Ghetto-Suomi?

Kerberos

Hyysärit ja kyynelsilmäiset maailmanparantajat haluavat tehdä suomesta monikulttuurisen.

Heidän ruusunpunaisissa (vai mustissa?) unelmissaan siintävä monikulttuurinen (musta) suomi on vain täysin erilainen todellisuuden kanssa.

Tulevaisuuden ghetto-suomi ei tule olemaan monikulttuurinen ja ah niin suvaitsevainen paratiisi, vaan synkkä ja kirjaimellisesti musta ghetto, jossa rikollisuus ja rappio ovat ylimmät arvot. Rappio-Suomi, jossa syntyperäiset suomalaiset ovat alinta kastia ja rikolliset matut pitävät yllä pelon, rikollisuuden ja ihmislajin rappion kulttuuria.

Tämä dystopia saattaa kuulostaa liian karmivalta ollakseen totta, joku ehkä saattaa pitää sitä naurettavana. Totuus kuitenkin on, että merkit tämänkaltaisesta suomesta ovat jo ilmassa. Ei tarvitse kuin osta lukea uutisia rivien välistä, tai lehdistä, jotka uskaltavat painaa totuuden.

Matujen rikosten ja kulttuuri-invaasion jatkuva "ymmärtäminen" ja salailu on johtanut siihen, että tavallinen keskiverto hesaria, aamulehteä tai Turun Sanomia lukeva suomalainen ei edes tajua, kuinka pahassa jamassa hänen isänmaansa on.

Suomi on invaasion kohteena. Vihollinen ei kuitenkaan hyökkää suoraan, vaan salakavalasti selkään puukottaen, käyttäen apunaan terroria (raiskaukset ja muut rikokset) ja hyysärien "viidettä kolonnaa".

4

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Al-Ahram

Ghetto-Suomi on tavja havosten tavoite: kosto siitä ettemme valinneet neuvostojärjestelmää ja tae hyysäysorganisaatioiden palkkiovirkojen säilymiselle.

• J_Julistaja

Pitää varmaankin hankkia jostakin syanidikapseli valmiiksi, sillä minä en aio suostua valitsemaan kuoliaaksikivityksen ja pakkokääntymisen islamiin väliltä.

Kyse on enää kymmenistä vuosista. Kun huomaamme Ruotsin romahtavan alkavat hetkemme olla käsillä.

• juu ei

jotain kättä pidempää..

• puheenollen. ketkähän täällä eniten itkee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe