Valmiiksi pakatuissa rasioissa on ihmeellisiä sattumia. Tänäänkin ostin kanan paistileikkeitä, ja yksi riekale oli täysin epäkelpo, loput neljä kohtuullisia.
Tomaatitkin saa valita itse kaupassa. Sama mahdollisuus on saatava myös lihatuotteisiin.
Kuluttajalla on oikeus tietää mitä on ostamassa. Säkit sikoineen eivät ole tätä päivää.
Lihat itsepalveluun myös keräiltäviksi
3
231
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi tulee tasalaatuinen keinoliha.
- Anonyymi
"Tänäänkin ostin kanan paistileikkeitä, ja yksi riekale oli täysin epäkelpo, loput neljä kohtuullisia."
Millä tavalla epäkelpo? Ostitko vakiopainoisen pakkauksen? Jos pakkaus on vakiopainoinen niin viimeinen pala saattaa olla riekale, jotta ilmoitettu paino täyttyy.
Jos pakkaus oli vapaapainoinen niin millä tavalla pala oli riekale? Eikö se ollut paistia? Jos se oli paistilihaa, mutta kahtia repeytyneenä niin mitä haittaa siitä on? Eikö paistileikkeet ole hieman vaihtelevia ulkonäöltään?
Jos kaipaat jotain competition -tason täydellisiä paistileikkeitä niin sitten ne pitää ostaa lihatiskiltä. Itsepalvelutiski lihojen, kalojen, makkaroiden ja juustojen suhteen on tuhoon tuomittu idea. Siinähän ne leikkeet vasta repeytyvätkin riekaleiksi kun asiantuntemattomat nirppanokat niitä vatkaavat edes takaisin valitessaan, että minkähän leikkeen sitä ottaisi.- Anonyymi
Olen samaa mieltä tässä asiassa. Jos on niin kermaperse että sattumalta se yksi paistileike on vähän repaleinen niin kannattaa olla ostamatta tai kasvattaa itse kanat ja teurastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925