Valmiiksi pakatuissa rasioissa on ihmeellisiä sattumia. Tänäänkin ostin kanan paistileikkeitä, ja yksi riekale oli täysin epäkelpo, loput neljä kohtuullisia.
Tomaatitkin saa valita itse kaupassa. Sama mahdollisuus on saatava myös lihatuotteisiin.
Kuluttajalla on oikeus tietää mitä on ostamassa. Säkit sikoineen eivät ole tätä päivää.
Lihat itsepalveluun myös keräiltäviksi
3
391
Vastaukset 3
- Anonyymi
Onneksi tulee tasalaatuinen keinoliha.
- Anonyymi
"Tänäänkin ostin kanan paistileikkeitä, ja yksi riekale oli täysin epäkelpo, loput neljä kohtuullisia."
Millä tavalla epäkelpo? Ostitko vakiopainoisen pakkauksen? Jos pakkaus on vakiopainoinen niin viimeinen pala saattaa olla riekale, jotta ilmoitettu paino täyttyy.
Jos pakkaus oli vapaapainoinen niin millä tavalla pala oli riekale? Eikö se ollut paistia? Jos se oli paistilihaa, mutta kahtia repeytyneenä niin mitä haittaa siitä on? Eikö paistileikkeet ole hieman vaihtelevia ulkonäöltään?
Jos kaipaat jotain competition -tason täydellisiä paistileikkeitä niin sitten ne pitää ostaa lihatiskiltä. Itsepalvelutiski lihojen, kalojen, makkaroiden ja juustojen suhteen on tuhoon tuomittu idea. Siinähän ne leikkeet vasta repeytyvätkin riekaleiksi kun asiantuntemattomat nirppanokat niitä vatkaavat edes takaisin valitessaan, että minkähän leikkeen sitä ottaisi.- Anonyymi
Olen samaa mieltä tässä asiassa. Jos on niin kermaperse että sattumalta se yksi paistileike on vähän repaleinen niin kannattaa olla ostamatta tai kasvattaa itse kanat ja teurastaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52970
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106913Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust18857Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4781- 71673
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2632Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185594- 57573
- 71558
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24530