Suomen kallein Juhla-Mokka Seinäjoen K-marketeissa

Anonyymi-ap

26

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä takia se Juhla-Mokka on noin kallista, puolen kilon paketti yli 7 euroa.

• Anonyymi

Juu äsken K-citymarket mainosti kahvia, johon Ei riittänyt K-pussaKortti, vaan siihen piti olla vielä Lisäksi MobiiliSovellutus, että sen KahviPaketin sai ? ?

Mitä LisäSovellutuksia K-kauppa vielä Keksii -
      - että Ostaminen Olisi Vielä VAIKEAMPAA ?

• Anonyymi

No ei tämä nyt yksin K-kaupan idea ole. Jos niin luulet, olet tipahtanut kehityksen kärryiltä. Näitä mobiilisovellustarjouksia tulee joka kuukausi mm. Prismasta ja S-kaupoista, Lidl mainostaa tarjouksiaan koko ajan ”vain äpillä”. Se tarkoittaa samaa. Eli myydään se kärkitarjous kanta-asiakkaille edullisemmin, ennenvanhaan näihin leikattiin kuponki lehdestä.
        Yleensä tulee käytettyä se -40% etu, joskus kauppa määrittelee tuotteen, joskus saa asiakas itse päättää, ottaako sitten vaikka keksipaketin tai sisäfilettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tämä nyt yksin K-kaupan idea ole. Jos niin luulet, olet tipahtanut kehityksen kärryiltä. Näitä mobiilisovellustarjouksia tulee joka kuukausi mm. Prismasta ja S-kaupoista, Lidl mainostaa tarjouksiaan koko ajan ”vain äpillä”. Se tarkoittaa samaa. Eli myydään se kärkitarjous kanta-asiakkaille edullisemmin, ennenvanhaan näihin leikattiin kuponki lehdestä.
        Yleensä tulee käytettyä se -40% etu, joskus kauppa määrittelee tuotteen, joskus saa asiakas itse päättää, ottaako sitten vaikka keksipaketin tai sisäfilettä.

Vaikeaksi on tehty!!

• Anonyymi

Eikö sulle koulussa opetettu miten sitä isoa kirjainta käytetään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulle koulussa opetettu miten sitä isoa kirjainta käytetään?

kieliPoliisi älä ny hermoJas meNetÄ.
        nÄin NiiTä käytEtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeaksi on tehty!!

Näin on, nuo mobiilisovellukset on ihan perseestä, suoraan sanottuna ne vituttaa ainakin minua.

• Anonyymi

Ainakin täällä pk-seudulla on sopivin välein juhlamokka tarjouksessa silloin kannattaa ottaa reilusti= käydä useammin.

• Anonyymi

Mä voin myydä paketin saludoa 48 eurolla, jos joku haluaa Suomen kalleimman kahvipaketin ostaa!

• Anonyymi

Mulla se maksaa 50.99€

• Anonyymi

"Minkä takia se Juhla-Mokka on noin kallista, puolen kilon paketti yli 7 euroa."

Kaikki johtuu Ukrainan sodasta. Ukrainan kahvipellot on tuhoutuneet eikä Ukraina tuota enää niin paljon kahviä että riittäisi Suomeen. Uskoo ken tahtoo ;)

• Anonyymi

vaasan lidl myy ilman juhlamokkaa 4.50

• Anonyymi

Ukrainassa ei ole mitään kahvipeltoja, eikä ole koskaan ollutkaan. Raakakahvi (=kahvin pavut) tulee Suomeen Afrikasta ja Etelä-Amerikasta ja täällä Suomessa se kahvi sitten paahdetaan.

