuli, kun hän avautui lapsuuden kauhuista.
En ikinä unohda hänen surullisia silmiään. Häntä oli satutettu. Mutta en voinut jatkaa...
😓
En voi olla veli js koskea silleen.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä..
Mulla tämä biisi liittyy naiseen jonka isoveli minusta tuli, kun hän avautui lapsuuden kauhuista.
En ikinä unohda hänen surullisia silmiään. Häntä oli satutettu. Mutta en voinut jatkaa...
😓
En voi olla veli js koskea silleen....Kiitos sille, joka laittoi tänne tämän.
Niin koskettava.
Tämä..
😓
En voi olla veli js koskea silleen....Kiitos, kun jaoit tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sille, joka laittoi tänne tämän.
Niin koskettava.
VilmaPäh...
https://youtu.be/R9DDQpgBnfw?si=mzZZUHuI1ArcPiIR
Elä ja unohda historiasi....etiäpäin sano Rokkakin. 😃 Anonyymi kirjoitti:
Päh...
https://youtu.be/R9DDQpgBnfw?si=mzZZUHuI1ArcPiIR
Elä ja unohda historiasi....etiäpäin sano Rokkakin. 😃Tää vois olla E-miehen kommentti.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tää vois olla E-miehen kommentti.
Huomenta
Minusta päh voisi olla sarjaseurustelijan ralli ja energiaa riittää siihen vaiheeseen asti, kunnes laulaa, että "elämä on kaunis ja hyvää elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmille ja mielen vapaus ja mielen vapaus...". Muutama vuosikymmen menee.
Mutta, mitä välii. Saahan sitä rallatella.
Huomenta
Minusta päh voisi olla sarjaseurustelijan ralli ja energiaa riittää siihen vaiheeseen asti, kunnes laulaa, että "elämä on kaunis ja hyvää elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmille ja mielen vapaus ja mielen vapaus...". Muutama vuosikymmen menee.
Mutta, mitä välii. Saahan sitä rallatella.
VilmaHuomenta, niin se voi olla.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tää vois olla E-miehen kommentti.
E-mies?
No nyt kun sitä oikein kysymällä kysytään, niin päätin hypätä syvään päätyyn ja lopetin antipsykoottien syömisen. Saa nähdä miten syksy menee.
Toivottavasti hyvin, tsemppiä sulle valitsemallasi tiellä. Olen nähnyt mitä lääkkeet voivat tehdä ja toisaalta lääkkeettömyys, jos niille on tarvetta, aina parempi, jos niitä ei tarvisi ollenkaan.
Mu5tasydän kirjoitti:
Toivottavasti hyvin, tsemppiä sulle valitsemallasi tiellä. Olen nähnyt mitä lääkkeet voivat tehdä ja toisaalta lääkkeettömyys, jos niille on tarvetta, aina parempi, jos niitä ei tarvisi ollenkaan.
Kiitos :). Aika näyttää. Ja ainahan sitä voi palata takaisin lääkitykselle, jos niikseen sattuu.
- Anonyymi
Ethän vaan ilman lääkärin lupaa lopettanut!
Syksy on muutenkin vähän synkeää aikaa, luonto kuolee tai vetäytyy suojaan. Tai niinhän kaikki vuodenajat on, jos niikseen haluaa nähdä. Talvi on kylmä ja pimeä, keväällä on voimat loppu talven jäljiltä ja kaikki muu uudistuu ja heräilee paitsi itse. Kesällä saa lämpöhalvauksen tai kaatosade tulee sisään katosta ja lattiasta... 😜
Olen nähnyt mitä psykoosi tekee ihmiselle. Ja sulla on masennustaustakin muistaakseni. Pidä huolta itsestäsi.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Syksy on muutenkin vähän synkeää aikaa, luonto kuolee tai vetäytyy suojaan. Tai niinhän kaikki vuodenajat on, jos niikseen haluaa nähdä. Talvi on kylmä ja pimeä, keväällä on voimat loppu talven jäljiltä ja kaikki muu uudistuu ja heräilee paitsi itse. Kesällä saa lämpöhalvauksen tai kaatosade tulee sisään katosta ja lattiasta... 😜
Olen nähnyt mitä psykoosi tekee ihmiselle. Ja sulla on masennustaustakin muistaakseni. Pidä huolta itsestäsi.
xLinerHienoa,
jos nimimerkkisi ei rakennu tiettyjen ihmisten etukirjaimista ja olet aidosti sitä mieltä, että et toivo psykoosia tai ahdistusta kenellekään, etkä varsinkaan itse ole aiheuttamassa sellaista kenellekään kiusaamalla.
