Vihaatteko naisia?

Anonyymi-ap

Yksinkertainen kyllä tai ei riittää vastaukseksi, mutta saa perustella jos haluaa.

Aloittajalta yksi kyllä ääni naisvihalle.

28

241

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Joudun jääväämään tästä aloituksesta itseni 🙄
      Entäs jos tällä palstalla ei ole juuri nyt muita kuin me kaksi?

      🐾

    • UUSI

      En vihaa. Ihmisiä hekin...osa fiksuja, osa ihan hurlumhei, syyntakeettomia. 😃

      • Anonyymi
        UUSI

        Sulla onkin ollut parempi naismenestys elämän aikana kuin minulla.

        Todellavaikeeta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla onkin ollut parempi naismenestys elämän aikana kuin minulla.

        Todellavaikeeta

        Siksikö pitää vihata naisia?


      • Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

        Siksikö pitää vihata naisia?

        Jos "parempi" porukka valehtelee ja "paremman" porukan propagandan uhrit uskoo niihin valheisiin ja itsekin jatkavat niitä valheiden syöttämistä, on aika naiivia kuvitella, etteikö tälläkin olisi seurauksensa. Kyllä sitä kuule elämän koulu opettaa ajan kanssa, miten asiat menee.

        Todellavaikeeta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "parempi" porukka valehtelee ja "paremman" porukan propagandan uhrit uskoo niihin valheisiin ja itsekin jatkavat niitä valheiden syöttämistä, on aika naiivia kuvitella, etteikö tälläkin olisi seurauksensa. Kyllä sitä kuule elämän koulu opettaa ajan kanssa, miten asiat menee.

        Todellavaikeeta

        En ymmärrä mitä sanot...

        Mistä puhut?

        Heitää yli hilseen..


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi vihaat naisia? Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet? Pahoinpidelleet? Mitä?? 🤷‍♀️

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko sinulla mitään konkreettista aihetta vihata naisia? Oletko tehnyt rikosilmoituksen,jos on? Ja miksi linkität kaikki naiset pahoiksi,jos olet jonkun kohdalla pahuutta kohdannut? Oletko oikeudenmukainen vihassasi. Selitä,että voisimme naisina ymmärtää.kiitos🤷‍♀️


    • Anonyymi
      UUSI

      En osaa vihata sukupuolia, vain ihmisiä jotka ovat pohjattoman pahoja muille pystyn vihaamaan. Tai ainakin olemaan arvostamatta yhtään heidän oikeuksiaan, kun hekään ei piittaa muitten oikeuksista.

      Entinen Eivor

      • Anonyymi
        UUSI

        Ajattelen ehkä vihan sijasta, että oot paskas ansainnut olemalla muille ensin paska. Karma... En silleen sääli ihmisiä jotka on tunteettomia ja julmia muille elollisille. Ei se välttämättä ole vihaa, se on välinpitämättömyyttä välinpitämättömiä kohtaan.

        Entinen Eivor


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen ehkä vihan sijasta, että oot paskas ansainnut olemalla muille ensin paska. Karma... En silleen sääli ihmisiä jotka on tunteettomia ja julmia muille elollisille. Ei se välttämättä ole vihaa, se on välinpitämättömyyttä välinpitämättömiä kohtaan.

        Entinen Eivor

        Sikäli suhtaudun itseeni myös siten, että oon paskani ansainnut, jos niin on tapahtunut. Että oon ollut epäreilu, kohdellu huonosti syyttä suotta tyhmyyttäni.

        Entinen Eivor


    • Anonyymi
      UUSI

      On aika naiivia kuvitella, että sillä ei olisi mitään vaikutusta, mitä jo peruskoulussa on joutunut kokemaan. Tytöt ovat aivan yhtä pahoja kuin pojat.

      Todellavaikeeta

      • Anonyymi
        UUSI

        Näinpä. Ei ole koiraa karvoihin katsomista,vanha viidakon sanonta😅 eiköhän se viha kumpua omista peloista ja riittämättömyyden tunteista mitkä itse itselleen luo. Se täytyy sitten muiden syyksi tyrkätä,kun ei tahdo niitä itse kohdata.🤷‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Ei ole koiraa karvoihin katsomista,vanha viidakon sanonta😅 eiköhän se viha kumpua omista peloista ja riittämättömyyden tunteista mitkä itse itselleen luo. Se täytyy sitten muiden syyksi tyrkätä,kun ei tahdo niitä itse kohdata.🤷‍♀️

        Niin, sinun mielestä naisten ei tarvitse koskaan katsoa peiliin.

        Todellavaikeeta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sinun mielestä naisten ei tarvitse koskaan katsoa peiliin.