Minä luulen (varmaksi sitä en voi sanoa), että suurin syy kahvin kalleuteen on se, että noitten paahtimoitten omistajat kiskoo ylisuuria hintoja, kun niillä paahtimoitten omistajilla on käytännössä monopoliasema. Se on ökyrikasta sukua se Juhla-Mokkaa paahtavan Pauligin suku. Se Pauligin paahtimohan ei ole pörssinoteerattu yhtiö, joten sen paahtimon omistajat pystyvät käyttämään hyödykseen sitä listaamattomien yhtiöitten veroetua, 7,5 % veroa yrityksen tuloksesta niin kuin eräs entinen pääministerikin* teki tulouttaessaan yrityksensä voittoja.
        *Tarkoitan sitä entistä pääministeriä, joka ministeriaikoinaan oli varsin suosittu niin Suomessa kuin ulkomaillakin, mutta joka sittemmin kansanedustajuudestaan luopui vapaaehtoisesti uudelleenvalinnastaan huolimatta ja on nyttemmin ryhtynyt eräänaliseksi maailmaa kierteleväksi keikariksi lähettäen Instagramiin milloin minkäkinlaisia narsistisia kuvi itsestään, kun hän poseeraa eri puolilla maailmaa sow-tähtien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainassa ei ole mitään kahvipeltoja, eikä ole koskaan ollutkaan. Raakakahvi (=kahvin pavut) tulee Suomeen Afrikasta ja Etelä-Amerikasta ja täällä Suomessa se kahvi sitten paahdetaan.

Minä luulen (varmaksi sitä en voi sanoa), että suurin syy kahvin kalleuteen on se, että noitten paahtimoitten omistajat kiskoo ylisuuria hintoja, kun niillä paahtimoitten omistajilla on käytännössä monopoliasema. Se on ökyrikasta sukua se Juhla-Mokkaa paahtavan Pauligin suku. Se Pauligin paahtimohan ei ole pörssinoteerattu yhtiö, joten sen paahtimon omistajat pystyvät käyttämään hyödykseen sitä listaamattomien yhtiöitten veroetua, 7,5 % veroa yrityksen tuloksesta niin kuin eräs entinen pääministerikin* teki tulouttaessaan yrityksensä voittoja.
        *Tarkoitan sitä entistä pääministeriä, joka ministeriaikoinaan oli varsin suosittu niin Suomessa kuin ulkomaillakin, mutta joka sittemmin kansanedustajuudestaan luopui vapaaehtoisesti uudelleenvalinnastaan huolimatta ja on nyttemmin ryhtynyt eräänaliseksi maailmaa kierteleväksi keikariksi lähettäen Instagramiin milloin minkäkinlaisia narsistisia kuvi itsestään, kun hän poseeraa eri puolilla maailmaa sow-tähtien kanssa.

"Se on ökyrikasta sukua se Juhla-Mokkaa paahtavan Pauligin suku. Se Pauligin paahtimohan ei ole pörssinoteerattu yhtiö, joten sen paahtimon omistajat pystyvät käyttämään hyödykseen sitä listaamattomien yhtiöitten veroetua, 7,5 % veroa yrityksen tuloksesta, niin kuin eräs entinen pääministerikin teki tulouttaessaan yrityksensä voittoja."

Aivan samalla myös Fazerin sukuyhtiön kaikki Fazer-yhtiöt, Fazer leipomot jne. eivät ole pörssinoteerattuja yhtiöitä, joten sekin suku pystyy hyödyntämään sitä listaamattomien yritysten verorälssiä sen erään entisen pääministerin tavoin, joka tosin pääministerinä ollessaan piti sitä listaamattomien yritysten veroetua paheksuttavana asiana, mutta heti tilaisuudenn tullen olis sitä itse valmis hyödyntämään.

• Anonyymi

Kasvattakaa omat kahvipuunne. Niistä saa tuoretta papua, ni ei tarvi niin paljoa käyttää. Ps. kahvipuun pystyy itse kasvattaan viherkasvina ikkunalaudalla. Sadontuotto ei toki varmaan kata koko vuotta 😂

• Anonyymi

Se on porvareitten kauppa tuo K-kauppa.

• Anonyymi

Jooo siellä me tehdään ostokset.

• Anonyymi

Laskekaapa mitä 1 kaffi kupillinen tulee maksamaan. Onko kallista?

• Anonyymi

Abc:llä taitaa maksaa kuppi yli 2€.

• Anonyymi

Kajaanissa oli vielä kalliimpaa!

• Anonyymi

Juokaa piimäää!

• Anonyymi

lidl äpillä 4e vaasas juhlamokka

• Anonyymi

Mulla on myynnissä vielä kalliimpaa kahvia 99 000 euroa/paketti

• Anonyymi

Mullapas on myynnissä vain 1 Qe / pkt. 😁👍👌

• Anonyymi

Oho. No' ny on kallista!!!

• Anonyymi

Edullistahan tuo on!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe