Kahvin hinta nousi hirmulukemiin Jyväskylässä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14bdf9e1-cc0e-43e2-a986-22d2f508939c
Jyväskylässä päivitellään Juhlamokan 7,15e hintaa.
No Seinäjoen K-kaupoissa se on 7,35e
https://www.k-ruoka.fi/haku?q=juhla%20mokka&tuote=juhla-mokka-kahvi-500g-sj-6411300000494
Suomen kallein Juhla-Mokka Seinäjoen K-marketeissa
26
649
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä takia se Juhla-Mokka on noin kallista, puolen kilon paketti yli 7 euroa.
- Anonyymi
Juu äsken K-citymarket mainosti kahvia, johon Ei riittänyt K-pussaKortti, vaan siihen piti olla vielä Lisäksi MobiiliSovellutus, että sen KahviPaketin sai ? ?
Mitä LisäSovellutuksia K-kauppa vielä Keksii -
- että Ostaminen Olisi Vielä VAIKEAMPAA ?- Anonyymi
No ei tämä nyt yksin K-kaupan idea ole. Jos niin luulet, olet tipahtanut kehityksen kärryiltä. Näitä mobiilisovellustarjouksia tulee joka kuukausi mm. Prismasta ja S-kaupoista, Lidl mainostaa tarjouksiaan koko ajan ”vain äpillä”. Se tarkoittaa samaa. Eli myydään se kärkitarjous kanta-asiakkaille edullisemmin, ennenvanhaan näihin leikattiin kuponki lehdestä.
Yleensä tulee käytettyä se -40% etu, joskus kauppa määrittelee tuotteen, joskus saa asiakas itse päättää, ottaako sitten vaikka keksipaketin tai sisäfilettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tämä nyt yksin K-kaupan idea ole. Jos niin luulet, olet tipahtanut kehityksen kärryiltä. Näitä mobiilisovellustarjouksia tulee joka kuukausi mm. Prismasta ja S-kaupoista, Lidl mainostaa tarjouksiaan koko ajan ”vain äpillä”. Se tarkoittaa samaa. Eli myydään se kärkitarjous kanta-asiakkaille edullisemmin, ennenvanhaan näihin leikattiin kuponki lehdestä.
Yleensä tulee käytettyä se -40% etu, joskus kauppa määrittelee tuotteen, joskus saa asiakas itse päättää, ottaako sitten vaikka keksipaketin tai sisäfilettä.Vaikeaksi on tehty!!
- Anonyymi
Eikö sulle koulussa opetettu miten sitä isoa kirjainta käytetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulle koulussa opetettu miten sitä isoa kirjainta käytetään?
kieliPoliisi älä ny hermoJas meNetÄ.
nÄin NiiTä käytEtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaksi on tehty!!
Näin on, nuo mobiilisovellukset on ihan perseestä, suoraan sanottuna ne vituttaa ainakin minua.
- Anonyymi
Ainakin täällä pk-seudulla on sopivin välein juhlamokka tarjouksessa silloin kannattaa ottaa reilusti= käydä useammin.
- Anonyymi
Mä voin myydä paketin saludoa 48 eurolla, jos joku haluaa Suomen kalleimman kahvipaketin ostaa!
- Anonyymi
Mulla se maksaa 50.99€
- Anonyymi
"Minkä takia se Juhla-Mokka on noin kallista, puolen kilon paketti yli 7 euroa."
Kaikki johtuu Ukrainan sodasta. Ukrainan kahvipellot on tuhoutuneet eikä Ukraina tuota enää niin paljon kahviä että riittäisi Suomeen. Uskoo ken tahtoo ;)- Anonyymi
vaasan lidl myy ilman juhlamokkaa 4.50
- Anonyymi
Ukrainassa ei ole mitään kahvipeltoja, eikä ole koskaan ollutkaan. Raakakahvi (=kahvin pavut) tulee Suomeen Afrikasta ja Etelä-Amerikasta ja täällä Suomessa se kahvi sitten paahdetaan.
Minä luulen (varmaksi sitä en voi sanoa), että suurin syy kahvin kalleuteen on se, että noitten paahtimoitten omistajat kiskoo ylisuuria hintoja, kun niillä paahtimoitten omistajilla on käytännössä monopoliasema. Se on ökyrikasta sukua se Juhla-Mokkaa paahtavan Pauligin suku. Se Pauligin paahtimohan ei ole pörssinoteerattu yhtiö, joten sen paahtimon omistajat pystyvät käyttämään hyödykseen sitä listaamattomien yhtiöitten veroetua, 7,5 % veroa yrityksen tuloksesta niin kuin eräs entinen pääministerikin* teki tulouttaessaan yrityksensä voittoja.