        Todellavaikeeta

        Tottakai tarvii. Ja saa. Se on oppimisen oikeus ja onni. Siitä se oivallus lähtee. Ja vain siitä.🤷‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tarvii. Ja saa. Se on oppimisen oikeus ja onni. Siitä se oivallus lähtee. Ja vain siitä.🤷‍♀️

        Ja kun sinne peiliin uskaltaa rehellisesti tuijottaa niin eipä ole enää tarvetta ketään vihata maalittaa ja mollata. Jos on niin peili on ohitettu.🤷‍♀️


    • UUSI

      En. Mutta tyhmiä ihmisiä halveksun miltei tapon asteelle ja voi luoja että sitä sarkaa riittääkiin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä, vihaan naisten tyhmyyttä ja pinnallisuutta.

    • UUSI

      En tietenkään vihaa. En vihaa ketään vain sukupuolen perusteella. En ylipäätään vihaa ketään. Viha on kuluttava tunne ja enemmin tai myöhemmin kääntyy aina itseään vastaan, joten vaikka vihakin on sallittu ja joissain tilanteissa ihan ymmärrettävä tunne, on siitä hyvä pyrkiä päästämään irti.

    • UUSI

      En. Miksi pitäisi vihata? Työkavereina ainakin ollut hyviä tyyppejä. Asiakkaina hankalia, mutta niin on miehetkin. Jos jotain tarttis vihata, niin mä vihaisin asiakkaita. Eivät ole aina oikeessa, useimmiten väärässä. Mutta eipä tälläisiä tänne pidä kirjottaa. Eihän sitä tiedä vaikka oisin maanantaina jo, jonkun teistä oven takana. Hyvin mä silti työt teen ja ovat olleet tyytyväisiä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hienoa 🤗🤷‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI

        Menee aloituksen ohi mutta kirjoitin joskus teikäläiselle jostakin isosta hylätystä tehtaasta ruoveden suunnalla, että onko tuttu, ei ollut. Kyseessä oli Juupajoella oleva walleniuksen fabriikki, löytyy kuvahaulla. Nykyään osittain uusiokäytössä. Kävin tuolla eräänä päivänä. Vaikuttava julkisivu. Noissa paikoissa tulee aina mukavan pysähtynyt tunnelma. - cu-


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee aloituksen ohi mutta kirjoitin joskus teikäläiselle jostakin isosta hylätystä tehtaasta ruoveden suunnalla, että onko tuttu, ei ollut. Kyseessä oli Juupajoella oleva walleniuksen fabriikki, löytyy kuvahaulla. Nykyään osittain uusiokäytössä. Kävin tuolla eräänä päivänä. Vaikuttava julkisivu. Noissa paikoissa tulee aina mukavan pysähtynyt tunnelma. - cu-

        Kiitos tiedosta, vanhat tehtaat on aina vaikuttavia paikkoja. Nyt on kovasti menny aika opiskelujen parissa. Mutta aion syksyllä ainakin jonkinlaisen kierroksen tehdä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Naisviha on varmaan yhtä pahaa kuin miesviha. Paljon jäänyt rakkautta saamatta ja saanut vain huonoa käytöstä.. tosi huonoa. Meinaan sitä, että kun katselin tv:stä yhtä artistia, niin hän tunsi paljon rakkautta siitäkin vähästä, jota oli kokenut. Ja paljon surua ja kipua sen puutteesta, minkä osasi ilmaista. Nousee aina pala kurkkuun, kun kuulee miesten puhuvan siitä puuteettömän rakkauden osasta, jota jääneet kaipaamaan. Uskon, että sen avuin jaksaisi paremmin ne aikuisenakin koetut vastoinkäymiset

      • Anonyymi
        UUSI

        Eiköhän ihan samaa tuskaa koe naisetkin. Aivan turha bastakkainasetella kun samassa liemessä lillutaan. Mikään toisen syyttely ei sitä haavoja paranna vaan syventää. Kipuihin ei pidä jäädä makaamaan vaan nousta ylös ja tehdä se mitä ei itselleen tahtoisi tehtävän. Aivan sama mitä puukkoa selkään saa kunhan ei itse puukota.🤷‍♀️


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei. Jotkut ovat kokemusten kautta vastenmielisiä, ei muuta. Viha on voimakas reaktio. Oletko varma, että vihaat? Tarkoitan, että ovatko naiset saaneet(tietämättään?) sinusta niin ison otteen? - cu-

    • Anonyymi
      UUSI

      Ketju on yksinkertaisesti vain typerä. Kukaan terve ihminen ei vihaa naista, joka on elinehto elämän säilymiselle ja ihmissuvun jatkamiselle. Taitaa kupoli olla himmeänä joillain.

    • Anonyymi
      UUSI

      eipä niin normaali mies ei kai pyaty vihaamaan naisia.

      Joku muutaman vuoden ajan ttuttu ruumiinrakenteelta siro normaalin pituinen eli ehkä 176cm ja n. 14-vuorias jonka kanssa on aina hauska jutellakin mitä tahansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe