Valmiiksi pakatuissa rasioissa on ihmeellisiä sattumia. Tänäänkin ostin kanan paistileikkeitä, ja yksi riekale oli täysin epäkelpo, loput neljä kohtuullisia.
Tomaatitkin saa valita itse kaupassa. Sama mahdollisuus on saatava myös lihatuotteisiin.
Kuluttajalla on oikeus tietää mitä on ostamassa. Säkit sikoineen eivät ole tätä päivää.
Lihat itsepalveluun myös keräiltäviksi
3
377
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi tulee tasalaatuinen keinoliha.
- Anonyymi
"Tänäänkin ostin kanan paistileikkeitä, ja yksi riekale oli täysin epäkelpo, loput neljä kohtuullisia."
Millä tavalla epäkelpo? Ostitko vakiopainoisen pakkauksen? Jos pakkaus on vakiopainoinen niin viimeinen pala saattaa olla riekale, jotta ilmoitettu paino täyttyy.
Jos pakkaus oli vapaapainoinen niin millä tavalla pala oli riekale? Eikö se ollut paistia? Jos se oli paistilihaa, mutta kahtia repeytyneenä niin mitä haittaa siitä on? Eikö paistileikkeet ole hieman vaihtelevia ulkonäöltään?
Jos kaipaat jotain competition -tason täydellisiä paistileikkeitä niin sitten ne pitää ostaa lihatiskiltä. Itsepalvelutiski lihojen, kalojen, makkaroiden ja juustojen suhteen on tuhoon tuomittu idea. Siinähän ne leikkeet vasta repeytyvätkin riekaleiksi kun asiantuntemattomat nirppanokat niitä vatkaavat edes takaisin valitessaan, että minkähän leikkeen sitä ottaisi.- Anonyymi
Olen samaa mieltä tässä asiassa. Jos on niin kermaperse että sattumalta se yksi paistileike on vähän repaleinen niin kannattaa olla ostamatta tai kasvattaa itse kanat ja teurastaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161