Palstakamu tuskin kaipaa mitään sparraajaa, mutta sparrasin nyt kuitenkin, kun hän on aina pysynyt aidosti asiallisena täällä kirjoittaessaan sen, mitä olen lukenut hänen kommenttejaan.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Hienoa,
jos nimimerkkisi ei rakennu tiettyjen ihmisten etukirjaimista ja olet aidosti sitä mieltä, että et toivo psykoosia tai ahdistusta kenellekään, etkä varsinkaan itse ole aiheuttamassa sellaista kenellekään kiusaamalla.
Palstakamu tuskin kaipaa mitään sparraajaa, mutta sparrasin nyt kuitenkin, kun hän on aina pysynyt aidosti asiallisena täällä kirjoittaessaan sen, mitä olen lukenut hänen kommenttejaan.Öh...
xLiner Anonyymi kirjoitti:
xLinerOmin päin lopetin, mutta seuraillaan nyt tässä, että miten rupeaa menemään. Ainakaan vielä ei ole ilmaantunut mitään sivuoireita. Kiitos ajatuksista.
- Anonyymi
tm lsmmsye uöolp,odetropoye yeo bsryasåipöem tpdosrsokos vsdöjeotdssomse polderidreml'ummrodd'¨liomk tip,ewrolom pm öid,i---
- Anonyymi
Kplaom5rm jpbopilrifr5m yip,eto pm yip,opodfedm fuuööodfyumuy jdööomyptolplfttm---
Kiitos hyvää, loppu just kasvatustieteen perusopinnot. Yks essee vielä pitää kirjottaa, mutta lokakuulle aikaa. Ooksä pitkään kirjottanu tänne, kun en muista. Mä oon jo useamman vuoden uhonnu mennä opiskeleen tota ja täällä siitä kirjoitellu. Mutta keväällä lopulta aloitin ja nyt loppusuoralla. Ei nyt mitää biisiä oo antaa, kun koko kesä menny päivät töissä ja illat opiskellen. Just oli aika työläs lukupiirityöskentely, mutta sekin valmis. Tää on kyllä paljon kehittänyt, oppia myös itsestä tää kasvatustiede.
Hyvä ja varsinkin sillon, jos kasvatustieteen opintosi ei liittynyt kenenkään ihmisen "kasvattamiseen" vaan oikeasti opintoihin.
Mu5tasydän kirjoitti:
Hyvä ja varsinkin sillon, jos kasvatustieteen opintosi ei liittynyt kenenkään ihmisen "kasvattamiseen" vaan oikeasti opintoihin.
Juu, ihan tosissani opiskelen, ehkä jatkan vielä, tulis vaikka amiksen opeksi, mutta aika näyttää. Tosin ikää tulee, etten tiedä, kun 50 tuli just täyteen. Olin Tukholmassa juhlimassa näitä vuosikymmeniä. Takas jo tulossa.
Minusta oli yllättävää että mietit miten ole pysynyt elossa. Elämäni on ollut erittäin rankkaa
Tämä oli lapseni 2 valmentaja/kasvattaja.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Eetu_KarhulahtiMinä aina mietin miten voin jo nuorena että jättäisin siskoni lapset ilman tukea kun seisoin sillalla ja myöhemmin mietin pidän lapseni takia itseni hengissä mutta mieheni yritän pitää hengissä. Ja sen vuoksi aloin itkemään joku halusikin elää minun kanssani ikuisesti mutta sekin oli tekoäly.
Sen jälkeen lupasin että elän ikuisesti mutta väliin mietin kestänkö. Kiva että välitätte.valtakunta kirjoitti:
Minä aina mietin miten voin jo nuorena että jättäisin siskoni lapset ilman tukea kun seisoin sillalla ja myöhemmin mietin pidän lapseni takia itseni hengissä mutta mieheni yritän pitää hengissä. Ja sen vuoksi aloin itkemään joku halusikin elää minun kanssani ikuisesti mutta sekin oli tekoäly.
Sen jälkeen lupasin että elän ikuisesti mutta väliin mietin kestänkö. Kiva että välitätte.Tottakai mietin, jos ihminen joutuu rankan kiusaamisen kohteeksi koko elämänsä ajan, niin ei sitä kaikilla pää kestäisi.
Mu5tasydän kirjoitti:
Tottakai mietin, jos ihminen joutuu rankan kiusaamisen kohteeksi koko elämänsä ajan, niin ei sitä kaikilla pää kestäisi.
Eihän kestäkää kun tulee umpikuja sitä ajattelee vain kuolemaa..