*Tarkoitan sitä entistä pääministeriä, joka ministeriaikoinaan oli varsin suosittu niin Suomessa kuin ulkomaillakin, mutta joka sittemmin kansanedustajuudestaan luopui vapaaehtoisesti uudelleenvalinnastaan huolimatta ja on nyttemmin ryhtynyt eräänaliseksi maailmaa kierteleväksi keikariksi lähettäen Instagramiin milloin minkäkinlaisia narsistisia kuvi itsestään, kun hän poseeraa eri puolilla maailmaa sow-tähtien kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainassa ei ole mitään kahvipeltoja, eikä ole koskaan ollutkaan. Raakakahvi (=kahvin pavut) tulee Suomeen Afrikasta ja Etelä-Amerikasta ja täällä Suomessa se kahvi sitten paahdetaan.
Minä luulen (varmaksi sitä en voi sanoa), että suurin syy kahvin kalleuteen on se, että noitten paahtimoitten omistajat kiskoo ylisuuria hintoja, kun niillä paahtimoitten omistajilla on käytännössä monopoliasema. Se on ökyrikasta sukua se Juhla-Mokkaa paahtavan Pauligin suku. Se Pauligin paahtimohan ei ole pörssinoteerattu yhtiö, joten sen paahtimon omistajat pystyvät käyttämään hyödykseen sitä listaamattomien yhtiöitten veroetua, 7,5 % veroa yrityksen tuloksesta niin kuin eräs entinen pääministerikin* teki tulouttaessaan yrityksensä voittoja.
*Tarkoitan sitä entistä pääministeriä, joka ministeriaikoinaan oli varsin suosittu niin Suomessa kuin ulkomaillakin, mutta joka sittemmin kansanedustajuudestaan luopui vapaaehtoisesti uudelleenvalinnastaan huolimatta ja on nyttemmin ryhtynyt eräänaliseksi maailmaa kierteleväksi keikariksi lähettäen Instagramiin milloin minkäkinlaisia narsistisia kuvi itsestään, kun hän poseeraa eri puolilla maailmaa sow-tähtien kanssa."Se on ökyrikasta sukua se Juhla-Mokkaa paahtavan Pauligin suku. Se Pauligin paahtimohan ei ole pörssinoteerattu yhtiö, joten sen paahtimon omistajat pystyvät käyttämään hyödykseen sitä listaamattomien yhtiöitten veroetua, 7,5 % veroa yrityksen tuloksesta, niin kuin eräs entinen pääministerikin teki tulouttaessaan yrityksensä voittoja."
Aivan samalla myös Fazerin sukuyhtiön kaikki Fazer-yhtiöt, Fazer leipomot jne. eivät ole pörssinoteerattuja yhtiöitä, joten sekin suku pystyy hyödyntämään sitä listaamattomien yritysten verorälssiä sen erään entisen pääministerin tavoin, joka tosin pääministerinä ollessaan piti sitä listaamattomien yritysten veroetua paheksuttavana asiana, mutta heti tilaisuudenn tullen olis sitä itse valmis hyödyntämään.
- Anonyymi
Kasvattakaa omat kahvipuunne. Niistä saa tuoretta papua, ni ei tarvi niin paljoa käyttää. Ps. kahvipuun pystyy itse kasvattaan viherkasvina ikkunalaudalla. Sadontuotto ei toki varmaan kata koko vuotta 😂
- Anonyymi
Se on porvareitten kauppa tuo K-kauppa.
- Anonyymi
Jooo siellä me tehdään ostokset.
- Anonyymi
Laskekaapa mitä 1 kaffi kupillinen tulee maksamaan. Onko kallista?
- Anonyymi
Abc:llä taitaa maksaa kuppi yli 2€.
- Anonyymi
Kajaanissa oli vielä kalliimpaa!
- Anonyymi
Juokaa piimäää!
- Anonyymi
lidl äpillä 4e vaasas juhlamokka
- Anonyymi
Mulla on myynnissä vielä kalliimpaa kahvia 99 000 euroa/paketti
- Anonyymi
Mullapas on myynnissä vain 1 Qe / pkt. 😁👍👌
- Anonyymi
Oho. No' ny on kallista!!!
- Anonyymi
Edullistahan tuo on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918