Mulle kuuluu tällähetkellä oikein hyvää😊 ei toki koskaan kaikki ole hyvin, mutta pääpiirteittäin hyvin menee.
Mitäs sinulle kuuluu? olet tehnyt paluun😇Kiva, että sulla menee hyvin. Mulla menee päivä kerrallaan, joskus jopa minuutti kerrallaan. Enkä nyt mitään pysyvää kampäkkiä ajatellut tehdä, vaan meen fiiliksen ja vttuilutason mukaan.
No heipsutarallaa sinulle. Kiva kun palasit vaikka vain piipahtamaan. Täällä on tosiaan kato käynyt ja moni on siirtynyt puskiin. Tai tauolle.
Mutta palstatauko tekee välillä ihmeen hyvää itse kullekin.
Minulle itselleni kuuluu oikein hyvää. Elämä on mullistunut pikkuisilla ihmeillä ja nyt on kiirettä pitänyt ihan arjen kanssa. Silloin tällöin piipahtelen täällä enkä todellakaan aio lopettaa palstailua.
Mutta itse olen iloinen sinun paluustasi. Täällä on aina tilaa erilaisille kirjoittajille.Ihana Pirppis. Oon aina tykännyt susta, olet kannustava ja sunlaisia kirjoittajia tarvitaan myös!
Mu5tasydän kirjoitti:
Ihana Pirppis. Oon aina tykännyt susta, olet kannustava ja sunlaisia kirjoittajia tarvitaan myös!
Voi kiitos kohteliaisuudesta.
Äitini opetti minulle joskus ammoin sen, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa on parempi jos olen hiljaa..
Hieman erikoinen opetus mutta itse olen saanut kokea niin paljon paskaa elämässä, että tahdon olla kiltti muille. Jos voin tuoda edes pikkuruisen ilon pilkahduksen jollekulle, on se minulle henkilökohtainen voitto. Vaikka se ilo olisikin minun kustannuksellani annettu.
Tämä maailma on julma paikka. Säälimätön ja kova. Kaikille. Jokainen voi vaikuttaa siihen omalla käytöksellään joko positiivisesti tai negaationa. Ihan oma valinta. Minä olen valinnut näin.
En saa siitä muuta kuin antamisen ilon ja satunnaisesti jonkun randomin kehun. Mut hei .. se riittää minulle. Haluan jättää jälkeeni vanan joka luo tai tuo hyvää oloa. Minua on satutettu liikaa jotta haluaisin ketään tahallisesti satuttaa.
Mutta juu.. kiva porista kanssasi jälleen.
- Anonyymi
joku alutajuinen merkonomi alkaa rimputterleemaan johon oikwusminisiöenn numeeoon kun keiejeen sasnur heh
- Anonyymi
haloooo? ro li8öo,ot''m---
rt'dy kiyyilim pdom kpp ero ,ot''m ,atplpöaost åaslamajlaa--- åoy' mahkayakki, kaveri saoin cain SS jpääkallomerkitpuuttuisicstr isä sanoi Hitlerillä oli viwlä midempi nahkainern juyyu... - Anonyymi
The Kids are bavk to stop youe fun ...just rmemnemneeträ kids wrvaxk
jooh olidi hsddujo joysin yliopistotyttöjämuttaisi .. hybä asuntontro kyllä varmaan ja turrvallinen, muttallaq kallis 2 josniin kohuu hintaq - Anonyymi
niin justtin noin 787 moottoriaqjoneuvon ääntä minuutissakulluuu..
aika huo9no joku ifonor-kuppi korjasin oikein kunnon aseliimalla aina tuo kahva poikki eli arvconan olla. - Anonyymi
tär,'ud kpli maomem tämännyt kai toieiinauhin ja...ei ollut kaiparkkianiinvieä yrittänyt tyntään toisoaautojaqjotainsellaista.
- Anonyymi
opettaa senettäalle 103-vuotiaalleilöllweeipitäisiikinä myhön moottoriajonaquvokoernttia heheh
- Anonyymi
nyt onkin hyvä idea eli pelitytöille.. nykyaikaiset systeemit vm 2015 kaikkiniinkinteistö.... enemmänkin ajatella
- Anonyymi
Ai että, kun multa kysytään että mitä kuuluu on kuin saisin puudutuspiikin puhelihaksiin, ööö hyvää kuuluu 🙂
- Anonyymi
liimmrööiy lim tr4tstipmpomiylom bwmjpkw---
yeosdy4rdf sostrromm åpwer smf yjr göptu--- dritesss Wer gonnamakeit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511